Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954708 ganger)

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fasiten
« #6840 : 14. august 2008, 14:08 »
Han trener jo litt og da. 5-6 timer hver eneste dag sikkert ^^
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6841 : 14. august 2008, 14:19 »
Ja, nå har jeg fått høre dét også. Saken er som følger ; ei ung trøndersk styrkeløftjente fikk sin våte drøm  om å ta bilde sammen med en barsk hot trøndersk strongman med melatonan oppfylt. Denne jenta la ut bildet, hvor man i hennes glimtende øyne kunne se at hun var stolt og fornøyd, i loggen til denne trønderske strongmanen som for tiden er ganske svak i markløft. Etter dette fikk den unge jenta reaksjoner fra sine medstyrkeløftere. De likte ikke at hun hadde lagt ut bilde av seg selv sammen med en strongman - helt sikkert fordi strongman er assosiert med dop. Den stakkars uskyldige unge jenta følte hun måtte høre på sin eldre rådgiver og fjernet bildet hun var så stolt av. Verden kunne ikke få se at en sexy liten lekkerbisken av ei styrkeløftjente, som såvidt har passert den seksuelle lavalder, kunne menge seg med en melatonan-innsprøytet kriminellassosiert strongman. Den unge styrkeløftjenta måtte tenke mer på omdømmet til sin egen sport enn å vise sine hormonelle lyster til omverdenen. Jeg lurer på om de samme reaksjoner hadde oppstått om hun hadde blitt tatt bilde av sammen med Arnold Svartneger eller The American Dream Hulk Hogan.

Til og med Gud lot seg bli tatt bilde av sammen med denne forkastelige strongmanen. Ja, nesten alle de store kara på KK-67 menget seg med denne ufyselige strongmanen. Vi var faktisk på et ufyselig gym i går og ble observert av alt og alle! Takk Gud der oppe for at ikke det var noen som hadde med kamera og tok bilde av oss. Da kunne hele verden ha sett hvor styrkeløftere var og hvem de ble tatt bilde sammen med.

For noen år tilbake så hadde styrkeløftforbundet en modell i sitt team. Modellen er vel fortsatt med i teamet på en eller annen måte, men hun dro til Sverige og fant seg en neger. Ikke noe galt med det for negeren er både kjekk, snill og sterk. Det har imidlertid vært få bilder å se av paret. Grunnen er nok frykten for folks reaksjoner. På stevner rundt om i hele verden blir paret observert kyssende blant publikum - ja, selv hvis de skal konkurrere selv så bruker de tiden mest på å kysse og vise offentlig kjærlighet. Likevel så er det ikke mange bilder rundt omkring. Jeg tror dette har sin naturlige forklaring i at sist gang denne omtalte modellen ble tatt bilde av sammen en mann hun likte veldig godt så ble bildet fjernet fra styrkeløftforbundets galleri. Den kjekke mannen fra Sortland med naturlig høyt melatonan-nivå ble gjort om fra helt til syndebukk pga. beviselig saksbehandlingsfeil i forbindelse med en dopingsak. Og ettersom denne mannen, eller skal vi si skammen, var en, feilaktig vel og merke, offisielt utestengt utøver så tok det seg ikke godt ut at en modell som representerte styrkeløftforbundet ble tatt bilde av sammen med ham. Nei, bildet ble fjernet og modellen fikk høre at dette var ikke helt stuerent. Ingen sendte henne sms'er eller ringte henne for å gratulere henne med å få æren av å ligge i armene til det den arbeidskye Lena mener er den mest sexy mann som noen gang har satt sin fot på denne jorda. Nei, denne mannen var like ille som en neger var for to århundrer siden. Han var en skam og pene damer som modellen kunne ikke bli avbildet med en slik.

Jeg er 100% for antidopingarbeid, men selv jeg synes at det bør gå en grense mellom det å ha lover og regler og det å være så sykelig opptatt av eget omdømme at uskyldige private bilder blir sensurert og de involverte får seg en liten preken.

Takk.

Nå drar jeg på jobb for å bli intervjuet.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #6842 : 14. august 2008, 15:32 »
Ja, nå har jeg fått høre dét også. Saken er som følger ; ei ung trøndersk styrkeløftjente fikk sin våte drøm  om å ta bilde sammen med en barsk hot trøndersk strongman med melatonan oppfylt. Denne jenta la ut bildet, hvor man i hennes glimtende øyne kunne se at hun var stolt og fornøyd, i loggen til denne trønderske strongmanen som for tiden er ganske svak i markløft. Etter dette fikk den unge jenta reaksjoner fra sine medstyrkeløftere. De likte ikke at hun hadde lagt ut bilde av seg selv sammen med en strongman - helt sikkert fordi strongman er assosiert med dop. Den stakkars uskyldige unge jenta følte hun måtte høre på sin eldre rådgiver og fjernet bildet hun var så stolt av. Verden kunne ikke få se at en sexy liten lekkerbisken av ei styrkeløftjente, som såvidt har passert den seksuelle lavalder, kunne menge seg med en melatonan-innsprøytet kriminellassosiert strongman. Den unge styrkeløftjenta måtte tenke mer på omdømmet til sin egen sport enn å vise sine hormonelle lyster til omverdenen. Jeg lurer på om de samme reaksjoner hadde oppstått om hun hadde blitt tatt bilde av sammen med Arnold Svartneger eller The American Dream Hulk Hogan.

Til og med Gud lot seg bli tatt bilde av sammen med denne forkastelige strongmanen. Ja, nesten alle de store kara på KK-67 menget seg med denne ufyselige strongmanen. Vi var faktisk på et ufyselig gym i går og ble observert av alt og alle! Takk Gud der oppe for at ikke det var noen som hadde med kamera og tok bilde av oss. Da kunne hele verden ha sett hvor styrkeløftere var og hvem de ble tatt bilde sammen med.

For noen år tilbake så hadde styrkeløftforbundet en modell i sitt team. Modellen er vel fortsatt med i teamet på en eller annen måte, men hun dro til Sverige og fant seg en neger. Ikke noe galt med det for negeren er både kjekk, snill og sterk. Det har imidlertid vært få bilder å se av paret. Grunnen er nok frykten for folks reaksjoner. På stevner rundt om i hele verden blir paret observert kyssende blant publikum - ja, selv hvis de skal konkurrere selv så bruker de tiden mest på å kysse og vise offentlig kjærlighet. Likevel så er det ikke mange bilder rundt omkring. Jeg tror dette har sin naturlige forklaring i at sist gang denne omtalte modellen ble tatt bilde av sammen en mann hun likte veldig godt så ble bildet fjernet fra styrkeløftforbundets galleri. Den kjekke mannen fra Sortland med naturlig høyt melatonan-nivå ble gjort om fra helt til syndebukk pga. beviselig saksbehandlingsfeil i forbindelse med en dopingsak. Og ettersom denne mannen, eller skal vi si skammen, var en, feilaktig vel og merke, offisielt utestengt utøver så tok det seg ikke godt ut at en modell som representerte styrkeløftforbundet ble tatt bilde av sammen med ham. Nei, bildet ble fjernet og modellen fikk høre at dette var ikke helt stuerent. Ingen sendte henne sms'er eller ringte henne for å gratulere henne med å få æren av å ligge i armene til det den arbeidskye Lena mener er den mest sexy mann som noen gang har satt sin fot på denne jorda. Nei, denne mannen var like ille som en neger var for to århundrer siden. Han var en skam og pene damer som modellen kunne ikke bli avbildet med en slik.

Jeg er 100% for antidopingarbeid, men selv jeg synes at det bør gå en grense mellom det å ha lover og regler og det å være så sykelig opptatt av eget omdømme at uskyldige private bilder blir sensurert og de involverte får seg en liten preken.

Takk.

Nå drar jeg på jobb for å bli intervjuet.

Nå vil jeg også provosere jantelovens ryttere litt.

Honnør!
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fasiten
« #6843 : 14. august 2008, 15:33 »
Honnør!! Tror det er en del som deler din mening....

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6844 : 14. august 2008, 16:11 »
Ja, da har jeg blitt intervjuet av NRK P3. Temaet var spising Grin Michael Phelps og hans 12000 kilokalorier pr. dag var utgangspunktet og jeg klarte å prate litt om styrkeløft, fikk inn én ESSZ (men vet ikke om den blir med) og fikk med mottoet: "måltidet starter når du er mett". Tror intervjuet ble helt okei. Desverre fikk jeg ikke nevnt Fasiten. Intervjuet blir sendt mellom klokken 14 og 16 på NRK P3 på førstkommende søndag. Essz!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #6845 : 14. august 2008, 16:12 »
Ja, nå har jeg fått høre dét også. Saken er som følger ; ei ung trøndersk styrkeløftjente fikk sin våte drøm  om å ta bilde sammen med en barsk hot trøndersk strongman med melatonan oppfylt. Denne jenta la ut bildet, hvor man i hennes glimtende øyne kunne se at hun var stolt og fornøyd, i loggen til denne trønderske strongmanen som for tiden er ganske svak i markløft. Etter dette fikk den unge jenta reaksjoner fra sine medstyrkeløftere. De likte ikke at hun hadde lagt ut bilde av seg selv sammen med en strongman - helt sikkert fordi strongman er assosiert med dop. Den stakkars uskyldige unge jenta følte hun måtte høre på sin eldre rådgiver og fjernet bildet hun var så stolt av. Verden kunne ikke få se at en sexy liten lekkerbisken av ei styrkeløftjente, som såvidt har passert den seksuelle lavalder, kunne menge seg med en melatonan-innsprøytet kriminellassosiert strongman. Den unge styrkeløftjenta måtte tenke mer på omdømmet til sin egen sport enn å vise sine hormonelle lyster til omverdenen. Jeg lurer på om de samme reaksjoner hadde oppstått om hun hadde blitt tatt bilde av sammen med Arnold Svartneger eller The American Dream Hulk Hogan.

Til og med Gud lot seg bli tatt bilde av sammen med denne forkastelige strongmanen. Ja, nesten alle de store kara på KK-67 menget seg med denne ufyselige strongmanen. Vi var faktisk på et ufyselig gym i går og ble observert av alt og alle! Takk Gud der oppe for at ikke det var noen som hadde med kamera og tok bilde av oss. Da kunne hele verden ha sett hvor styrkeløftere var og hvem de ble tatt bilde sammen med.

For noen år tilbake så hadde styrkeløftforbundet en modell i sitt team. Modellen er vel fortsatt med i teamet på en eller annen måte, men hun dro til Sverige og fant seg en neger. Ikke noe galt med det for negeren er både kjekk, snill og sterk. Det har imidlertid vært få bilder å se av paret. Grunnen er nok frykten for folks reaksjoner. På stevner rundt om i hele verden blir paret observert kyssende blant publikum - ja, selv hvis de skal konkurrere selv så bruker de tiden mest på å kysse og vise offentlig kjærlighet. Likevel så er det ikke mange bilder rundt omkring. Jeg tror dette har sin naturlige forklaring i at sist gang denne omtalte modellen ble tatt bilde av sammen en mann hun likte veldig godt så ble bildet fjernet fra styrkeløftforbundets galleri. Den kjekke mannen fra Sortland med naturlig høyt melatonan-nivå ble gjort om fra helt til syndebukk pga. beviselig saksbehandlingsfeil i forbindelse med en dopingsak. Og ettersom denne mannen, eller skal vi si skammen, var en, feilaktig vel og merke, offisielt utestengt utøver så tok det seg ikke godt ut at en modell som representerte styrkeløftforbundet ble tatt bilde av sammen med ham. Nei, bildet ble fjernet og modellen fikk høre at dette var ikke helt stuerent. Ingen sendte henne sms'er eller ringte henne for å gratulere henne med å få æren av å ligge i armene til det den arbeidskye Lena mener er den mest sexy mann som noen gang har satt sin fot på denne jorda. Nei, denne mannen var like ille som en neger var for to århundrer siden. Han var en skam og pene damer som modellen kunne ikke bli avbildet med en slik.

Jeg er 100% for antidopingarbeid, men selv jeg synes at det bør gå en grense mellom det å ha lover og regler og det å være så sykelig opptatt av eget omdømme at uskyldige private bilder blir sensurert og de involverte får seg en liten preken.

Takk.

Nå drar jeg på jobb for å bli intervjuet.
Honnør, Einar!

Det er så gjennomsyra trangsynt og grinebitersk som det går an å få det! Men ingenting overrasker lenger...

Jeg har feks brukt mange timer av min fritid på å hjelpe to løftere fra OSK i år.

Flere treninger pr uke som hjelper, utstyrsøkter og tre-fire stevner som hjelper og coach, både i Lørenskoghallen og Sande.
Jeg har stilt på stevne på politihuset og på utstyrsøkter på Bjølsen for disse to løfterne fra OSK og to av OSK sine ungdommer ved en anledning...

Så skulle jeg og svend få nok vekter til markløftingen på Storefjell, og jeg rettet en forespørsel til OSK om å få låne to 50 kilos skiver av stål.

Svaret fra styret til OSK var at de bare lånte ut til styrkeløftarrangement, ellers styrkeløftklubber....

Jeg vet ikke om det var redsel for at testoen skulle smitte fra strongmennene via skivene og til styrkeløfterne på Bjølsen som førte til dette overraskende avslaget. Uansett så fikk jeg igår forespørsel fra den ene OSK-løfteren om jeg kunne bistå med utstyrstrening og hjelp frem mot Nordisk. Jeg kan være kvalm nok til å presisere at jeg selvfølgelig svarte positivt, og at jeg selvfølgelig skal hjelpe....

KK67 sin sjef og den gamle synder tok med 100 kg i stålskiver til konken på storefjell, noe som kun tok en tekstmelding å få arrangert...

Det fins enkelte holdninger innen organisasjonen til NSF som er ufine, det er jeg ikke redd for å påstå.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Fasiten
« #6846 : 14. august 2008, 16:26 »
Honnør til Gilberg, du har helt rett gode mann!  Cool

PS: Nå er det kun dager igjen til jeg blir Tronhjæmmer jeg også, tenkte å melde meg inn i KK-67 om det er mulig!  Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Fasiten
« #6847 : 14. august 2008, 16:32 »
Jeg misliker virkelig å gi et Fasiten-innlegg en honnør, men dette innlegget om NSF og ideene deres fortjener virkelig mer enn én honnør! Det er vanvittig at det i det hele tatt er mulig å tenke slik som det det er beskrevet her! Det er virkelig helt vanvittig ....

Jeg er i bilen førstkommende søndag, så jeg må virkelig få hørt på P3 ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6848 : 14. august 2008, 17:22 »
En kompis av meg, som snart skal begynne på Mark Phillippi-programmet i markløft, fortalte meg i dag at Arnold Schwarzenegger (født 30.juli 1947) tidligere var styrkeløfter. Jeg har kanskje såvidt hørt dette før, men jeg har aldri tatt informasjonen spesielt seriøst. Da den samme kompisen fortalte meg at han hadde gjort 320 kg i markløft som 19-åring så måtte jeg imidlertid undersøke saken litt. Og her kommer Fasiten:

http://www.gmv.com.au/default.asp?pageid=HOME&template=CONTENT&sid=283

Hans utvikling:
1963 vektløfting (16 år): 75 kg i press eller støt - usikker kilde
1964 vektløfting (17 år): 280 kg eller 320 kg - øvelsene ikke oppgitt men sannsynligvis sammenlagt for øvelsene den gang som var press, rykk og støt.
1965 vektløfting (18 år): press: 120 kg -  rykk: 110,5 kg - støt:  135,5 kg - totalt: 366 kg
1966 styrkeløft (19 år): knebøy: 170 kg - benkpress: 165 kg - markløft: 250 kg - sammenlagt: 585 kg
1967 styrkeløft (20 år): Knebøy: 200 kg - benkpress: 170 kg - markløft: 280 kg - sammenlagt: 650 kg
1968 styrkeløft (21 år): Knebøy: 215 kg - benkpress: 200 kg - markløft: 310 kg - sammenlagt: 725 kg

Så nå vet vi det.



Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Fasiten
« #6849 : 14. august 2008, 17:50 »
Tror steroidenes tid for arnold begynte får styrkeløft.
Virker litt mange kg til alderen..
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fasiten
« #6850 : 14. august 2008, 19:03 »
Jeg misliker virkelig å gi et Fasiten-innlegg en honnør
Hæ??
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #6851 : 14. august 2008, 19:24 »
Hæ??
Wink Kikki er ikke fan av Einar sine utleveringer og hans tidvise merksnodige måter å utlevere folk på. Isteden for å lage kvalm om det unngår hun vel stort sett bare fasiten. Denne gangen informerte jeg henne om det tåpelige styrkeløft-stuntet. Smiley

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Fasiten
« #6852 : 14. august 2008, 19:31 »
einar er en god gutt Grin

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Fasiten
« #6853 : 14. august 2008, 19:35 »
Jeg er 100% for antidopingarbeid,
Du ja! Skikkelig 100% for det du. Når du er på trening så skulle jeg like å se den personen som har brukt ulovlige midler prøve å komme inn. Du hadde jaget han ut av lokalet og skremt han så mye at han aldri ville ha kommet tilbake..Der er du knallhard og 100% for antidopingarbeide, bare det ikke er noen du kjenner da.. Men de trangsynte idiotene i NSF skjønner ikke at det er forskjell på de som du kjenner og som trener hardt. De lager jo tross alt et skikkelig bra treningsmiljø og er ikke det 100% antidopingarbeide så vet ikke jeg..
Lurer på om det er noe galt med den mexicanske gryten din, er den fri for tyngdekraft, for dritten kommer jo ut av kjeften din.. God bedring.. Grin
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6854 : 14. august 2008, 19:45 »
Torsdag 12.august 2008

Trening på Nidarø Treningssenter

Benkpress med stopp
5x60 - 5x60 - 5x90 - 7x110 - 6x130 - 5x140 - 4x150 - 3x155 - 2x165

Nautilus magemaskin
20xstack - 20xstack

Magerotasjon
20 til ene siden og 20 til andre siden Smiley

FINITO

Ble intervjuet av NRK P3 i dag da jeg skulle spise min lunsj bestående av kyllingfilet, to egg og ris. Jeg sa at det var litt kroppsbyggermat. Tok litt lang tid å spise ettersom jeg ikke fikk spist så mye når jeg pratet i et sett. Ja, faktisk så ble det så mye prat på meg at intervjueren hadde litt problemer med å komme til ordet i perioder Grin Etter dette satte jeg meg foran dataen og det tok et par timer før jeg fant ut at jeg måtte begynne treningen. Dette pleier å slå dårlig ut, men det var jo bare benk og litt mage i dag så energien holdt.

Benken var litt tung på tirsdagen da jge var oppe på 165 kg. Og i går var det opp til 170 kg med en uvant benk på en ny plass hvor jeg svettet så mye at jeg ble redusert. I dag skulle jeg nok engang opp til 165 kg. Et råkjør på kroppen. I dag gikk det imidlertid utrolig bra. Jeg følte meg faktisk litt som en benker i begynnelsen. Og de siste settene gikk vel bedre enn noengang på dette programmet.

Tanks mener at jeg kan bli overrasket over hvordan overskuddet kan slå ut når det blir bare tre dager i uken i benken fra og med neste uke. Og dette har jeg gledet meg til og trodd at kan bety noe helt spesielt. Så jeg gleder meg skikkelig til neste uke og ukene framover. Kroppen, spesielt i muskler og ledd som inngår i benkpress, har blitt presset til bristepunktet. Det svir litt i skulder og albue av og til. Nå trenger jeg litt hvile fra mengden og få tilbake et skikkelig trykk. Går det som jeg håper så kan jeg kanskje ty til tårene snart. Vil ikke leve i skammens skyggeside lengre!

På magen så fulgte jeg MadCows råd om å øke til 20 reps ettersom 10-12 reps med stacket ikke var noen utfordring. Og nå kjenner jeg det veldig godt i magen Smiley hehe. Den første tyveren var grei, men det blir nesten et giant set hvor jeg først kjører siderotasjoner i et apparat før jeg går over til å ta en tyver på den rette bukmuskel igjen. Og de siste tyveren ble ganske tung.

Glimrende trening!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!