Skrevet av Emne: Kylling og fuglevirus??  (Lest 4212 ganger)

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Kylling og fuglevirus??
« #30 : 27. februar 2006, 21:30 »
Tørker du av avisa før du leser den og? Kan jo være bakterier og virus på den, fra andre folk som har tatt i den..? Tongue

Virker som du er _ekstremt_ opptatt av smitte.. Ro ned litt. Er ikke så farlig som media påstår. Du burdte i allefall sjekke rundt på nettet om hvor farlig smitten EGENTLIG er, og ikke spørre på et forum med nOObs innen slikt noe..

Nei, men jeg startet en liten post på dette her, så bare kommer med muligheter og spørsmål rundt temaet. Går for å si det sånn ikke rundt og er redd, og spist senest to kyllingfiletter for en time siden. Har ikke så mye med at jeg lurer på alt mulig, er bare at vi har en diskusjon på det, og Ifaro kom nå med en teori, da barer lurer jeg litt rundt det. Selvom ikke du vet så mye, kan det være folk er her som er opplyst om temaet, så velgte faktisk å legge inn en post på det, om du liker det eller ikke?=/=) Liker du det ikke/ikke bryr deg, drit i å les, så greit er det. Wink

Utlogget NOTORIOUS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

SV: Kylling og fuglevirus??
« #31 : 27. februar 2006, 22:16 »
dette har blitt en snakkepost om fugleinfluensa (noe som forsovidt er ok) siden det er om kosthold men svaret har jo kommet frem og hvor farlig det evt. er finner vi ut hvis/når det kommer hit til norge:)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Kylling og fuglevirus??
« #32 : 27. februar 2006, 22:24 »
Nei, men jeg startet en liten post på dette her, så bare kommer med muligheter og spørsmål rundt temaet. Går for å si det sånn ikke rundt og er redd, og spist senest to kyllingfiletter for en time siden. Har ikke så mye med at jeg lurer på alt mulig, er bare at vi har en diskusjon på det, og Ifaro kom nå med en teori, da barer lurer jeg litt rundt det. Selvom ikke du vet så mye, kan det være folk er her som er opplyst om temaet, så velgte faktisk å legge inn en post på det, om du liker det eller ikke?=/=) Liker du det ikke/ikke bryr deg, drit i å les, så greit er det. Wink

joda, skal kutte tråden kort, det jeg mente med tidligere innlegg om avføring var at det var ganske liten sannsynlighet for at en i ett norskt hjem ble infisert av dette, at de har funnet fugleinfluensa i sverige gjør ikke faren noe større.
Som nevnt tidligere er det 1 milliard (om du lurer på kilden, så er den en dokumentar jeg så på nrk i går) som har vært eksponert for dette viruset, og bare 60 har blitt syke, påbygde dette med å fortelle hvordan man om mulig blir smittet.

utdanner meg innen næringsmiddel teknisk med fordypning i næringsmiddelkjemi, så litt forståelse for virus og bakterier har jeg jo.
Med andre ord, ikke vær redde, det er faktisk større sannsynlighet for å vinne i lotto, mye større Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kylling og fuglevirus??
« #33 : 27. februar 2006, 22:49 »
Nei, men jeg startet en liten post på dette her, så bare kommer med muligheter og spørsmål rundt temaet. Går for å si det sånn ikke rundt og er redd, og spist senest to kyllingfiletter for en time siden. Har ikke så mye med at jeg lurer på alt mulig, er bare at vi har en diskusjon på det, og Ifaro kom nå med en teori, da barer lurer jeg litt rundt det. Selvom ikke du vet så mye, kan det være folk er her som er opplyst om temaet, så velgte faktisk å legge inn en post på det, om du liker det eller ikke?=/=) Liker du det ikke/ikke bryr deg, drit i å les, så greit er det. Wink

Ikke vet så mye..? La jo nettopp ut om viruset og hvordan mennesker kan få det da..? Remember...? biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Kylling og fuglevirus??
« #34 : 27. februar 2006, 22:51 »
Ikke vet så mye..? La jo nettopp ut om viruset og hvordan mennesker kan få det da..? Remember...? biggrin


"ikke spørre på et forum med nOObs innen slikt noe.." Da regnet jeg med at du inkl. deg selv i kategorien "nOObs", altå så på deg selv som ganske uvitende på temaet. Men greit nok. Du har sikkert peiling. Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Kylling og fuglevirus??
« #35 : 27. februar 2006, 23:06 »
Skal jeg gidde å forklare ytterligere hva jeg mener?

Nope.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!