Skrevet av Emne: Dobbeltmoral og steroider  (Lest 12717 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Dobbeltmoral og steroider
« #30 : 06. april 2008, 16:59 »
Problemet er at 13-14-15 åringer neppe skjønner dette.
Det er 16 års aldersgrense på TF, og vi er ikke ansvarlige for å fjerne naiviteten og skylappene til barn og unge.

Vi skriver om og rapporterer fra byggerverdenen, styrkeløft og strongman. Uavhengig av farve og personlig overbevisning til utøverne.

Forumet driftes stort sett på frivillig basis av moderatorene, og vi kan ikke kreve dopingtest fra folk vi tar bilde av. Ei heller ser jeg poenget.

Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: Dobbeltmoral og steroider
« #31 : 06. april 2008, 18:33 »
Skal man ikke kunne ha et bilde av en dopet utøver på et nettsted fordi man selv er imot doping? En utøver representerer jo mer enn steroidene vedkommende har utsatt kroppen sin for.
Blir litt som om jeg som metal-fan skulle kasta alle CDene mine med artister som har frastøtende tekster og/eller meninger. Digger ikke at folk blir gravd opp av graver og revet i filler mens de blir voldtatt på horribelt vis, men digger Cannibal Corpse og Gorgasm for det... Liker ikke satanister som brenner kirker, men jeg syns Emperor lager fet musikk likevel.(litt drøy den der, men men)
Skal man da ta tester på alle idrettsutøvere i Norge, for å bestemme om man kan ha bilder av dem/ha dem i reklamer/hedre dem i blader etc?

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Dobbeltmoral og steroider
« #32 : 06. april 2008, 18:55 »
Skal man ikke kunne ha et bilde av en dopet utøver på et nettsted fordi man selv er imot doping?

Jo, er selvfølgelig greit å ha det, men er forskjell på mange og noen få. Uansett samma for meg, tenkte bare på hvordan de aller yngste gym karene tenker.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!