Skrevet av Emne: Usaklig kritikk av innlegg  (Lest 7308 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #30 : 25. mars 2006, 17:37 »
Hei Nero !!

Tusen takk for påminnelsen.


Vennlig hilsen
UpAndComming
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

silentk

  • Gjest
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #31 : 25. mars 2006, 17:50 »
1 time mindre søvn Sad

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #32 : 25. mars 2006, 21:22 »
Sitat
Spamming (unødvendig posting) er ikke tillatt. Poster som kun "takk", "kult", "haha" og lignende er å anse som spam.
da er det masse spamming på forumet  woot
1 time mindre søvn Sad
legg deg tidligere Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #33 : 25. mars 2006, 21:33 »
1 time mindre søvn Sad
Natta er en time kortere ja,men ingen plager deg opp tidligere i morgen tidlig..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #34 : 25. mars 2006, 21:48 »
Bare for å legge mer ved på bålet...
 Offtopic
Innlegget til dohodet var en fornermelse mot leserne. Man kan ikke forvente særlig support eller assistanse på noe som helst tema med slike innlegg som det der...

Som man roper i skogen, får man svar. Deal

Mange, både moderatorer og medlemmer her på forumet gjør MYE og bruker MYE tid på å svare nybegynnere og andre på spørsmål som er svart på 100 ganger før. Og alle gjøre dette gratis. Det er samtidig en bråte med idioter som ALDRI ALDRI ALDRI bidrar på noen som helst måte! Hverken med hjelp, positivitet eller humor.

Troll som dophodet bør enten rydde opp i holdning og skrivemåte, eller gi faen i å plage andre med sin utilstrekkelighet.  Deal

Utlogget Prince Charming

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 219

  • If the bar ain't bending you are just pretending.
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #35 : 25. mars 2006, 23:21 »
Bare for å legge mer ved på bålet...
 Offtopic
Innlegget til dohodet var en fornermelse mot leserne. Man kan ikke forvente særlig support eller assistanse på noe som helst tema med slike innlegg som det der...

Som man roper i skogen, får man svar. Deal

Mange, både moderatorer og medlemmer her på forumet gjør MYE og bruker MYE tid på å svare nybegynnere og andre på spørsmål som er svart på 100 ganger før. Og alle gjøre dette gratis. Det er samtidig en bråte med idioter som ALDRI ALDRI ALDRI bidrar på noen som helst måte! Hverken med hjelp, positivitet eller humor.

Troll som dophodet bør enten rydde opp i holdning og skrivemåte, eller gi faen i å plage andre med sin utilstrekkelighet. Deal
Expedite for President

 Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Alta Atletklubb.
 Knebøy 310kg. Benkpress 195kg. Markløft 300kg. Sammenlagt: 805kg.

andreassk

  • Gjest
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #36 : 26. mars 2006, 03:06 »
Jeg syns at innlegget var kritikkverdig, men hvorfor ikke sende PM til trådstarteren å faktisk be fyren skjerpe seg? Da vil kanskje trådstarter rette på en del av feilene (som vi ganske sikkert kan si bare er ren latskap), samtidlig som tråden blir saklig og ikke en tråd for uthenging av trådstarter.

SK

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #37 : 26. mars 2006, 14:07 »
Fordi reglene gjelder for alle. Er mer effektivt å referere til reglene i samme tråd, slik at alle ser hvilken regler som er brutt. Da kan andre lære av det 
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #38 : 26. mars 2006, 16:50 »
Godt poeng, Ivrig pingle. Det gir en god signaleffekt og statuerer et eksempel.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #39 : 26. mars 2006, 17:49 »
Jeg syns at innlegget var kritikkverdig, men hvorfor ikke sende PM til trådstarteren å faktisk be fyren skjerpe seg? Da vil kanskje trådstarter rette på en del av feilene (som vi ganske sikkert kan si bare er ren latskap), samtidlig som tråden blir saklig og ikke en tråd for uthenging av trådstarter.

SK


Moderatorene sender ofte PM til medlemmer men i enkelte tilfeller kan det være hensiktsmessig å henvise til forumereglene i den aktuelle tråden som eksempel til andre forumbrukere.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget sockets

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #40 : 26. mars 2006, 21:19 »
Bare for å legge mer ved på bålet...
 Offtopic
Innlegget til dohodet var en fornermelse mot leserne. Man kan ikke forvente særlig support eller assistanse på noe som helst tema med slike innlegg som det der...

Som man roper i skogen, får man svar. Deal

Mange, både moderatorer og medlemmer her på forumet gjør MYE og bruker MYE tid på å svare nybegynnere og andre på spørsmål som er svart på 100 ganger før. Og alle gjøre dette gratis. Det er samtidig en bråte med idioter som ALDRI ALDRI ALDRI bidrar på noen som helst måte! Hverken med hjelp, positivitet eller humor.

Troll som dophodet bør enten rydde opp i holdning og skrivemåte, eller gi faen i å plage andre med sin utilstrekkelighet. Deal

Jeg må innrømme at jeg lo litt når jeg leste innlegget ditt. Sånne trangsynte holdninger er nesten like underholdende, som de er triste.

"Troll som dophodet bør enten rydde opp i holdning og skrivemåte, eller gi faen i å plage andre med sin utilstrekkelighet." - Sånne kommentarer viser jo virkelig trangsyntheten til visse mennesker. For det første er omskrivningen av nicket hans "ganske morsom." Jeg finner det også interessant at du kan hoppe til den konklusjonen at det innlegget "var plaging av andre, med sin utilstrekkelighet" - og ikke å dele en historie i den hensikt å få hjelp/råd/kommentarer.

At innlegget var en "fornermelse" mot leserne, er også en ganske morsom kommentar. Det er overhodet ingen fornærmelse. Kanskje det hadde vært en fornærmelse, hvis trådstarter hadde gått inn for å skrive en tekst som er vanskelig å lese, for så å tvinge den på leserne. Noe som er langt i fra sannheten.


silentk

  • Gjest
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #41 : 26. mars 2006, 21:24 »
Gi opp, Sockets. Slaget er tapt.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #42 : 26. mars 2006, 21:26 »
Jeg må innrømme at jeg lo litt når jeg leste innlegget ditt.
Glad jeg kan glede andre!  Smile

Utlogget sockets

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #43 : 26. mars 2006, 21:33 »
Sockets følte seg forulempet av kritiske innlegg rettet mot et forummedlem med det passende nicket ”dohodet”. For å illustrere sin frustrasjon, laget sockets en egen tråd med sterk kritikk av en moderator, og oppfordret videre til kjekling og spetakkel. Hvis sockets mener at han står for en mer verdifull holdning enn andre, kunne det vært fint om denne holdningen fremgikk av innleggene hans.

Hans argumentasjon i denne tråden tyder på at han gjentatte ganger har misforstått hva innlegget til toaletthodet handlet om. Sockets demonstrerer også en mangelfull forståelse av hvor viktige forumreglene er (les: § 7 og 11), men også hvor vesentlig det er å skrive forståelig.

Men la meg oppsummere: For det første er mye av det sockets skriver feil, noe både moderatoren og en rekke andre har bekreftet. For det andre er resonnementet så dumt at det fremstår som enda en bekreftelse på hva enkelte nytelsesmidler gjør med folks dømmekraft.

Husk å stille klokken i natt (én time frem)!

Vennlig hilsen
Nero


Holdningene mine kommer veldig fint frem, hvis du bryr deg med å lese innleggene - og bruker de små grå.

Det å spre kunnskap og hjelpe andre - burde stå langt over det å kritisere til det usaklige. Å henge seg på en tråd, uten den hensikt å gjøre noe positivt, finner jeg helt meningsløst. Med positivt mener jeg (Kunnskapsdeling, råd om hvordan tråden kan bli mer effektiv, og ja - dere kan jo tenke selv). Enkel kommentar og forespørsel om endring av oppsettet i et innlegg er forsåvidt helt greit.

Grunnen til at holdningen min må skrives med så mange ord, er at det finnes mange som er glad i å misforstå, derfor i en sånn diskusjon er det kanskje greit at det kommer veldig enkelt og godt frem.

Jeg er heller ikke enig med din kritikk av resonnementet mitt, og du må gjerne påpeke feilene. At det jeg skriver er feil, må du få mene hva du vil om. Har lest alle innleggene i denne, og den aktuelle tråden, og kan ikke se jeg har bommet på noen fakta.

Gi opp, Sockets. Slaget er tapt.

Så lenge folk fortsetter å tilføre tråden innlegg, som jeg føler er relevante å kommentere - vil jeg gjøre det. Men takk for rådet gutt.

silentk

  • Gjest
SV: Usaklig kritikk av innlegg
« #44 : 26. mars 2006, 21:42 »
Du har ikke bommet på noen fakta? Vel, først trodde du at dohodet var interessert i å få hjelp og råd = Feil. Også trodde du han hadde dysleksi = Feil igjen. Også skriver du at dohodet slang bemerkninger mot andre i tråden som f.eks. "kjøtthue" = Feil. Skal jeg fortsette å ramse opp? Smiley Dette var kun fra ditt første innlegg Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!