Skrevet av Emne: "Feit av genene"  (Lest 3023 ganger)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

"Feit av genene"
« : 22. februar 2006, 15:26 »
http://www.nesteklikk.no/20060222/84509.html

"Så e d påan igjen", Synger Franklin86 av full hals, en smule irritert og varm....

Lurer på om det ikke slo dem at muligens dietten var problemet! 
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Feit av genene"
« #1 : 22. februar 2006, 16:06 »
Jadda, bare tøm bensin på jeg-kan-ikke-bli-slank-for-jeg-er-genetisk-belastet-bålet! Seff, noen har vel kanskje litt bakdeler hva gener angår, men denne "studien" gir jo bare feite mennesker et påskudd til å ikke gjøre noe med seg selv, for de er jo "genetisk belastet". Og dette er mennesker som faktisk hadde kunnet gått ned i vekt om de hadde gidda å dra den smellfeite ræva si opp av sofaen. Ja, det er mulig for feitinger å bli tynn. Bare se på de der reality-slankeprogramma på tv.. De var michelin-menner hele gjengen når de kom, men når de lærte seg å spise og trene gikk de jo ned i vekt. Det var jo slitsomt, men det var mulig for de og, selv om de var på størrelse med små elefanter. Gaah! Blir så irritert!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: "Feit av genene"
« #2 : 22. februar 2006, 16:16 »
Slenger meg på den. Er så jævlig irrriterende å høre på mennesker som er så utrolig misfornøyd med livssituasjonen sin, men som uansett ikke en gang prøver å gjøre noe med det. Selvsagt kan genene spille en liten rolle her, men alt som kreves er strengt talt et kaloriunderskudd.

Jeg skjønner ikke hvorfor alt handler om å være slank. Er jo minst like stas for meg, bare å leve en sunn livsstil. Syns i alle fall selv det er litt morsom å være en av de litt sunnere.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: "Feit av genene"
« #3 : 22. februar 2006, 16:21 »
Det er derfor de stikker på McDonalds og hiver innpå i overdimmensjoner av "sunn" mat, i håp om å bli et sunnere menneske, og slanke vekk trailerdekkene..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

SV: "Feit av genene"
« #4 : 22. februar 2006, 17:34 »
Var dette her noen bombe? Kanskje noen tror det, men det er vel ingen inne her som tror man kan slanke seg og så gå tilbake til det gamle kosthodet uten å legge på seg igjen? Er man ikke en genetisk freak, og man vil beholde en en bra fysikk, så må man jobbe for det konstant. Resten av livet.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Feit av genene"
« #5 : 22. februar 2006, 20:34 »
Mao, man må ha litt baller.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "Feit av genene"
« #6 : 22. februar 2006, 21:15 »
Handler jo rett og slett om å legge om livsstilen, som er stress MAKS en måned, for deretter å gå på motorvei.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Lillemannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

SV: "Feit av genene"
« #7 : 22. februar 2006, 23:01 »
joda....at noen har vanskeligere for å slanke vekk fett er jo en ting, men det er ikke umulig å gjøre det og holde å resultatene.
Jeg veide 157kg, la om livet mitt. Hvordan? ved å spise sunt, spise mindre og trene mer. Jeg veier i dag 100 kg, med en del mer muskler og masse selvtillit. Det har med viljen å gjøre.
http://www.thesupplementsite.co.uk

Beste levering og priser!

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: "Feit av genene"
« #8 : 22. februar 2006, 23:20 »
Honnør for den, Lillemannen. Er alltid godt å høre om "store" folk som har lagt om livsstilen sin. Det må jo være helt fantastisk. Selv gikk jeg ned 16-17kg fra 93 - 75 før jeg starta med styrketrening.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: "Feit av genene"
« #9 : 22. februar 2006, 23:32 »
Vi har en i klubben, som veide 220 kilo for 8 måneder siden.. nå veier han 140...  woot
Han har selvfølgelig fått meget god hjelp av slankeoperasjon, men han har likevel gått ned rundt 10 kg pr måned... bare av redusert inntak av mat, og økt aktivitet. Smiley

Utlogget Lillemannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

SV: "Feit av genene"
« #10 : 22. februar 2006, 23:45 »
takk Haalvor...

jeg mener det har med viljen og gjøre...gidden rett og slett.

Virker som ingen gidder noe lenger...
http://www.thesupplementsite.co.uk

Beste levering og priser!

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
SV: "Feit av genene"
« #11 : 22. februar 2006, 23:48 »
Honnør for den, Lillemannen. Er alltid godt å høre om "store" folk som har lagt om livsstilen sin. Det må jo være helt fantastisk. Selv gikk jeg ned 16-17kg fra 93 - 75 før jeg starta med styrketrening.

Nesten samme som min situasjon, jeg veide på max 95, nå har jeg en vekt på mellom 70-75, varierer litt..

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: "Feit av genene"
« #12 : 23. februar 2006, 14:26 »
Som er liten digresjon til dette kan man jo nevne det faktum at man er "ut" i de alle fleste miljøer dersom man er nøye på hva man putter i seg. Jeg holder for tiden til på universitet og blir stadig spurt om hvorfor jeg spiser ditt og datt. Vi lager ofte middager ilag en hel gjeng, og om man da ikke er interessert i å drikke cola blir man liksom den sunne freaken. Uten at det spiller noen trille for meg, jeg kan godt ta den rollen. Det som irriterer er at "den sunne bølgen" ikke synes å eksistere, den er hvertfall utrolig falsk. Det er for meg paradoksalt at alle vil være slanke/muskuløse, hvertfall føle at en ser bra ut, men ingen vil ofre noe mer enn en halvhjertet innsats for å få resultater.
Det hele ender i en orgy av raske karbohydrater og diverse tilsetningsstoffer med noen krampetrekninger av en tur på mølla eller noen løft på apparatene på det fasjonable treningssenteret man er medlem av.

Denne mainstream tankegangen gjør det heller ikke enklere for de som virkelig trenger å legge om til en sunn livsstil. Klart at det er enkelt å legge seg ned å begynne å grine om man er lei av hvor livet tar en, men det løser ingen problemer. Å mase om genetisk fedme blir som å legge seg ned å grine, mens aktive tiltak for faktisk å opplyse folk om hva som må til blir å ta kontroll over sitt eget liv.

I mitt hode blir det som å tro på skjebnen: Man har ingen kontroll på sitt eget liv og får en resignert holdning til livet. Determinisme må være en av de skumleste idèene noensinne...

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
SV: "Feit av genene"
« #13 : 23. februar 2006, 17:24 »
Kjenner til situasjonen din Sid, jeg har bare en kompis som tenker "sundt", de andre klager å syter.. Kaller meg fagg osv fordi jeg har valgt en "sunn" livstil..  Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men kan være litt irriterende noen ganger..

Utlogget EndrePendre

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Kickback or die!
SV: "Feit av genene"
« #14 : 23. februar 2006, 17:33 »
Merkelig at det er så få som er feite i Asia og Afrika, og så mange i USA. Amerikanerne har nok helt spesielle gener som gjør at de ikke kan være slanke!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!