Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 57114 ganger)

SterkePer

  • Gjest
Nei, jeg sier ikke at det skjer noe fysisk vondt med kroppen (nødvendigvis, bortsett fra at de som overdrevent bruker tilskudd for å bli større ikke alltid stopper der..... da har vi det velkjente bolet som sinnsykt mange bruker for å bli like store som de største oksene på gymet), men det er snakk om det som skjer med deg psykisk og det som skjer med omgivelsene.

05:00 Proteinshake, 12 a-piller, 18 b-piller, litt c-pulver
05:08 Glemte 2 a-piller, tar 4 for sikkerhets skyld
05:09 sover videre
06:00 Står opp, 7 shakes, 16 forskjellige piller

osv osv osv

Folk som driver med dette, har med shakere på jobben og "plager" andre folk tenker jo bare på seg selv og blir etterhvert nokså mislikt. Har et par på skolen også, folk tenker jo "whaat" når man drar opp shakere og med whey-pulver til enhver tid.

Det er som jeg sier; ta mange joggeturer og tren det faste programmet så skal det nok gå bra. Litt patetisk å se overvektige mennesker som følger et program til punkt og prikke med vitaminer, glutaminer, Extraminer og shaker og hva det måtte være.

Hva snakker du om??? Om folk (inkludert meg selv tar opp en shake som mellommåltid på jobben så må de da ha lov til det)

Om folk ser rart på meg når jeg drar opp en shake på jobben så driter da jeg i det. Interesserer meg nada.

Virker ikke som du verken har noen som helst peiling på trening overhodet eller gidder å lære noe heller for den del.

Er du redd for å ofre litt for å få en bra kropp?? Virker sånn. Makan til kverrulerende drittunge har jeg ikke sett på lenge. Sad

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Jeg aner ikke hvem Bergli, Einang og Wang er, men jeg kan gjette meg til at de er avbildet i en godtepose (ref. gutter) og/eller g-streng med et lag überbrunkremfett og poser et eller annet sted mens de skryter av at de løfter vekten av en middels Volkswagen i benpress.

Warg:
Bergli:
Einang:

Kunne bare ikke dy meg. Smiley


Nå blir det skole...

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Heh, morsom tråd, håper det kommer flere artige innlegg.
Tenkte med engang at gutten kom til å bli flama, noe jeg synes er litt dumt, for dette er jo tross alt et treningsforum som har mange underkategorier utenom bodybuilding. Så det må kunne diskuteres annen form for trening på normalt nivå.
MEN så tok du helt av, du gravde rett og slett din egen grav og fikk som fortjent! Wink

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470


Utifra det du skriver er du vel en av de som bruker tusenvis av kroner i måneden på pulver så antagelig ikke hadde trengt å kjøpe. Litt ekstra svette på gymmet så kommer du dit vet du.

Dette lyser mer av uvitenhet enn noe jeg noengang har lest før! Det hjelper lite hvor mye man svetter på gymmet hvis ikke kostholdet er i orden. Man kan trene og trene og trene men alikevell ikke se resultater hvis ikke kostholdet er i orden. Du tenker nok ikke nøye gjennom hva du skriver egentlig. Først kritiserer du folk for bruk av kosttillskudd, samtidig  så nevnte du at man brukte så lang tid på nettopp utblanning og inntak av ulike tillskudd. Det er faktisk slik at dette blir tatt for å erstatte deler av måltider for å unngå å nettopp bruke halve dagen på å tygge og gå med konstant mett mage.

Hehe man blir også gal av tillskudd sier du. Da burde du merke dette selv i og med at dette er normale næringsstoffer man finner i hvilke som helst mat, bare at det er tatt inn i en litt annen form!

Det første innlegget ditt var sikkert ment godt men med å kanskje ha lest litt rundt om trening og kosthold her inne på forumet så hadde du kanskje sluppet å spurt spørsmålet og dermed ungått denne diskusjonen!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Holmen- En proteinshake er ikke det samme som 20 min ekstra(eller hva du sa) på gymmen, trening på gymmen bryter ned musklene, mens en proteinshake tilfører kroppen proteiner som er "byggestener" for kroppen. Ikke prøv å lær oss trening, prøv heller å roe ned litt og hør på de som har mer peiling en deg.  Må bare si at du tar fullstendig feil angående iq nivået her, mange her inne med ekstrem høy utdanning.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Makan!
Jeg aner ikke hvem Bergli, Einang og Wang er, men jeg kan gjette meg til at de er avbildet i en godtepose (ref. gutter) og/eller g-streng med et lag überbrunkremfett og poser et eller annet sted mens de skryter av at de løfter vekten av en middels Volkswagen i benpress. For å være helt ærlig så bryr jeg meg svært lite om slike mennesker.

Utifra det du skriver er du vel en av de som bruker tusenvis av kroner i måneden på pulver så antagelig ikke hadde trengt å kjøpe. Litt ekstra svette på gymmet så kommer du dit vet du. Du bruker antagelig 40-50 minutter hver dag på å blande shakes og vitaminer, tid du kunne brukt på langt bedre og nyttige ting. Det er vel et definisjonsspørsmål det der, uansett. Det er som å diskutere med en gother hvorfor livsstilen hans er på trynet hvis du skjønner hva jeg mener; men det gjør du vel neppe.

Og nei, jeg ville ikke sett verden gjennom dine øyner eller briller heller. Jeg klarer hvertfall å ta på min egen skulder og jeg ser faktisk helt normal ut i dress, og de har størrelsen min i hvilken som helst butikk. Hvilken frihetsfølelse. Jeg antyder bare at han har en imponerende kropp med markerte muskler som mange bare kan drømme om, og som aldeles ikke kommer av bare løping. Det er jo helt klart at løping ikke fremkaller visse magemuskler den gutten innehar. Mulig bildet er villedende men det er nå så.

Nå får du løpe tilbake til proteinshaken din, klokken er jo 19:01 og du er 1 minutt forsinket. Det kan jo hende at et eller annet prosentnivå av noe slag inni kroppen din reagerer svært negativt og gir utslag (man knapt ser på kalkulator), men men.
Jeg spør det samme spørsmålet som Viking spurte:Er det deg EUP??

P.S.Jeg hadde slike magemuskler den tiden jeg drev med løping.Jeg ser faktisk helt "normal" ut i dress i dag...Dette til tross for at jeg spiser 3 shaker om dagen.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget tors-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

Folk som driver med dette, har med shakere på jobben og "plager" andre folk tenker jo bare på seg selv og blir etterhvert nokså mislikt. Har et par på skolen også, folk tenker jo "whaat" når man drar opp shakere og med whey-pulver til enhver tid.

ÅÅÅ, *klore seg selv*!! om man tar en shake eller to i løpet av skole/arbeidstiden gjør da vel ingenting!? HVORFOR PLAGES DU AV DET?!

Selv prøver jeg å gjøre det litt diskre, ikke rive fram shakeren og gå med den som et septer, men du eller noen andre har da ingenting å si på om en person tar seg en liten shake som tar ca 5-10 sek og svelge unna.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Har et par sånne irriterende typer på skolen og jobb. MIDT i lunsjen, drar de fram en litago melk og heller nedpå, som ingenting liksom! Så raper de litt, og slår seg på magen med en egoistisk hentydning. Makan til folk asså. Tenke kor mange 100 lapper i mnd de bruker på litago og cola hver måned da, når et par timer på sofaen hadde gjort samme nytten!


Gjeng med tullinger altså!
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Har et par sånne irriterende typer på skolen og jobb. MIDT i lunsjen, drar de fram en litago melk og heller nedpå, som ingenting liksom! Så raper de litt, og slår seg på magen med en egoistisk hentydning. Makan til folk asså. Tenke kor mange 100 lapper i mnd de bruker på litago og cola hver måned da, når et par timer på sofaen hadde gjort samme nytten!


Gjeng med tullinger altså!

Tja..hvor mange lapper bruker du på snus/røyk eller godteri til helgene eller ikke for å glemme,men byturene med flatfylla den er vel ikke helt gratis har jeg hørt...
Hvis du er edru,er du vel en slik råner som spinner av både dekk og bensin/diesel til flere lapper...slik kan jeg vel fortsette ganske lenge Deal
La folk leve sitt eget liv,ikke treng deg på før de ber om det....
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Holmen virker omtrent like intelligent som det jeg vasker  bort fra tærne mine etter en lang økt.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget tors-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

haha, og æsj..

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Holmen virker omtrent like intelligent som det jeg vasker bort fra tærne mine etter en lang økt.. Wink

Hva har tåloen din gjort deg for å fortjene slik nedsettende omtale?

Holmen: Din evneveikhet er nær sagt en anti-Nobelpris verdig. Vær nå så vennlig å glede oss alle med ditt fravær.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Holmen virker omtrent like intelligent som det jeg vasker bort fra tærne mine etter en lang økt.. Wink

Er det noe på tærne etter en lang økt? Det har jeg aldri sett etter. Må se etter neste gang.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

andreassk

  • Gjest
Selvsagt skal det være lovt å spørre hvordan man kan trene seg slik.

Jeg kjenner gutter som ser slik ut, de har oftest blitt slik med mange år innenfor ski-idrett..

Nå er det jo ikke alle som gidder å jobbe så lenge for en slik kropp. Her er mitt forslag:

Dag 1:
Benkpress 3-4x 10-15
Dips: 3-4x10-15
Smallbenk: 2-3x10-15
Triceps ext: 2-3x10-15
Mage...

Dag 2:
Chins 3-4x 10-15
Roing: 3-4x10-15
Bicepscurl: 2-3x10-15
Kons.curl: 2-3x10-15

Tren dette to dager i uka, resten av treninga bør bestå av løping, ski, svømming og aerobic.

Sykling gir deg store lår og det liker vi jo ikke... Cheesy

For all del, hold deg unna de fleste pulver. Etter jeg begynte med pulver har jeg fått tvangstanker om å klappe for hvert ord jeg sier. Jeg vasker hendene før og etter hvert innlegg på treningsforum.  Cry

 rofl

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Kosthold har ingenting å si, men bol gjør underverker. Blir litt som å si at du får ikke noe bedre kondis av å gå fjellturer, det er bare løping som gjelder.

Du stigmatiserer det fleste som driver med styrketrening som "bolere", mens fotballspillerer er sunneforbilder. Det foregår nok mer doping i fotballmiljøet som ikke er helt sunt enn du tror.

Treningsprogram.

Begynn å gå, plukk opp mat du finner langs veien (bare for å stanse sulten, har ingen betydning hva, da kosthold ikke har noe å si), fortsett å gå.
Supplementer treninga mens du går med litt armehevninger og situps (eventuelt chins dersom du finner egnet sted).
En vakker dag vil du nå målet ditt med dette treningsprogrammet.

PS sier ikke at du vil ha samme fysiske uthaldenhet eller styrke som Ronaldo, siden det skal mye mer og bedre trening til for det, men her var det kroppen som var målet.

Lykket til  Gå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!