Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954854 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Fasiten
« #75 : 13. april 2006, 21:25 »
Du er en herlig, rar mann Einar!!!  Bow
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #76 : 13. april 2006, 21:52 »
Det var altså ei jente som fikk deg til å deffe. Dét har du ikke fortalt meg før Wink Men det er en berettiget årsak, da. Trolig den eneste som ville fått meg til deffe Smiley
Tja..hvorfor skal du ned i vekt etter RM?? what
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #77 : 14. april 2006, 00:12 »
rofl
*ring ring*
OD: "Je man, de e Olaf."
EG: " Olaf du må komm.. æ har ei bila æ må velt, sjø!"
OD: "Korsn farge e det på bila, de e skjærtorsdag idag, sjø... RØD-dag!!"
EG: "Bila E rød, ja, Olaf! Kom te butikken å jælp mæ å velt bila!"
OD: "Kjøp 5 liter mælk te mæ, så kjæm æ!"
 rofl
Denne var meget bra! Smålo for meg selv når jeg leste dette. Akkurat slik kunne en samtale mellom meg og Olaf ha foregått - men vi sier ikke "ei bila". Vi sier "ei bil" faktisk Smiley Meget bra skrevet og meget bra trøndersk! Smiley

Det var altså ei jente som fikk deg til å deffe. Dét har du ikke fortalt meg før Wink Men det er en berettiget årsak, da. Trolig den eneste som ville fått meg til deffe Smiley
Det er ikke en berettiget årsak. For meg gikk det på selvtillitt og selvbilde - men ingen jente er verd å deffe seg for. Deffing er ett negativt ladet ord.

Du er en herlig, rar mann Einar!!!  Bow
Takk for det Smiley Du er ei flott dame du også! Smiley

---

Skal trene i morgen igjen, men rekker nok ikke å skrive en logg før på søndag. Grunnen er at dama drar meg med på hyttetur sammen hele hennes familie (mor, far, søster + samboer og én eller to av hennes brødre). Jeg liker egentlig ikke slikt, men må desverre være tøffel av og til. Håper virkelig ikke det blir mye gåing. Hun snakker om at vi skal være ute mesteparten av dagen. Håper det blir såpass nærme hytta at jeg slipper å ha med matpakke og slikt for å overleve. For ikke å snakke om toalett. Jeg har nervøs blære slik at jeg har ikke så lett for å vasse i snøen for å stå med kølla i friluft og urinere. Og drite - det gjør jeg ofte om dagene. Setter meg iallefall ikke på huk midt i naturen. Det er forbeholdt damer.

Jeg søt og uffet meg så mye til kjæresten min i går at hun ble passe oppgitt, men ettersom jeg da får litt dårlig samvittighet etterpå klarte hun å få meg til å gå med på at vi drar fredag kveld istedet for lørdag morgen som opprinnelig avtalt. Det er typisk damer å utnytte seg av en manns sammvittighet.

Til gjengjeld har hun lovet å spille sjakk med meg. Hun har ikke lært seg spillet enda, men hun har fått ett par leksjoner fra meg. Jeg må ta med sjakkcomputer og en bok av Bobby Fischer. Fischer er enda særere enn meg - og det liker jeg utrolig godt. Jeg liker sære personer. Og Bobby er en favoritt. Jeg hater å lese bøker, men leser gjerne biografier om sjakkspillere og spesielt Bobby. Han har hatt mange kontroversielle syn opp igjennom tidene. Jeg deler mange av dem med han Smiley

Nå må jeg snart legge meg også. Dama lokker med både det ene og det andre for å få meg til sengs. Selv om hun har attraktiv lokkemat så blir jeg ikke lokket så lett av det egentlig. Jeg er nemlig en nerd. En nerd som liker å sitte alene og filosofere. Å være sosial liker jeg ikke. Kun når det gjelder sjakk eller styrkeløft (f.eks. styrkeløftsbankett).

Nå er imidlertid friheten snart over. Etter noen timers søvn blir det nå to måltider, trening og så strake veien til snø og bondeliv. Når endelig snøen har kommet bort her i byen så skal vi jammenmeg oppsøke snøen også. Og når vi har leilighet med alle fasiliteter så skal vi oppsøke ei hytte hvor vannet er frøset! Makan til prioriteringer.

Når jeg satt i bilen min tidligere i dag så tenkte jeg på ordtaket: "Borte bra - hjemme best!". Tenkte at det passet veldig godt til meg. Filosoferte litt over dette ordtaket og fant på min egen lille vri. En vri som passer meg mye bedre:

"Borte forferdelig - hjemme helt herlig!"

God natt venner!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #78 : 14. april 2006, 00:33 »
Kom hit en kveld, Einar, så kan vi diskutere Fischer, Capablanca, Alekhine, Lasker, Botvinnik, Tal, Nimzowitch, Karpov, Kasparov, Petrosian og Spassky. Store personligheter!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #79 : 14. april 2006, 00:35 »
Kom hit en kveld, Einar, så kan vi diskutere Fischer, Capablanca, Alekhine, Lasker, Botvinnik, Tal, Nimzowitch, Karpov, Kasparov, Petrosian og Spassky. Store personligheter!
Ich kome Kjetil! Ich kome! ...men nå må jeg gå til tv'en så jeg kan gi dama mi litt selskap. Og etterpå kanskje hun får komme. Vi får se Wink God natt Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #80 : 14. april 2006, 10:21 »
Det var altså ei jente som fikk deg til å deffe. Dét har du ikke fortalt meg før Wink Men det er en berettiget årsak, da. Trolig den eneste som ville fått meg til deffe Smiley

Ei dame som får deg til å deffe er ikke noe å samle på  Angry

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #81 : 14. april 2006, 23:13 »
Tja..hvorfor skal du ned i vekt etter RM?? what

Ja, skal deffe. Ned til 90 eller 95 kg.

Utlogget bkm

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Fasiten
« #82 : 15. april 2006, 00:49 »
Interessant loggbok! Ser det er flere som er interessert i sjakk på KK67. Spiller selv litt sjakk, skjønt jeg er nybegynner. Holder på å pløye meg gjennom "Amatørens komplette sjakkbok" av Patrick Wolff som jeg kjøpte på mammutsalget. Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #83 : 17. april 2006, 01:25 »
Fredag 14.april 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke
6x140 -  5x162,5 -  4x4x175


Tok alt dette uten belte denne gangen. Var så mye snakk om transversus-magemuskelen på forumet og jeg ville trene med tanke på at jeg hadde mye mer inne. Blir mye tyngre uten belte, men ingen problem med vekter under 200 kg. Kjenner imidlertid at formen absolutt ikke er der den skal være i bøy enda - men gleder meg til senere "i dag" (mandag) når det blir første økt på lenge med over 200 kg i knebøy.


Benkpress med kjettinger (ca. 30 kg)

8x80 - 6x90 - 4x5x100

Dette er altså benkpress med kjettinger på hver side som tilsammen er ca. 30 kg. Denne øvelsen er en slags variant av benkpress på kloss. Meningen er at det blir tyngre og tyngre belastning jo nærmere utstrakte armer man kommer. Vekta blir altså ca. 130 kg på det tyngste settet på toppen. Easy measy sweet bare teeny!


Markløft fra kloss


6x175 - 5x202,5 - 4x4x217,5

Forrige uke tok jeg av ca. 30 kg fra denne vekta og brukte kjettinger på hver side av stanga og startet fra bakken. Denne gangen lot jeg de 30 kiloene være på og jeg startet med stanga like under knærne. Trente uten belte t.o.m. første sett av 217,5. Etter dette fullførte jeg med belte. Dette ble bare lettere og lettere. Følte imidlertid at energien min begynte å gå veldig fort ned på dette tidspunktet. Det ble litt lang tid fra forrige måltid ettersom jeg ble litt forsinket og i tillegg måtte hente Kjetil da det ikke gikk noen buss fra der han bodde.

Stifflegmarkløft

8x100 - 6x110 - 3x5x120

Stifflegen var like lett som forrige gang. Ikke så mye å skrive om det.

Sittende hantelpress
2x8x26,5

Dips
2x8

Latsroing omvendt grep
1x8x120


Skulle ta 3 sett av alle disse øvelsene og kjøre de i trisett, altså tre sett etter hverandre uten pause. Jeg var imidlertid så sliten og så stresset at jeg ikke fullførte alle sett. Latsroingen var veldig vanskelig å utføre fordi jeg ikke hadde en wristwrap. Med bicepscurl-grep datt stanga bare ut av fingrene på meg så jeg ga opp å gjøre flere enn ett sett. Kunne kjørt rettvendt grep og lett fullført, men hadde dårlig tid da klokken var nærmere 21 og det var egentlig da jeg og kjæresten skulle kjøre til Meråker for vår hyttetur.

FINITO

Ble altså en kjøretur til Meråker for hyttetur der. Jeg prøvde å lese om Bobby Fischer i bilen men det var nesten umulig ettersom det var så mørkt ute. Ble endel soving istedet.

Når vi hadde kommet vel på hytta fikk jeg lest på senga. Sovnet ikke før rundt kl. 3 og våknet kl. 9. Det er ikke nok søvn for meg - men dagen gikk greit på lørdag. Jeg er ikke noe hyttemenneske så jeg gledet meg mest til å komme hjem igjen, men dama har en hyggelig familie og det gjør det mye lettere å være på hyttetur. Vi besøkte Tännforsen hvor det var en gedigen foss og en iglo som man kunne betale penger for å gå inn og se på. Det var bar, soverum og kino osv. laget av is. Veldig kult. Tidligere på dagen hadde vi grillet pølser hvorav jeg spiste 7 stykker og ett par timer etterpå var det to store porsjoner med sodd. Jeg drakk også 3 liter melk denne dagen. Dette fordi Kjetil Holm har inspirert meg til å begynne å drikke mer. Vi ble enige om at 2 liter, som jeg normalt har pleid å drikke, er for smågutter. Paul Anderson drakk myye mer.

Nå er det straks natt. Det skal bli godt å sove i egen seng. Håper jeg er i form i morgen. For jeg har gledet meg til å få litt tyngre vekter enn denne første uka!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #84 : 17. april 2006, 22:55 »
Mandag 17.april 2006

Trening på KK-67

Knebøy
5x155 -  4x180 -  4x3x205


Solen gikk ned langt borte i horisonten. Den var plommerød og gjenspeilet seg i det klare blå vannet. Gutten satt på stranden og fulgte med solnedgangen. Ett fascinerende syn for han. Det var sent på kvelden, men det var fortsatt så varmt at han kunne sitte der i singlett.

Å sitte og se på solnedgangen hadde blitt en rutine for denne gutten. Han gikk bort til stranden, ikke så langt unna hjemmet sitt, satte seg ned og lot tankene strømme. Han så på naturen og drømte seg bort. Fantasien var det ingenting å si på. Gutten, som het Kjetil, drømte om å bli stor. Stor og sterk.

Én dag ,mens Kjetil satt på stranden og drømte, kom en gammel mann gående langs stranda. Han gikk rett bort til den lille gutten og spurte om alt var i orden. Kjetil nikket beskjedent og mannen fortsatte med å spørre om han satt og tenkte på noe spesielt. Gutten svarte, som sant var, at han drømte om å bli stor og sterk. Dette svaret var tydeligvis som musikk i den gamle mannens ører.

Den gamle mannen sa til Kjetil at hvis han ville bli stor og sterk så måtte han drikke mye melk og løfte på steiner. Stranden besto av fullt av steiner. Noen av disse steinene var utrolig store og tunge. Den største av dem alle var en koloss som Kjetil ofte hadde klatret opp på da han var yngre. En stor grå og solid stein. Den gamle mannen ville vise Kjetil hvordan stein ble løftet og han gikk bort til denne steinen. Løftet den og bar den mange meter før han satte den ned. Steinen veide mange hundre kilo.

Kjetil fikk også lov til å prøve, men han hadde selvsagt ingen mulighet til å rikke denne steinen. Den gamle mannen forklarte at Kjetil burde begynne med de små steinene først. Lære seg riktig løfteteknikk, spise og drikke bra og mye. Han ønsket den lille gutten lykke til med framtiden, fortalte at han het Nils og fortsatte sin tur bortover stranden.

Når Nils var ute av syne for Kjetil så gikk ham bort til en av de mindre steinene på stranden. Han løftet den, gikk noen meter og satte den ned igjen. "Sterk", mumlet han, "jeg skal bli STERK!"

Desverre skadet Kjetil seg når han løftet denne steinen. Og etter dette løftet han aldri mer steiner.

Hvorfor denne historien? Jo, fordi det er ikke så mye å si om knebøyen. Litt tungt idag ettersom det er 2 mnd siden jeg sist var over 200 kg. Jeg var også veldig trøtt ettersom det ble lite søvn ifb. med hytteturen i helga. Ville heller sove når jeg var i bunnposisjonen med 205 kg enn jeg ville reise meg. Fikk en liten "småskade" i venstre kne pga. dette men dette går over i løpet av dager. Ikke noen big deal.

Det ble også litt gåing noe som ikke er bra for bøyen på mandag. Det kan mange av KK-67's medlemmer sikkert skrive under på. Kroppsbyggere som Jan Arthur Aune, Andreas Tiller, Olaf Dahl osv. var ute på søndag og gikk en tur på 1,5 time. Det er helt sykt at styrkeløftere kan gjøre noe slikt. Olaf har også begynt å ta sol og prøver å skryte over brunfargen han begynner å få. Ikke bare det - hele gjengen begynte treningen så tidlig som 14-15. Det skal ikke være mulig.

Når det gjelder bøyen trodde Kjetil Holm at mitt sett på 205 kg var kun 175 kg. Det var en stor fornærmelse. Veldig ofte kan det være ett stort kompliment ettersom den som tror det er 175 kg ser at det ser lett ut. I dette tilfellet var det ikke ett stort kompliment ettersom 205 kg absolutt ikke var lett i dag. Det var langt ifra max. men det er unødvendig tungt likevel. At han kunne tro at 175 kg var tungt for meg - DET var en fornærmelse. Heldigvis beklaget han på det sterkeste etterpå.

Olaf køddet litt med styrken min og da sprutet jeg litt impulsivt litt vann på han fra vannflaska mi. Dette likte den svake kjempen lite. Han fikk tak i vannflasken og jeg trengte ikke å prøve å gjøre motstand engang. Plutselig var min skjorte gjennomvåt og jeg var klar for å stille i en "Wet T-shirt"-konkurranse. Ingen andre var imidlertid klar for det samme så det ble ingen konkurranse.

Når det gjelder selve bøyen så var det uansett godt å få kjenne på vekter over 200 kg. Jeg må nok være der oppe for å finne tilbake til gammel form. Det var ikke så veldig lett i dag, men mye av grunnen var mangel på søvn de siste dagene. Jeg kunne nok likevel tatt 15-20 kg mer på triplene mine. Watch out!

Benkpress m/kloss medium grep
6x122,5 - 5x150 - 4x4x162,5

Veldig lett med benk nok engang. 10 kg tyngre vekter enn forrige uke men likevel fortsatt veldig lett. Tenkte å trene med en litt mindre kloss denne gangen, men ettersom dagsformen var så dårlig så ville jeg spare meg. Tok noen lange pauser med stanga på klossen på den siste reppen på ett par sett. Første gangen jeg gjorde dette trodde Kjetil Holm at jeg nesten lå paralysert under stanga og skulle til å hjelpe til. Det var selvsagt bare tull fra min side. Kunne vært 20 kg mer på stanga.

Markløft bredt grep og bred fotstilling
5x120 - 4x150 - 4x3x160

Denne øvelsen er absolutt lett. Nå skjønner jeg heldigvis at lette vekter kan gjøre en mann sterk. Hvis jeg ikke hadde skjønt dette hadde jeg nok satt på 60 kg og likevel gjort det veldig greit. Formen i akkurat denne varianten av markløft er meget god og én forundrer seg nesten av og til om at det faktisk er personer i denne verden som synes disse vektene er tunge. Tenk at det er mange som ikke klarer å rikke disse vektene!? Helt utrolig egentlig. Og mange av disse spiser dårlig fordi de er redde for å bli stor!?

Sittende hantelpress 3x6x26,5 kg
Rygghev med 40 kg 3x5
Nedpress 60 kg 3x8


Trisett. Fort og gæli.

Til slutt spiste jeg min medbrakte mat og satt og snakket med Kjetil Holm. Vi snakket om sjakkspillere og deres liv. Etterpå kjørte jeg han hjem, dro og kjøpte sjokolade til kjæresten min - og nå sitter jeg her og skriver.

FINITO

Kjetil Holm trente, etter min mening, alt for tungt til at det er RM på Skogn på lørdag. Etter å ha trent relativ lett knebøy, markløft og benkpress så satte han seg til i power-racket. Lastet stanga med mange kilo og løftet smalbenk i partial repetitions. Altså han begynte løftet med stanga liggende ca. 15 cm over brystkassa. I smalbenk gikk han opp til 160 kg mens han i vanlig benk var oppe i 180 kg. Det tror jeg var dumt. Blir iallefall spennende å se på RM på Skogn 22.april. Det er bare dager igjen nå!

Det var iallefall veldig godt å kjenne på vektene på knebøy igjen. Har ikke fått treningsopplegg for uke 6 og framover men vet at det er lett økt i uke 5. Uke 4 er lik denne ukes trening (altså uke 3). Min tanke blir at det er fornuftig å gå på 212,5 kg i knebøy i uke 6. Håper det også blir Dietmar sin tanke. Alt går framover nå, heldigvis.

Til slutt må det også sies at gutten i historien øverst i dette innlegget selvsagt var Kjetil R. Holm (som den dag i dag har blitt veldig sterk) og Nils var ikke Olaf Dahl. For han er blitt en kroppsbygger.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #85 : 17. april 2006, 23:13 »

Det ble også litt gåing noe som ikke er bra for bøyen på mandag. Det kan mange av KK-67's medlemmer sikkert skrive under på. Kroppsbyggere som Jan Arthur Aune, Andreas Tiller, Olaf Dahl osv. var ute på søndag og gikk en tur på 1,5 time. Det er helt sykt at styrkeløftere kan gjøre noe slikt. Olaf har også begynt å ta sol og prøver å skryte over brunfargen han begynner å få. Ikke bare det - hele gjengen begynte treningen så tidlig som 14-15. Det skal ikke være mulig.
Du må ikke blande Andreas inn i dette komplottet nei,han er heelt uskyldig..
Kroppsbygger?Ehh nei!Fitnessutøver?har vært..Er vel mere en kloning nå,en Fit strongman..
Dette med litt kondisjonstrening er desverre litt undervurdert i visse miljøer.Dette er veldig synd,fordi folk vil gå glipp av en fin natur og levende ville dyr.Vi fikk oppleve 5 elger på vår utflukt,dog litt nærmere enn det som er forsvarlig,da de krysset veien max 5 m foran  oss.
På toppen ble det innkjøpt den obligatoriske "rømmegrøten" m/tilbehør som er den beste nord for Dovre.
Dette med solingen(ikke bestikket nei) er et påfunn av den forfengelige delen av KK-67,det må du ikke blande meg inn i. Deal
Det med tidlig trening i dag er ikke mitt påfunn,men det gjorde bra for min kropp,da jeg kan slappe av sammen med min skjønnhet her hjemme. Kiss
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #86 : 17. april 2006, 23:17 »
Huff, du skriver mye tull, Einar  Tongue. Hvis du er så forelsket i meg som det ser ut til, så må vi nok ta det på bakrommet  Grin. Stemmer nok bra hvis man skal ta den senere tids tilnærmelser i betraktning  :Smiley.

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

Sv: Fasiten
« #87 : 17. april 2006, 23:26 »
Mye interessant her. Mange detaljer fra treningene på KK-67, hehe.

Kommer Gilberg Strength & Power Productions (tm) til å filme på Skogn?
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Fasiten
« #88 : 18. april 2006, 04:03 »
Ho ho det som ikke kommer frem her om treningene på kk er ikke verdt å vite Grin


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #89 : 18. april 2006, 06:41 »
Solarium og kk67 klinger liksom ikke helt... Nekter å tro at  det er plass til OD i ett solarium?!?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!