Skrevet av Emne: Nunchako  (Lest 4649 ganger)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Nunchako
« #15 : 22. mars 2006, 17:23 »
Er kanskje like greit at det er ulovlig slik at ikke alle springer rundt i gatene, og veiver med disse våpene.

Ja, i dag ser man jo knapt èn eneste nordmann som ferdes på byen uten minst èn nuchako i beltet. Et totalforbud er presserende nødvendig.

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

SV: Nunchako
« #16 : 04. mai 2006, 18:31 »
Inkluderer "slosshansker" SAP gloves? Hva i all verden er karatepinner? Kali sticks?

Utlogget Mogwai

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 165
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 165

  • Backflip flash
SV: Nunchako
« #17 : 04. mai 2006, 23:11 »
Nunchaks er lov så lenge det er gummi beskyttelse rundt eller tau i stedet for kjetting og kulelager...
noen buttikker i norge tar inn forskjellige typer som egentlig ikke er lov.. og rart som det er er det lov med harde nunchaks med kjetting i oslo men ikke i bergen.. Tongue

også i norsk lov er nunchakos kallt "karatepinner"^^

2strong

  • Gjest
SV: Nunchako
« #18 : 04. mai 2006, 23:22 »
For å stikke fingern litt i jorda, så er det snakk om to pinner som er forbundet av en kjetting. Vil man ha en så er det bare å lage.
Men personlig så tror jeg det fungerer bedre med en 4" planke ?  Grin

 

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Nunchako
« #19 : 04. mai 2006, 23:25 »
man får fint moment med en nunchaco, sannsynligvis nok til å skape hjerneknusning med aliminiumsnunchacoen min, men som sagt, en kjøkkenkniv eller en rattan stick ville heller blitt valgt om jeg skulle gått på min månedlige killing spree Tongue

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Nunchako
« #20 : 29. oktober 2006, 07:36 »
Loven er lik enten du er lege, buddah, eller politimann. En politimann kan ikke få en "slags" dispenasjon bare fordi den er politi.

VÅPENFORSKRIFTEN
*paragraf* 1-1. Forbud mot våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven *paragraf* 1:
 Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, springkniver, batangkniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter.

Tullprat J-King! Selvfølgelig kan man få dispensasjon! Smiley Men da med forbehold.

En svært god bekjent av meg har fått dispensasjon til å bære skarpt ladd våpen i Oslo. Dette er fordi han eier, som eneste mann i Oslo, en bedrift som kverker et visst antall duer i hovedstaden. Dette er nyttig og nødvendig arbeid. Han går selvfølglig ikke rundt med en 12.7, men skytevåpenet er i høyeste grad underlagt våpenloven.

Piiiip.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!