Skrevet av Emne: Høgskoleoppgave  (Lest 4845 ganger)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Høgskoleoppgave
« #15 : 19. februar 2006, 13:02 »
Kva er målet med treninga? Bli god i styrkeløft eller bli ekslosiv?
Om det skulle finnast vektløfter som er sterkare enn styrkeløftere, så er det nok iallefall ikkje frivendinger eller eksplosive øvelser som har skylda.

Det finnes nok ein del vektløfter som kan gjere vel så mykje i knebøy som styrkeløfter i knebøy uten utstyr, men no trener vektløfter minst like mykje knebøy so styrkeløfter, og med tanke på anntallet vektløfter og at det er olympisk idrett, så er ikkje det spesielt oppsiktsvekkande.
I ein styrkeløft konkuranse vil dei nok få bank, på samme måte som vi styrkeløftere ikkje har noko å stille opp med i ein vektlkøfter konkuranse.

Når det gjelder 90 grader i kneet, og læraren, så finnes det ein del ubrukelige folk rundt om kring uten innsikt i korleis ting fungerer... Kneet har ein oppgave, og det er å bøye seg. Skal han være kritisk til bevegelser som kneet eventuelt ikkje skulle tåle, så bør han være kritisk til rotasjoner, og dermed advare mot alle former for: ballspill, alpint, kampsport.
Og når vi snakker om vektløfting, så er nok ein sittvending langt verre enn eit rolig knebøy.
Good morning er ein av øvelsane der skade rissikoen er større enn mange andre, men er man ærlig i forhold til kva ein kan løfte, og er konsentrert på det ein skal gjere, så bør ein kunne utføre det også rimelig greit, men det er jo ikkje noko nybegynner øvelse.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget husmor

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 612

  • sterk, blid og dopingfri
SV: Høgskoleoppgave
« #16 : 20. februar 2006, 19:00 »
Takk. Det finnes mange ukompetente i forskjellige ansettelsesforhold rundt omkring. Hadde for noen år siden her et utsagn der en gymlærer uttalte at ALLE som løfter over 100 kg i benkpress er dopet. Gjett om det var grunn til bråk.......


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Høgskoleoppgave
« #17 : 20. februar 2006, 21:54 »
Eg held også på med ei Høgskuleoppgåve om styrkeløft, og har eit par spørsmål.
Eg såg artikkelen om forsøka som blei gjort ved OL i Mexico By http://www.muscletalk.co.uk/article-olympic-lifting.asp
der utøvarane i vektløfting hoppa høgare enn høgdehopparane og sprang raskare på 25meter enn sprintarane, og dessuten artikkelen som viste at vektløftarane knuste mange av styrkeløftarane.
Spørsmålet er då om det kan vere lurt å legge inn eksplosive øvelsar som frivending. Kva tankar har de om dette?
Vidare, kva er synet på nytten av anaerob utholdenheit? Det kan vere hektisk for kroppen å gjere mange tunge løft etter kvarandre, og då kan det vere at det anaerobe alaktiske systemet, og det laktiske vil ha nytte av at ein gjer kortintervall ala Tabata 1-2 gonger pr veke (20 sekunds intervall 175 % maks 10 sek pause 8 reps) I et forsøk over 5 veker på idrettsaktiv collegestudentar gav dette regimet utført 5 gonger pr veke 26 % auke i anaerob utholdenheit og 14 % i aerob.   
Kortintervall utført på denne måten vil ikkje gå ut over muskelmassen.
Eg kan tenkje meg at god aerob og anaerob utholdenheit har positiv psykisk effekt på styrketrening pga at helsa blir betra og ein føler seg betre.
Kommentar?

Min lærar har stilt seg kritisk til knebøy der ein går ned meir enn 90 o i kneleddet, men eg ser at reglane i styrkeløft er at ein skal litt lenger ned. Clarence Bass seier at han alltid har gått djupt ned i knebøy, og har ikkje hatt problem med dette, og føler det er betre for knea enn å stoppe bevegelsen ved 90 o med den belastninga det medfører.
Det har også vore kritiske stemmer til good-mornings. Eg antar at dei fleste øvelsane e trygge viss ein veit kva ein driv med.
Kommentar?

Takk,
Mads L Holvik
Nesna

Kontakt HITman så kan han sikkert grave fram noe dokumentasjon som viser at knebøy bør kjøres helt ned!

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

SV: Høgskoleoppgave
« #18 : 21. februar 2006, 08:45 »
Nå har ikke jeg så mye greie på kroppen men jeg vil tro at hvis du stopper høyere enn 90 grader i forhold til gulvet så vil du få et press på patella fra baksiden akkuarat i det du snur. Mens hvis du stopper lavere paralellt med gulvet eller lavere så vil patella og hoften holde igjen slik at kneete blir mindre belastet.

Aktiv styrkeløfter

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Høgskoleoppgave
« #19 : 02. mai 2006, 13:35 »
Hei (igjen)

Oppgaven er nå levert, rettet og mottat igjen, så jeg vil bare rette en takk til alle her på TF som var med og hjalp meg med den. Ingen nevnt, ingen glemt Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

SV: Høgskoleoppgave
« #20 : 02. mai 2006, 18:16 »
Hei (igjen)

Oppgaven er nå levert, rettet og mottat igjen, så jeg vil bare rette en takk til alle her på TF som var med og hjalp meg med den. Ingen nevnt, ingen glemt Smiley

Vi er jo selsvsagt nyskjærrige da- hva med å legge den ut her så vi får se hva du kom frem til?- eventuelt et sammendrag?

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Høgskoleoppgave
« #21 : 02. mai 2006, 18:21 »
Kom forsåvidt ikke frem til noe som helst da dette var en oppgave som dreide seg om treningsplanlegging, arbeidskravs- og kapasitetsanalyse. Oppsett av en årsplan, periodeplan og ukeplan m.m. Fint lite interessant for andre enn meg selv og læreren min vil jeg anta Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!