Skrevet av Emne: steroider i MMA? (ufc/pride)  (Lest 9884 ganger)

Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #45 : 06. februar 2006, 22:06 »

Ser denne mannen dopet ut? 105kg.....
For de som ikke vet hvem dette er så er det Fedor Emelianenko, verdens beste mma fighter.
Ja han er sterk,ja han har en ekstrem kondisjon og selv om han er russer så tror jeg ikke at han boler:P

Viten er så fordomsfull at han sier:Alle doper seg og sånn er det og det er en så fordomsfull og dømmende holdning at jeg blir kvalm.
Fedor er tatt i doping 2 ganger så den var du ikke heldig med. Han startet med gresk\romersk bryting og ble tatt 2 ganger og utestengt på livstid. Som kjent er det ikke noe praksis i mma om å nekte deltagelse pga dop i andre idretter.

Hvorfor skal Viten dokumentere alt han sier når hr.trygve ikke behøver å gjøre det? Han slang ut av seg en kommentar vedr. størrelse på noe forbund innen styrkeløft som han ikke hadde mye grunnlag for å dokumentere.

Nei Viten, stå på, ikke la hjernedøde mma-wannabees stoppe deg. det er dopa utøvere i mma så det holder. Og tar jeg ikke mye feil så er det hr.trygve som suger på eselpikk. ( eselpikk=uggledoffen)

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #46 : 06. februar 2006, 23:07 »
fremmer ingen anklage for at noen doper seg ugleguffen, det må du forstå. jeg velger enkelt og greit å gå rundt og være bombesikker og overbevist for meg selv om at de beste mma-utøverne bruker eller har brukt ulike dopingpreparater for å bli bedre i sporten sin. andrei arlovski ser jo knapt ut som et menneske, og slagkraften til chuck er helt ubegripelig. når man ser på hele oppsettet av denne posten er det utrolig lett å se at den ikke er en anklage, men et spørsmål der jeg søker andres kunnskap og lager min egen konklusjon. beklager at jeg valgte å formulere konklusjonen min.

at du ikke forstår mine -logiske- ressonementer, og enkelt fastslår at de ikke stemmer uten noen form for argumentasjon, er det ikke så mye jeg kan hjelpe deg med. alt jeg har nevnt om mma, doping generelt og nytten av doping i forbindelse med mma er med på å sannsynliggjøre at det forekommer doping i sporten. du kan jo forsøke å svare på det jeg skriver, istedenfor å bare avfeie det som "ulogisk."? men det blir kanskje for vanskelig for deg det gitt.

hr. thyve: hva er fordomsfullt med det? jeg stilte jo kun et spørsmål? det er vel ikke til å stikke under en stol at preparater og narkotika er lettere å finne i "tøffe" miljøer som kroppsbygging- og fightingmiljøer enn på universitetene for de spesielt gode elevene, eller hva? sånn rent statistisk mener jeg... men dette vil vel ikke du høre noe av siden man ikke skal generalisere. det var uansett bare et spørsmål å ta hensyn til i vurderingen av om det er sannsynlig at alle kirurger bruker amfetamin, som ugleguffen la frem.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Catalonion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #47 : 06. februar 2006, 23:36 »
Fedor er tatt i doping 2 ganger så den var du ikke heldig med. Han startet med gresk\romersk bryting og ble tatt 2 ganger og utestengt på livstid.

Dette var nytt for meg, kan du komme med kilde? Prøvde å søke men fant ingenting.

Utlogget Andreas_F

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #48 : 06. februar 2006, 23:41 »
Fedor er tatt i doping 2 ganger så den var du ikke heldig med. Han startet med gresk\romersk bryting og ble tatt 2 ganger og utestengt på livstid. Som kjent er det ikke noe praksis i mma om å nekte deltagelse pga dop i andre idretter.
Det har jeg aldri hørt om, men det kan så klart være sant.
Selv om jeg trodde han trente Sambo og ikke gresk/romersk bryting.

Kan jeg være så frekk å spør om kilde?Smiley

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #49 : 06. februar 2006, 23:59 »
Jeg har faktisk vist til t-mag som kilde når det gjelder WPO vs. IPF i usa jeg.. Smiley Videre har Fedor Sambo-bakgrunn, ikke gresk-romersk, og i sambo har han faktisk aldri blitt att for doping, på tross av jevne tester... så der bommet unge otriv kraftig.. Smiley Noe sier meg at otriv og viten er en og samme person..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #50 : 07. februar 2006, 01:23 »
fremmer ingen anklage for at noen doper seg ugleguffen, det må du forstå. jeg velger enkelt og greit å gå rundt og være bombesikker og overbevist for meg selv om at de beste mma-utøverne bruker eller har brukt ulike dopingpreparater for å bli bedre i sporten sin. andrei arlovski ser jo knapt ut som et menneske, og slagkraften til chuck er helt ubegripelig. når man ser på hele oppsettet av denne posten er det utrolig lett å se at den ikke er en anklage, men et spørsmål der jeg søker andres kunnskap og lager min egen konklusjon. beklager at jeg valgte å formulere konklusjonen min.

at du ikke forstår mine -logiske- ressonementer, og enkelt fastslår at de ikke stemmer uten noen form for argumentasjon, er det ikke så mye jeg kan hjelpe deg med. alt jeg har nevnt om mma, doping generelt og nytten av doping i forbindelse med mma er med på å sannsynliggjøre at det forekommer doping i sporten. du kan jo forsøke å svare på det jeg skriver, istedenfor å bare avfeie det som "ulogisk."? men det blir kanskje for vanskelig for deg det gitt.
Du "glemmer" å svare på spørsmålene mine...
 
Nå har jeg gang på gang påpekt dine logiske brister, din svært mangelfulle kjennskap til vitenskapelig evne og urimeligheten i argumentasjonen din. Jeg har også ganske eksplisitt nevnt _hvorfor_ argumentasjonsrekken din overhodet ikke holder mål, men dette evner du jo helt tydelig verken å forstå eller besvare.

Du sier "jeg vet at de beste utøverne i MMA doper seg", etterfulgt av "jeg har ikke beskyldt noen for å dope seg" -- samtidig som du klarer å lire av deg at "hvis du er Chuck Liddell har du grunn til å føle deg fornærmet". Ser du virkelig ikke inkonsistensen i dette?

Nok en gang må det presiseres at jeg aldri har bestridt at det sannsynligvis, de facto garantert, forekommer dopingmisbruk i UFC, pride og andre MMA-organisasjoner. Dette er imidlertid _slett ikke_ det samme som at alle de beste utøverne kategorisk doper seg. Akkurat det burde bære åpenbart for enhver tredjeklassing - men det ligger øyensynlig alt for høyt for deg. Det er litt ufattelig at du fortsatt gidder å poste svar i denne tråden, da du ikke har noe som helst å fare med i debattsammenheng.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #51 : 07. februar 2006, 01:29 »
Fedor er tatt i doping 2 ganger så den var du ikke heldig med. Han startet med gresk\romersk bryting og ble tatt 2 ganger og utestengt på livstid. Som kjent er det ikke noe praksis i mma om å nekte deltagelse pga dop i andre idretter.

Hvorfor skal Viten dokumentere alt han sier når hr.trygve ikke behøver å gjøre det? Han slang ut av seg en kommentar vedr. størrelse på noe forbund innen styrkeløft som han ikke hadde mye grunnlag for å dokumentere.

Nei Viten, stå på, ikke la hjernedøde mma-wannabees stoppe deg. det er dopa utøvere i mma så det holder. Og tar jeg ikke mye feil så er det hr.trygve som suger på eselpikk. ( eselpikk=uggledoffen)

Det siste dette forumet trengte var nok et dyslektisk undermenneske med samme retoriske og filosofiske evner som "viten". Eller er dere kanskje en og samme person?

Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #52 : 07. februar 2006, 07:00 »
Det siste dette forumet trengte var nok et dyslektisk undermenneske med samme retoriske og filosofiske evner som "viten". Eller er dere kanskje en og samme person?
Åhh, er uggledoffen sur nå? Dysletisk undermenneske? he he he  Hvem er det som er undermenneske her? Skulle ha knekt deg over knærne mine og gitt deg ris på rumpa. Du er jo så sterk og tøff. Hver gang noen kommer med motinnlegg til deg så svarer du meg ting som dysletisk undermenneske eller bruker_fremmedord_og_merkelige_understreker_som_dette_her? Hvorfor det uggledoffen? Har du ikke noe fornuftig å si så hvorfor ikke bare holde kjeft?

Og du hr.trygve, t-mag som kilde? ha ha ha  Kunne like gjerne oppgitt se og hør! Hva faens slags kildehenvisning er det? Jobber du som vekter eller? Makan til vås skal man lete lenge etter. Fodor deltok på em i GRESK/ROMERSK_bryting i 1992 og ble tatt på samme stevne. Han ble så tatt på nytt i vm 1994. Kildehenvisning: http://www.mma.drugs.file%.word&open.htm

Spørs om ikke uggledoffen og hr.trygve er en og samme person. Kan vel ikke være to så dumme personer på dette forumet som liker å sitte med en fremmedordbok og late som de er sååååå mye bedre enn alle andre. Og hadde han vært bedre enn alle andre så tror jeg ikke denne usikkerheten hadde kommet fram. Må jo rakke ned på alle hele tiden med ord som: Uviten, undermenneske, bla bla bla.

Nei du hr.trygve/uggledoffen, ta på deg vekteruniformen din og drøm videre om politiskolen! Gjøk.

janne

  • Gjest
SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #53 : 08. februar 2006, 22:10 »
Dette var morsom lesing.....takk for underholdningen karer Smiley

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #54 : 10. februar 2006, 10:58 »
Buuuuuuuuuuump....

Morsom tråd dette her, bare hold dere til tema istedet for å angripe hverandre som personer, så har dere ganske så frie tøyler her Smiley
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget XarQi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

  • Etter trening...
SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #55 : 11. mars 2006, 20:53 »
Tror det er noen som boler/doper seg i MMA verden og ja. Men tror ikke det har så mye å si vist motstanderen kommer med ett bra slag, spark eller en bra lås. I motsettning til andre sporter som sprint, der de med dop kansje løper litt fortere.

Xyience har jo laget ett tillskudd produkt med anabolic middle i som er lovelig i usa. Vet ikke så mye om det, men kan jo vere noe rare greier med det.
"Fresh meat!"
   -Pudge

silentk

  • Gjest
SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #56 : 11. mars 2006, 20:55 »
Til din informasjon:

1) hvis
2) motsetning
3) tilskudd
4) lovlig
5) kanskje
6) være

Utlogget XarQi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

  • Etter trening...
SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #57 : 11. mars 2006, 21:01 »
Til din informasjon:

1) hvis
2) motsetning
3) tilskudd
4) lovlig
5) kanskje
6) være


Cheesy -_- Careface Cheesy
"Fresh meat!"
   -Pudge

Utlogget Andreas_F

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

SV: steroider i MMA? (ufc/pride)
« #58 : 12. mars 2006, 03:28 »
Det Xyience har laget er en testo booster ikke et testo tilskudd.....
Det er to forskjellige ting;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!