Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2958868 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16560 : 18. august 2013, 18:05 »
Mener jeg så en video hvor han dro ca 430 i mark, med sånne tåpelige kantete skiver? Eller det var kanskje med drakt? 240 i sittende press med stang? Det høres drøyt ut, med mindre det er sånn Trønderpress. Forreste så er det drøyt selv om det er Trønderpress.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Fasiten
« #16561 : 18. august 2013, 18:26 »
Spørsmålet var vel for faen hvem som er sterkest, ikke hvem som er råest til å syte og grine. Det vant dere, forresten.

Er vanselig å sammenligne styrke når det ikke er på like premisser.
Er ikke flere jeg, kun en. Pleier ikke å syte så mye heller.
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #16562 : 18. august 2013, 18:48 »
Zydrunas er vel strengt tatt ikke best i rawbøy?
Jo da... Ingen over, ingen under... Er en grunn til at Brian Siders har et bilde av Big Z hengende på veggen i gymmen...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16563 : 18. august 2013, 18:53 »
Han kan vel ikke være best i rawbøy med 400x3 med knebind når han Ray-fyren tar 400 kg i rawbøy i IPF, uten knebind og med dopingtesting.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16564 : 18. august 2013, 19:04 »
Han kan vel ikke være best i rawbøy med 400x3 med knebind når han Ray-fyren tar 400 kg i rawbøy i IPF, uten knebind og med dopingtesting.

Det er en russer som har tatt 450 i rawbøy med fin dybde, i et stevne. Vet ikke hvordan det var med doptestingen. Han tar visst ikke noe særlig mer med IPF drakt.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget 123456234

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

Sv: Fasiten
« #16565 : 18. august 2013, 19:08 »
Om man tar 400kg i bøy så er vell en dopingtest ganske unyttig uansett ?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16566 : 18. august 2013, 19:09 »
Det er en russer som har tatt 450 i rawbøy med fin dybde, i et stevne. Vet ikke hvordan det var med doptestingen. Han tar visst ikke noe særlig mer med IPF drakt.



450 uten knebind?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16567 : 18. august 2013, 19:11 »
Om man tar 400kg i bøy så er vell en dopingtest ganske unyttig uansett ?

Huh Det er jo da det virkelig er nyttig, selv om å teste reint på stevnet ikke nødvendigvis betyr at men er rein utenfor konk, med mindre det er randomtesting hele året.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget 123456234

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

Sv: Fasiten
« #16568 : 18. august 2013, 19:17 »
Har svært lite tro på at noen i de tyngre vektklassene i styrkeløft er rein noen tid på året.  Når man ser på hvor utbredt steriodebruk er i f.eks OL har jeg svært lite tro på at de som hevder seg i styrkeløft, der man har mest utbytte av det, er rene. Dopingtestingen er en vits spørr du meg Smiley men kan jo ikke klandre personer som er lidenskapelig interesert i styrkeløft for å bruke.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16569 : 18. august 2013, 19:34 »
Har svært lite tro på at noen i de tyngre vektklassene i styrkeløft er rein noen tid på året.  Når man ser på hvor utbredt steriodebruk er i f.eks OL har jeg svært lite tro på at de som hevder seg i styrkeløft, der man har mest utbytte av det, er rene. Dopingtestingen er en vits spørr du meg Smiley men kan jo ikke klandre personer som er lidenskapelig interesert i styrkeløft for å bruke.

Dette har egentlig blitt diskutert ihjel ørten ganger, men en kjapp kommentar: Kan ikke uttale meg om utlendingene, men de norske blir ihvertfall testet uanmeldt utenfor konkurranse mange ganger i året.

Og jo, man kan klandre de hvis de doper seg i et forbund hvor det er ulovlig.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16570 : 18. august 2013, 19:35 »
Jo da... Ingen over, ingen under... Er en grunn til at Brian Siders har et bilde av Big Z hengende på veggen i gymmen...

Han burde ha bilde av han her på veggen:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0V8SzaNzS7g
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16571 : 18. august 2013, 19:47 »
450 uten knebind?

Nei. Utgjør det veldig mange kilo forskjell ?

http://www.youtube.com/watch?v=wUUJcj7Ct5c
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16572 : 18. august 2013, 19:52 »
Har svært lite tro på at noen i de tyngre vektklassene i styrkeløft er rein noen tid på året.  Når man ser på hvor utbredt steriodebruk er i f.eks OL har jeg svært lite tro på at de som hevder seg i styrkeløft, der man har mest utbytte av det, er rene. Dopingtestingen er en vits spørr du meg Smiley men kan jo ikke klandre personer som er lidenskapelig interesert i styrkeløft for å bruke.

Doptesting gjør det vanskelig å komme seg unna med doping og spesielt med å dope seg mye. Og så koster det mer penger å få det til. Doperne ligger alltids et steg foran men av og til så blir de tatt igjen og det går et lite skred. Det ser ut som det var det som skjedde i forkant av VM i friidrett da en del dopere røk ut. Det er selvfølgelig en del doping i kraftsporter der folk testes men omfanget og graden blir mindre enn i en sport som Strongman eller pro bodybuilding der det er fritt fram. Om så ingen ble tatt i doping noen gang så har doptesting likevel en effekt. Det snevrer inn mulighetene for de som velger å dope seg.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16573 : 18. august 2013, 20:49 »
130 kilo og 12:10 på 3000 meter, yeah right.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #16574 : 18. august 2013, 21:31 »
Kan ikke forstå at vektløfting er på et høyere nivå en styrkeløft. Er vel mange flere som driver med SL enn VL? I USA er vel VL en miniidrett?

For å bli veldig god i vektløfting kreves det mye trening og for å bli best må du starte tidlig i barndommen. Mye teknikktrening og smidighetstrening. Der er styrkeløft lettere heldigvis vil jeg si.
Jeg liker begge idretter og har ingen "favoritt" annet enn at jeg selv drev med styrkeløft fordi kroppen min passer bedre til akkurat det.

Mercenary

Må nesten svare deg .. Har hatt en fin tur med familien ,,
Må ikke sammenligne dyslektiker med down syndrom ..

Jeg fungerer godt med min lille handikapp jeg jobber i utlandet og har iblant fritidsproblemer  siden jeg tar en krangel med Gilberg

Gilberg sin  handikap er nok mye mer alvorligere  enn mitt ..
Husk at normalt får Gilberg kun damer som er utstyrt med   ekstra kromosom eller en Bjugn dame med en tøff oppvekst ifra Bjugn barnehage ..!!!

Gilberg har ikke  evnen til å forstå hva som tilhører privatlivet atmosfære .. Og hva som kan /bør deles ,,ingen hensyn til  damens familie  at bloggen kan leses av døtrene eller andre familie medlemmer ..
Her er det viktigste å vise   at alfahannen vant kampen ..

Men den andre Alfahannen forsto galskapen å bli pappa til 4 unger med en mor som har en sykdom er ikke noe å trakte etter .
Jeg antar etter at  blokkfløyten var blitt renset så stakk han sin vei som de fleste andre menn ville gjort ..

Vi kan jo selvfølgelig spå/spekulerer  hvilken vei dette forholdet ville ende ..
Gilberg en umoden mann som ikke har hatt en seriøst forhold i sitt liv ..
Med liten kontroll over følelseslivet  sitt  ,,det lukter katastrofe lang vei ...

En ting har brent seg inn på netthinnen min .. Gilberg en overvektig mann på 150 kg som er som en strandet sjøløve på land greier knapt å løpe 400 meter ..

Han må skjæres ut av en rocke-ring  ,, står han foran speilet naken,, finne vi   Norges eneste mann med to  navler..

Ingen kvinner med seksuelle  krav kommer sammen med en  person der et lik vil gi bedre selskap..

Med mine 130 kg, sammen men en russisk danser i over 10 år   ,, kravene er fremdeles  beinharde ,,
Tok Cooper testen forleden 12. 10  på 3000 meter ..tiden takker  jeg min krevende  kone for .-)))))


Til info jeg har brukt nøyaktig 13 min på denne teksten ,, Ha en riktig   god helg videre

Nå er Coopertesten og 3000 meter 2 forskjellige ting da. Coopertesten løper du så lengst mulig på en gitt tid (ofte 12 minutter) og på 3000 m løper du fast distanse, men på best mulig tid.

Med mindre du er tvilling til Richard Skog må jeg si jeg har veldig liten tro på denne tiden. 12,10 på 3000 meter er grei tid. 4 min og 3 sek på km. er fort.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!