Skrevet av Emne: Svaksomf`s DC logg  (Lest 9740 ganger)

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #15 : 18. mars 2006, 18:30 »
Hmmmmm ser at eg muligens trenger en deff blush

Men uansett her er bilde av front, med klær. Det kommer et til seinare uten  biggrin
Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #16 : 20. mars 2006, 21:30 »
Trening mandag

Ja da var dagens trening i boks  blush

Skulle egentlig trene i går,med det ble nok en liten tur på byn med endel omfufudrinker. Det var ikke planlagt ,men sånn kan det gå....   Ohmy Arrrrg skal bli en stund til neste gang !!


Treningen min i dag.

Hadde egentlig gitt opp benkpress,men eg mått prøve litt i dag siden eg ikke var i så god form. Så eg gikk litt utenom programmet kan man si.  Desse omfufudrinkane henger litt igjen.   Drankere

Måtte også prøve ut rest pause 

Benkpress med albuer paralellt med stang.  8+4+3x110 kg rest pause
Militerpress                                                   11+3 x 60 kg   rest pause
Triceps kabel                                                 11+4 x 60 kg   rest pause
Nedtrekk bak nakke                                      12+3 x 85 kg   rest pause  1 stk trinse
roing med flat stang                                      13 x 75 kg     Var utslitt ,men har mer inne.


Dette var en utrolig tung økt!  Blei mye gjesping og fising, men kommer sterkere tilbake neste gang, får eg håpe?

Kosthold:

Spiste generelt dårlig i går,men har tatt seg bra opp igjen i dag Food 



Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #17 : 21. mars 2006, 21:04 »
Trening Tirsdag


Endelig ferdig med dagens trening,men kjenner helgen henger litt igjen enda  Cry


Stående biceps med ez stang.       9+3+2 x 57,5 kg    rest pause   
Underam med nedtrekk kabel.       8+4+3 x 30 kg       rest pause
Legger i benpress                          12+3   x 190 kg     rest pause
Strake mark                                    16       x 70 kg       ikke til failure/ikke trege negativer
benpress                                        17       x 200 kg     ikke til failure


ca 4 sek negativer på alle øvelser , bortsett på strake mark.

Grunnen til at eg ikke kjørte til failure på beintreninga , er at eg er i startfasen.
Har bare trent bein i 5 uker.
Foten begynner endelig å bli klar for litt trening.  biggrin

Benpress persen min, går ca 4 år tilbake og den var på 6x460 kg. Det var den gangen eg kunne trene bein.

 Men eg skal opp igjen til gamle høyder!

Ellers så synst eg at treningen i dag var ganske bra Dance
 


Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #18 : 23. mars 2006, 21:55 »
Trening torsdag


Skrå hantelpress                         12+4 x 37,5 kg  på hver hånd.
Skulderpress hantel                    12 + 3 x30 kg    på hver hand.   
Franskpress med olympia stang  13+4+3 x 60 kg    Denne kjører eg på panna.
nedtrekk bredt grep framme        13+3 x 85 kg     
enarmsroing med hantel              12+3 x 30 kg


Hadde en god trening i dag,selv om eg var aleine.. Har alltid treningskompis med meg , men eg følte faktisk at eg fikk en bedre trening uten.

Fikk hæ........ god kontakt i ryggen i dag,svei som fae....!!!!
Blir spennande å se hvor høgt eg klarer å øke i franskpress framover.

Klarer pr dags dato 3x100 kg i franskpress, som eg er egentlig ganske stolt over   Grin

Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 298
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 298

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Svaksomf`s DC logg
« #19 : 23. mars 2006, 22:04 »
Flere Franskpress fantaster  Cheesy
3x100 kg er rått  2thumbsup
SKal prøve å ta en 1rm test etterhvert. Ender forhåpentligvis på 100 kg i alle fall.
Rå styrke på deg forøvrig  2thumbsup
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #20 : 23. mars 2006, 22:11 »
Flere Franskpress fantaster Cheesy
3x100 kg er rått 2thumbsup
SKal prøve å ta en 1rm test etterhvert. Ender forhåpentligvis på 100 kg i alle fall.
Rå styrke på deg forøvrig 2thumbsup

Takker og bukker  biggrin

Triceps er favoritt muskelen min,har alltid vert sterk i den. 
Har enda ikke mødt min overmann i franskpress,så visst det er noen her på forumet som løfter mer , så hadde det vert morro å hørt hvor mye dei tar... For da får eg nye mål å klare.
 biggrin

Rå styrke på deg og visst du skal prøve deg på 100 kg. Bow  Men husk å varm opp albuene skikkelig med evt albuestøtte/varmer når du skal opp mot 100 kg...  Mine albuer knaker litt.
 blush
Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 298
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 298

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Svaksomf`s DC logg
« #21 : 23. mars 2006, 23:07 »
Har fått kronisk betennelse i begge  Undecided
Men det funker å kjøre på med masse tung pushdown først, det er etter en del lettere oppvarmingsett. Så kjører jeg franskpress tilslutt  Smiley

Triceps er favoritten her også. I mangel på muligheten for benk trening, Satser jeg på å skape en bra triceps styrke  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #22 : 24. mars 2006, 13:19 »
Har fått kronisk betennelse i begge Undecided
Men det funker å kjøre på med masse tung pushdown først, det er etter en del lettere oppvarmingsett. Så kjører jeg franskpress tilslutt Smiley

Triceps er favoritten her også. I mangel på muligheten for benk trening, Satser jeg på å skape en bra triceps styrke Smiley


Skader er noe dritt , har hatt endel av det selv. >Cheesy

Men som du sier , det er bra og varme godt opp på en annen letere øvelse før man går over til franskpress.  Har selv gjort det noen ganger.

Men visst du er mye plaget med muskel , ledd og senebetennelse , så anbefaler eg denne kremmen.. Har brukt den mye selv, og den fungerer sjokkerende godt.

http://www.alfacare.no/produkter/1042548840/1044876187  Gull
Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 298
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 298

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Svaksomf`s DC logg
« #23 : 24. mars 2006, 13:21 »
Kanskje prøve det ja  Smiley
Takk for tips
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Svaksomf`s DC logg
« #24 : 24. mars 2006, 13:24 »
prøve den på skuldra mi Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #25 : 24. mars 2006, 13:55 »
visst eg har en utsatt muskelgruppe,så pleier eg å smøre på før og etter trening.

En liten historie: biggrin

For en stund tilbake ,så kunne ikke eg trene biceps på høgre armen. Det hadde eg ikke kunnet på over 6 mnd , men så tipset mor mi om den kremmen,siden ho har vert litt muskelplaget selv... Så eg tok å prøvde den,og etter 2 dager var eg i full gang med biceps trening igjen.

Den har hjelpet meg mye Dance
Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Svaksomf`s DC logg
« #26 : 24. mars 2006, 15:07 »
å vipps så bestillte jeg en Smiley
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #27 : 24. mars 2006, 15:24 »
å vipps så bestillte jeg en Smiley

Det er bra,kanskje eg skulle blitt selger  biggrin

Oppdater meg når du har fått den , og gi meg feedback på virkningen?  2thumbsup
Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Svaksomf`s DC logg
« #28 : 24. mars 2006, 15:26 »
den er grei Smiley
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Gixxeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

SV: Svaksomf`s DC logg
« #29 : 24. mars 2006, 21:14 »
Trening Fredag


En arms biceps i preacher stol m/hantl       13+3+2 x 27,5 kg
Underarm med stang på benk                    11+4+2 x 55  kg      Svei noe jæ........
Sittende legg maskin                                  14+4+3 x 50 kg
Hamstring maskin                                       12+4      x 60 kg
knebøy                                                       10+4      x 110 kg    F....dette er tungt


Hadde en god trening i dag,det er lenge siden eg har hatt så god pump i bicepsane på lang stund!
Trudde dei skulle sprenge Grin

Ellers så føler eg at foten takler litt bein trening,og det er på tide!  Afro

God helg folkens!!

Trener DC med god framgang!!! Smiley

It`s not the quantaty of the weights,it`s the quality of the movement.



Min treningslogg:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38768.msg481789#msg481789

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!