Skrevet av Emne: DC trinn 1,2,3,4  (Lest 3192 ganger)

Utlogget Honry

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

DC trinn 1,2,3,4
« : 20. juli 2006, 14:13 »
dere som driver med DC hvor mange av dere er på trinn 4??
og hvor lang tid og hvilken vurdering har dere for og gå fra trinn 1-2 feks?
går det på hvor lenge dere har greid oig øke i en øvelse eller tar dere det bare på følesen når dere går opp ett trinn???
PAIN is temporary, PRIDE is forever

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: DC trinn 1,2,3,4
« #1 : 20. juli 2006, 22:41 »
Tror veldig få her er på trinn 4. Selv er jeg vel på mellom trinn 2 og 3. Har 3 rp men bruker ikke SH enda, det går så bra nå at jeg rett og slett ikke føler for å kludre med framgangen. Jeg gikk veldig raskt fra trinn 1 til trinn 2, så trente jeg et par mndr før jeg bestemte meg for å legge til den siste rest pausen, og det har gått fint.

Hvis du føler at det trinnet du er på går veldig bra og at du har masse overskudd for mer intensitet så er tiden inne til å gå opp et trinn. Trinn 4 har jeg ikke vurdert å gå over til engang:p
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC trinn 1,2,3,4
« #2 : 20. juli 2006, 23:03 »
3 rp ??

Jeg har i og for seg ikke rangert dette som "trinn", men jeg har nå vært igjennom alt som er, fra straight set, 1 rp, 2 rp, static holds, strethces og til slutt prioritering av spesielle muskelgrupper. Mer enn dette er det vel ikke vil jeg tro?

I tillegg er det riktignok flere måter å organisere splitten på, men dette er jo helt avhengig av forutsetninger og ikke minst genere for "innhenting". Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: DC trinn 1,2,3,4
« #3 : 21. juli 2006, 15:22 »
Har alltid sett på det første settet som et rp sett og.. Litt feil kanskje.

UaC: blir du trent av IH nå?
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC trinn 1,2,3,4
« #4 : 21. juli 2006, 18:38 »
Nei, ikke direkte av IH nå. Han har så vidt jeg vet ingen under seg for tiden og tar heller ikke opp nye. Men jeg har jevnlig kontakt med han for spørsmål jeg måtte ha. Jeg jobbet med han direkte i et års tid eller så, noe jeg lærte utrolig mye av og aldri kommer til å angre på. IH er en svært dyktig person og har en personlighet man svært sjelden finner. En tvers igjennom kjernekar !!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
SV: DC trinn 1,2,3,4
« #5 : 22. juli 2006, 12:44 »
Jeg brukte vel et halvt år på å gå fra 1 straight sett til 2RP. Har ikke lagt til den siste SH ennå, og har nå holdt på godt og vel et år med DC.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!