Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56956 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Nettopp, du blir verken dobbelt så stor eller sterk. Tongue

Men uansett, karen trener jo hovedsaklig fotball...



Jeeez, greit. Blir ihvertfall en del sterkere og en del større om jeg fortsetter som jeg gjør.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Jeeez, greit. Blir ihvertfall en del sterkere og en del større om jeg fortsetter som jeg gjør.

Hehe, ja.. hvilken relevans det har i forhold til diskusjonen vet jeg ikke Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Jeg syns det er rart hvordan mange av medlemmene her, som forøvrig ikke har på langt nær like gode resultater som CR, sier at det ikke kreves noe særlig for å oppnå en liknende fysikk. (noe som helt klart er feil)
Han har jo en mye bedre kropp enn flesteparten av bildeprofilene her på forumet; og det uten å trene styrke!

Lav fettprosent, som et resultat av mye kardio/godt kosthold er jo nøkkelen, samt mer muskelmasse enn ola nordmann.

Han ser ca. like bra ut som enhver annen atletisk person som ikke trener for muskelvekst. Bra for ikke å trene henimot styrke/størrelse? I grunnen. Bra sammenliknet med folk som faktisk gjør det? Jeg håper du spøker...

Hva sammenlikningen med forummedlemmene her angår, kan jeg vise til ganske mange folk her godt nede i tenårene som får Ronaldo til å se direkte veik ut.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Hmm, om jeg prøver hardt får jeg et poeng ut av det..

tenketenke....

jo! Poenget er at "alle", tilogmed de med crappy gener som meg kan bli større en ronaldo muskløst sett med å ete, trene baseøvelser og hvile.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Hmm, om jeg prøver hardt får jeg et poeng ut av det..

tenketenke....

jo! Poenget er at "alle", tilogmed de med crappy gener som meg kan bli større en ronaldo muskløst sett med å ete, trene baseøvelser og hvile.

Ja, er du gal. Mao de aller fleste må trene et par år for å oppnå hans fysikk Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596



Ronaldo har vel trent i 14 år for den fysikken...   

Edit:

Mange 16 åringer som oppnår hans fysikk etter et halvår med skikkelig trening.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Han ser ca. like bra ut som enhver annen atletisk person som ikke trener for muskelvekst. Bra for ikke å trene henimot styrke/størrelse? I grunnen. Bra sammenliknet med folk som faktisk gjør det? Jeg håper du spøker...

Hva sammenlikningen med forummedlemmene her angår, kan jeg vise til ganske mange folk her godt nede i tenårene som får Ronaldo til å se direkte veik ut.

Jeg sier jo ikke at han ser like bra ut som en som driver med kroppsbygging, men når et medlem spør om råd for å få en liknende fysikk er det jo innlysende at han ikke har like bra kropp, men nettopp ønsker å få den!

Sammenlikningen med forumet var kun for å vise at en slik kropp ikke er fullt så enkelt å oppnå som enkelte medlemmer her påstår.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174


Ronaldo har vel trent i 14 år for den fysikken...

Edit:

Mange 16 åringer som oppnår hans fysikk etter et halvår med skikkelig trening.

Han trener jo fotball! Er det så vanskelig å forstå?
Igjen; når et medlem spør om hvordan å komme i CR's form, er han åpenbart ikke i den fra før av Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Har jeg sakt at han ikke trener fotball?

Skrev det over her fordi det er tydeligvis noen her inne som tror at ronaldo har helt utrolig fysikk som er vanskelig å oppnå. Har allerede svart skikkelig til trådstarter.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Jeg sier jo ikke at han ser like bra ut som en som driver med kroppsbygging, men når et medlem spør om råd for å få en liknende fysikk er det jo innlysende at han ikke har like bra kropp, men nettopp ønsker å få den!

Sammenlikningen med forumet var kun for å vise at en slik kropp ikke er fullt så enkelt å oppnå som enkelte medlemmer her påstår.
For 8 år siden hadde jeg "sånn" kropp,det var den tiden jeg løp mye.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!
*smerte!!!!!!!, det sviiiir !#!"RKfa<vgbka KLOOOORE meg selv****
FREEESE!!!!

Holmen!!!!!!! Du skulle hatt j****g!!!
Den flisa RC kan du se ut som bare du finner deg et studio, går rundt en time noen ganger i uken og tar litt på forskjellige maskiner! Men om du vil gjøre det ordentlig så tar det kanskje ett år .... Men da må du faktisk ha et godt kosthold også! Tenke seg til hæ? Og hva er dette med at damer liker det best? Tror du har blingsa litt lille vennen!
Er du altså så uinteressant og har så lite å fare med at du prøver å redde deg i land hos jenter ved å prøve å se ut som 14'isssssjentenes helt? Og hvilke jenter er det du prøver å få tak i? De ekle felleshølene?? :S

Da jeg leste dine uttalelser om kostilskudd kjente jeg jeg ble heftig varm i hodet ! kanskje det var proteinpulveret jeg hev i meg i sted?! Eller var det din komplette uvitenhet smashet med dine bastante påstander som gjorde susen? vask munnen din og sett deg litt inn i ting .....
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!
*smerte!!!!!!!, det sviiiir !#!"RKfa<vgbka KLOOOORE meg selv****
FREEESE!!!!

Holmen!!!!!!! Du skulle hatt j****g!!!
Den flisa RC kan du se ut som bare du finner deg et studio, går rundt en time noen ganger i uken og tar litt på forskjellige maskiner! Men om du vil gjøre det ordentlig så tar det kanskje ett år .... Men da må du faktisk ha et godt kosthold også! Tenke seg til hæ? Og hva er dette med at damer liker det best? Tror du har blingsa litt lille vennen!
Er du altså så uinteressant og har så lite å fare med at du prøver å redde deg i land hos jenter ved å prøve å se ut som 14'isssssjentenes helt? Og hvilke jenter er det du prøver å få tak i? De ekle felleshølene?? :S

Da jeg leste dine uttalelser om kostilskudd kjente jeg jeg ble heftig varm i hodet ! kanskje det var proteinpulveret jeg hev i meg i sted?! Eller var det din komplette uvitenhet smashet med dine bastante påstander som gjorde susen? vask munnen din og sett deg litt inn i ting .....

Jeg tror kanskje han har tatt hintet?

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

For 8 år siden hadde jeg "sånn" kropp,det var den tiden jeg løp mye.

Og du trente ikke noe styrke på den tiden?

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Har jeg sakt at han ikke trener fotball?

Skrev det over her fordi det er tydeligvis noen her inne som tror at ronaldo har helt utrolig fysikk som er vanskelig å oppnå. Har allerede svart skikkelig til trådstarter.

Det å oppnå RC's fysikk, om man ikke har like mye muskelmasse fra før av, bygger jo på samme prinsipper som annen styrketrening.

Har han like mye muskelmasse fra før av, kreves det uansett kunnskap innen deffing for å få den lave fettprosenten. (om man kaller det "kun å løpe massevis hver dag", får det være Tongue )

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

Artig tråd; ja. Håpløs tråd; ja.

For det første... Folk er tydeligvis ikke så veldig opplyste her ettersom de iløpet av X-antall poster på tråden her enda ikke har forstått at C. Ronaldo er fotballspiller, ikke noe styrkeløfter/boydbuilder eller lignende.

Og en annen ting, ALT er relativt. En bleikfeit gutt på 14 år som kun spiller Counterstrike og drikker cola syntes sikkert C. Ronaldo har en ekstremt veltrent kropp, mens Ole "kongen av shaketønna" Bole, som for øverig lurer på å stille å sin første konkuranse i bodybuilding snart, syntes C. Ronaldo er spinkel og ussel.

Neste påstanden jeg vil komme med er at C. Ronaldo faktisk har en veltrent kropp, iallefall i min indviduelle lille svarte bok. Kanskje han ikke lever opp til standaren for hva som er en veltrent kropp i boka di, men for meg handler en sunn og veltrent kropp om mer enn hvor mye du tar i benkpress og hvor mye du måler rundt armene. Gutten har kondisjon som folk flest kan drømme om og er utrolig rask og smidig, noe som iallefal scorer bra i den relativt uvesentlige boka mi. Men altså jeg er overhodet ikke med i noen C.Ronaldo fan club sånn så det er sagt, for hva pokker ellers skulle en ellers forvente av en som spiller i en av verdens beste fotballigaer? Jeg sier heller ikke at jeg syntes C. Ronaldo har noen veldig muskløs kropp, men veltrent syntes jeg han absolutt er.

Blæh. Dessuten, må ha en siste innvending. På dette med fotball og lønninger. Ja, det er urettferdig at profesjonelle fotballspillere tjener mangfoldige millioner, mens en butikkmedarbeider på Rimi knapt tjener en femte del av en million i året. Men det har seg sånn at lønn ofte avhenger av markedet, og hvor mange som kan gjøre jobben. Desverre kan ikke mange bli profesjonelle premier league spillere, så derfor er det høye lønninger til spillerne som faktisk kan det. Selvsagt i tillegg til populæriteten rundt sporten og sirkuset med sponsorer, lisenser osv.
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!