Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957735 ganger)

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Fasiten
« #6855 : 14. august 2008, 19:49 »
Honnør, Einar!

Det er så gjennomsyra trangsynt og grinebitersk som det går an å få det! Men ingenting overrasker lenger...

Jeg har feks brukt mange timer av min fritid på å hjelpe to løftere fra OSK i år.

Flere treninger pr uke som hjelper, utstyrsøkter og tre-fire stevner som hjelper og coach, både i Lørenskoghallen og Sande.
Jeg har stilt på stevne på politihuset og på utstyrsøkter på Bjølsen for disse to løfterne fra OSK og to av OSK sine ungdommer ved en anledning...

Så skulle jeg og svend få nok vekter til markløftingen på Storefjell, og jeg rettet en forespørsel til OSK om å få låne to 50 kilos skiver av stål.

Svaret fra styret til OSK var at de bare lånte ut til styrkeløftarrangement, ellers styrkeløftklubber....

Jeg vet ikke om det var redsel for at testoen skulle smitte fra strongmennene via skivene og til styrkeløfterne på Bjølsen som førte til dette overraskende avslaget. Uansett så fikk jeg igår forespørsel fra den ene OSK-løfteren om jeg kunne bistå med utstyrstrening og hjelp frem mot Nordisk. Jeg kan være kvalm nok til å presisere at jeg selvfølgelig svarte positivt, og at jeg selvfølgelig skal hjelpe....

KK67 sin sjef og den gamle synder tok med 100 kg i stålskiver til konken på storefjell, noe som kun tok en tekstmelding å få arrangert...

Det fins enkelte holdninger innen organisasjonen til NSF som er ufine, det er jeg ikke redd for å påstå.

Det er helt utrolig trangsynt... Jeg skjønner ikke at det går ann. Hva er vitsen å hjelpe noen flere timer om man ikke skal ha noen goder igjen for det?
Og dette er en klubb fra NSF? Helt utrolig hva den trangsynte gjengen der klarer å få lokale klubber til å gjøre.. Meld deg ut, det er nok det beste.. Kan jo ikke gi bort timesvis med hjelp og få slik behandling fra NSF tilbake. Kan nesten se for meg hvordan NSF og OSK smilte når de kom til den konklusjonen at dere ikke fikk låne 2 skiver. Tenker de gliste godt og tenkte på alle de timene du har brukt på 2 eller 4 av medlemmene deres..

Det er skikkelig dårlig gjort av NSF igjen.. Akkuratt som den gangen de fjernet de bildene av hun jenta Einar snakket om, hun som var rundt 16 år den gang, dvs rundt 1994, tilogmed da var NSF rasshøl og fjernet bilder på sitt galleri som ble opprettet 13 år senere. Snakk om å være rasshøl lang forut si tid..Meld deg ut du også Einar, ikke finn deg i dette..

Jeg skjønner ikke slike trangsynte kan få ha slike verv, de går jo bare inn for å ødelegge strongmanmiljøet.. Uff..  Grin

Jeg får si som min helt sier det: IDIOTA...Også legger jeg på 2 smiley's så ingen blir såret.. :-) Grin woot
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6856 : 14. august 2008, 19:52 »
Du ja! Skikkelig 100% for det du. Når du er på trening så skulle jeg like å se den personen som har brukt ulovlige midler prøve å komme inn. Du hadde jaget han ut av lokalet og skremt han så mye at han aldri ville ha kommet tilbake..Der er du knallhard og 100% for antidopingarbeide, bare det ikke er noen du kjenner da.. Men de trangsynte idiotene i NSF skjønner ikke at det er forskjell på de som du kjenner og som trener hardt. De lager jo tross alt et skikkelig bra treningsmiljø og er ikke det 100% antidopingarbeide så vet ikke jeg..
Lurer på om det er noe galt med den mexicanske gryten din, er den fri for tyngdekraft, for dritten kommer jo ut av kjeften din.. God bedring.. Grin
Mye av det du sier stemmer. Da jeg var formann på KK-67 så kom det en som vi alle mistenkte for doping. Jeg tok det opp med ham og han kom aldri tilbake til klubben.

Jeg er 100% mot doping. Jeg er også 100% imot røyking og alkohol, men jeg er ikke 100% imot de som røyker og drikker. Og jeg tåler å trene med dem, men tåler ikke at andre skal bestemme at de ikke kan trene med meg. Jeg er 100% for antidopingarbeid, men ikke 100% for alle metodene og virkemidlene. Jeg er imidlertid 100% sikker på at den største idioten av de alle er en feig person som kaller seg Torko.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Fasiten
« #6857 : 14. august 2008, 19:57 »
men dette innlegget om NSF og ideene deres fortjener virkelig mer enn én honnør! Det er vanvittig at det i det hele tatt er mulig å tenke slik som det det er beskrevet her! Det er virkelig helt vanvittig ....
Så sant... NSF...Det er helt vanvittig..Meld deg ut..
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Fasiten
« #6858 : 14. august 2008, 20:00 »
Mye av det du sier stemmer. Da jeg var formann på KK-67 så kom det en som vi alle mistenkte for doping. Jeg tok det opp med ham og han kom aldri tilbake til klubben.

Jeg er 100% mot doping. Jeg er også 100% imot røyking og alkohol, men jeg er ikke 100% imot de som røyker og drikker. Og jeg tåler å trene med dem, men tåler ikke at andre skal bestemme at de ikke kan trene med meg. Jeg er 100% for antidopingarbeid, men ikke 100% for alle metodene og virkemidlene. Jeg er imidlertid 100% sikker på at den største idioten av de alle er en feig person som kaller seg Torko.
?? Jeg trodde vi var nesten bestevenner, også sier du slik til meg.. Nå ble jeg faktisk litt lei meg. hmmm...
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Sv: Fasiten
« #6859 : 14. august 2008, 20:17 »
Jeg har feks brukt mange timer av min fritid på å hjelpe to løftere fra OSK i år.

Flere treninger pr uke som hjelper, utstyrsøkter og tre-fire stevner som hjelper og coach, både i Lørenskoghallen og Sande.
Jeg har stilt på stevne på politihuset og på utstyrsøkter på Bjølsen for disse to løfterne fra OSK og to av OSK sine ungdommer ved en anledning...

Så skulle jeg og svend få nok vekter til markløftingen på Storefjell, og jeg rettet en forespørsel til OSK om å få låne to 50 kilos skiver av stål.

Svaret fra styret til OSK var at de bare lånte ut til styrkeløftarrangement, ellers styrkeløftklubber....

Jeg vet ikke om det var redsel for at testoen skulle smitte fra strongmennene via skivene og til styrkeløfterne på Bjølsen som førte til dette overraskende avslaget. Uansett så fikk jeg igår forespørsel fra den ene OSK-løfteren om jeg kunne bistå med utstyrstrening og hjelp frem mot Nordisk. Jeg kan være kvalm nok til å presisere at jeg selvfølgelig svarte positivt, og at jeg selvfølgelig skal hjelpe....

Hei Egil,

Det er selvfølgelig flott at du hjelper dine med-studenter, men det er ikke klubben som har bedt deg om dette... Disse 2 løfterene får hjelp på Bjølsen om de kommer dit.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fasiten
« #6860 : 14. august 2008, 21:50 »
NSF har jo nesten blitt en slaks sekt det nå. Det sitter noen gammle herrer/damer og bestemmer hva sine medlemmer skal gjøre og ikke gjøre. Hvem de skal være venner med, hvor de skal trene, la seg avbilde me osv osv..

Bli medlem i NSF så slipper dere å tenke mere. De tenker for deg Wink

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Fasiten
« #6861 : 14. august 2008, 22:53 »
NSF har jo nesten blitt en slaks sekt det nå. Det sitter noen gammle herrer/damer og bestemmer hva sine medlemmer skal gjøre og ikke gjøre. Hvem de skal være venner med, hvor de skal trene, la seg avbilde me osv osv..

Bli medlem i NSF så slipper dere å tenke mere. De tenker for deg Wink
Hmmm.. Du hadde nok passet inn på en måte, for tenke hardt på dette har du ikke gjort. Gamle herrer og damer.. Snittalder på "damene" er 27 år og på hele styret er den 33 år.. Ja, det er jo ikke så ungt da...
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #6862 : 14. august 2008, 23:01 »
Hei Egil,

Det er selvfølgelig flott at du hjelper dine med-studenter, men det er ikke klubben som har bedt deg om dette... Disse 2 løfterene får hjelp på Bjølsen om de kommer dit.
Kjære Bente Arntsen, må OSK be meg om å hjelpe noen for at det skal skje? Og tror du at jeg hjelper noen FOR Å FÅ noe igjen for det?

Nei, vettu hva.... Når noen spør om noe, eller når det er tydelig at noe må gjøres, så stiller jeg opp for venner. At jeg innbilte meg at jeg faktisk hadde litt goodwill hos dere, får jeg ta på min tabbekvote. Jeg syns ikke det var frekt å spørre om å få låne to stålskiver, og jeg HAR faktisk uten egen vinning i tankene hjulpet folk. Da er det klart jeg blir overrasket da OSK fatter styrevedtak på ikke å hjelpe meg når jeg spør om det.
Ingen i hele norge ville sett at de to skivene kom fra OSK...

For å sitere et tidligere OSK-medlem... Altså, Torko.. IDIOTA!

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Fasiten
« #6863 : 14. august 2008, 23:01 »
Hmmm.. Du hadde nok passet inn på en måte, for tenke hardt på dette har du ikke gjort. Gamle herrer og damer.. Snittalder på "damene" er 27 år og på hele styret er den 33 år.. Ja, det er jo ikke så ungt da...

Vel om eg ikkje tar feil, så fyller begge damene i styret 29 i år. Ellers er det vel bare to gamle menn i NSF¨s styre. Resten er unge spreke folk.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Fasiten
« #6864 : 14. august 2008, 23:04 »
Ja, nå har jeg fått høre dét også. Saken er som følger ; ei ung trøndersk styrkeløftjente fikk sin våte drøm  om å ta bilde sammen med en barsk hot trøndersk strongman med melatonan oppfylt. Denne jenta la ut bildet, hvor man i hennes glimtende øyne kunne se at hun var stolt og fornøyd, i loggen til denne trønderske strongmanen som for tiden er ganske svak i markløft. Etter dette fikk den unge jenta reaksjoner fra sine medstyrkeløftere. De likte ikke at hun hadde lagt ut bilde av seg selv sammen med en strongman - helt sikkert fordi strongman er assosiert med dop. Den stakkars uskyldige unge jenta følte hun måtte høre på sin eldre rådgiver og fjernet bildet hun var så stolt av. Verden kunne ikke få se at en sexy liten lekkerbisken av ei styrkeløftjente, som såvidt har passert den seksuelle lavalder, kunne menge seg med en melatonan-innsprøytet kriminellassosiert strongman. Den unge styrkeløftjenta måtte tenke mer på omdømmet til sin egen sport enn å vise sine hormonelle lyster til omverdenen. Jeg lurer på om de samme reaksjoner hadde oppstått om hun hadde blitt tatt bilde av sammen med Arnold Svartneger eller The American Dream Hulk Hogan.

Til og med Gud lot seg bli tatt bilde av sammen med denne forkastelige strongmanen. Ja, nesten alle de store kara på KK-67 menget seg med denne ufyselige strongmanen. Vi var faktisk på et ufyselig gym i går og ble observert av alt og alle! Takk Gud der oppe for at ikke det var noen som hadde med kamera og tok bilde av oss. Da kunne hele verden ha sett hvor styrkeløftere var og hvem de ble tatt bilde sammen med.

For noen år tilbake så hadde styrkeløftforbundet en modell i sitt team. Modellen er vel fortsatt med i teamet på en eller annen måte, men hun dro til Sverige og fant seg en neger. Ikke noe galt med det for negeren er både kjekk, snill og sterk. Det har imidlertid vært få bilder å se av paret. Grunnen er nok frykten for folks reaksjoner. På stevner rundt om i hele verden blir paret observert kyssende blant publikum - ja, selv hvis de skal konkurrere selv så bruker de tiden mest på å kysse og vise offentlig kjærlighet. Likevel så er det ikke mange bilder rundt omkring. Jeg tror dette har sin naturlige forklaring i at sist gang denne omtalte modellen ble tatt bilde av sammen en mann hun likte veldig godt så ble bildet fjernet fra styrkeløftforbundets galleri. Den kjekke mannen fra Sortland med naturlig høyt melatonan-nivå ble gjort om fra helt til syndebukk pga. beviselig saksbehandlingsfeil i forbindelse med en dopingsak. Og ettersom denne mannen, eller skal vi si skammen, var en, feilaktig vel og merke, offisielt utestengt utøver så tok det seg ikke godt ut at en modell som representerte styrkeløftforbundet ble tatt bilde av sammen med ham. Nei, bildet ble fjernet og modellen fikk høre at dette var ikke helt stuerent. Ingen sendte henne sms'er eller ringte henne for å gratulere henne med å få æren av å ligge i armene til det den arbeidskye Lena mener er den mest sexy mann som noen gang har satt sin fot på denne jorda. Nei, denne mannen var like ille som en neger var for to århundrer siden. Han var en skam og pene damer som modellen kunne ikke bli avbildet med en slik.

Jeg er 100% for antidopingarbeid, men selv jeg synes at det bør gå en grense mellom det å ha lover og regler og det å være så sykelig opptatt av eget omdømme at uskyldige private bilder blir sensurert og de involverte får seg en liten preken.

Takk.

Nå drar jeg på jobb for å bli intervjuet.

Honnør!
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #6865 : 14. august 2008, 23:05 »
Det er helt utrolig trangsynt... Jeg skjønner ikke at det går ann. Hva er vitsen å hjelpe noen flere timer om man ikke skal ha noen goder igjen for det?
Og dette er en klubb fra NSF? Helt utrolig hva den trangsynte gjengen der klarer å få lokale klubber til å gjøre.. Meld deg ut, det er nok det beste.. Kan jo ikke gi bort timesvis med hjelp og få slik behandling fra NSF tilbake. Kan nesten se for meg hvordan NSF og OSK smilte når de kom til den konklusjonen at dere ikke fikk låne 2 skiver. Tenker de gliste godt og tenkte på alle de timene du har brukt på 2 eller 4 av medlemmene deres..

Det er skikkelig dårlig gjort av NSF igjen.. Akkuratt som den gangen de fjernet de bildene av hun jenta Einar snakket om, hun som var rundt 16 år den gang, dvs rundt 1994, tilogmed da var NSF rasshøl og fjernet bilder på sitt galleri som ble opprettet 13 år senere. Snakk om å være rasshøl lang forut si tid..Meld deg ut du også Einar, ikke finn deg i dette..

Jeg skjønner ikke slike trangsynte kan få ha slike verv, de går jo bare inn for å ødelegge strongmanmiljøet.. Uff..  Grin

Jeg får si som min helt sier det: IDIOTA...Også legger jeg på 2 smiley's så ingen blir såret.. :-) Grin woot
Torko.... du er fantastisk! Svaret mitt til Bente Arntsen er vel egentlig dekkende. JEg gjorde den tabben å innbille meg at goodwill gikk begge veier. Makan til fitte-regime enn i nsf og OSK skal man faen meg lete lenge etter. .. og så slenger jeg på et par smileyer slik at ingen blir såret... Wink Grin

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #6866 : 14. august 2008, 23:08 »
hoho! fitte-regime, for ett herlig uttrykk!   
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Fasiten
« #6867 : 14. august 2008, 23:26 »
Vel om eg ikkje tar feil, så fyller begge damene i styret 29 i år. Ellers er det vel bare to gamle menn i NSF¨s styre. Resten er unge spreke folk.
Der kom det faen meg en til.. Jørn er da ikke så gammel? men du skal nok passe deg for hun som er knapt 25 år, når hun ser du kaller henne 29...

Torko.... du er fantastisk! Svaret mitt til Bente Arntsen er vel egentlig dekkende. JEg gjorde den tabben å innbille meg at goodwill gikk begge veier. Makan til fitte-regime enn i nsf og OSK skal man faen meg lete lenge etter. .. og så slenger jeg på et par smileyer slik at ingen blir såret... Wink Grin

Ahh.. Så godt å se dette..Nå er dette på mitt nivå.. Nå koser jeg meg..  biggrin
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #6868 : 15. august 2008, 00:21 »
Nå synes jeg det begynner å bli grenser på hvor langt man skal dra antidopingarbeide i gal retning.
Det er ikke antidoping dette. Det er personforfølgelse og rasisme.

Jeg tar sterk avstand mot doping og prøver så godt jeg kan å kunngjøre mitt synspunkt og hvordan min idrett er på det synet, men når det går så langt at man faktisk antar og offentliggjør indisier som håndfaste bevis, ja da vil jeg ikke være med lenger.
Jeg har selv kamerater som har valgt å bruke prestasjonsfremmende midler. De er helt åpen ovenfor meg med sin bruk på samme måte som jeg er helt åpen om min avstand til dette. Sammen så respekterer vi hverandres syn og meninger selv om vi er helt uenige.
Jeg er faktisk helt nødt til å akseptere at de bruker, de har selv bestemt seg for bruk. Men de respekterer også mitt syn og klubbs syn på dette så de vil aldri komme på trening til oss som driver organisert idrett.
Av og til kommer de som publikum på konkurranser.
Er det slik at jeg må nekte de fra å komme å se på bare fordi de bruker doping? Det er jo det dere sier!

Jeg kjører til vanlig motorsykkel. Det er en R-sykkel.
Er det slik at jeg automatisk er en trafikkbølle som bidrar til en stygg statistikk da?
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #6869 : 15. august 2008, 01:51 »
Jeg tror man kommer langt med å bruke sunn fornuft! Å være litt rund i kantene tror jeg er utelukkende av det gode.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!