Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 56920 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Nå må du gi deg Hr. Thyve, spørsmålene mine gikk egentlig ikke til folk som deg, heller til folk som har litt greie på kardio og utholdenhet fremfor det å løfte 2600 kg i benken. Du må bare akseptere at jeg ikke synes det er noe fint å se ut som en okse, akkurat som jeg aksepterer at det er ditt syn på saken og at du ser på Ronaldo som en liten flis. Du hadde muligens knukket han i to, men du hadde ikke klart å løpe fra han og du klarer sannsynligvis ikke jogge like lenge som han. Men, det er jo valg du har tatt med å pumpe deg opp som alle de andre.

Jeg synes det blir patetisk å snakke om Ronaldo som han var en liten, tynn flis. Han har jo ekstremt mange markerte muskler og en enormt bra V-form på overkroppen, samt meget markerte magestriper. Og hva har dette med metroseksualitet? Ronaldo er for meg et utrolig sunt idéal, og representerer vel alt det Dæhlie og Ulvang ville kalle sunn ungdom. Jeg er 20 år, hadde jeg veid 120kg, tok 200kg i benken og drakk 10L med forskjellig pulver hver dag så tror jeg vi snakker om noe annet, og ikke fullt så sunt. Det er farlig å drive med så mye tilskudd, du blir jo helt gal i hodet av det.

Men men, hvis man vil pumpe seg opp så mye at de ikke lenger lager t-skjorter i størrelsen, ser ut som et fjols i dress og skremmer bort 99% av damene man vanligvis ville truffet, så be my guest. Da ser jeg heller ut som en tynn flis av en fotballspiller som tjener ca. 40-80 millioner i året.

Har ikke lest hele tråden, men måtte bare svare på det innlegget her: vennligst ikke formèr deg. Takk.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget samdamnam

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

og påstå at ronaldo tjener så mye er jo bare bs!

men ja, jeg er enig i at han har en ok kropp, men så må du også huske på at han er en fotballspiller, da er det ikke så ideelt å veie 100kg bloddeffa Cheesy Bare se på Zlatan, han la på seg 13kg, blitt treg, og scorer ingen mål ^^ (jaja jeg er fullt klar over at det ikke trenger å være årsaken til at han ikke scorer så mye lengre, men en ting kan vi være enige om: smidighet synker betraktelig når du veier 100kg) ;p
Who me?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Hehe ja, hvis du er 160 høy så er jo 100 kg ganske mye, men om du er 2 meter så er det jo plutselig ikke så _veldig_ mye lenger.. Blir for rart å si at smidigheten forsvinner så fort du runder 100 kg, liksom... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Lurer på hva Jahn Teigen veier..  what  Lips Sealed
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Jerome LeBanner veier 125 og er _ekstremt _ smidig.. OG rask.. Smiley

Videre kan man jo se vektløftere som ligger rundt 100kg... er de trege og lite smidige? Wink

Uvitenheten florerer blant ungdommen nå til dags.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Teknikk, teknikk og atter, teknikk! Viktig del, i alt  Deal
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Jerome LeBanner veier 125 og er _ekstremt _ smidig.. OG rask.. Smiley

Videre kan man jo se vektløftere som ligger rundt 100kg... er de trege og lite smidige? Wink

Uvitenheten florerer blant ungdommen nå til dags.. Grin

Siden du sammenlikner; fotballspillere vs vektløftere, hvem er raskest og smidigst tror du?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Jerome LeBanner veier 125 og er _ekstremt _ smidig.. OG rask.. Smiley

Videre kan man jo se vektløftere som ligger rundt 100kg... er de trege og lite smidige? Wink

Uvitenheten florerer blant ungdommen nå til dags.. Grin

Det finnes nok av gutter på godt over 100 kg i både rugby og amerikansk fotball som kan løpe fra de aller fleste.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Det finnes nok av gutter på godt over 100 kg i både rugby og amerikansk fotball som kan løpe fra de aller fleste.

Men hadde det ikke vært for at det er en fordel/forutsetning at de må være relativt massive i rugby og amerikansk fotball, hadde de kanskje vært smidigere ved å gå ned 10-20 kg Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Siden du sammenlikner; fotballspillere vs vektløftere, hvem er raskest og smidigst tror du?
Geir Grønnevik og Per Hordnes ville knust alle fotballspillere i Norge i alle friidrettsøvelser, spurter, styrkemomenter og kroppsbeherskelses momenter. Alt som virkelig er verdt noe av bevegelighet og smidighet ville fotballspillerne tape i... dette er logisk, da de ikke bedriver noen form for trening som gjør dem annet enn stive og ubevegelige. Smiley

Jeg har tidligere nevnt testen som ble forsøkt gjennomført da Mini var en del av Rosenborg. De lot fotballspillere fra hele landet (7 stykker) prøve seg mot friidrettsjuniorer, for å sammenligne spenst, hurtighet osv..de gav opp etter 40 metern, 60 metern og lengde uten tilløp.. fordi fotballspillerne var for dårlig trent til å kunne brukes som sammenligning.

mvh
Explo

Utlogget Hawkon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

Det finnes nok av gutter på godt over 100 kg i både rugby og amerikansk fotball som kan løpe fra de aller fleste.

hvor mye drit har ikke de puttet i kroppen sin da?
er ikke uten grunn til at nba (basketball) ikke har dopingtester feks. vet ikke om det gjelder i samtlige am. sporter på toppnivå. men tviler ikke.
3plass benkpress-NM 125kg junior
BP: 155godkjent-god for mye mer
ML:160x10
KB:usikker

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

Geir Grønnevik og Per Hordnes ville knust alle fotballspillere i Norge i alle friidrettsøvelser, spurter, styrkemomenter og kroppsbeherskelses momenter. Alt som virkelig er verdt noe av bevegelighet og smidighet ville fotballspillerne tape i... dette er logisk, da de ikke bedriver noen form for trening som gjør dem annet enn stive og ubevegelige. Smiley

Jeg har tidligere nevnt testen som ble forsøkt gjennomført da Mini var en del av Rosenborg. De lot fotballspillere fra hele landet (7 stykker) prøve seg mot friidrettsjuniorer, for å sammenligne spenst, hurtighet osv..de gav opp etter 40 metern, 60 metern og lengde uten tilløp.. fordi fotballspillerne var for dårlig trent til å kunne brukes som sammenligning.

mvh
Explo

Du trekker opp 2 navn, selvfølgelig er det unntak.

For dårlig trent iforhold til noen som trener spesifikt på det, er det overraskende?
Sett en gjennomsnittlig god fotballspiller mot en gjennomsnittlig god vektløfter og fotballspilleren vil vinne i friidrett.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Nå blir debatten ganske teit syns jeg, blir som å diskutere hvem som er raskest til å sykle av en rallykjører og en motorcrosser...

Holmen har fått svar på hvordan han kan oppnå en bedre og mer atletisk fysikk, og alle her er vel enige at det ikke vil ta mer en et år med skikkelig trening og kosthold for å oppnå det.

La oss være enige i å være uenige... Er vel på tide å stenge denne tråden.

Ps: Virker som motparten her ikke vet at de fleste som driver med friidrett på høyt nivå løfter vekter.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Du trekker opp 2 navn, selvfølgelig er det unntak.
De er norges beste vektløftere. De vektløfterne i norge som er "dårligere" enn Geir og Per er nok ikke noe mindre dugende på fysiske utfordringer de heller.. men det blir litt sånn som Slux sier.. Pest og Kolera.. Smiley

Jeg håper trådstarter får den kroppen han ønsker...  Smiley

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174


Jeg håper trådstarter får den kroppen han ønsker... Smiley

Da har du ihvertfall gitt god veiledning Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!