Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56934 ganger)

andreassk

  • Gjest
Jeg kjenner ca så mange (------------------------)  Grin

Uansett, vi kan kanskje lære noe av denne tråden. Enten dere liker det eller ikke så har fyren en bra kropp veldig mange gutter misunner..

Ble alt for mye usaklig i denne tråden, både fra Holms sin side men også fra resten...   Man er langt fra en anoretiker med en sånn kropp. I min alder har jeg iallefall sett gutter med en langt mindre kropp...


andreassk

  • Gjest
Smerte.. SMERTE!

Når vil folk lære å velge sitt publikum..? Det er svært få her på forumet, bortsett fra EnUngPumper da, som prioriterer jenteklær med rosa snitt og anoreksialooken, ok? Så enkelt er det faktisk. Vil du kritisere store menn, finn deg et annet forum, punktum.

Hvis Thyve vil kritisere mindre personer syns jeg heller han kan gjøre det et annet sted. Jeg skjønner ikke hvor logikken i navnet "Treningsforum" er.Trenig er jo mye mer enn bare bygging, styrkeøkninger og bedre figther egenskaper..


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

 
Syns tråden kan bli stengt nå, han har fått de svara han ville få.

God påske! =)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Smaken er som baken. Men ingen kan med hånden på hjertet at de ikke vil se ut som Ronaldo, utseende og kropp. Må ikke glemme at han er en fotballspiller av ypperste klasse, så å bli virkelig stor er noe han ikke kan bli.
9/10 jenter ville valgt Christiano Ronaldo fremfor noen av bodybuildere/strongmen. Den som sier noe annet er bare misunnelig på at han har oppnådd noe ingen her på treningsforum kommer til å oppnå. Karriere, utseende og kropp PUNKTUM
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sitat
Men ingen kan med hånden på hjertet at de ikke vil se ut som Ronaldo, utseende og kropp.

Hvis du mener dette seriøst er du dummere enn jeg trodde, og det sier ikke så rent lite.

Sitat
Den som sier noe annet er bare misunnelig på at han har oppnådd noe ingen her på treningsforum kommer til å oppnå. Karriere, utseende og kropp PUNKTUM

Hvis du med dette prøver å si at en overbetalt fotballspiller har oppnådd mer enn noen her på treningsforum når det gjelder karriere, utseende og kropp.. vel, se forrige punkt.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Tilbud og etterspørsel. Det er etterspørsel etter fotballspillere og fotball generelt. Det som gjør at han tjener så bra. Overbetalt? nja, han har vel trent minst 3 timer vær dag i hele sitt liv for å oppnå det han har oppnådd.
Flere millioner av unge mennesker prøver og oppnå det han har oppnådd, så noe må han gjøre riktig? Smiley
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Smaken er som baken. Men ingen kan med hånden på hjertet at de ikke vil se ut som Ronaldo, utseende og kropp. Må ikke glemme at han er en fotballspiller av ypperste klasse, så å bli virkelig stor er noe han ikke kan bli.
9/10 jenter ville valgt Christiano Ronaldo fremfor noen av bodybuildere/strongmen. Den som sier noe annet er bare misunnelig på at han har oppnådd noe ingen her på treningsforum kommer til å oppnå. Karriere, utseende og kropp PUNKTUM

man har som regel lyst på det man ikke har, gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet osv, hvis det eneste som står i hodet på deg er å dra damer sier det litt om draget ditt. tro det eller nei, men ganske mange trener av andre grunner enn å dra damer Wink livet handler for de fleste faktisk ikke bare om å dra flest mulig damer (og eventuelle kjønnssykdomer) kvalitet er bedre enn kvantitet vet du Wink det er bedre å finne ei som er bra og holde seg til hu..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

ingen her på treningsforum kommer til å oppnå. Karriere, utseende og kropp PUNKTUM

Veldig off topic her men: Du er jævlig dum ikke sant? Er hundrevis av folk her som har karriere innen bygging/fitness osv (karriere og utseende, check) og de har en kropp (check)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Forbanna mye dumt som sies her nå..
All that is gold does not glitter...

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sitat
Veldig off topic her men: Du er jævlig dum ikke sant? Er hundrevis av folk her som har karriere innen bygging/fitness osv (karriere og utseende, check) og de har en kropp (check

Ja, det er mange på forumet som har mye råere fysikk enn Ronaldo(se på tricepsmannen feks Wink ), men tviler på at de også er millionærer og såvidt fylt 20. Gikk litt for langt når jeg sa det, såpass kan jeg innrømme.
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Forbanna mye dumt som sies her nå..

word man

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Tilbud og etterspørsel. Det er etterspørsel etter fotballspillere og fotball generelt. Det som gjør at han tjener så bra. Overbetalt? nja, han har vel trent minst 3 timer vær dag i hele sitt liv for å oppnå det han har oppnådd.
Flere millioner av unge mennesker prøver og oppnå det han har oppnådd, så noe må han gjøre riktig? Smiley

Jeg jobber 8 timer hver dag.... Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


andreassk

  • Gjest
Tilbud og etterspørsel. Det er etterspørsel etter fotballspillere og fotball generelt. Det som gjør at han tjener så bra. Overbetalt? nja, han har vel trent minst 3 timer vær dag i hele sitt liv for å oppnå det han har oppnådd.
Flere millioner av unge mennesker prøver og oppnå det han har oppnådd, så noe må han gjøre riktig? Smiley

Jeg hadde gledelig trent 3 timer dagen hver eneste dag i hele mitt liv, for den lønna...

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Fy fa*n for en morsom tråd. Har hatt 10 min med latter nå. rofl
Anyway, greit nok at Ronaldo ikke kunne stilt på et fitness stevne med særlige resultater, men ærlig talt fyren er jo atletisk, han har muskler og lav fett %, han har en sunn og pen kropp som flertallet av damene (og guttene) i verden synes er pen. Jeg synes til og med det, og jeg er styrkeløfter. Gutten som startet denne tråden spurte bare om hvordan han kunne trene for å få en slik kropp som dette. Et greit spørsmål. Man må trene og spise riktig for å få en kropp som denne, han lurte på hvordan. Synes forumet beveger seg i en negativ retning. Her mobber man alle som ikke har meningen at "the bigger, the better". Dette forumet blir til slutt ikke for folk som trener, men for folk som har en spesiel målsetning å bli KJEMPE STOR/KJEMPE STERK. Alle som ikke har denne målsetningen og synet, blir jo regelrett mobbet ut. Man må ikke være "politisk korrekt", men å gå i mot alt det metrosexuelle (som faktisk er mer populært enn big boys, tro det eller ei) kun på trass blir for dumt.

Han spurte et enkelt spm, ja. Men det ble seinere ettefulgt av generaliseringer og beskyldninger/påstander som fremhever hans tydelige uvitenhet.

Og angående fotballspillere og kosthold/trening og holdninger generellt, hører man jo mye rart, ikke akkuratt guds beste barn mange av de...

... men på en annen side hører man ja mye rart om "pumping" folka og. Kanskje ikke så mange slåsskamper og fyllakjørere daah.

Han har nok fått en del tips her og. Tråden har vel utspilt sin rolle.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sitat
Sitat fra: Wannaberipped på Idag kl. 19:30:09
Tilbud og etterspørsel. Det er etterspørsel etter fotballspillere og fotball generelt. Det som gjør at han tjener så bra. Overbetalt? nja, han har vel trent minst 3 timer vær dag i hele sitt liv for å oppnå det han har oppnådd.
Flere millioner av unge mennesker prøver og oppnå det han har oppnådd, så noe må han gjøre riktig?


Jeg hadde gledelig trent 3 timer dagen hver eneste dag i hele mitt liv, for den lønna...

Det blir ikke det samme Wink han hadde ikke den lønnen når han begynte.
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!