Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954896 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Fasiten
« #6870 : 15. august 2008, 02:28 »
Tror steroidenes tid for arnold begynte får styrkeløft.
Virker litt mange kg til alderen..

Det er jeg ikke helt enig i..

Du må huske på at han er et genetisk vidunderbarn. I en alder av 19år tok han 170kg i knebøy, 165 i benk og 250 i markløft. Jeg må si at det er en bra benk og markløft, men knebøyen er ikke veldig imponerende. han hadde da minst trent i 4 år.
Stian walgermo har vel benka rundt 165 raw, og hvis jeg hadde løftet uten drakt i mark hadde jeg nok kunne klart oppimot 250 iallefall. 170 i knebøy er det mange på den alderen som tar.
Nå spørs det hvor tung Arnold var, jeg innbiller meg iallefall at han ikke hadde så veldig høy fettprosent. Jo lettere han var, jo bedre prestasjon er det.

Synes bare at det var en litt ugjennomtenkt kommentar fra deg, klart at det er kjent at Arnold har brukt litt av hvert, men jeg tror ikke han brukte noe da han var så ung
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Piddy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17

Sv: Fasiten
« #6871 : 15. august 2008, 03:00 »
Mener og huske at han brukte steroider, hvertfall når når han var 18-19 år. Å det var treneren hannes som anbefalte han det og det var jo ikke noe å problem å få tak i det siden du fikk kjøpt det reseptfritt på apoteket på den tiden
YEAH Buddy:D

Utlogget Determined

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 731
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 731

Sv: Fasiten
« #6872 : 15. august 2008, 04:31 »
Mener og huske at han brukte steroider, hvertfall når når han var 18-19 år. Å det var treneren hannes som anbefalte han det og det var jo ikke noe å problem å få tak i det siden du fikk kjøpt det reseptfritt på apoteket på den tiden

Du husker imponerende mye fra den tiden, spesielt med tanke på at du ikke var født enda.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Fasiten
« #6873 : 15. august 2008, 04:36 »
Du husker imponerende mye fra den tiden, spesielt med tanke på at du ikke var født enda.
Ha ha   dagens..... honnør  så det monner etter
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fasiten
« #6874 : 15. august 2008, 08:35 »
Hmmm.. Du hadde nok passet inn på en måte, for tenke hardt på dette har du ikke gjort. Gamle herrer og damer.. Snittalder på "damene" er 27 år og på hele styret er den 33 år.. Ja, det er jo ikke så ungt da...

Nei jeg har ikke for vane å tenke hardt på noe jeg, Pål Wink

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Fasiten
« #6875 : 15. august 2008, 10:37 »
Det er jeg ikke helt enig i..

Du må huske på at han er et genetisk vidunderbarn. I en alder av 19år tok han 170kg i knebøy, 165 i benk og 250 i markløft. Jeg må si at det er en bra benk og markløft, men knebøyen er ikke veldig imponerende. han hadde da minst trent i 4 år.
Stian walgermo har vel benka rundt 165 raw, og hvis jeg hadde løftet uten drakt i mark hadde jeg nok kunne klart oppimot 250 iallefall. 170 i knebøy er det mange på den alderen som tar.
Nå spørs det hvor tung Arnold var, jeg innbiller meg iallefall at han ikke hadde så veldig høy fettprosent. Jo lettere han var, jo bedre prestasjon er det.

Synes bare at det var en litt ugjennomtenkt kommentar fra deg, klart at det er kjent at Arnold har brukt litt av hvert, men jeg tror ikke han brukte noe da han var så ung


Glad i og rette opp dte jeg sier du bergan Tongue
Ikke vondt ment!
Er jo klart mulig!
Men syntes 250kg i mark var mye, tenker meg at han løfter raw jeg, men er kanskje med drakt?
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget J Skåren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 752
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 752

Sv: Fasiten
« #6876 : 15. august 2008, 10:44 »
Glad i og rette opp dte jeg sier du bergan Tongue
Ikke vondt ment!
Er jo klart mulig!
Men syntes 250kg i mark var mye, tenker meg at han løfter raw jeg, men er kanskje med drakt?
250kg er fullt oppnåelig i markløft uten steroider og utstyr når man er 18-19 år Wink men om han var ren eller ikke skal jeg ikke uttale meg om.
Brumunddal AK



Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fasiten
« #6877 : 15. august 2008, 11:19 »
Jeg tror man kommer langt med å bruke sunn fornuft! Å være litt rund i kantene tror jeg er utelukkende av det gode.
Bare hvis man skal stille i plussen. Kan ikke være for rund hvis man skal stille i -90 f.eks.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6878 : 15. august 2008, 12:00 »
Bare hvis man skal stille i plussen. Kan ikke være for rund hvis man skal stille i -90 f.eks.
Dette kommer veldig ann på høyden såklart. Mannen nedenfor er en meget god løfter som veier under 90 kilo, men som Sturla ville sagt det så er han ikke akkurat strømlinjeformet. Ja, jeg vil si han er rund og god. Akkurat som man skal og bør være.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Fasiten
« #6879 : 15. august 2008, 12:09 »
Forsikringsselskapet mitt er ikke enig. De skulle ha over hundre spenn mer i mnd. pga. "nye opplysninger vedr. forholdet mellom høyde og vekt".
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fasiten
« #6880 : 15. august 2008, 12:24 »
Dette kommer veldig ann på høyden såklart. Mannen nedenfor er en meget god løfter som veier under 90 kilo, men som Sturla ville sagt det så er han ikke akkurat strømlinjeformet. Ja, jeg vil si han er rund og god. Akkurat som man skal og bør være.


Han hadde nok vært bedre i en enda lavere vektklasse. Uten at det er så veldig interessant selvsagt. Viktigste er å bli så sterk som mulig.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Fasiten
« #6881 : 15. august 2008, 12:41 »
Det er så mange verbale og visuelle seire her inne at man ikke vet hvor en skal begynne...  Grin Honnør til Egil for tidenes uttrykk i alle fall, men jeg tenker nå bare på et helt vanlig forhold når jeg hører "fitte-regime" jeg da...  Tongue

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fasiten
« #6882 : 15. august 2008, 13:10 »
Er det noen fra Melhus SK som har reagert på bildet av Espen og jenta? Det er jo litt ironisk. Hadde kanskje vært bedre hvis hun ble avbildet med en kroppsbygger? Tongue

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6883 : 15. august 2008, 13:40 »
Han hadde nok vært bedre i en enda lavere vektklasse.
Jeg tviler litt på det. Det meste han oppnådde i -82,5 var 507.4493 poeng. Dette var november 2003. Etter dette har han gjort både 513.6800 (juni 2004), 524.3900 (november 2005) og 525.7200 (poengpers i februar 2006).  På NM i år, april 2008, gjorde han hele 524.1260 poeng med en benk som var langt under pari. Med opp mot pers i benk (han safet (prøvde i alle fall Grin) bare pga. at han hadde fått norgesrekord i bøy og måtte ha tellende resultat) så hadde han fått rundt 850 kg og rundt 543 poeng. Noe som er helt opp i verdensklasse. Man kan kanskje ikke sammenligne en prestasjon gjort i november 2003 med et stevne gjort april 2008, men det har vært mange skader innimellom disse årene slik at kvalitativ trening ikke har vært så lang som tidsperspektivet skulle indikere. Mr. Benkpress kan sikkert komme med sin egen mening også - jeg er i alle fall ikke i tvil om at -90 er hans vektklasse. Den vektklassen hvor han får de vinklene som er best for ham og den vektklassen han kan gjøre det best i. Hadde han, eller landslagstreneren, trodd noe annet så tror jeg fortsatt han hadde vært i -82,5.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Fasiten
« #6884 : 15. august 2008, 14:06 »
Er det noen fra Melhus SK som har reagert på bildet av Espen og jenta? Det er jo litt ironisk. Hadde kanskje vært bedre hvis hun ble avbildet med en kroppsbygger? Tongue

For å være ærlig har jeg aldri fått med meg dette bildet det er snakk om, og jeg tror så absolutt ingen fra Melhus SK vil reagere på et slikt bilde, slik det er beskrevet.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!