Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56929 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Kosthold har ingenting å si, men bol gjør underverker. Blir litt som å si at du får ikke noe bedre kondis av å gå fjellturer, det er bare løping som gjelder.

Du stigmatiserer det fleste som driver med styrketrening som "bolere", mens fotballspillerer er sunneforbilder. Det foregår nok mer doping i fotballmiljøet som ikke er helt sunt enn du tror.

Treningsprogram.

Begynn å gå, plukk opp mat du finner langs veien (bare for å stanse sulten, har ingen betydning hva, da kosthold ikke har noe å si), fortsett å gå.
Supplementer treninga mens du går med litt armehevninger og situps (eventuelt chins dersom du finner egnet sted).
En vakker dag vil du nå målet ditt med dette treningsprogrammet.

PS sier ikke at du vil ha samme fysiske uthaldenhet eller styrke som Ronaldo, siden det skal mye mer og bedre trening til for det, men her var det kroppen som var målet.

Lykket til  Gå
Det med at du ikke får bedre kondis av å gå i fjellet vil jeg ha dokumentasjon på Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Tror du misforstår, jeg mener at du får bedre kondis av og gå i fjellet.

Går selv i fjellet for å trene kondis.  2thumbsup

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Tror du misforstår, jeg mener at du får bedre kondis av og gå i fjellet.

Går selv i fjellet for å trene kondis.  2thumbsup
Ok da er vi enige.. Cheesy
Jeg missforsto litt her ja i kampens hete.. Sad
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Ok da er vi enige.. Cheesy
Jeg missforsto litt her ja i kampens hete.. Sad

Siden dette er dagen for å misforstå, misforsto du mitt innlegg med litago melk? Smiley
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

Dette er den morsomste tråden jeg har lest på lenge. Sender en shitload med "cred" til Holmen. Bow

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

Bare så det er klart, det er Holmen som er latterlig, ikke Ronaldo. CR er en stor idrettsutøver, men ikke på grunn av magemusklene. Tongue

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Holmen virker omtrent like intelligent som det jeg vasker bort fra tærne mine etter en lang økt.. Wink

Sier den flintskallede personen som står og flekser foran datamaskinen sin og legger ut bilder på nettet.

Beklager hvir jeg har forulempet mange her; jeg skjønner bare ikke at folk har fritid til å svare på innelgg de slettes ikke hadde trengt å svare på.

Som sagt, hadde vært hyggelig med konstruktiv tilbakemelding fra folk som har peiling på dette, og ikke de jeg har nevnt ovenfor. Jeg synes det er merkverdig at kvinner som hun det var bilde av noen poster lengre opp på siden gidder å gjøre som de gjør. De ser jo helt avskrekkende ut.

Utlogget Holmen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Du stigmatiserer det fleste som driver med styrketrening som "bolere", mens fotballspillerer er sunneforbilder. Det foregår nok mer doping i fotballmiljøet som ikke er helt sunt enn du tror.


Nei jeg gjør ikke det i det hele tatt faktisk. Jeg trener styrke 4 ganger i uken, er 189cm og veier 82 kg. En frisk og rask kropp, og jeg spiller fotball i tredje divisjon.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke innlegget ditt, i og med at det er spekket med feilantagelser. Hva mener du egentlig med at det er mer doping i fotballmiljøet? Sånn på amatørnivå eller proffnivå? Det er veldig få fotballspillere som hiver på seg doping, og i de fleste tilfeller er det nandrolon. Anabole steroider, som sikkert hundrevis av medlemmene på denne siden driver med, og ikke minst flere titalls medlemmer på min lokale SATS driver med, og snakker om åpenlyst på gymmen, er en del farligere og kan føre til alvorlige psykiske lidelser.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sier den flintskallede personen som står og flekser foran datamaskinen sin og legger ut bilder på nettet.

det der er bare terging..
Jeg tror nok du hadde hatt en litt annen tone hvis han stod foran trynet ditt, ikke lek deg noe bare fordi du sitter og føler deg trygg foran pc skjermen hos mammen din Wink
 
med sånne innlegg hadde det ikke forbauset meg om du fikk halve forumet på nakken, hr thyve tror jeg er en ålreight fyr som er såppas sikker på seg selv at han ikke har noe å bevise for noen. I motsetning til visse andre...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

skal du se ut som klysa ronaldo får du begynne å spille fotball og ta noen få push ups i ny og ne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

edit: ser at du spiller fotball og trener fire ganger i uka nå. Sørg for å spis lite mat, og hold deg for guds skyld unna baseøvelsene!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

Som sagt, hadde vært hyggelig med konstruktiv tilbakemelding fra folk som har peiling på dette, og ikke de jeg har nevnt ovenfor.

Som flere her allerede har nevnt, du trenger ikke trene all verden av styrke for å oppnå den mengden muskelmasse CR viser på det bildet der. Forutsetning nr. én for å se tilsvarende ut er lav fettprosent. Fortsett med styrketrening et par ganger i uken, samt justér litt på kostholdet, så er du der på relativt kort tid. Selv uten 10L proteinpulver om dagen.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke innlegget ditt, i og med at det er spekket med feilantagelser.

Her kommer du  i skade for å legge en aldri så liten kabel i eget reir. Det er ikke første gangen i denne tråden heller dessverre.

Jeg synes det er merkverdig at kvinner som hun det var bilde av noen poster lengre opp på siden gidder å gjøre som de gjør. De ser jo helt avskrekkende ut.

Noe av det du kan prøve å innse, er at det finnes en lang rekke folk som trener av andre grunner enn å dra flest mulig damer/menn...

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668


Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

det burde jo vært ganske opplagt for deg,holmen,hva du må gjøre for å få en kropp som CR.legg fra deg alle eventuelle vekter du bruker!ta på deg sko og begynn å løpe.begynner du å bli sulten så løper du bare litt mer,snart spyr du nok og da er vi på rett vei!!når det ikke kommer mer opp av seg selv stikker du fingeren i halsen for å få opp eventuelle rester av næring!!!dette holder du på med i noen mnd helt til du er fornøyd!!så er du nok snart klar for en fantastisk sommer på stranden som en anorektisk utgave av enn mislykket fotballspiller!!!!lykke til og stå på,dette klarer du...... Pushups Bow

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Han spurte ikke bare fint etter hvordan han kunne oppnå en sånn kropp, men hengte ut folk som har mer atletiske kropper, eller med andre ord 60% av forumet.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!