Skrevet av Emne: Ett par spørsmal angående tilskudd og diverse  (Lest 538 ganger)

Utlogget Bunny Slippers Of Doom

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

Ett par spørsmal angående tilskudd og diverse
« : 18. februar 2006, 21:09 »
Tar det enkelt å går rett på sak Smiley

Er ganske ny  på denne typen trening  (styrketrening) og etter litt observasjon og råd av kamerater ender jeg opp med ett par spørsmål. Muligens helt på viddene her også men men:D

Kreatin - Dette binder vann i kroppen (muskulatur), Hvordan blir effekten av dette hvis kombinert med endel kaffedrikking da kaffe er vanndrivende? (drikker meget lite kaffe selv, men kjenner endel med gannske høyt konsum Wink)

Maltodex - Meget kjapt karbo\sukker for å fylle på lagrene til kroppen etter trening, hvordan er jevnlig bruk av dette i forhold til utvikling av Diabetes? Vil du ikke med et jevnt bruk av dette holde et jevnt høyt insulinnivå med risko for å utvikle resistens?


Trening og kosthold, jeg trener endel, men har de siste dagene lagt merke til at jeg er sinnsykt sulten, spiser som bare det, kjenner magen er stappa men har fortsatt en følelse av sult. Hva kan det komme av?

The seven dreaded gateways to hell are concealed in seven cursed places... And from the day the gates of hell are opened, the dead will walk the earth.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!