Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56933 ganger)

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Fy fa*n for en morsom tråd. Har hatt 10 min med latter nå.  rofl
Anyway, greit nok at Ronaldo ikke kunne stilt på et fitness stevne med særlige resultater, men ærlig talt fyren er jo atletisk, han har muskler og lav fett %, han har en sunn og pen kropp som flertallet av damene (og guttene) i verden synes er pen. Jeg synes til og med det, og jeg er styrkeløfter. Gutten som startet denne tråden spurte bare om hvordan han kunne trene for å få en slik kropp som dette. Et greit spørsmål. Man må trene og spise riktig for å få en kropp som denne, han lurte på hvordan. Synes forumet beveger seg i en negativ retning. Her mobber man alle som ikke har meningen at "the bigger, the better". Dette forumet blir til slutt ikke for folk som trener, men for folk som har en spesiel målsetning å bli KJEMPE STOR/KJEMPE STERK. Alle som ikke har denne målsetningen og synet, blir jo regelrett mobbet ut. Man må ikke være "politisk korrekt", men å gå i mot alt det metrosexuelle (som faktisk er mer populært enn big boys, tro det eller ei) kun på trass blir for dumt.

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Han spurte ikke bare fint etter hvordan han kunne oppnå en sånn kropp, men hengte ut folk som har mer atletiske kropper, eller med andre ord 60% av forumet.

Han hengte jo dem ikke ut, da er dem jammen meg hårsåre.. Han sa bare det som er fakta.. At jenter foretrekker kroppen som Ronaldo har fremfor kroppsbygger kropper.. TRO DET ELLER EI, DET ER SANT!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Tror deg jeg, men kanskje du burde lese tråden om igjen.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Litljay

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

  • Crossfit Bergen 4 life!
Nei jeg gjør ikke det i det hele tatt faktisk. Jeg trener styrke 4 ganger i uken, er 189cm og veier 82 kg. En frisk og rask kropp, og jeg spiller fotball i tredje divisjon.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke innlegget ditt, i og med at det er spekket med feilantagelser. Hva mener du egentlig med at det er mer doping i fotballmiljøet? Sånn på amatørnivå eller proffnivå? Det er veldig få fotballspillere som hiver på seg doping, og i de fleste tilfeller er det nandrolon. Anabole steroider, som sikkert hundrevis av medlemmene på denne siden driver med, og ikke minst flere titalls medlemmer på min lokale SATS driver med, og snakker om åpenlyst på gymmen, er en del farligere og kan føre til alvorlige psykiske lidelser.

Og nandrolon er ikke et anabolt steroid?
Crossfit!

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Tror deg jeg, men kanskje du burde lese tråden om igjen.

Greit nok at han har hvert litt spydig, til tider frekk,ufordragelig og kommet med usanne påstander. Men i utgangspunktet (etter første innlegg) så kunne folk gitt et skikkelig svar. Ikke  at "min halvt anorektiske sønn er mer atletisk enn dette" og "man trenger ikke for å få kropp som dette", "ikke atletisk i det hele tatt", "hold deg unna baseøvelser" osv. Trodde dette var et seriøst forum der ingen ble hengt ut for de skiller seg litt ut.

OK, var mange som svarte seriøst (bl.a du) men mange kommentarer en kunne spart seg for..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Ok, for å motbevise påstanden din skal jeg svare skikkelig (selv om jeg egentlig ikke synes Holmen fortjener dette)

Holmen, for å bygge en atletisk kropp trengs det mat, trening og hvile.

Et godt treningsprogram som trener hele kroppen og som på sikt sammen med mat og hvile kan gi deg kropp som Ronaldo finner du her:
http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=programmer&fname=041222_treningsprogfornybegynner

Informasjon om kosthold finner du her:
http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=kosthold&fname=051117_15n%E6ringsmiddel
http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=kosthold&fname=060129_g%E5rduikkeoppivekt

Pass på å ha noen treningsfrie dager i uka så kroppen kan få hente seg inn igjen og hvile og bygge seg opp!

Ellers kan du lese rundt her og lære mer om trening og ernæring.

Lykke til med å få drømmekroppen, om du trener, hviler og spiser skikkelig er det bare genene dine som kan stoppe deg!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

hele dette temaet må jo være laget for å provosere!!en person som trener 4 ganger i uken og er aktiv fotball spiller burde jo ha såpass kunskap om trening att han ikke trenger å spørre om en så opplagt ting som han jo gjør.skal du ha en slank atletisk kropp uten for mye muskler så er jo ikke det noe stort mysterie hvordan du får det.og hvist du er redd for å se ut som en "boler" hvist du trener med tunge vekter så må du ha fantastiske gener for bygging.du får ikke for store muskler over natten!!men att det er forskjellige syn på kroppsidealet må jo bare alle godta.noen liker store muskler og noen liker det ikke,og kanskje du faktisk finner noen som trener for å oppfylle sitt eget ideal og ikke for å få annerkjennelse av alle andre.men de negative kommentarene har han jo skyld for selv.han burde kunne ventet på ett svar han synst var riktig for ham og som kunne hjulpet han og ikke begynt på de evinnelige dop beskyldningene som mangen kommer med vist du er litt større enn gjennomsnittet.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Man må ikke være "politisk korrekt", men å gå i mot alt det metrosexuelle (som faktisk er mer populært enn big boys, tro det eller ei) kun på trass blir for dumt.
Han hengte jo dem ikke ut, da er dem jammen meg hårsåre.. Han sa bare det som er fakta.. At jenter foretrekker kroppen som Ronaldo har fremfor kroppsbygger kropper.. TRO DET ELLER EI, DET ER SANT!

la oss nå stemme på det

Bilde A)


eller

Bilde B)
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Smiley


det her må være den beste tråden på lenge! 2thumbsup
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
En mellomting.

Bildet jeg legger ved her er fin størrelse.  what

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Grunnen til at jeg la ut bilde av en såpass stor var at det blir nevnt "Big Boys" og "Bodybuildere" Smiley

Men super han du har der også;)Wink
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

andreassk

  • Gjest
la oss nå stemme på det

Bilde A)


eller

Bilde B)


Jeg kjenner bare ei jente som ville likt B) best...

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Dette syns jeg blir for smålig for dette forumet altså! En moderator skulle stengt denne diskusjonen for lenge siden! Hele poenget med dette forumet er og lære og tilegne seg informasjon om trening, IKKE og rakke ned på hverandre og oppføre seg på denne måten.

Mange av dere jo voksne mennesker, og når man da kommer med "skjellsord" som anorektiker, tilbakestående og det som værre er, da sier det noe om dere selv også. Hvordan tror dere en anorektiker føler seg ved å lese slikt? Jeg har sett innlegg av tidligere anorektikere på forumet, og om dette er stedet de kommer for hjelp, så burde det ikke finnes slikt her!

Dette skaper hverken god steming eller er god reklame for forumet, jeg syns da vi kan klare og oppføre osss om normale mennesker og ikke skjemme ut styrke/bodybuilding miljøet!

Jeg må innrømme at noe av dette var litt morsomt å lese, men det på da være måte på!
All that is gold does not glitter...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Du kjenner for få jenter da, Andreas... Wink

Mellomtingen vil nok funke best tror jeg. Christina er en tynn pusling, end of story.
Når det gjelder foping. Det er uomtvistelig bevist at det er mer doping i fotball enn i andre særidretter. Selv om det testes prosentvis færre fotballspillere.
Jeg tror det har med uvitenhet og kroppsideal å gjøre.. ikke så mye sportslig.. til det er fotball for lite avhengig av ett enkelt individ..
Men enkelete klubber har nok leger som doper hele laget jevnlig når de er på treningsleirer og turer i land med litt løsere regler og kontrollrutiner. Smiley

Smaken er ellers som baken, men SMAK om utseende får ikke Christina til å bli hverken særlig atletisk utseende eller stor. Min anorektiske stesønn, som har greid å gå opp 3 kg etter at han sluttet å røyke, og tjenestegjør i en hard militær avdeling, ser råere og hardere ut enn pusen omtalt i tråden her.. Smiley

God Påske!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Nei jeg gjør ikke det i det hele tatt faktisk. Jeg trener styrke 4 ganger i uken, er 189cm og veier 82 kg. En frisk og rask kropp, og jeg spiller fotball i tredje divisjon.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke innlegget ditt, i og med at det er spekket med feilantagelser. Hva mener du egentlig med at det er mer doping i fotballmiljøet? Sånn på amatørnivå eller proffnivå? Det er veldig få fotballspillere som hiver på seg doping, og i de fleste tilfeller er det nandrolon. Anabole steroider, som sikkert hundrevis av medlemmene på denne siden driver med, og ikke minst flere titalls medlemmer på min lokale SATS driver med, og snakker om åpenlyst på gymmen, er en del farligere og kan føre til alvorlige psykiske lidelser.
Uten å så tvil om folk,men..
Brukes ikke "nandrolon" til å skjule bruk av sterkere stoffer??

Corr.me if i`m wrong
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!