Skrevet av Emne: Armprogram  (Lest 1456 ganger)

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

Armprogram
« : 31. januar 2006, 19:14 »
Har begynt å variere programmer mye mer nå. Før hadde jeg mer eller mindre samme kjør, men nå er jeg hypp på å ta et par uker med en ting, og så begynne med noe annet, osv. I den anledning ble jeg interressert i armprogrammet som ligger her på treningsforum... ( http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=programmer&fname=040520_armprogram ) Det jeg lurer på er om det er mulig å endre på øvelsene slik at man ikke er avhengig av nedtrekk osv. Jeg har hantlere hjemme, og hvis jeg kunne ta armtreningen en gang i uken hjemme så hadde det vært ganske greit. Noen som har noen råd? Kan vel trene triceps litt med hantlere også? Og bytte litt ut her og der? Kan man forresten kjøre samme program med to treninger hver uke? Og skal man da korte ned på treningsperioden, eller kan man bare "doble" programmet? Trenger en del tips her. Thanx

Utlogget Mister

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

SV: Armprogram
« #1 : 01. februar 2006, 11:56 »
du kan jo ta for eksempel kick backs og hantel press med manualer
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=1196.0

hvis du skal kjøre to ganger per uke må du nok legge om programmet en del. dette er et ganske omfattende program, det er lett å overtrene med to slike økter i uken.

lykke til med armene

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

SV: Armprogram
« #2 : 01. februar 2006, 19:09 »
Hvorfor ble denne flyttet? Er jeg nybegynner nå liksom? :S Bare lurte på en del øvelser jeg ikke har vært så mye borti, og evt. erstatninger, men men.

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

SV: Armprogram
« #3 : 01. februar 2006, 19:25 »
haha! Grin

Celdiir

  • Gjest
SV: Armprogram
« #4 : 01. februar 2006, 22:07 »
Hvorfor ble denne flyttet? Er jeg nybegynner nå liksom? :S Bare lurte på en del øvelser jeg ikke har vært så mye borti, og evt. erstatninger, men men.
Kan være fordi du ikke leste at armprogrammet skal trenes kun en gang i uken slik som det er. (Var på ingen måte ment som en frekkhet, bare en observasjon at mange nybegynnere hopper over teorien og bare ser tallene) Wink

Det er et spesielt oppsatt program. Begynner man å endre på det, tenker spesielt på mengden, er det plutselig ikke samme program lenger. Tror forresten du kan finne svar på de andre spørsmålene under "diskuter artikkel" delen av programmet: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=10493.0

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

SV: Armprogram
« #5 : 03. februar 2006, 22:15 »
Kan være fordi du ikke leste at armprogrammet skal trenes kun en gang i uken slik som det er. (Var på ingen måte ment som en frekkhet, bare en observasjon at mange nybegynnere hopper over teorien og bare ser tallene) Wink
Hmmm...
Kan man forresten kjøre samme program med to treninger hver uke? Og skal man da korte ned på treningsperioden, eller kan man bare "doble" programmet? Trenger en del tips her. Thanx
Virker det virkelig på deg som om jeg ikke leste at armprogrammet kun skal trenes en gang i uken? Hadde en fyr som ikke leste hvor mange ganger i uken det skal trenes spurt om det jeg spør om? Det du sier om "diskuter artikkel" var smart hvertfall, takk for den.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!