Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56918 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Jeg er 20 år, hadde jeg veid 120kg, tok 200kg i benken og drakk 10L med forskjellig pulver hver dag så tror jeg vi snakker om noe annet, og ikke fullt så sunt. Det er farlig å drive med så mye tilskudd, du blir jo helt gal i hodet av det.

 rofl Kilder?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

SterkePer

  • Gjest
Faen vikingthor, du kom meg i forkjøpet  Deal

Gal i hodet av tilskudd. Så klart. Derfor jeg er så sjuk i hue som jeg er  rofl

Nei jeg må nok slutte med det, og heller veie 60 kg og se ut som han fotball fyren  Deal

Utlogget TigertownWR#80

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

  • "No guts, no glory"(stjelt fra trenern min)
Holmen på det bilde du la ut har han jo ikke engang markert mage, til og med wacko er mer markert en det på hele kroppen og ville ikke kalt han deilig Wink. Det CR har som er markert der er jo brystet. Selvom han har større armer en meg er det fortsatt noen sugerør til armer. Han har sikkert ganske bra trente ben med den farten og utholdenheten han har. DU KAN ikke si at han har mange markerte muskler og iallefall ikke på overkroppen. Forresten så er jo Ronaldo et jævla sunt forbilde, voldtekts anklager er jo bare positivt. Gå rundt å pule 100 forskjellige damer i uka er vel ikke akkurat det jeg ville kalt et sunt forbilde. Det FF sa om pengene under her er jo også et stort pluss når damene ser på han.


Hva er uansett galt med å putte i seg pulver og andre kostilskudd. Styrkeløftere gjør det samme. Livet handler ikke om å få damer heller, ha et "sunt" forbilde.
Årgang:1989
Skole: Lambertster, Trener der gratis også ja.
Høyde: er vel ca 181 cm
Vekt:75kg
Benkpress:67,5kg
Knebøy:3x12x55kg
markløft:kommer
militærpress:kommer
Pec Dec: 95 kg

andre øvelser vil komme senere. Trent fra September 2005.

Hobby: amerikansk fotball.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=38491.0

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Nå må du gi deg Hr. Thyve, spørsmålene mine gikk egentlig ikke til folk som deg, heller til folk som har litt greie på kardio og utholdenhet fremfor det å løfte 2600 kg i benken. Du må bare akseptere at jeg ikke synes det er noe fint å se ut som en okse, akkurat som jeg aksepterer at det er ditt syn på saken og at du ser på Ronaldo som en liten flis. Du hadde muligens knukket han i to, men du hadde ikke klart å løpe fra han og du klarer sannsynligvis ikke jogge like lenge som han. Men, det er jo valg du har tatt med å pumpe deg opp som alle de andre.

Jeg synes det blir patetisk å snakke om Ronaldo som han var en liten, tynn flis. Han har jo ekstremt mange markerte muskler og en enormt bra V-form på overkroppen, samt meget markerte magestriper. Og hva har dette med metroseksualitet? Ronaldo er for meg et utrolig sunt idéal, og representerer vel alt det Dæhlie og Ulvang ville kalle sunn ungdom. Jeg er 20 år, hadde jeg veid 120kg, tok 200kg i benken og drakk 10L med forskjellig pulver hver dag så tror jeg vi snakker om noe annet, og ikke fullt så sunt. Det er farlig å drive med så mye tilskudd, du blir jo helt gal i hodet av det.

Men men, hvis man vil pumpe seg opp så mye at de ikke lenger lager t-skjorter i størrelsen, ser ut som et fjols i dress og skremmer bort 99% av damene man vanligvis ville truffet, så be my guest. Da ser jeg heller ut som en tynn flis av en fotballspiller som tjener ca. 40-80 millioner i året.
Nå er det slik at "damer",ihvertfall mange av dem synes han er fin pga.pengene han har. Deal Når man kommer til det så betyr ikke utseende noe som helst.Ta f.eks.Mike Tyson,han drar damer og er stor Deal
Næi våkne her!!!Det som de fleste damer faller for er utstråling og sosiale antenner m.m.IKKE slik "perfekt" kropp som det blir sagt her.Det er det bare fjortisser som faller for...
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Hvordan å GÅ lignende overkropp som Ronaldo: Ronaldo er en fotballspiller, som løper og løper og løper. Han trener gjerne ørlite granne styrke i beina, mens overkroppen driter han i. Han vil ikke ha noe særlig mer muskler der han kan unngå det. Det blir bare ekstra vekt.

Sikkert mange her inne som såg sånn ut når de begynte å trene, og de begynte å trene kanskje fordi de var lei for å se sånn ut!?

At han er markert kan så være, men det kan du og klare, bare med å løpe litt. Såg ikke så nøye på bildet ditt, men tviler på det eksisterer så mye MUSKLER i den overkroppen.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Holmen, du skyter deg selv i leggen med dine tåpelige utalelser. Ronaldo her er en trent mann. Ingen tvil om det. Men når du omtaler han som meget trent og alle større enn han som oppblåst på steroider, på et forum som for tiden profilerer mennesker som Anna Bergli, Christopher Einang og Annika Warg, så skjønner man at du er på feil sted.

Disse påstandene om bolehoder, syk i hue av kosttilskudd, er påstander som kommer fra mennesker som daglig leser KK, tar seg en tur med gåstaver 1 gang hver andre uke, for så å ikke skjønne bæret av hvorfor ikke de 20 kiloene man ble lovet skulle forsvinne, bare har forsvunnet enda lenger ned på puppene.   Wink

At du Holmen, for tiden 20 år gammel, ikke skjønner hva som skurrer her er meg LANGT forbi! Smiley Du ser tydligvis verden gjennom et par briller jeg helst ikke vil låne av deg. Du ønsker en tynnere, slank kropp uten for store antydninger til muskler. Er du virkelig så tilbakestående at du ikke klarer å formulere deg annerledes enn det oppgulpet du har kommet med her?

Vennligst kom med argumentasjon av dine latterlige påstander, så kan vi snekre sammen et treningsprogram til deg.  Grin

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Her sitter jeg og lader den verbale kanonen, og så driver VT og tar alt av argumenter pluss et par til...  Bow  2thumbsup  rofl

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Her sitter jeg og lader den verbale kanonen, og så driver VT og tar alt av argumenter pluss et par til... Bow 2thumbsup rofl

Bli gjerne med når vi brenner Holmen på bålet for heksekraft og blasfemi. Wink
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Nei, jeg sier ikke at det skjer noe fysisk vondt med kroppen (nødvendigvis, bortsett fra at de som overdrevent bruker tilskudd for å bli større ikke alltid stopper der..... da har vi det velkjente bolet som sinnsykt mange bruker for å bli like store som de største oksene på gymet), men det er snakk om det som skjer med deg psykisk og det som skjer med omgivelsene.

05:00 Proteinshake, 12 a-piller, 18 b-piller, litt c-pulver
05:08 Glemte 2 a-piller, tar 4 for sikkerhets skyld
05:09 sover videre
06:00 Står opp, 7 shakes, 16 forskjellige piller

osv osv osv

Folk som driver med dette, har med shakere på jobben og "plager" andre folk tenker jo bare på seg selv og blir etterhvert nokså mislikt. Har et par på skolen også, folk tenker jo "whaat" når man drar opp shakere og med whey-pulver til enhver tid.

Det er som jeg sier; ta mange joggeturer og tren det faste programmet så skal det nok gå bra. Litt patetisk å se overvektige mennesker som følger et program til punkt og prikke med vitaminer, glutaminer, Extraminer og shaker og hva det måtte være.

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Holmen, du skyter deg selv i leggen med dine tåpelige utalelser. Ronaldo her er en trent mann. Ingen tvil om det. Men når du omtaler han som meget trent og alle større enn han som oppblåst på steroider, på et forum som for tiden profilerer mennesker som Anna Bergli, Christopher Einang og Annika Warg, så skjønner man at du er på feil sted.

Disse påstandene om bolehoder, syk i hue av kosttilskudd, er påstander som kommer fra mennesker som daglig leser KK, tar seg en tur med gåstaver 1 gang hver andre uke, for så å ikke skjønne bæret av hvorfor ikke de 20 kiloene man ble lovet skulle forsvinne, bare har forsvunnet enda lenger ned på puppene.   Wink

At du Holmen, for tiden 20 år gammel, ikke skjønner hva som skurrer her er meg LANGT forbi! Smiley Du ser tydligvis verden gjennom et par briller jeg helst ikke vil låne av deg. Du ønsker en tynnere, slank kropp uten for store antydninger til muskler. Er du virkelig så tilbakestående at du ikke klarer å formulere deg annerledes enn det oppgulpet du har kommet med her?

Vennligst kom med argumentasjon av dine latterlige påstander, så kan vi snekre sammen et treningsprogram til deg.  Grin



Makan!
Jeg aner ikke hvem Bergli, Einang og Wang er, men jeg kan gjette meg til at de er avbildet i en godtepose (ref. gutter) og/eller g-streng med et lag überbrunkremfett og poser et eller annet sted mens de skryter av at de løfter vekten av en middels Volkswagen i benpress. For å være helt ærlig så bryr jeg meg svært lite om slike mennesker.

Utifra det du skriver er du vel en av de som bruker tusenvis av kroner i måneden på pulver så antagelig ikke hadde trengt å kjøpe. Litt ekstra svette på gymmet så kommer du dit vet du. Du bruker antagelig 40-50 minutter hver dag på å blande shakes og vitaminer, tid du kunne brukt på langt bedre og nyttige ting. Det er vel et definisjonsspørsmål det der, uansett. Det er som å diskutere med en gother hvorfor livsstilen hans er på trynet hvis du skjønner hva jeg mener; men det gjør du vel neppe.

Og nei, jeg ville ikke sett verden gjennom dine øyner eller briller heller. Jeg klarer hvertfall å ta på min egen skulder og jeg ser faktisk helt normal ut i dress, og de har størrelsen min i hvilken som helst butikk. Hvilken frihetsfølelse. Jeg antyder bare at han har en imponerende kropp med markerte muskler som mange bare kan drømme om, og som aldeles ikke kommer av bare løping. Det er jo helt klart at løping ikke fremkaller visse magemuskler den gutten innehar. Mulig bildet er villedende men det er nå så.

Nå får du løpe tilbake til proteinshaken din, klokken er jo 19:01 og du er 1 minutt forsinket. Det kan jo hende at et eller annet prosentnivå av noe slag inni kroppen din reagerer svært negativt og gir utslag (man knapt ser på kalkulator), men men.

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Hva feiler det egentlig deg? Shocked

Ingenting, jeg skrev et hederlig førsteinnlegg og håpet på saklige svar. I stedet har en gjeng klovner kommet med typiske "høhø, gutten har jo knapt hår på kassa"-kommentarer som gir null nytte i forhold til det jeg spurte om. Derfor svarer jeg tilbake på like klovnete vis

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Nå bør vi som har vett og forstand i orden se å bruke dette.. Dette er tenåringsforumet, og vi som har passert dette stadiet burde vel strengt tatt sjekke hvilket subforum vi skriver på. Jeg tar selvkritikk, og oppfordrer herved andre med hår på brystet og vett i knollen til å la ungene kose seg med Christina ifred... Wink

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

"Er du virkelig så tilbakestående at du ikke klarer å formulere deg annerledes enn det oppgulpet du har kommet med her?"


Hvor mye proteinpulver burde jeg få i meg hver dag?
-Jo det anbefalte bakpå boksen er jo 25g før og etter trening, evt. i forhold til kroppsfettet ditt ..... osv.

Hva er 2+2?
-øh........


Celdiir

  • Gjest
Si meg, når du tydeligvis ikke har musklene Ronaldo har, hvordan kan du si at 30-40 ekstra svette på treningsstudioet er nok? Når du i tillegg spør om hvilke øvelser du må trene sier det jo litt at du tydeligvis ikke vet så mye om trening. Ikke nok til å uttale deg så bastant som du gjør.

Forøvrig har du fått svarene dine (baseøvelser, tungt, stopp når du er stor nok). Slutt å gnæg, og begynn å tren til du får drømmekroppen.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Nå bør vi som har vett og forstand i orden se å bruke dette.. Dette er tenåringsforumet, og vi som har passert dette stadiet burde vel strengt tatt sjekke hvilket subforum vi skriver på. Jeg tar selvkritikk, og oppfordrer herved andre med hår på brystet og vett i knollen til å la ungene kose seg med Christina ifred... Wink

Signerer denne jeg. Selv om kommentarene jeg har nøstet opp under ville fått mennesker med evnen til å tenke handling-resultat-konsekvens til å le-svare-seire.

Makan!
Jeg aner ikke hvem Bergli, Einang og Wang er, men jeg kan gjette meg til at de er avbildet i en godtepose (ref. gutter) og/eller g-streng med et lag überbrunkremfett og poser et eller annet sted mens de skryter av at de løfter vekten av en middels Volkswagen i benpress.

Folk som driver med dette, har med shakere på jobben og "plager" andre folk tenker jo bare på seg selv og blir etterhvert nokså mislikt. Har et par på skolen også, folk tenker jo "whaat" når man drar opp shakere og med whey-pulver til enhver tid.

Makan!
Utifra det du skriver er du vel en av de som bruker tusenvis av kroner i måneden på pulver så antagelig ikke hadde trengt å kjøpe. Litt ekstra svette på gymmet så kommer du dit vet du.

Og nei, jeg ville ikke sett verden gjennom dine øyner eller briller heller. Jeg klarer hvertfall å ta på min egen skulder og jeg ser faktisk helt normal ut i dress, og de har størrelsen min i hvilken som helst butikk. Hvilken frihetsfølelse.

Men men, hvis man vil pumpe seg opp så mye at de ikke lenger lager t-skjorter i størrelsen, ser ut som et fjols i dress og skremmer bort 99% av damene man vanligvis ville truffet, så be my guest. Da ser jeg heller ut som en tynn flis av en fotballspiller som tjener ca. 40-80 millioner i året.

EUP er det deg?

Jeg er 20 år, hadde jeg veid 120kg, tok 200kg i benken og drakk 10L med forskjellig pulver hver dag så tror jeg vi snakker om noe annet, og ikke fullt så sunt. Det er farlig å drive med så mye tilskudd, du blir jo helt gal i hodet av det.

Hva er 2+2?
-øh........


Greit. Da blir det litt skolearbeid i stedet. Lykke til med drømmekroppen, Holmen. Pass på kosttilskuddet da.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!