Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56938 ganger)

Utlogget Proudness of Nor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

  • NO PAIN! Great gain:....
Smerte.. SMERTE!

Når vil folk lære å velge sitt publikum..? Det er svært få her på forumet, bortsett fra EnUngPumper da, som prioriterer jenteklær med rosa snitt og anoreksialooken, ok? Så enkelt er det faktisk. Vil du kritisere store menn, finn deg et annet forum, punktum.

Håper ikke du henviser til meg for jeg har trent styrke like lenge som jeg har trent bodybulding.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sitat
Håper ikke du henviser til meg for jeg har trent styrke like lenge som jeg har trent bodybulding.

Sitat
Benkpress: 54kg - Andre gang jeg prøvde     

riktig.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget milo9000

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Det var fælt så mange som var grisesjalu på Ronaldo her da... Huff. Skjønner ikke hva folk legger i atletisk hvis Ronaldo ikke er atletisk. Det er da mye mer atletisk å være tynn men muskuløs og markert, enn stor, tung, treg med masse fett rundt? Og Hr.Thyve, hvorfor rakker du ned på gutten fordi han ikke tok mer enn 54 kg i benken på andre forsøk? Er kanskje ikke et kjempeløft, men til å være andre gangen er ikke 88% av kroppsvekten hans så ille.
Kickboxer
Trener vekter
Løper
------
Visit Flingshot

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Når man utbasunerer at man har trent bodybuilding og styrke over tid, og deretter kritiserer alle "oppblåste" bolefolk.. så legger man nakken til hogg. Det har fint lite med misunnelse å gjøre, det har med de målene flesteparten her på forumet har. Dette er ikke et fotballforum, det er ikke et "jeg er metroseksuell, liker rosa pannebånd og vil se ut som en anorektisk modell"-forum, det er heller ikke et maratonforum.. Er en maratonløper atletisk? ja, såklart, EKSTREMT atletisk, men hvor er relevansen i det? Svært få her går for slike mål.. enkelt og greit.

"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget milo9000

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Når man utbasunerer at man har trent bodybuilding og styrke over tid, og deretter kritiserer alle "oppblåste" bolefolk.. så legger man nakken til hogg. Det har fint lite med misunnelse å gjøre, det har med de målene flesteparten her på forumet har. Dette er ikke et fotballforum, det er ikke et "jeg er metroseksuell, liker rosa pannebånd og vil se ut som en anorektisk modell"-forum, det er heller ikke et maratonforum.. Er en maratonløper atletisk? ja, såklart, EKSTREMT atletisk, men hvor er relevansen i det? Svært få her går for slike mål.. enkelt og greit.


Det heter da treningsforum, no? Man kan vel ikke regne med annet enn at en god del av de som trener gjerne vil se ut som en av de mest populære (for ikke å snakke om blant damene) fotballspillerne i moderne fotball. At du evt. trener for noe annet, og ikke har noe til overs for det som faktisk drar damer, det er din sak. Men vi må nesten la andre ha sine egne mål, må vi ikke?
Kickboxer
Trener vekter
Løper
------
Visit Flingshot

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Jeg vil anbefale deg å ta en runde rundt på forumet for å se hva slags treningsaktiviteter som dominerer.. så kan du komme tilbake og se om du har endrete mening.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget milo9000

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Jeg vil anbefale deg å ta en runde rundt på forumet for å se hva slags treningsaktiviteter som dominerer.. så kan du komme tilbake og se om du har endrete mening.
Jeg prøver ikke å diskutere hva som dominerer. Jeg prøver å si at folk trener ikke mot samme mål, og at enkelte synes Ronaldos utseende er et bra mål, det synes jeg ikke er til å kalle "metroseksuelt" og "anorektisk" og alle andre nedsettende ord, bare grunnet evt. misunnelse eller rett og slett fordi man har et annet mål selv. La folk ville hva de vil! Ronaldo er da ikke anorektiker...
Kickboxer
Trener vekter
Løper
------
Visit Flingshot

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Igjen, se på det initielle innlegget..

Hvordan er tonen i dette innlegget mot folk som trener for volum? Prøv å trå til med din ridderlige støtte der den trengs, denne fyren ber om "bråk" og får svar på tiltale.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget milo9000

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Igjen, se på det initielle innlegget..

Hvordan er tonen i dette innlegget mot folk som trener for volum? Prøv å trå til med din ridderlige støtte der den trengs, denne fyren ber om "bråk" og får svar på tiltale.
Jeg behøver ikke å være uenig i det, men det jeg så som var aktuelt, og det jeg valgte å svare på, det var din kommentar til en fyr som benka 54 kg. Men selvfølgelig gjelder det samme motsatt vei.
Kickboxer
Trener vekter
Løper
------
Visit Flingshot

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

han fyren blir kansje hengt ut litt fordi han kom med et litt dumt spm.

Å diskutere kroppen til ronaldo blir jo som å diskutere en kar på 20 som løfter 100kg i benk, det er ikke mye interresant fordi det er mange som klarer det og det kan klares nesten uten trening i det hele tatt, på lik linje som det er lite interresant å diskutere kroppen til ronaldo fordi det ikke er noe vanskelig å få en slik kropp og det skal ikke mye trening til! det blir like dumt som å spørre: "hvordan trener jeg får å få ca 42cm armer? skal ikke ha sånn 50cm bolerarmer eller noe, men 42cm fordi damene foretrekker det bedre"

og folk de de fleste her på forumet kanskje ser på som passe ser du sikkert på som boler store, så er ikke så rart at folk du syns er passe ser de fleste her på forumet på som anorektiske Smiley

Utlogget milo9000

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

han fyren blir kansje hengt ut litt fordi han kom med et litt dumt spm.

Å diskutere kroppen til ronaldo blir jo som å diskutere en kar på 20 som løfter 100kg i benk, det er ikke mye interresant fordi det er mange som klarer det og det kan klares nesten uten trening i det hele tatt, på lik linje som det er lite interresant å diskutere kroppen til ronaldo fordi det ikke er noe vanskelig å få en slik kropp og det skal ikke mye trening til! det blir like dumt som å spørre: "hvordan trener jeg får å få ca 42cm armer? skal ikke ha sånn 50cm bolerarmer eller noe, men 42cm fordi damene foretrekker det bedre"

og folk de de fleste her på forumet kanskje ser på som passe ser du sikkert på som boler store, så er ikke så rart at folk du syns er passe ser de fleste her på forumet på som anorektiske Smiley
Snakker du til meg? Er redd for at du har misforstått litt. Jeg setter meg ikke på noen måte bak meningene til denne fyren, men sier at det er ikke alle som craver størrelse så mye som mange her inne. Det er mange som prioriterer markerte muskler osv. Selv har jeg ikke som mål å bli verken tynn eller kroppsbygger, men det er lov å moderere seg uansett hva man mener.
Kickboxer
Trener vekter
Løper
------
Visit Flingshot

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sjulven forklarte sammenhengen godt!

Alle vet at alle har forskjellige mål, og det er denne forskjellen som er gøy.
Noen vokser, noen slanker og noen bare virrer rundt på gymmet uten mål og mening...

Men det er fryktelig ufarlig å rive litt kjeft. Jeg ble faktisk litt støtt av trådstarters kommentar, i og med at siden jeg er 2 ganger så stor som denne Christina Ronaldo, så blir jeg katergorisert som overtyna Boler... rofl

Jeg har som sagt, en stesønn på 19, som veier 70 kg på 185... Dette grunnet latskap, røyking og mangel på trening. Han ser ut som denne Christina... DVS GJORDE.. Nå har han vært i forsvaret et år, og det hjelper.. Smiley

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja

Utlogget TigertownWR#80

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

  • "No guts, no glory"(stjelt fra trenern min)
Det som kreves for å se ut sånn er å løpe å flexe msukler etter du har scoret. Han ser ikke sånn ut en gang til vanlig bare når han strammer musklene for å se sterk ut.
Årgang:1989
Skole: Lambertster, Trener der gratis også ja.
Høyde: er vel ca 181 cm
Vekt:75kg
Benkpress:67,5kg
Knebøy:3x12x55kg
markløft:kommer
militærpress:kommer
Pec Dec: 95 kg

andre øvelser vil komme senere. Trent fra September 2005.

Hobby: amerikansk fotball.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38491.0

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Nå må du gi deg Hr. Thyve, spørsmålene mine gikk egentlig ikke til folk som deg, heller til folk som har litt greie på kardio og utholdenhet fremfor det å løfte 2600 kg i benken. Du må bare akseptere at jeg ikke synes det er noe fint å se ut som en okse, akkurat som jeg aksepterer at det er ditt syn på saken og at du ser på Ronaldo som en liten flis. Du hadde muligens knukket han i to, men du hadde ikke klart å løpe fra han og du klarer sannsynligvis ikke jogge like lenge som han. Men, det er jo valg du har tatt med å pumpe deg opp som alle de andre.

Jeg synes det blir patetisk å snakke om Ronaldo som han var en liten, tynn flis. Han har jo ekstremt mange markerte muskler og en enormt bra V-form på overkroppen, samt meget markerte magestriper. Og hva har dette med metroseksualitet? Ronaldo er for meg et utrolig sunt idéal, og representerer vel alt det Dæhlie og Ulvang ville kalle sunn ungdom. Jeg er 20 år, hadde jeg veid 120kg, tok 200kg i benken og drakk 10L med forskjellig pulver hver dag så tror jeg vi snakker om noe annet, og ikke fullt så sunt. Det er farlig å drive med så mye tilskudd, du blir jo helt gal i hodet av det.

Men men, hvis man vil pumpe seg opp så mye at de ikke lenger lager t-skjorter i størrelsen, ser ut som et fjols i dress og skremmer bort 99% av damene man vanligvis ville truffet, så be my guest. Da ser jeg heller ut som en tynn flis av en fotballspiller som tjener ca. 40-80 millioner i året.




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!