Skrevet av Emne: Vet ikke helt hva jeg skal si..  (Lest 3101 ganger)

andreassk

  • Gjest
Vet ikke helt hva jeg skal si..
« : 24. mars 2006, 20:11 »
Hei

Hvor lang tid skal det gå før jeg får snakke i forumet? Jeg ble satt i tenåringsforumet av mr HITman, da han i sin tro på at det eneste 16åringer vil diskutere var kreatinbruk og benkøkninger. Vell, ikke alle gidder det!

Dere sier dere skal gi svar på spørsmål, svar? Dette er jo ikke noe "spørr HITman forum" dette er et treningsforum! Et forum hvor man skal ha en diskusjon. Hvordan skal jeg kunne delta aktivt når jeg blir tvunget inn på et tenåringsforum pga min lave alder?

Hvis jeg skal bli tvungen til å sitte på et tenåringsforum bør jo alle bodybuildere bli tvungen til å sitte på forumet for kroppsbygging og fitness. Hvor skal man da gjøre av alle de medlemene som hobby-bygger?

Hva har mine meninger om røyking av hasj, Norges politiske kurs og maktmisbruket til Guffen med min kropp og mitt kosthold å gjøre?

HITman sier han vil observere meg til han syns jeg er voksen nok for resten av forumet. HITman er kanskje smart, men å observere folk blir for dumt. Har du telt hvor mange medlemer forumet har, HITman? Folk har gått mye lengre enn jeg har her inne. Det har kommet alt fra drapstrusler til diskriminering. Og oppi alt dette er det JEG som skal straffest? Til_og_med uten advarsel?

Har også merket meg hvor dårlig dere tåler kritikk, så nå vet jeg jo hvilken vei dette går..

Si iallefall fra før dere straffer folk på denne måten. Patetisk Wink

Edit: Hadde ikke forumet hvert kjedelig om alle skulle hatt fakta før de sa noe? Da hadde det ikke blitt noen diskusjon?

Hvis dere ikke kommer med noen konkrete opplysninger om hvor lenge jeg skal nektes å snakke her ser jeg jo lite annet å gjøre enn å lage ny bruker fra en ny IP. Jeg syns TF fortsatt har en god kvalitet, jeg ønsker å være en del av det, ikke bli satt på side linjen som en taper. Tro hva dere vil, men jeg kan faktisk delta med noe dog jeg bare har trent i noen år.. Smiley

SK

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Vet ikke helt hva jeg skal si..
« #1 : 24. mars 2006, 20:15 »
Sitat
Hadde ikke forumet hvert kjedelig om alle skulle hatt fakta før de sa noe?

Ja, hvorfor skal vi ikke slenge rundt oss med råd som ikke har NOE belegg i virkelighetens verden.. GODT forslag!

Videre vet jeg ikke om du på noen som helst slags måte er i en posisjon der du kan uttale deg om andres evne til å ta kritikk, da du generelt sett slenger rundt deg med personangrep og vås hver gang noen er uenige med deg.

Ganske enkelt tror jeg at jeg kan konkludere slik når det gjelder tidsrommet du er "ute":

1) Så lenge du har en trassalder-holdning som dette

2) Så lenge du mener at fakta er irrelevant for å gi råd

3) Så lenge du nekter å innse at du faktisk langtfra er den eneste som blir satt på strikte forumplasseringer..

så kan du forholde deg til dette. Det at du kommer med en utilslørt "trussel" om at du skal komme inn uansett blir bare trist.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Vet ikke helt hva jeg skal si..
« #2 : 25. mars 2006, 11:07 »
Nå husker jeg ikke hvorfor Hitman sperret din tilgang til resten av forumet, men mener å huske at du bare brukte åpent forum til å skrive masse pisspreik? Såvidt jeg har sett har du mer aktivitet i den treningsrelaterte delen av forumet nå, enn du hadde tidligere?
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Vet ikke helt hva jeg skal si..
« #3 : 25. mars 2006, 11:32 »
Så lenge du ikke oppfører deg som en tenåring og spør om noob spørsmål så kan du jo poste i de andre forumene også. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Vet ikke helt hva jeg skal si..
« #4 : 25. mars 2006, 13:10 »
Sett dette på spissen, Baah var jo en 18åring, skulle dere nekte han å sitte på forumet for bygging?

Dårlig eksempel, og det vet du: Baahh er en ekstremt kunnskapsrik kar, som aldri sporer av til det useriøse i diskusjoner. Dessuten er påstandene hans stort sett basert på fakta og ikke tilfeldig synsing, og han spør hvis han er usikker på noe. Mao. eksemplarisk forumoppførsel, og slike tenåringer må selvfølgelig gjerne poste over hele forumet.

Tenåringsforumet er et generalisert forum, med dette mener jeg at alle har ulike forutsetninger. Og alder har lite med dette å gjøre.

Feil. Alder har mye med dette å gjøre, det er hele forumhistorien et levende bevis på, og det er derfor vi har et eget Tenåringsforum. Når det er sagt, så finnes det selvsagt unntak som nevnt over.

Nå husker jeg ikke hvorfor Hitman sperret din tilgang til resten av forumet, men mener å huske at du bare brukte åpent forum til å skrive masse pisspreik?

Jepp.

Såvidt jeg har sett har du mer aktivitet i den treningsrelaterte delen av forumet nå, enn du hadde tidligere?

Enig i dette også, så derfor må du gjerne få poste på hele forumet fra nå av for min del, og satser på at du har lært noe av denne saken.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Vet ikke helt hva jeg skal si..
« #5 : 25. mars 2006, 13:14 »
Vil bare si at det absolutt er lov å ha seriøse diskusjoner i tenåringsforumet også. Er ikke slik at tenåringsforumet skal være et dårligere underforum enn de andre.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

SV: Vet ikke helt hva jeg skal si..
« #6 : 31. mars 2006, 19:56 »
var ikke klar over at det har vært så strengt med "tenåringsforum".
Men hvis man sprer mye tull over alt, er det jo ikke rart om man blir "plassert" der
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!