Skrevet av Emne: "fymat" + tur = oki?  (Lest 1542 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

"fymat" + tur = oki?
« : 04. august 2003, 19:45 »
Idag så spiste jeg "fymat", nemlig en pose med ferdig pyttipanne. Orket ikke å lage den tredje omeletten og hadde ikke noe annet mat og itillegg så fristet denne posen meg veldig  Grin Så det ble pyttipanne, men da jeg hadde spist det opp så så jeg på posen at det inneholdt hele 700 kcal og med mye palmeolje  Shocked Det er greit å spise det her en dag, men jeg spiste det i går og  Undecided

Derfor tok jeg meg en litt lengere tur med bikkja (1 time og 30 min) og lurte på om jeg forbrenner "pyttipanne" energien og at det ikke lagerer seg som fett? Ville ikke være krise, men er bare nysjerrrig på om jeg forbrenner energien jeg har spist rett etterpå?
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Re:"fymat" + tur = oki?
« #1 : 04. august 2003, 22:33 »
Det går sikkert bra vettu Wink
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:"fymat" + tur = oki?
« #2 : 05. august 2003, 06:57 »
Dette kommer vel helt an på målene dine for øyeblikket. Prøver du å legge på deg muskelmasse, eller prøver du å miste kroppsfett? I første tilfelle vil du jo uansett legge på deg litt fett samtidig. Tviler også på at pytt i panne er det verste man kan få i seg. 700 kcal er jo for øvrig ingenting!  Wink
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:"fymat" + tur = oki?
« #3 : 05. august 2003, 13:47 »
Dette kommer vel helt an på målene dine for øyeblikket. Prøver du å legge på deg muskelmasse, eller prøver du å miste kroppsfett? I første tilfelle vil du jo uansett legge på deg litt fett samtidig. Tviler også på at pytt i panne er det verste man kan få i seg. 700 kcal er jo for øvrig ingenting!  Wink


oki det var godt å høre. Jeg kjører en svak deff for tiden med å spise mye protein og lite mettet fett eller karbs. Men det var så umotståelig godt  Grin
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Eirik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Re:"fymat" + tur = oki?
« #4 : 07. august 2003, 18:54 »
På den aller første treningsøkten jeg hadde, ble jeg forsøkt overbevist om at man skal forbrenne ALLE kalorier man tar til seg Smiley Holdt på med oppvarming, så kommer en av instruktørene og sier 5 min til nå, så har du løpt av deg brødskiva du spiste i sta ..

Om han tullet eller ikke, har jeg aldri fått svar på, men jeg håper da inderlig det Wink
In canis veritas

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:"fymat" + tur = oki?
« #5 : 08. august 2003, 02:23 »
For en tulling...(instruktøren, altså).  Undecided
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:"fymat" + tur = oki?
« #6 : 14. august 2003, 16:15 »
Idag så spiste jeg "fymat", nemlig en pose med ferdig pyttipanne. Orket ikke å lage den tredje omeletten og hadde ikke noe annet mat og itillegg så fristet denne posen meg veldig  Grin Så det ble pyttipanne, men da jeg hadde spist det opp så så jeg på posen at det inneholdt hele 700 kcal og med mye palmeolje  Shocked Det er greit å spise det her en dag, men jeg spiste det i går og  Undecided

Derfor tok jeg meg en litt lengere tur med bikkja (1 time og 30 min) og lurte på om jeg forbrenner "pyttipanne" energien og at det ikke lagerer seg som fett? Ville ikke være krise, men er bare nysjerrrig på om jeg forbrenner energien jeg har spist rett etterpå?
du overlever sikkert Wink
sjokk og vantro

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!