Skrevet av Emne: Jente 3 år gjengvoldtatt.  (Lest 17262 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #15 : 08. januar 2006, 23:18 »
 Cry
Helt utrolig!
Hvilken tankeprosess ligger bak det her!! Hvorfor gjør de det! Hvordan er det i det hele tatt mulig!  furious
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


andreassk

  • Gjest
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #16 : 09. januar 2006, 00:20 »
Like ille som dyremishandling dette.. 

Hva er egentlig det meste som noen gang er løftet i mark?

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #17 : 09. januar 2006, 00:22 »

Hva er egentlig det meste som noen gang er løftet i mark?

hva  har det med topicen å gjøre...?
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #18 : 09. januar 2006, 02:01 »
Lurer jammen jeg og på... Tongue

Nei, diskusjonen om hvem som skal straffe personene som har gjort dette, og hvorvidt "hevn" fra foreldre/søsken eller whatever kan forsvares, har vi jo diskutert før. (Ikke at noen her har startet den diskusjonen, men vi kommer sikkert til det og) Synes egentlig det er en interessant diskusjon. Prøv å sett deg inn i situasjonen: Din datter blir voldtatt av tre menn og blir ødelagt for livet. Du skyter alle tre. Kan det forsvares?

Min mening: Nei, det kan ikke forsvares, men det føles sikkert bra. På en annen side har du ryddet uønskede individer av veien så de ikke kan gjøre dette mot flere barn, og mange vil sansynligvis støtte deg. De ville sansynligvis også gjort det samme om de hadde vært i ditt sted.

Ikke misforstå meg når jeg sier at å skyte alle tre ikke kan forsvares, for da tenker jeg selvsagt i forhold til norske lover og ikke i forhold til det de har gjort.

Om jeg hadde tatt livet av dem om de hadde gjort dette mot dattera mi om jeg hadde hatt ei? Ja. Velger å se på det som avliving. Eller naturlig utvalg, om du vil.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #19 : 09. januar 2006, 02:33 »
Hvis man tar livet av voldtektsmenn, så gjør man jo straffen ganske enkel, etter min mening. Plassering i fengsler der bare voldtektsmennesker var, på livstid.. så kunne de gått løs på hverandre og virkelig fått oppleve hvor hysterisk forferdelig det må være. Eventuelt laget en maskin, og stappa opp i rævva, noe som da kan tilsvare smertene til f.eks en 3 år gammel jente/gutt.

Men, fra spøk til alvor. Jeg syns faktisk et skudd/sprøyte/døden er en alt for mild straff.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #20 : 09. januar 2006, 02:37 »
Jeg for min del er glad jeg bor i et rettssamfunn med menneskerettigheter i sentrum, slik at jeg slipper å bli dømt av en gal mobb.. (som f.eks i afghanistan et par år tilbake..) hvis noen trodde at jeg hadde gjort noe grusomt.. Videre ser jeg det meningsløse i å håndheve "øye for øye, tann for tann"-ideologien de fleste her synes å forfekte.. Det er en god grunn til at vi IKKE har blodhevn tradisjonen her i norge lengre, dere viser hvorfor.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #21 : 09. januar 2006, 03:28 »
Du har helt rett, Thyve, skal ikke si noe annet. Men du hadde nok ikke sittet så rolig og skrevet det der om det hadde vært dattera di det hadde vært snakk om. Wink
Kunne godt ha vært _litt_ mer politisk korrekt i det jeg skrev jeg og, men jeg skrev heller det jeg følte...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #22 : 09. januar 2006, 08:48 »
Det er akkurat derfor vi IKKE lar fedre straffe de som har drept/voldtatt/misbrukt barna sine.. Smiley Fordi vi VET at følelser da hadde spilt en altfor stor rolle..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #23 : 09. januar 2006, 22:49 »
snakk om sjuke folk, dei burde blitt kastrert, støkke ut auga på, reve ut neglene med knipetong og ein burde pøta digre mordermaur inn i øyra på dei i tillegg skulle dei fått to solide haglladningar tvers igjennom begge kneskålene før dei blei kasta inn i ei kloakk og rottebefengt celle for aldri å føle frisk luft på kroppen for resten av livet!
for ei sjuk verd vi leve i Angry
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

SterkePer

  • Gjest
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #24 : 09. januar 2006, 23:03 »
Jeg blir bare rett og slett kvalm når jeg leser slikt. Hva i F... skjer oppi hodet på noen som gjør slikt. 

Slikt kan IKKE forsvares uansett. Syns jeg ser de hadde gjort det der i Iran eller i ett eller annet sharia-land. Direktesendt henrettelse osv, garantert.  Deal

Om jeg hadde drept de om det hadde vært min datter? Lett. Skulle faen meg stått fram i avisa med fullt navn og bilde etterpå og og gladelig gått i fengsel i noen få år. Jeg hadde glatt henta ag3`en min og tømt et par-tre magasin i hver av de jævlene. Håper de havner i fengsel og blir ass-raped av den største negeren som finnes hver eneste dag i de årene de blir sittende der.  Angry

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #25 : 09. januar 2006, 23:55 »
Det er akkurat derfor vi IKKE lar fedre straffe de som har drept/voldtatt/misbrukt barna sine.. Smiley Fordi vi VET at følelser da hadde spilt en altfor stor rolle..

Akkurat. Lynsjemobb-mentalitet har ingen plass i rettssystemet. Nå sier jeg ikke med det at jeg som pårørende i en slik sak ikke hadde oppsøkt gjerningsmennene og utført unevnelige grusomheter, men jeg hadde i det minste vært forberedt på å stå til ansvar for mine handlinger etterpå.

silentk

  • Gjest
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #26 : 10. januar 2006, 00:01 »
I Baneheia-saken så fikk den ene moren et tilbud fra en innsatt om at han kunne drepe begge overgriperne/morderne gratis, hvis hun ville. Hun svarte nei, men jeg tror nok de fleste ville hatt et dilemma når det gjelder dette. Men, det er jo vanskelig å forestille seg å være i en slik situasjon.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #27 : 10. januar 2006, 04:19 »
Akkurat. Lynsjemobb-mentalitet har ingen plass i rettssystemet. Nå sier jeg ikke med det at jeg som pårørende i en slik sak ikke hadde oppsøkt gjerningsmennene og utført unevnelige grusomheter, men jeg hadde i det minste vært forberedt på å stå til ansvar for mine handlinger etterpå.

Selvfølgelig! Var akkurat det jeg mente.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

morni

  • Gjest
SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #28 : 10. januar 2006, 14:09 »
Å fy faan ta den første som så mye som hinter til at disse beista må ha hatt en tragisk oppvekst og bla bla bla......


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Jente 3 år gjengvoldtatt.
« #29 : 10. januar 2006, 16:46 »
Å fy faan ta den første som så mye som hinter til at disse beista må ha hatt en tragisk oppvekst og bla bla bla......

Det er jo fullt mulig det, da. Likevel ser jeg ikke hvorfor det skulle hindre meg i å gi dem en omgang med gressklipperen, liksom...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!