Skrevet av Emne: Treningsidéalet: Cristiano Ronaldo (hvordan gå lignende overkropp)  (Lest 57134 ganger)

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Skulle forresten sett hvilken som helst styrkeløfter slått Henry på 60 meter eller 100 meter, eller Leo på 3000 meter Wink
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Skulle forresten sett hvilken som helst styrkeløfter slått Henry på 60 meter eller 100 meter, eller Leo på 3000 meter Wink
På 3000m har jeg bedre tid enn de fleste fotballspillere,det var riktignok før min karriere som styrkeløfter,men hvis jeg har fått ånden over meg igjen vil jeg tro at han skal ha fått uventet konkurranse hvis jeg har startet på skikkelig igjen.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Nåh, vil ikke si at Ronaldo er noe sånn veldig "skikkelig trent". Men han er kjekk, det skal han ha  blush Hadde han bare hatt enda mer muskler såå..  woot

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
hvorfor i svarte vil du se slik ut....? her er tipset: tren styggtungt i 2 år så slutter du rett å slett å spise maten din...
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
Kan ikke folk få se ut som de vil? "ser" jo ut som gutten har greie gener, hadde han villet blitt svær, så hadde jo bare han brukt noen av millionene sine på å bli one badass motherf'ker stor som en bjørn treig som en snegle?

Jeg personlig liker ikke "måten" han spiller fotball på, men det er jo min mening , han tjener jo endel cash & trives sikkert som metrofil fotballspiller Smiley
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Kan ikke folk få se ut som de vil? "ser" jo ut som gutten har greie gener, hadde han villet blitt svær, så hadde jo bare han brukt noen av millionene sine på å bli one badass motherf'ker stor som en bjørn treig som en snegle?

Jeg personlig liker ikke "måten" han spiller fotball på, men det er jo min mening , han tjener jo endel cash & trives sikkert som metrofil fotballspiller Smiley

Poenget er? Tongue

Skjønner ikke hvorfor ikke denne tråden er stengt, han har fått svar og diskusjonen dabber ut i det meningsløse.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
Tips til person som har Christiano Ronaldo som treningsideal: Få et nytt treningsideal
Back From the Dead...

... or something like that.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!