Skrevet av Emne: Fettsyrer  (Lest 4041 ganger)

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Fettsyrer
« #15 : 25. april 2007, 10:45 »
veta faen, men jeg vet og har lest om mange tester som har blitt tatt av udos choice, og det har vist bra prestasjons økning! så du kan faen meg ikke vite om det er placebo eller ikkke, så bare hold kjeft. orker ikke å diskutere med deg.

Så bare svar engang til du hvis du absolut må ha siste ordet. *lol*

Kødder du?
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Fettsyrer
« #16 : 25. april 2007, 10:57 »
Helt enig med UAC och Baahh.

Udos har kanske en någorlunda "optimal" fördelning av fettsyror i sig, men väger man in mängderna av de olika fettsyrorna som man får i sig från övrig mat med en normal kost så blir fördelningen av det du faktiskt får i dig under dagen mindre optimal.

Viktigast är att få i sig nog med omega-3 och omega-6 så bildas de övriga essentiella fettsyrorna (de som kroppen behöver alltså) från dem.

Alltså som UAC säger: "2 spiseskjeer tran kombinert med et sunt kosthold ispeed bl.a. fet fisk fra tid til annen - så får du i deg det du trenger av fett."


Daniel-1989: Skärp dig. Du argumenterar som en dum och okunnig 18-åring.


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fettsyrer
« #17 : 27. april 2007, 12:38 »
Ryddet delvis opp i tråden nå.

Daniel-1989; du henger i en tynn tråd om du ikke sjerper deg litt, jeg har fjernet mange innlegg fra deg nå.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Fettsyrer
« #18 : 27. april 2007, 17:50 »
veta faen, men jeg vet og har lest om mange tester som har blitt tatt av udos choice, og det har vist bra prestasjons økning! så du kan faen meg ikke vite om det er placebo eller ikkke, så bare hold kjeft. orker ikke å diskutere med deg.

Så bare svar engang til du hvis du absolut må ha siste ordet. *lol*
Hvorfor skal du alltid være så forbanna frekk hele tiden? Du kan jo prøve å heller legge fram meningene dine på en skikkelig måte. Det er nok placebo ja, du kan jo bli sterkere av det og må du vite. Psykisk har mye å si!
195 høy

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Fettsyrer
« #19 : 28. april 2007, 18:01 »
Hvorfor skal du alltid være så forbanna frekk hele tiden? Du kan jo prøve å heller legge fram meningene dine på en skikkelig måte. Det er nok placebo ja, du kan jo bli sterkere av det og må du vite. Psykisk har mye å si!

care* E-jay, kranglegutten sin ...

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Fettsyrer
« #20 : 28. april 2007, 18:17 »
care* E-jay, kranglegutten sin ...

ser det står 89 i nicket ditt men skulle tro du bare er 14


Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: Fettsyrer
« #21 : 28. april 2007, 20:24 »
care* E-jay, kranglegutten sin ...

Det kom fra rett kjeft.
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fettsyrer
« #22 : 28. april 2007, 21:11 »
Jeg har _aldri_trykt på "Rapporter til moderator"-knappen noen gang, men nå er det jammen ikke lenge til. (Mods er klar over denne tråden, men klaging vil muligens få fortgang i evt. banning. Dessuten er det mye tullprat i andre tråder og.) Min hjertens mening er at dette forumet klarer seg bedre uten medlemmer som feks Daniel-1989 her. Hvor vanskelig kan det være å oppføre seg som folk?

Gi meg mod-powers, sier jeg bare, skal love dere det hadde blitt andre boller da... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Sv: Fettsyrer
« #23 : 29. april 2007, 02:33 »
En del nye koster som feier på forumet for tiden, ja. De nye feier visst nødvendigvis ikke alltid best..

Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: Fettsyrer
« #24 : 29. april 2007, 18:42 »
de aller fleste som trur de vet ting har de hørt fra mor si, og "da er det bare sånn"


Jamen er mødrene til samtlige her inne på forumet flinke til å gjennomføre profesjonelle studier og skrive seriøs faglitteratur om emnene! Det må jeg si...

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: Fettsyrer
« #25 : 30. april 2007, 02:52 »
Ler av alle tullingene som finnes her på forumet altså Wink haha. Rotter seg sammen.

Vi ler av deg og din manglende evne til å diskutere uten å slenge dritt og din mangel på modenhet. Hvis du i det hele tatt vil komme noen vei med 'diskuteringen' din bør du oppføre deg som folk og klare å diskutere uten å begynne å slenge mye usakelig dritt som vi alle, inkludert deg kunne klart oss uten.

Og indikerer du at mødre er dumme? Du bør vise litt mer respekt for folk som har levd mye lengre enn deg og har mest sannsynelig mye mer erfaring enn deg om visse temaer angående helse. Jeg vil vedde på at det er veldig mange mødre som vet mye mer enn de aller fleste av oss når det kommer til ting som f.eks kosthold og helse.

Slutt å oppføre deg som en overlegen drittsekk. Den eneste her som blir latterliggjort er deg.
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!