Skrevet av Emne: Selvforsvar  (Lest 24098 ganger)

Utlogget onakosano

• Elite medlem
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Selvforsvar
« #120 : 09. juni 2006, 13:47 »
Vel, du har da muligheter for å trene MMA hos Trondheim Fightgym.
www.trondheimfightgym.no
har skjekka det ut, det frister som F.. har også snakket med en bekjent som går der, han sier det er sinnsykt..
det eneste problemet er: treningstidene... hvis jeg klarer å lure meg inn på en heltidsstilling på et treningssenter,  så jan det hende at det ikke passer med jobb..
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

Loggbok

Utlogget Espen Leon

• Erfaren bruker
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

• We love tabatas
« #121 : 09. juni 2006, 14:33 »
Den statistikken på 90% bakkekamp kommer fra det første uttalt fra Gracie familien, og de lever som kjent på bakkekamp. Det er også en del kulturforskjeller her, i området de bor er det en helt annen kultur på fighting. Som et siste poeng er dette en politistatistikk, og politi vil jo legge en person i bakken og kontrollere ham istedenfor å knocke dem stående Wink

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Ventura

• Leieboer
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

« #122 : 12. juni 2006, 20:47 »
Jeg kan tro på en forumfighter som deg eller en av europas mest anerkjente fightere og instruktører i Kali, Arnis og Jiu Jitsu.. Hmm, valget er vanskelig..

LOL, så du velger å tro på at han fyrn han 400-0 på gata? NAIVT Smiley

Utlogget Advocatus Diaboli

• Elite medlem
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

• Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
« #123 : 12. juni 2006, 20:56 »
"LOL"

..

Jeg har fortsatt ikke "tapt" en eneste "kamp" som dørvakt.. Kan du tenke deg hvorfor Ventura..? Hvorfor jeg etter 5 år i døra fortsatt ikke har "tapt" en eneste "kamp"..? Og hvorfor akkurat dette poenget er ganske sentralt her..?

Jeg har egentlig ingen stor tro på akkurat det.. men man må jo prøve.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ventura

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #124 : 12. juni 2006, 21:06 »
"LOL"

..

Jeg har fortsatt ikke "tapt" en eneste "kamp" som dørvakt.. Kan du tenke deg hvorfor Ventura..? Hvorfor jeg etter 5 år i døra fortsatt ikke har "tapt" en eneste "kamp"..? Og hvorfor akkurat dette poenget er ganske sentralt her..?

Jeg har egentlig ingen stor tro på akkurat det.. men man må jo prøve.

Mange som kunne klart 400-0 på gata, men dette er bare piss. For det første tviler jeg på at han vært innblandet i 400 kamper på gata. For det andre er det flere som har påstått å ha en f.eks 463-0 på gata, og noen idioter velger å tro på det, men med en gjennomsnittlig IQ gjennomskuer man dette uten store problemer Smiley

Og at du som dørvakt ikke har tapt noen "kamper" mot noen fulle folk blir jo akkurat det samme, du kan ikke gå rundt å si at du har en 23-0 record på gata.. Kan vel kanskje tro på en kar som sier at han har banket opp noen folk (egentlig ikke), men ikke en som går rundt med en eksakt record osv.. Hvis dere velger å tro på det - fint for dere, men jeg velger å holde meg til offisielle recorder.

• Elite medlem
  • Utlogget Utlogget

« #125 : 12. juni 2006, 21:10 »
Du overrasker til stadighet med din fullstendige og altoppslukende idioti..

1) Når man jobber i døra møter man fulle (og dermed trege, dårlig koordinerte mennesker med null reaksjonsevne) mennesker..

2) Når man jobber i døra har man alltid noen i ryggen (backup..)

Jeg har som sagt jobbet i døra i 5 år, uten å ha havnet på bakken en eneste gang.. jeg har heller ikke "tapt" noen "kamper" i denne perioden.. Selvsagt kan en liten tastaturkriger som Ventura tro hva han vil om dette, men han viser bare igjen den endeløse dumskapen en liten gutt kan fostre.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ventura

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #126 : 12. juni 2006, 21:19 »
Du overrasker til stadighet med din fullstendige og altoppslukende idioti..

1) Når man jobber i døra møter man fulle (og dermed trege, dårlig koordinerte mennesker med null reaksjonsevne) mennesker..

2) Når man jobber i døra har man alltid noen i ryggen (backup..)

Jeg har som sagt jobbet i døra i 5 år, uten å ha havnet på bakken en eneste gang.. jeg har heller ikke "tapt" noen "kamper" i denne perioden.. Selvsagt kan en liten tastaturkriger som Ventura tro hva han vil om dette, men han viser bare igjen den endeløse dumskapen en liten gutt kan fostre.

OK Hr.Thyve, du er tøff, du har aldri havnet på bakken på gata. Var dette en skrytetråd for deg? Hvis en av oss er tastaturkriger så er det vel deg, med tanke på at du ikke gjør annet Smiley  Det er vel der overvekten ligger og, men back to topic:

Du tror på at en kar har 400-0 på gata, greit Smiley Viser bare hvor UTROLIG dum det går an å bli. Kan ikke gjøre annet enn å le av deg, for det er jo umulig å diskutere med deg uten at du går off-topic. Drar du fram skjelsord, drar jeg fram fakta. Du ER feit og dum, jeg er i følge deg dum.

Utlogget Ventura

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #127 : 12. juni 2006, 21:22 »
hahaha, en annen ting; Jeg sa akkurat at det er mange som kunne klart 400-0, men de som faktisk klarer det ville ikke flydd rundt å skrytt av det. Om er så ram til å sloss som du påstår her, show of some records. Offisielle da, takk Wink

Utlogget Ventura

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #128 : 12. juni 2006, 21:27 »
Jeg kan tro på en forumfighter som deg eller en av europas mest anerkjente fightere og instruktører i Kali, Arnis og Jiu Jitsu.. Hmm, valget er vanskelig..

Hvem er han da? Sier han dette selv eller?

Utlogget Påltergeist

• Superavhengig
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

« #129 : 12. juni 2006, 23:10 »
hahaha, en annen ting; Jeg sa akkurat at det er mange som kunne klart 400-0, men de som faktisk klarer det ville ikke flydd rundt å skrytt av det. Om er så ram til å sloss som du påstår her, show of some records. Offisielle da, takk Wink

Du er helt åpenbart ikke veldig evnerik av deg, men forsøk nå i det minste å resonnere ut fra følgende faktum:
1. Espen Leon snakket om en _dørvakt_ som i løpet av 400 kamper i jobbsammenheng ikke har vært på bakken.
2. Det var _du_ som begynte å snakke om gatekamper og fiktive "records".
3. Thyve belyste den åpenbare forskjellen på dørvakt- og gatekampkontekster. Hans agenda var ikke å skryte, men dette gikk ditt begredelige intellekt hus forbi.
4. Det føres meg bekjent ikke "offisielle records" over verken gateslagsmål eller jobbkonfrontasjoner for dørvakter. Hvor er det du vil hen?

Utlogget Sakuraba

• .: Fighter Member :.
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

« #130 : 12. juni 2006, 23:14 »
Underholdning det her Food

Utlogget Espen Leon

• Erfaren bruker
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

• We love tabatas
« #131 : 12. juni 2006, 23:16 »
Hvem er han da? Sier han dette selv eller?
Claes Johansson sa det, om en utøver han kjenner i London. Jeg er så dårlig på navn så jeg husker ikke navnet på han som ble nevnt. Jeg må også dessverre skuffe deg med at det ikke var et dommerpanel som fulgte denne personen over årevis med jobbing for å gi deg en "offisiell" rekord.
Thyve sier at han ikke har "tapt" i døra på fem år, og heller ikke vært i bakken i denne perioden. Jeg tror helt fint på dette da jeg vet han er en person som ikke har behov for å skryte på seg noe. Ta da en utøver med ca 15 år mer erfaring enn ham, og ca 10kg mer kjøtt på kroppen enn ham, og se om det jeg sa blir så veldig usannsynlig.
Vi snakker her om situasjoner som har utviklet seg til "vold" i døra, hvor han da ikke har havnet i bakken.
Vi snakker ikke om 400 UFC kamper hvis det er det eneste du skjønner deg på.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

• Elite medlem
  • Utlogget Utlogget

« #132 : 12. juni 2006, 23:44 »
Intensjonen min var på ingen måte å skryte, men å vise at selv en amatør med litt kampsportbakgrunn og styrke (nå holdt jeg på å glemme: ifølge Ventura, ekstrem overvekt) kan klare seg godt uten å havne på bakken i dørvaktsammenheng.. og at det da dermed IKKE er veldig  usannsynlig at en større og mer erfaren mann har klart seg gjennom 400 KONFRONTASJONER I JOBBSAMMENHENG uten å havne på bakken.. Jeg tror ikke helt Ventura forstår forskjellen på "tilfeldige gatekamper" og "konfrontasjoner i jobbsammenheng"... jeg vurderer i den sammenheng å hente teskjeen min.

Du svarte forresten aldri på invitasjonen til utendørstrening Ventura?

Utlogget Ventura

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #133 : 12. juni 2006, 23:55 »
Du kan jo komme å trene på frontline når du vil, men om du er like kranglete irl som du fremstår som på forumet kan du la være.

Utlogget Påltergeist

• Superavhengig
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

« #134 : 13. juni 2006, 00:00 »
Du kan jo komme å trene på frontline når du vil.

Et meget godt innlegg, som kun inneholdt èn grammatisk feil. Du glemte dog å komme med argumenter, gjorde du vel ikke?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!