Skrevet av Emne: Kvalm og svimmel etter hver trening  (Lest 11970 ganger)

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #15 : 28. februar 2006, 01:36 »
Lykke til med treninga og det å få orden på ting og tang igjen! Smile

Tusen takk for det! Smiley
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #16 : 28. februar 2006, 22:44 »
Sier meg enig i hva dem andre sier at HIT kanskje ikke er så lurt å begynne på rett etter en slik pause. I sommer knakk jeg kragebeinet, spiste ikke en dritt å gikk ned 7-8kg. Jeg begynte veldig rolig med 1 mnd hvor jeg egentlig bare sprang rundt å hadde det gøy. Utrolig nok med tiden har jeg nå på et halvt år gått opp 10kg (siden jeg knakk kragebeinet).

Begynn forsiktig, så er du tilbake på normalen på null komma niks!  headbang

Det var veldig motiverende å høre! Cheesy Skal ta det veldig rolig fremmover og øke gradvis når jeg føler meg bedre. :-)
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Gekko-

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #17 : 03. mars 2006, 14:40 »
Hej jdg! =D

Hmm, det er bare å ta det med ro fremover, øke gradvis og tving deg selv til å spis.. Etterhvert som du spiser mer og mer kommer matlysten! Samtidig som du begynner å trene forsiktig..
(Det samme skjedde meg når jeg fikk prolaps), er helt jævlig å få en slik knekk!

Men det er bare å holde motet oppe, du er trossalt en av de som er best trent her ute i kommunen! Det skal være sikkert! Keep it up!   2thumbsup

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #18 : 03. mars 2006, 15:01 »
Hej jdg! =D

Hmm, det er bare å ta det med ro fremover, øke gradvis og tving deg selv til å spis.. Etterhvert som du spiser mer og mer kommer matlysten! Samtidig som du begynner å trene forsiktig..
(Det samme skjedde meg når jeg fikk prolaps), er helt jævlig å få en slik knekk!

Men det er bare å holde motet oppe, du er trossalt en av de som er best trent her ute i kommunen! Det skal være sikkert! Keep it up!   2thumbsup

Tusen takk for det Geir! Cheesy Kjekt å høre! Smiley Hehe! Ja du har vel vært gjennom omtrent det samme, så du vet vel hvordan det er.. Har du blitt bra igjen nå eller? :-)
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Gekko-

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #19 : 03. mars 2006, 16:15 »
Det er bare å stå på.. Som sagt, om du ikke er sulten, så tving deg selv til å spis mer! Matlysten kommer til slutt Smiley Jeg gikk selv ned 7-8kg etter at jeg ble skadet! Og har gått gjennom en skikkelig deprimerendes periode. Så det er bare å ta det med ro og øke etterhvert! Noe som kan være bra for deg er Omega-3 (selolje), tro det eller ei.

Angående prolapsen min så venter jeg på ny røntgen-undersøkelse (MR) for å sjekke om alt er klart til jeg skal trene oppigjen alt. Skulle igrunn begynne på 3t på mandag med oppfølging av personlig trener, men må vente til jeg har tatt røntgen. For å skremme deg litt hadde jeg tenkt å sende bilde av ryggen min, men tror faktisk ikke du vil se den ;P
Den går i en "bue.." Huff.. Ikke noe særlig til syn.  Huh

Men stå på og ta det med ro framover. Spis regelmessig og begynn forsiktig med å tren litt etter litt. Så tenker jeg at du er fullt tilbake før du vet ordet av det! =D

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #20 : 03. mars 2006, 16:22 »
stå på! dette fikser du!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #21 : 03. mars 2006, 16:48 »
Det er bare å stå på.. Som sagt, om du ikke er sulten, så tving deg selv til å spis mer! Matlysten kommer til slutt Smiley Jeg gikk selv ned 7-8kg etter at jeg ble skadet! Og har gått gjennom en skikkelig deprimerendes periode. Så det er bare å ta det med ro og øke etterhvert! Noe som kan være bra for deg er Omega-3 (selolje), tro det eller ei.

Angående prolapsen min så venter jeg på ny røntgen-undersøkelse (MR) for å sjekke om alt er klart til jeg skal trene oppigjen alt. Skulle igrunn begynne på 3t på mandag med oppfølging av personlig trener, men må vente til jeg har tatt røntgen. For å skremme deg litt hadde jeg tenkt å sende bilde av ryggen min, men tror faktisk ikke du vil se den ;P
Den går i en "bue.." Huff.. Ikke noe særlig til syn.  Huh

Men stå på og ta det med ro framover. Spis regelmessig og begynn forsiktig med å tren litt etter litt. Så tenker jeg at du er fullt tilbake før du vet ordet av det! =D

Jeg håper på å få orden på kostholdet og matlysten nå snart, da jeg skal bestille 12 kg kosttilskudd i form av 4 x 3kg gainer, eller 2 x kg 100% whey + 2 x 3kg carbs og omega 3-6-9. Så da regner jeg med at matlysta kommer etter hvert.. Jeg skal nok bli stor igjen! ;P

Ja du bør vel få sjekka at alt er i orden igjen før du begynner på igjen. Smiley Damn! Høres ikke særlig digg ut med ryggen din! :/ Får håpe alt er bra igjen da, så du får begynt å trene deg opp igjen! :-)

Takk for tipset og motivasjonen! Skal nok klare å komme meg opp igjen på det nivået jeg var! :-)

stå på! dette fikser du!

Takk! Smiley Skal gjøre mitt beste.. :-)
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Gekko-

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #22 : 03. mars 2006, 17:01 »
Å få kostholdet på plass er nok en viktig del for deg nå. Jeg begynte selv med selolje (omega3) for 3uker siden. Helt vanvittig for en effekt det har. Du føler deg rett og slett friskere og kvikkere av det! ;P

Men da sier vi det slik at begge 2 "kjører" på nå.. Og kommer tilbake til det normale. =D
Blir nok en stund til jeg kan "bygge muskler" når det gjelder armer og slikt. Må først bli "normal" igjen. Er helt rassa etter den prolapsen. Ingenting som fungerer. Får gangsperre av å rydde rommet for eks. Hehe.. Da er det gale! =P

Tvi Tvi jDg! =D       

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Kvalm og svimmel etter hver trening
« #23 : 03. mars 2006, 17:19 »
Å få kostholdet på plass er nok en viktig del for deg nå. Jeg begynte selv med selolje (omega3) for 3uker siden. Helt vanvittig for en effekt det har. Du føler deg rett og slett friskere og kvikkere av det! ;P

Men da sier vi det slik at begge 2 "kjører" på nå.. Og kommer tilbake til det normale. =D
Blir nok en stund til jeg kan "bygge muskler" når det gjelder armer og slikt. Må først bli "normal" igjen. Er helt rassa etter den prolapsen. Ingenting som fungerer. Får gangsperre av å rydde rommet for eks. Hehe.. Da er det gale! =P

Tvi Tvi jDg! =D       

Ja det er jo ikke noe vits i å trene uten å spise så Smiley Hehe! Skal begynne å ta omega3 og multivitaminer igjen nå, og se om det hjelper! :-)

Det skal vi! Cheesy Først må vi bli "friske" igjen, så skal vi nok klare å "toppa heile driiiden" etter hvert! ;P

Oi! Hehe.. Ja da er det litt galt ja! ;p Hehe! Men kommer seg det vettu! Smiley


 Gull
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!