Skrevet av Emne: thomas sin loggbok....  (Lest 1005 ganger)

Utlogget tjohejj

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

thomas sin loggbok....
« : 06. juni 2006, 11:17 »
 ja da.. no har eg trent et halvt år, fremmgangen har no vert som så, eg har no lært en del, men no  begynner det å bli bra, ikke bare på treningen men på kostholde og alt, eg e daglig inne på internett og leser alt eg finner, eg syntes det bynner å bli sintsykt innteresangt, alle kompisene mine trener og så vi e en gjeng som går å trener, men ofte kan det bli litt mye masing så no har vi begynnt å trene to og to.
men no skal eg begynne å loggføre treningen min og kostholde, eg har vert sykemeldt fra jobben no i tre uker, så det har vert veldig lite  trening på meg i det siste, eg kom ut for et lite uhell med ett bus skur Undecided , men no e eg firiskemeldt og kan begynne å trene igjenn.
planen mine fremmover e vell først å komme i sommer formen, og så til høsten begynne å spise og trene som en jævel.




eg var å trente i dag, ca en time, eg trente skuldre og armer, en helt grei trening,  eg hadde planer om å løpe 25 min etter treningen, men det ble nokk utsatt til en annen gang, men eg skal løpe minst 4 ganger i uken, eg må ha faste dager på det slik at det blir gjort, men  eg e ikke helt klar for det  ennå etter ulykken med bus skuret..
eg spiste en hissig omelett tli frokost, og en shak rett etter trening, no skal eg fikse meg noe mat, men eg vet ikke ka..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!