Skrevet av Emne: synephedrine, ephedrine, ephedra, koffein, grønn te, osv  (Lest 3296 ganger)

Utlogget toffaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

hei! tenkte jeg skulle spørre dere treningsnerder etpar spørsmål;

jeg har sakte men sikkert tenkt å gå ned noen kilo, men har en stressende hverdag, og lite tid til overs. blir ikke tid til (og hadde heller ikke orka) noe særlig mer fysisk aktivitet enn en halvtimes tur med bikkjene. kunne derfor tenke meg et tilskudd som både satte opp forbrenningen og gav meg litt mer overskudd...

har lest det meste om ephedrine på forumet her, og ser at de fleste mener det øker forbrenningen med 5-7%. hvor mye vil dette utgjøre for meg (eller andre med min size)? jeg er 188 høy, ikke så smal over skuldrene, og oppunder 120kg. er ute etter ca-tall, hvor mye kan jeg forvente å gå ned i vekt av den økte forbrenningen i tillegg til den reduserte matlysten, snakk om 3 eller 10kg på en mnd liksom?

og jada, vet ephedrine er ulovlig, skadelig og alt det der, men jeg er villig til å ta den risikoen. etter det jeg har lest her er jo dødstallene lave for ephedrine i forhold til fks p-piller. og nei, jeg har ikke tenkt å velte i meg vanvittige doser, eller bruke det som partydop.
og ja, jeg vet dere heller anbefaler at jeg skal spise gullerøtter og knekkebrød til tenna ser ut som utslitte bremseklosser, og heller trene hardt for å gå ned i vekt. dette er pr dags dato ikke så aktuelt.

jeg lurer også på forskjellen mellom ephedrine og ephedra. jeg sendte en mail toll.no og spurte om lovligheten av innførsel av ephedra, og her er svaret jeg fikk:

"Ephedra er klassifisert som et legemiddel i henhold til Legemiddelslisten. Det er derfor begrenset hvor mye du som reisende kan ta med deg fra EØS/EU området.

Som reisende kan du ta med deg legemidler til personlig bruk for inntil 1 års forbruk.

Ved forsendelse  fra EØS/EU område kan du importere lovlig innkjøpte legemidler for høyst 3 månders forbruk.

Utenfor EØS/EU området er import av legemidler forbudt."

mao er neppe ephedra og ephedrine det samme, men gidder noen å forklare meg forskjellen?

ser også at effekten av ephedrine kan økes ved å kombinere dette med fks koffein. hvor mye vil effekten øke ved å kombinere ephedrine med koffein?

har lest her at synephedrine er ca like effektivt som ephedrine hvis man tar store nok doser, og er pr i dag ikke forbudt i norge. stemmer dette, og hvor mye større doser synephedrine må man putte i seg for å få samme effekten som ephedrine? og vil man øke effekten av synephedrine ved å kombinere dette med koffein?

hvor mye effekt har grønn te i forhold til en coctail av ephedrine og koffein?


og sist men ikke mist: har lest i avisartikler osv at ephedrine er så fantastisk lett å få fatt i. kan ikke si at jeg har blitt tilbydd så mye ephedrine på gata, og kan heller ikke huske å ha sett lange reklamer på tv2 om hvor man får kjøpt dette. noen som gidder å tipse meg om hvor man får kjøpt slikt? send meg gjerne en mail, ikke skriv slikt offentlig, for det er jo ikke helt lovlig. og hvis en admin/moderator reagerer på det siste spørsmålet og mener det er imot reglene her, så setter jeg pris på om innlegget blir editert i stedet for slettet.


må forresten skryte av det faglige nivået på mange av dere her på forumet! ser det er mange medisinmenn ute og går her, og det brukes mange avanserte faglige uttrykk! men foreløpig skjønner jeg ikke jack shit av fagtermene, så jeg setter pris på svar i klartekst;)

mvh
en fyr med liten bil og stort hår Afro

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Reagerer på det siste spørsmålet..? Redigere posten..? Er vel egentlig bare de 5 siste linjene med tekst som blir stående igjen da, vil jeg tro. Kanskje du skulle ta en titt på reglene..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Du tenker tydeligvis i retning av ECA, men du kan bare glemme å få økt forbrenningen med 5-7 %. 2-3 % kanskje, om du er heldig, eller ca. 200 kcalorier. For å sette det i ytterligere perspektiv så vil det dermed ta deg ca. 35 dager å forbrenne en kilo fett, om hele forandringen du gjør er å starte med disse pillene.

Jeg har i grunn 3 råd til deg. Kosthold, kosthold og trening !! Glem alskens "fjas og fanteri", du ender kun opp med å bli skuffet over de....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget toffaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Du tenker tydeligvis i retning av ECA, men du kan bare glemme å få økt forbrenningen med 5-7 %. 2-3 % kanskje, om du er heldig, eller ca. 200 kcalorier. For å sette det i ytterligere perspektiv så vil det dermed ta deg ca. 35 dager å forbrenne en kilo fett, om hele forandringen du gjør er å starte med disse pillene.

Jeg har i grunn 3 råd til deg. Kosthold, kosthold og trening !! Glem alskens "fjas og fanteri", du ender kun opp med å bli skuffet over de....

hehe, 1kg i mnd er ikke noe å trakte etter... er jo liksom bare å bæsje en gang ekstra:P
jeg tenkte kombinasjonen av økt forbrenning og nedsatt apetitt skulle resultere i noe mer...
seff er kosthold og trening det eneste som virkelig funker, men når man er på jobb til sent på kveld, og har etpar andre ting man må ta hensyn til, så er det ikke alltid så lett å ha overskudd og tid til dette...Sad

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Kan godt forstå deg med at ting ikke nødvendigvis er lette, men snarveiene gir sjelden de gode resultatene, og ei heller de varige - for jeg regner med det er det du er ute etter ? Hvorfor ikke gå ned sakte sakte for å nå et mål du kunne tenke deg å være på ?

Du må også huske på at dette i stor grad handler om vaner. Snarveiene gir deg ingen gode og VARIGE vaner. Skal du holde vekta i fremtiden, må du innarbeide de gode vanene, og slikt tar tid. Brukt tiden fornuftig, så ender du opp med å bli fornøyd også i fremtiden. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Hvis du trapper i deg CLA, ECA, Krom, woot Vanadium, GTE og store mengder Tran og Kaffe, så vil du bli så dårlig, at du helt sikkert går ned 5 kg!!

ECA er nok tingen du leter etter, men det er lite vits uten kostholde og daglig mosjon.  what

Sorry sam, ingen snarveier.


morni

  • Gjest
også pass på blodtrykket dah.... Smile

Utlogget superdaniel

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 741
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 741

  • Glory glory man united!
Hvis du trapper i deg CLA, ECA, Krom, woot Vanadium, GTE og store mengder Tran og Kaffe, så vil du bli så dårlig, at du helt sikkert går ned 5 kg!!

ECA er nok tingen du leter etter, men det er lite vits uten kostholde og daglig mosjon.  what

Sorry sam, ingen snarveier.

Hva er ECA  og Vanadium? Smiley
Treningslogg

No pain, no gain

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

ECA er den godt kjente Efedrin-Coffein-Aspirin stacken..
vanadium er en Krom-legering... altså metallegering, og ren humor fra min side... (Krom-Vanadium... altså eh.. krom som i metall og i kosttilskudd.. Wink )

Utlogget Sakif86

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Har et helt annet forslag til deg. Det virker på meg som om du er en ganske røslig kar. Mye energilagre å ta av. Jeg har sett en del lubne gutter trene på gymmet. De har hovedsaklig trent styrke, og kiloene har falt av drastisk på mange av dem. Du orker ikke drive med cardiotrening i store mengder, og har lite tid til overs. Foreslår at du kjøper deg et kort på et gym. Starter å trene styrke (gjerne tidlig om morgenen), så skal du se at fettet iallefall renner av deg ganske så raskt og omdannes til muskler. Styrketrening trenger ikke være like hardt som å jogge, sykle, mosjonere, etc. Enn om du kunne veid 120 kilo med muskler istedet for fett? Da ville du sikkert ikke hatt noe ønske om å gått ned noen kilo i det hele tatt. Peis på med styrketrening du, og når du etter en stund har fått mer overskudd, så kan du starte med lett cardio om du føler for det.
Dette er den snareste og etter min mening, den beste veien å gå ned i vekt på. Riktig nok blir det moderate mengder i forhold til mange andre treningsmetoder. Men er rimelig sikker på at dette alternativet vil funke bra for deg. Sikkert en hel del her inne på forumet som vil være uenig med meg. Men prøv det. Skader ikke. 

 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!