Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2958502 ganger)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Fasiten
« #15150 : 29. april 2012, 06:41 »
For en fiasko dette utartet seg til.

Einar, du gjør en god jobb, ingen tvil om det; men, jeg syns det er unødvendige ting som skjer i denne loggen, og det tror jeg faktisk du er enig i innerst inne. Smiley

Haha, den var ny.

Intriger, krangling, kontroversielle meninger, fråtsing, stahet og diskusjoner så hissige at det nesten må taes Face2Face istedet for på forum er vel noen av faktorene som har holdt Fasiten gående oppigjennom alle de år, og også en av grunnene til at dette er en av de få loggene her på TF som er verdt å følge med på.

Om Einar følte at dette var unødvendig så hadde han han vel gått tilbake til å logge i den orginale fasiten(altså notatboka han brukte på 90 tallet).





Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Fasiten
« #15151 : 29. april 2012, 12:34 »
Hvorfor? Hva er poenget?
Fordi jeg fikk rett og slett nok at hva det går ann å spy ut av ord på internett. Da tenker jeg hovedsaklig på drapsmannen som ligger å ulmer inni deg, kommentarer rundt ABB og slike ting som fikk meg til å totalt endre syn på deg. Kan virkelig kritikk på knebøyteknikken din gjøre deg til en drapsmann?

Ang. Nidarø og teknikk så tror jeg vi har pratet om dette før. Du vil peise på med vekter og gjøre de sterk fort som mulig, istedenfor å fokusere på riktig teknikk fra starten av. Dette forutsetter jo at du kan å lære bort riktig teknikk.

Ja, hva så? Jeg har meget tykke magemuskler.
Takk! Dette underbygger min teori Smiley

Sitat
Ja, jeg er realistisk. Hvorfor skal jeg ikke klare å perse med 50 kg i knebøy om f.eks. 15 år? Hva får deg, en nybegynner, til å snakke om realisme i forhold til å kunne løfte mye mere senere? Jeg synes rett og slett du er frekk, Marte. Da jeg begynte med styrkeløft så tok jeg kanskje 80 kg i knebøy. Da jeg vant junior-NM i 1999 så tok jeg rundt 200 kg i bøy. Jeg løftet 210 kg i 2001. Jeg løftet 272,5 kg i 2007-2009 og jeg løftet 300 kg i 2010 og 310 kg (som var lettere enn 300) i 2011. Jeg har altså økt 230 kg i knebøy siden starten, ca. 50 kg på 4 år og over 10 kg på 1 år. Det er andre som har løftet mye mer enn 360 kg både nå og tidligere i historien i verden.
Ja, hvorfor skal man ikke klare å perse med 50kg i knebøy gang, på gang, på gang og på gang igjen? Jeg må jo skjønne at det går ann å perse langt inn i evigheten!

Sitat
Jeg skjønner egentlig ikke helt hvor du vil. Jeg har aldri sagt noe negativt om deg og jeg trodde du var en venn, men nå har jeg mistet all respekt for deg. Du prøver å rakke ned på folk til enhver tid. Jeg tror det er for å oppheve deg selv ettersom du er veldig så opptatt av oppmerksomhet og det nok er endel misunnelse i bildet her også. Slutt med dét, det kler deg ikke.
Hvilke andre folk prøver jeg til enhver tid å rakke ned på? Prøver jeg virkelig å oppheve meg selv? Jeg tror ikke det, jeg er også litt usikker på hvordan jeg isåfall skulle gått fram for å gjøre det.. selvmord?

"oppheve
verb trans. oppheve ( v1 / v3) ['ɔpheːʋə] sette ut av kraft.
"

Jeg hadde ikke trudd at DU skulle rope ut janteloven altså, men så feil kan man ta. Nei, jeg er ikke misunnelig på den oppmerksomheten du får, den kan du kose deg med, rulle deg i og trøste deg med helt alene for min del Smiley

Men hvis du virkelig tror og mener at du skal gjøre serien som gir deg 900kg raw, så skal jeg ønske deg lykke til på veien Smiley




Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15152 : 29. april 2012, 12:46 »
er du rusa eller?

Drakk ikke en dråpe alkohol igår. Andre "rusmidler" er det dårlig stelt med. Trenger ikke være rusa for å innbille meg at det er en bitteliten sjans for at Gilberg klarer å skimte en antydning til øvre del av 2-pack i speilet, en gang i livet eller noe sånt. Men så lenge vi ikke får se bilde så blir det kanskje en historie fra "the Twilight zone".

Hvis du ikke er snill gutt nå så skal jeg sende fanbrev til Breivik fra deg. Det kommer han sikkert til å lese opp i retten etterhvert. Så det så !



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15153 : 29. april 2012, 13:35 »
Fordi jeg fikk rett og slett nok at hva det går ann å spy ut av ord på internett. Da tenker jeg hovedsaklig på drapsmannen som ligger å ulmer inni deg, kommentarer rundt ABB og slike ting som fikk meg til å totalt endre syn på deg. Kan virkelig kritikk på knebøyteknikken din gjøre deg til en drapsmann?
Flott å se at du er mere saklig nå. Kritikk på knebøyteknikken min kan ikke gjøre meg til drapsmann. Spydigheter og nedrakking når man bør forstå at nok er nok kan gjøre meg til det. Det er en lang vei fram, men det er mulig, ja.

Snedig at hvis du har noe i mot ting jeg sier at du ikke tar opp dette istedet for å skulle henge deg opp i at jeg har et ambisiøst mål med tanke på knebøystyrke. Det er det jeg ikke skjønner poenget med og det kommer ei heller fram her.

Sitat
Ang. Nidarø og teknikk så tror jeg vi har pratet om dette før. Du vil peise på med vekter og gjøre de sterk fort som mulig, istedenfor å fokusere på riktig teknikk fra starten av. Dette forutsetter jo at du kan å lære bort riktig teknikk.
Ja, jeg kan å lære bort riktig teknikk og jeg vil ikke peise på med vekter for enhver pris. Jeg vil såklart at alle skal bli så sterk som mulig så fort som mulig, men jeg vil ikke at det skal gå på bekostning av teknikk. Det vi har vært uenige om er hvilke toppvekter man kan bruke når man samtidig skal trene opp teknikk.

Sitat
Takk! Dette underbygger min teori Smiley
Ja, det var veldig beskrivende for hvorfor du tok opp dette. Når jeg har sagt at jeg kan skimte sixpacken og jeg forteller at jeg har tykke magemuskler, påstår du at jeg lyver eller at det er noe feil med min virkelighetsoppfatning?

Sitat
Ja, hvorfor skal man ikke klare å perse med 50kg i knebøy gang, på gang, på gang og på gang igjen? Jeg må jo skjønne at det går ann å perse langt inn i evigheten!
Nei, det er selvsagt ikke gitt at du skal skjønne dette. Du prøver å latterliggjøre at jeg har som mål å øke 50 kg på mitt godkjente knebøyresulatat. Hvorfor skal jeg ikke kunne klare det? Alle andre som har tatt 360 kg i knebøy har én gang vært på 310 kg. Hvorfor skal akkurat ikke jeg klare å få disse nye 50 kiloene på stangen når alle de andre har klart det? Har du en grense for meg som du har satt opp i ditt hode? Hva ligger i såfall denne på? 20 kg? Og når jeg kommer dit så kan jeg bare slutte med engang fordi det er både praktisk og teoretisk umulig for meg å øke mer? Ikke engang 2.5 kg? Og hvis 2.5 kg er mulig, hvorfor ikke 2.5 kg til? Hvordan kan du uttale deg om dette? Husk at jeg har holdt på med dette nesten siden du ble født og jeg kommer mest sannsynlig til å holde på med dette lang tid etter at du har lagt opp også.  Jeg forstår ikke dette og jeg forstår ikke at du legger deg opp i dét. Jeg forstår såvidt hvorfor jeg orker å kommentere det.
 
Sitat
Hvilke andre folk prøver jeg til enhver tid å rakke ned på?
Vil du egentlig at jeg skal skrive det her? I noen tilfeller kan jeg heller ikke gjøre dette, men jeg regner med det er endel som leser Fasiten og som kjenner seg igjen. Vi får bare håpe at de tør å stikke hodet fram.

Sitat
Prøver jeg virkelig å oppheve meg selv? Jeg tror ikke det, jeg er også litt usikker på hvordan jeg isåfall skulle gått fram for å gjøre det.. selvmord?

"oppheve
verb trans. oppheve ( v1 / v3) ['ɔpheːʋə] sette ut av kraft.
"
Ja, jeg brukte feil ord. Jeg mente opphøye eller framheve. Ble en blanding av to ord som fikk en litt annen betydning Smiley

Sitat
Jeg hadde ikke trudd at DU skulle rope ut janteloven altså, men så feil kan man ta. Nei, jeg er ikke misunnelig på den oppmerksomheten du får, den kan du kose deg med, rulle deg i og trøste deg med helt alene for min del Smiley
Takk. Jeg koser meg hver eneste dag.

Sitat
Men hvis du virkelig tror og mener at du skal gjøre serien som gir deg 900kg raw, så skal jeg ønske deg lykke til på veien Smiley
Jeg føler ikke det er helt helhjertet, men ja, jeg tror så absolutt det er et potensiale jeg har. Så takk.



Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #15154 : 29. april 2012, 14:06 »
Vil bare titte innom at så lenge ingen innlegg har blitt rapportert, og at det ikke har komt noen skikkelig drøye kommentarer her enda så lar jeg alt hittil stå, så er det bare for Einar, eller andre, si ifra om de selv føler noen har gått over streken Smiley Håper folk holder seg saklige, selv om jeg skjønner godt det kan være vanskelig.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #15155 : 29. april 2012, 14:16 »
Vil bare titte innom at så lenge ingen innlegg har blitt rapportert, og at det ikke har komt noen skikkelig drøye kommentarer her enda så lar jeg alt hittil stå, så er det bare for Einar, eller andre, si ifra om de selv føler noen har gått over streken Smiley Håper folk holder seg saklige, selv om jeg skjønner godt det kan være vanskelig.

Jeg lurer på om vi ikke alle sammen kanskje kunne skrevet noen vers av "Barn av regnbuen" for at det skulle bli litt mere sammensveiset stemning her igjen Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Luddergutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fasiten
« #15156 : 29. april 2012, 14:34 »

Bare vent og se du horegutt.

Har ikke noe med hvordan jeg trener å gjøre, men hvordan folk behandler meg. Hvis noen behandler meg som dritt så behandler jeg de tilbake på samme måte.

Jeg venter forgjeves da horemann.

Ja man kan behandle folk på samme måte. Men det å ta liv er ikke å behandle på samme måte som å skrive en mening om din trening, og hvor forbanna vanskelig du har for å forstå eller innse noe!

 


Og det er hvis slike som deg fortsetter med det de gjør at jeg kan finne fram til sidene i meg som er for sharialover med øye for øye og tann for tann. Her kan det blir liv for ord og ja jeg er klar over at det kan høres sykt ut for mannen på gata og det er derfor jeg er en av få som forstår handlingene til min kompis og at jeg, helt fra første stund, har ansett han som tilregnelig. Vi vet selv hva vi gjør når vi gjør ting, selvsagt, og vi KAN stoppe oss selv, men for folk rundt oss så kan det nok virke som handlinger tatt helt ut av det blå. Det er det altså ikke, men det er et sinne som legitimerer at man overgår det andre mener er sunn fornuft og klarer å sette lover og regler til siden.


 Det er godt jeg vekker løven i deg, kanskje du da gidder å gå ut å jakte på meg, slik at du kan komme deg ned i vekt og løfte over 300 i mark igjen! Breivik hadde nok tenkt at du var mer forstyrret enn han, hvis han hadde lest dette. En ting vi er enig om, er at vi begge tror at han var fullt klar over hva han gjorde!

 


Jeg kommer ikke på tå. Absolutt ikke.


Jo, du er en ballerina danser på alle siste løftene. På alle sett i bøy!

 


Jeg er uenig. Jeg mener jeg har bedre løftestil enn han i knebøy. Uforklarlig at han løfter så mye som han gjør med en slik teknikk. Du er tydeligvis uenig, men det får så være.

Han er en av verdens beste, ja, men det sier ikke sitt. Det er her du tar feil. Det er ofte derfor jeg blir kritisert fordi jeg ikke er av verdens beste. Hadde jeg vært verdens beste så hadde du kanskje holdt kjeft.


 

Du har aldeles ikke en bedre løftestil en Mike! Han knekker ikke framover med overkroppen, og klarer å holde seg rimelig stabil på alle løft. Du danser ballett og på tå når du blir sliten.

Her er vi fullstendig uenig.

Hadde du vært en av verdens beste, hadde du ikke løftet slik du gjør no. Og husk en ting, det kunne faktisk hende at du kunne blitt en av verdens beste, hvis du hadde tenkt litt mer gjennom hvordan kroppen fungerer og hva som hadde vært lurt å jobbe med, når det kommer til bevegelighet og svakheter. Og lagt om løftestilen din, på samtlige løft. Men i din Gilleverden løfter du perfekt, synd det ikke stemmer!

 


Tull. Hvis ryggen krummer seg så er jeg som regel ferdig. En bitteliten krum, nesten neglisjerbar, skjedde på fjerde rep på settet du startet med å kritisere. Det kan også skje på 1RM hvis jeg er uheldig, men du har sett lite på mine videoer hvis du mener det er slik jeg trener på eller gjør til vanlig.


Du krummer ryggen mer en neglisjerbar. Det skjer mer og mer utover settet, du begynner delvis ”bra”.

Det skjer alltid på 1RM! Jeg har sett deg løfte i mange år, og du har gjort det gang på gang på gang. Og du blir fortalt det om og om igjen, gjentatte ganger, år etter år. Jeg er sikker på at du kunne blitt så ufattelig mye bedre hadde du giddet å jobbe med dine svakheter, i stedet for å bare drite på og overse fakta!

 


Jeg har øyne jeg også og ser jo selv at jeg har svai rygg og den teknikken jeg mener er riktig både følelsesmessig og utseendemessig. Med høy stangplassering kan jeg lett krumme øvre rygg. Dette unngår jeg med lav stangplassering og derfor skal det mye mer til før jeg faller sammen.

 

Du har øyne, men jeg tror du trenger briller siden du ikke ser det som de fleste kan se på mils avstand. Når du kjører med den stilen du har og, så bare slepper du deg ned i bunn, og det er med på å gjøre slik at du kommer mer frampå. Og dermed får du til å krumme ryggen din uansett!

 


Jeg er meget sterk i å holde imot.

Ja, du tror og du tar feil her også.

 

Jeg beklager, jeg skrev feil. Jeg vet, jeg tror ikke!

Men du derimot tror du er sterk i å holde imot, men du knekker sammen som om du har vond mageknipe.

 


Nei, jeg vil ikke prøve å fleskebenke. Jeg gjør alt jeg kan for å unngå å komme ned på fettet, jeg prøver å treffe på brystbeinet hvor selv jeg kun har 0,5 cm med fett. Treffer jeg der så er poweren best og teknikken er lettest å få til

 

Du vil kanskje ikke fleske, men det er det som skjer. Du slipper hele spennet når du treffer kroppen, bare legger stangen ned og prøver å jekke den opp igjen. Dermed skjer det slikt ofte med løftebanen din.

 


Det viser seg gang på gang at jeg bommer nær toppen ja, men det er pga. albuenes posisjon. Jeg er faktisk ikke så topp-svak som du tror.

 

Det er nok en grunn til at Mike har satt deg på trening av toppstyrke i benk! Pga svakheten, men igjen vil du ikke innse dette.|

 


Jeg så igjennom flere løft fra flere løftere nå i stad og jeg må innrømme at det var svært mange som løftet på andre måter enn hva jeg trodde. Det virker som om senkingen av stangen er mye tregere og kontrollert enn jeg har hatt inntrykk av. Da vil ikke stangen synke like mye heller og det er lettere å opprettholde den gode teknikken som jeg av og til mister av å være raskere. Så her kan jeg faktisk kanskje lære noe ved å rett og slett gjøre saktere eksentrisk bevegelse. Det må jeg se ann og tenke/prøve mer på.


Se her ja, nå er du på vei inn på noe Einar. Ikke la dette gå i glemmeboken da. Prøv på dette, jeg er overbevist på at du kommer utrolig sterkt tilbake da! Men ikke bare tenk på det, prøv og jobb med det!

 


Det viktigste er å gjøre det som passer meg best for det er jo ingen grunn til at man ikke skal få til både 200 og 210 med det jeg allerede gjør når jeg kan få til 192,5 og 195 på samme måte. Blir styrken bedre så blir det mere vekter på stangen også. Uansett hvilken teknikk man bruker

Det viktigste er å få best mulig teknikk til å løfte tyngst mulig vekter på riktig måte. Dermed blir der en mye bedre framgang. Ikke hva som passer en selv best, for det er noe som heter feil løfting og løftebane! Hvis man skal tenke på at man må løfte slik man ”føler” er ”best” kunne man likså godt løftet slik som dette: http://www.youtube.com/watch?v=WDBP_xdzyxI#noexternalembed. Kan hende han føler dette er best, men jeg håper du ser dette er feil!

 


Jeg kan imidlertid kanskje bli bedre på å unngå at tilfeldigheter avgjør skjebnen til mine løft slik som på tredjereppen på 172,5 her forleden da det ikke var stoppen som gjorde at løftet ble rart. Et par uker tidligere hadde jeg jo 2 sekunder-stoppere og tok en lett trippel, som kunne vært en femmer, på 170. Jeg kjenner meg bedre selv enn hva du kan se på film.


Ja det kan du. Og du har perioder der ting ser ut til å gå ok.

Jeg ser godt og det er overbevisende lett å se hva du gjør feil. Det er bare det at du lever i den troen at alt er EZZZZ. Utenom når du må gå lengre enn benken bak racket du trener på!

 


Du er ute etter å henge ut alle du skriver til her på forumet. Ingen tvil om det.

Ikke i knebøy, men la de bare komme.

Nei jeg er ikke det, jeg er ute etter å få deg til å forstå. Men det er faen ikke lett altså, så å si umulig!

Og jo i knebøy, og jeg håper de gidder å løfte raw! For de kan oppnå de vektene du ønsker. For de har en mer optimal teknikk en deg.

 


Jeg rakk å bli den første til å gjøre 300 kg i bøy utstyrsfritt. Dette er umulig å ta i fra meg på evig tid. Hittil har jeg løftet offisielt mest med 310 kg Og klarer jeg 360 kg så tror jeg det skal holde hardt at noen andre enn CYC har muligheten på dette, men jeg kan såklart ta feil


Det er det ingen som noen gang kan ta fra deg! Der var du vår første i historiebøkene, og er flott. Men jeg er ikke ute etter å ta det fra deg heller, jeg unner deg det. Du kan ha den drømmen om 360, men jeg ser ikke for meg at det skjer. For løftestilen din er ikke perfekt nok, dessverre. Og du vil heller ikke jobbe for å gjøre den bedre.

Cyc kan klare det, Rønning kan komme der, Hans Magne og helt sikkert noen andre med årene. Men de har en løftestil som er mer stabil.

 


Nei, jeg senker den 0,5 cm ned når jeg treffer. Mer når jeg bommer, men absolutt ikke ned til ryggraden. Jeg er mer kompakt enn som så. Det er jo ikke du som ligger under stangen og stopper den med kroppen. Hadde du ligget der så hadde nok stangen nådd ryggraden, men det gjør den altså ikke.

Nå gjentar du deg selv Einar, står vel det samme lengre oppe om nedsekningen.

 


Ja, tusen takk. Jeg trenger bare å dra 300 kg igjen for at jeg kan bla tilbake i Fasiten og sitere noen last famous ord. Og når jeg tar 310 kg så jeg i alle fall slått alle dommedagsdommer fra samme person, men jeg skal gi dere 320 kg også. Det blir hardt for meg, men jeg klarer det. Og jeg gleder meg fryktelig.

 

Ja du må dra 300 igjen får å kunne si at enkelte tar feil. Men du må da gro lengre klover eller få mindre midje, slik at løftestilen til mark blir bedre igjen. Marken har gått ned mens KV har gått opp!

 


Nå kan du fotelle meg hvem du er.

 


Du tror du vet hvem jeg er, 95% sjanse for at jeg er 34 tror du. Jeg kan være yngre, eller eldre Wink Lønmo tror jeg har skjegg og tøff. Loggen din har tatt av, du må jo elske det, du elsker jo å bli snakket om. Du har jo veldig behov for å snakke om deg selv.

Hvis du skulle finne på å drepe noen på den måten Breivik har gjort, da måtte du kjøpt deg en golfbil og kjørt rundt. For du hadde ikke klart å gå den distansen han gjorde, det hadde blitt kardio Wink

At du tror du ser magerutene dine i riktig lys, det er det sprøeste jeg har hørt. Det er så lite sannsynlig som at du hadde fått vinger.

Magerutene dine kan du nok kun sees på røntgen!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15157 : 29. april 2012, 15:36 »
Jeg lurer på om vi ikke alle sammen kanskje kunne skrevet noen vers av "Barn av regnbuen" for at det skulle bli litt mere sammensveiset stemning her igjen Grin

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: Fasiten
« #15158 : 29. april 2012, 16:03 »
Hahaha.
Tror dette må være det morsomste jeg har lest.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #15159 : 29. april 2012, 17:03 »
To innlegg slettet og to advarsler utdelt, slike kommentarer er lavmål Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #15160 : 29. april 2012, 17:48 »
To innlegg slettet og to advarsler utdelt, slike kommentarer er lavmål Smiley
Hei du, ikke slett innlegg i Fasiten a!!! Jeg har full rett til å lese alt som står i Norges beste logg. Blir det for drøyt er det Fasitens far som skal sensurere!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #15161 : 29. april 2012, 17:58 »
Ikke noe mer spennende enn "eat shit and die", du har ikke gått glipp av noe Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15162 : 29. april 2012, 18:58 »
Jaja, det var vel egentlig Breivik som bestemte seg for å spise dritt og så dø, men så overga han seg istedenfor.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15163 : 29. april 2012, 20:07 »
Hva har blitt skrevet og hvem har skrevet? Kan jeg få screenshot eller noe av noen? Jeg er veldig interessert Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15164 : 29. april 2012, 20:14 »
Hårete mål du har Einar, men det er jo absolutt ikke umulig. Den som intent våger intet vinner. Stå på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!