Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56935 ganger)

Utlogget Proudness of Nor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

  • NO PAIN! Great gain:....
Det er jo jobben hans! Å spille fotball er jo som å sitte på kontoret i 8 timer hver dag for de som gjør det! Når han begynte med fotball så trente han sikkert mye mer fotball men han droppa sakte men sikkert ut av skolen slik som beckham gjorde. De som tar utdannelse til de er 23 år gammel har nok brukt like mye tid på den som Ronaldo kommer til å ha brukt på fotball når han er 23 år! 6t studier + 3 t lekser på universitetsnivå! Det kan dras flere likhetsstreker mellom de to kategoriene.

Utlogget Proudness of Nor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

  • NO PAIN! Great gain:....
Det blir ikke det samme Wink han hadde ikke den lønnen når han begynte.

Som student har du heller ikke store lønna heller + at man må betale studielån i mange år i fremtiden!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hvilke øvelser er jeg nødt til å spesialisere meg på for å få en overkropp som denne?

Det er jo ikke til å legge skjul på at damene helst vil se dette på stranden fremfor en overtyna boler som har større BH-størrelse enn jentene flest.

http://img118.imageshack.us/my.php?image=ronna5fm.jpg

Du må unngå absolutt all trening med vekter  woot

Til nød kan du ta noen pushups og kanskje også noen situps.

Og du må også huske å løpe uansett hva du skal.
Skal du på skolen/jobb så må du løpe, skal du på butikken må du løpe, osv.
Løp av sted. Bånn gass hele veien  Dance
Run forrest, Run!!

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

også må du drible alle du ser Smiley
Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Poenget her, foruten Holmens lavpannede, forutinntatte holdning overfor alt som minner om seriøs styrketrening, er at det i grunnen er helt meningsløst å spørre om hvordan en bør trene for å få en overkropp som Ronaldo, da den er oppnåelig for enhver femtenåring som har trent i et år eller to. Du skal trene passe håpløst for ikke før eller siden å oppnå en liknende fysikk...

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Jeg syns det er rart hvordan mange av medlemmene her, som forøvrig ikke har på langt nær like gode resultater som CR, sier at det ikke kreves noe særlig for å oppnå en liknende fysikk. (noe som helt klart er feil)
Han har jo en mye bedre kropp enn flesteparten av bildeprofilene her på forumet; og det uten å trene styrke!

Lav fettprosent, som et resultat av mye kardio/godt kosthold er jo nøkkelen, samt mer muskelmasse enn ola nordmann.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Du må unngå absolutt all trening med vekter woot

Til nød kan du ta noen pushups og kanskje også noen situps.

Og du må også huske å løpe uansett hva du skal.
Skal du på skolen/jobb så må du løpe, skal du på butikken må du løpe, osv.
Løp av sted. Bånn gass hele veien Dance
Run forrest, Run!!



Du har god innsikt må jeg si! Stå på Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Jeg syns det er rart hvordan mange av medlemmene her, som forøvrig ikke har på langt nær like gode resultater som CR, sier at det ikke kreves noe særlig for å oppnå en liknende fysikk. (noe som helt klart er feil)
Han har jo en mye bedre kropp enn flesteparten av bildeprofilene her på forumet; og det uten å trene styrke!

Lav fettprosent, som et resultat av mye kardio/godt kosthold er jo nøkkelen, samt mer muskelmasse enn ola nordmann.

Vis meg en profil av en fyr som er på hans alder eller over, som har sagt at det ikke kreves mye for å få en lignende fysikk som har mindre muskelmasse en han...
Til mitt forsvar så tror jeg (om ejg fortsetter å holde meg skadefri og fortsetter å trene) at jeg kommer til å være dobbelt så stor og dobbelt så sterk som han i samme alder.

Ronaldo har nok trent med vekter, men ikke så smart og så hardt tenker jeg.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Til mitt forsvar så tror jeg (om ejg fortsetter å holde meg skadefri og fortsetter å trene) at jeg kommer til å være dobbelt så stor og dobbelt så sterk som han i samme alder.


Han er 22? Kan tenke meg (vanskelig å si, men allikevel) at han tar 80-90 i benken, og da sier jeg lykke til til deg, Slux Wink

Og jeg håper for din del at du ikke er dobbelt så stor...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Det å påstå at CR har mer muskelmasse enn noen som helst viser jo bare hvor langt metroseksualiseringen av dette forumet har gått.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174



Ronaldo har nok trent med vekter, men ikke så smart og så hardt tenker jeg.

Om de faktisk trener styrke, tror jeg det foregår under rimelig greie omstendigheter. Karen er god for noen millioner Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Blir nok ikke så vanskelig å nå 80-90kg i benken når jeg er 22, kan nok tenke meg at jeg er nermere 120kg i den alderen.

Han veier vel 70kg, så dobbelt så stor blir jeg nok ikke, men en del større håper jeg at jeg blir.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Det å påstå at CR har mer muskelmasse enn noen som helst viser jo bare hvor langt metroseksualiseringen av dette forumet har gått.. Smiley

Bryr du deg virkelig så mye om gutter altså? Jeg skjønner at det kan være frustrerende for homofile altså, hvis det er tilfelle.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Blir nok ikke så vanskelig å nå 80-90kg i benken når jeg er 22, kan nok tenke meg at jeg er nermere 130kg i den alderen (er 15 nå og tar vel en 65 kg).

Han veier vel 70kg, så dobbelt så stor blir jeg nok ikke, men en del større håper jeg at jeg blir.

Nettopp, du blir verken dobbelt så stor eller sterk. Tongue

Men uansett, karen trener jo hovedsaklig fotball...


Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
Bryr du deg virkelig så mye om gutter altså? Jeg skjønner at det kan være frustrerende for homofile altså, hvis det er tilfelle.

Are you on crack?
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!