Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2958037 ganger)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fasiten
« #7980 : 15. desember 2008, 12:35 »
Ivrig Pingle:

Det at Einar ofte er plaget med sykdom er ikke nødvendigvis en konsekvens av overvekt, dårlig kardiovaskulær kapasitet osv. Se på meg! Jeg spiser sunt og strict tilnærmet 24/7, er lett i kroppen og har langt bedre kv-kapasitet enn Einar. Likevel ble jeg kratig syk særdeles ofte. Hadde mange av de samme symptomer som Einar. Dette gjelder for øvrig flere på KK-67. Poenget mitt er at jeg og flere andre er overbevist om at det er klimaet på KK som er årsak i all sykdomsfaenskapen som herjer medlemmene som trener der - noen kraftigere enn andre. Jeg sluttet å trene fast på KK og begynte på Kaliber for en del uker siden - etter det forandret min helsetilstand seg betraktelig og påfallende. Luftveisplagene forsvant, hodepinen og svimmelheten takket for seg og jeg ble generelt mye piggere og treningene ble ikke et ork lenger. Før jeg begynte på KK var jeg så godt som aldri syk.

Klimaet på KK har MYE å si.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #7981 : 15. desember 2008, 12:36 »
Soumo forusetter veldig tøyelige og bevegelige hofteledd, rumpe og lår Apaco.Smiley  Einar står veldig bredt i knebøy og kommer ned til godkjent dybde, altså antar jeg at han er ganske så myk i hofter og lår til å være så stor.
Ikke sikkert at denne løftestilen passer til Einar, men det er verdt ett forsøk.
Selvfølgelig skal du få uttale deg Gundersen.  Jeg hører hva du sier men jeg er ikke enig. 

Joda - og jeg er i all beskjedenhet meget bevegelig i hofta - ihvertfall fremover og bakover (jeg kan løfte benet rett opp foran og legger begge hender lett i gulvet med strake ben) - men alikevel er det noe jeg gjør riv ruskende galt når jeg prøver å leke at jeg skal løfte sumo...greit nok at jeg ikke er noen stor markløfter - men selv med 150kg på stanga sliter jeg når jeg står sumo-stil....hvis jeg noen gang skulle havne på feil tog og ende opp i Røros så skal jeg betale Bedin for å lære meg kunsten.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #7982 : 15. desember 2008, 12:36 »
Ivrig Pingle:

Det at Einar ofte er plaget med sykdom er ikke nødvendigvis en konsekvens av overvekt, dårlig kardiovaskulær kapasitet osv. Se på meg! Jeg spiser sunt og strict tilnærmet 24/7, er lett i kroppen og har langt bedre kv-kapasitet enn Einar. Likevel ble jeg kratig syk særdeles ofte. Hadde mange av de samme symptomer som Einar. Dette gjelder for øvrig flere på KK-67. Poenget mitt er at jeg og flere andre er overbevist om at det er klimaet på KK som er årsak i all sykdomsfaenskapen som herjer medlemmene som trener der - noen kraftigere enn andre. Jeg sluttet å trene fast på KK og begynte på Kaliber for en del uker siden - etter det forandret min helsetilstand seg betraktelig og påfallende. Luftveisplagene forsvant, hodepinen og svimmelheten takket for seg og jeg ble generelt mye piggere og treningene ble ikke et ork lenger. Før jeg begynte på KK var jeg så godt som aldri syk.

Klimaet på KK har MYE å si.
Det tror jeg også og dette snakka vi om på 90-tallet til og med.Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #7983 : 15. desember 2008, 12:37 »
Ivrig Pingle:

Det at Einar ofte er plaget med sykdom er ikke nødvendigvis en konsekvens av overvekt, dårlig kardiovaskulær kapasitet osv. Se på meg! Jeg spiser sunt og strict tilnærmet 24/7, er lett i kroppen og har langt bedre kv-kapasitet enn Einar. Likevel ble jeg kratig syk særdeles ofte. Hadde mange av de samme symptomer som Einar. Dette gjelder for øvrig flere på KK-67. Poenget mitt er at jeg og flere andre er overbevist om at det er klimaet på KK som er årsak i all sykdomsfaenskapen som herjer medlemmene som trener der - noen kraftigere enn andre. Jeg sluttet å trene fast på KK og begynte på Kaliber for en del uker siden - etter det forandret min helsetilstand seg betraktelig og påfallende. Luftveisplagene forsvant, hodepinen og svimmelheten takket for seg og jeg ble generelt mye piggere og treningene ble ikke et ork lenger. Før jeg begynte på KK var jeg så godt som aldri syk.

Klimaet på KK har MYE å si.

I og med at det med jevne mellomrom skrives om at OD skal homo-bryte med alle og en hver kan rett og slett løsningen ligge i dårlig håndhygiene hos Gud Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #7984 : 15. desember 2008, 12:39 »
Han tvangsforer seg selv. Han er ikke så tung fordi han er 2 meter høy og han har heller ikke muskulaturen til for eksempel Carl Yngvar eller Asbjørn. Jeg er ikke naturlig 95 kg tung heller, derfor skal jeg forsøke å gå ned. Dersom du trodde jeg mente steroider henger du virkelig ikke med...


Det var jo det jeg sa Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #7985 : 15. desember 2008, 15:02 »
Jeg må nok medgi at jeg var mye småsyk og hostet fælt den tiden jeg trente som tyngst på KK... nå var jeg uheldig og fikk TWAR, men vet ikke om det fuktige klimaet i kjelleren virket inn eller hadde noe med det å gjøre.

JEg ble uansett bedre med en gang jeg flyttet til annen hybel og treningssted.

Men nå har jeg heller aldri hatt så bra fremgang treningsmessig og styrkemessig heller, enn da jeg trente på KK Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #7986 : 15. desember 2008, 15:16 »
Einar, du snakket en gang tidligere å om å ta flere av øktene dine på Nidarø? Ble skrinlagt det kanskje.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Mr. Regresjon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Fasiten
« #7987 : 15. desember 2008, 15:31 »
Er aldri syk jeg. Trener på KK 5 ganger i uken nå. Jeg tror at klimaet på KK er bare herdende på kroppen. Kommer det basilusker inn i luftveiene minne så blir de drept kontant. Har aldri vært redd for å lorte meg ut heller. Når jeg var ung så spiste jeg mye dritt og annet ræll som lå på bakken så det feis etter. Er bare bra det.
220 - 160 - 222,5 = 602,5

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #7988 : 15. desember 2008, 15:38 »
Er aldri syk jeg. Trener på KK 5 ganger i uken nå. Jeg tror at klimaet på KK er bare herdende på kroppen. Kommer det basilusker inn i luftveiene minne så blir de drept kontant. Har aldri vært redd for å lorte meg ut heller. Når jeg var ung så spiste jeg mye dritt og annet ræll som lå på bakken så det feis etter. Er bare bra det.
Oj, det var litt av en tøffing.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Mr. Regresjon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Fasiten
« #7989 : 15. desember 2008, 16:48 »
Kjempetøff og kjempefrisk.
220 - 160 - 222,5 = 602,5

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #7990 : 15. desember 2008, 17:47 »
Når jeg var ung så spiste jeg mye dritt og annet ræll som lå på bakken så det feis etter. Er bare bra det.

Når du var ung eller en unge? Er ikke du rundt 25-26 år? Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Mr. Regresjon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Fasiten
« #7991 : 15. desember 2008, 17:55 »
Når man er 25+ er man en gammel man og livet er på hell, da kan man si "når man var ung" og mene "når man var barnet". Jeg mente da altså når jeg var en unge, dvs. 1-5 års alderen.
220 - 160 - 222,5 = 602,5

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Fasiten
« #7992 : 15. desember 2008, 17:57 »
KK = survival of the fittest hi hi Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #7993 : 15. desember 2008, 18:23 »
KK = survival of the fittest hi hi Smiley
Eller survival of the fattest.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #7994 : 15. desember 2008, 19:22 »
You took the words right out of my mouth antikviteten.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!