Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2955003 ganger)

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fasiten
« #8850 : 11. mars 2009, 15:59 »
Kjempemorsomt at den nye drakta funker så bra. Gleder meg til å se hva slags vekter du får opp med godkjent dybde. Kanskje Gud burde prøve Metal King han også?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Fasiten
« #8851 : 11. mars 2009, 16:20 »
Blir spennende å si hva du får til når du først kommer helt ned, 100kg på drakten er ikke umulig, så jeg tipper 370 Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #8852 : 11. mars 2009, 16:26 »
Grattis med bra bøy!
Håper jeg får se deg bøye store tall på NM i Molde! Topp 3 i bøy?  Cool






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Fasiten
« #8853 : 11. mars 2009, 16:55 »
Kanskje Gud burde prøve Metal King han også?

Akkurat det jeg også tenkte.
Hvis 340 var ordentlig tungt for OD, som skrevet i loggen, så burde noe gjøres med utstyret, for han har da rawstyrke til mye mer.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #8854 : 11. mars 2009, 16:59 »

Akkurat det jeg også tenkte.
Hvis 340 var ordentlig tungt for OD, som skrevet i loggen, så burde noe gjøres med utstyret, for han har da rawstyrke til mye mer.

339 raw.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #8855 : 11. mars 2009, 17:02 »

Akkurat det jeg også tenkte.
Hvis 340 var ordentlig tungt for OD, som skrevet i loggen, så burde noe gjøres med utstyret, for han har da rawstyrke til mye mer.

Nå har jo Einar en mye bedre knebøyteknikk enn Olaf.
Einar klarer å sitte veldig rett med ryggen, han bruker ikke mye ryggen i løftet og får god hjelp av binda og drakten.
Sier ikke at Olaf ikke kunne løftet mer i KING drakten, men Einar har en ekstremt gunstig teknikk i forhold til løfting med drakt. Stang høyt, bena forholdsvis bredt, sitter rett i ryggen = mye kilo med utstyr.
Einar sjokkerer jo her, 360 kg som en lek. Og han er ikke inne i en oppkjøring nå engang. Virkelig sterke vekter han håndterer her.  Shocked
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Zuul

Sv: Fasiten
« #8856 : 11. mars 2009, 17:25 »
Hva sier Tiller til dette da Grin

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Fasiten
« #8857 : 11. mars 2009, 17:39 »
He he 340 kjennes fort tungt ut med to økter på en dag og midt i ett mengde program:)
Zuul, dette sa Tiller: Han Einar er nærmere å ryk ut en å få 360 godkjent på ett stevne ho ho Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Zuul

Sv: Fasiten
« #8858 : 11. mars 2009, 18:10 »
Har han bestilt ny drakt han også? Grin

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #8859 : 11. mars 2009, 22:58 »
dette sa Tiller: Han Einar er nærmere å ryk ut en å få 360 godkjent på ett stevne ho ho Wink
Haha - desperat håpefull synsing. There can be only one Grin Grin Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Fasiten
« #8860 : 11. mars 2009, 23:16 »
Haha - desperat håpefull synsing. There can be only one Grin Grin Grin

Jeg tror du greier det LETT! Tar du Olaf får du 1000kr;)

v12power:-o



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #8861 : 11. mars 2009, 23:46 »
Onsdag 11.mars 2009

Trening på KK-67

Ergometersykkel
4 min

Knebøy uten belte
5x60 - 5x60 - 3x100 - 3x130 - 2x160 - 1x180

Knebøy uten belte og uten sko
1x200 - 1x220

Knebøy SPLITTER NAKEN
1x235 *NY VERDENSREKORD!*

Lårcurl
5x15 - 5x15 - 5x15 - 5x15

Benkpress med stopp
5x60- 5x60 - 5x90 - 6x110 - 5x127,5 - 4x145 - 3x155 - 2x165 - 2x165 - 4x210 m/8-tallstrikk - 4x220 m/8-tallstrikk - 4x230 m/8-tallstrikk

Skråbenk
5x90 - 4x100 - 3x110 - 2x115 - 2x115

SUPERSETT

Frontpress
5x60 - 4x70 - 3x80 - 2x90 - 2x90

Sittende hantelpress
5x26 (per hantel) - 5x26 - 5x26 - 5x26

Rotator cuff
2 sett hver hånd

FINITO

Hohoho! For en dag!

I dag skulle jeg bli filmet av Rubicon for TVNorges nye show Nordens Herligste. Jeg har hatt dette lenge i tankene. Jeg visste det ville bli rutinebrudd og det gjorde meg litt bekymret. Jeg følte ikke kontroll.

Måtte legge meg tidlig i går for å stå opp tidlig i dag da jeg skulle møte gutta kl. 14.00 på treningssenteret mitt. Droppet nattmåltidet natt til i dag og sov ganske dårlig de 7 timene jeg lå i sengen. Dagen i dag ble jo som et stevne å regne og jeg hadde trent steike tungt dagen før. Ansiktet var "solbrent" pga. alle de sprengte blodlegemene.

Spiste frokost klokken 09 og kom meg på jobb hvor jeg spiste lunsj. Planen min var at når de kom kl.14 så skulle jeg sitte på gymet og prate med dem en time før vi dro hjem til meg hvor meksikansk gryte ventet. Slik ble det ikke. Jeg visste de skulle dra med flyet fra Værnes klokken 19.30 så jeg følte meg ganske stresset. Satt på jobben og kaldsvettet over det som kom til å bli hektisk og samtidig visste jeg at jeg ikke hadde full kontroll.

Klokken ble 14. Ingen dukket opp. Jeg ringte til Rubicon 14.15 og etterlyste crewet. Presenterte meg som nakenbøyeren og dama som jeg snakket med visste med engang hvem jeg var Smiley Essz! Ble fortalt at de ville dukke opp 15.00 eller før.

Satt og ventet og ble igjen ekstra nervøs men ventet jo på noe jeg ikke visste når kom. Klokken 15.20 fikk jeg melding fra en av Ylvis-gutta: "Vi er på vei. Er der om 10-15 minutter". Haha. Først klokken 16.15 dukket de opp. Hadde fått feil adresse og kjørt feil. Jeg ringte tilbake til nummeret noen minutter tidligere og fikk snakket med en av Ylvis-gutta. Det var litt artig. Og han fortalte at de var inne i Trondheim Spektrum som er hallen jeg har mitt treningsstudio. Nå var det bare minutter igjen.

Da de kom så var jeg raskt på beina og gikk fram til de hvor vi hilset på hverandre. Jeg fikk tildelt en liten mikrofon med en sender som jeg måtte ha på meg. Da jeg fikk den meldingen om 10-15 minutter benyttet jeg sjansen til å skrive tilbake: "Essz!" og da de kom sa jeg også "Essz!". Etter litt forklaring om Essz, som de på smsen trodde var skrivefeil, så begynte alle og si essz! Grin Og etter alle poenger jeg senere hadde så fikk jeg høre mange esszer. Akkurat som planlagt. Faktisk enda bedre.

Så dro vi hjem til meg hvor vi ble tatt i mot av Erina og Mona. Mona ville egentlig skjule seg litt på barnerommet, men hun ble lokket ut av rommet av Erina som skulle vise fram kongen og dronningen fra et dukkeslott hun har fått tidligere. Jeg fortalte gutta at det var jeg som lærte henne opp til å spille sjakk. Hun skulle bli den nye Judit Polgar (verdens beste kvinnelige sjakkspiller)

Det var skikkelig stress på dette tidspunktet. Klokka rant i fra oss. Jeg spiste som en gal. De spise nesten ingenting. Så måtte jeg sove. "SOVE!?" spurte de som et stort spørsmålstegn da jeg fortalte om min plan da vi først møttes. Jeg måtte forklare at oppladning var viktig til et verdensrekordforsøk. De forsto det. Men jeg sov ikke. Klarte selvsagt ikke det. Spesielt ikke med den mottakeren og mikrofonen på meg.

Før jeg skulle til å sove fikk jeg vite at vi plutselig hadde all verdens tid. De booket faktisk om flyet slik at alle lå over på hotell til i morgen i stedet for å ta 19.30 flyet. Da følte jeg meg som en VIP Smiley Det var herlig rett og slett.

Deretter dro vi på trening. Her møtte vi Stålmannen som fikk sin one minute of fame, Caspari ble også intervjuet samt et par andre jeg på finurlig vis klarte å flette inn i min uendelige monolog. Jeg var i kanonform på den biten. Hadde full kontroll og alt jeg hadde ønsket å si fikk jeg sagt. Alt ramlet ut. Gille was indeed on fire!

Etter noen minutter på ergometersykkelen så begynte jeg å varme opp i bøy. Var veldig spent på formen. Etter tung bøy i går, samt lett bøy på mandag, så fryktet jeg at formen var dårlig. Har aldri tatt så tunge vekter så hyppig som nå. På oppvarmingen føltes det imidlertid greit ut. Pausene ble nok også kortere enn normalt og hele tiden så pratet jeg med brødrene og "kameraet". Alt gikk av seg selv. Og alt opp til 180 var overraskende lett.

Så tok jeg av sko og gjorde 200 kg. Da ble jeg litt redd fordi det føltes tungt ut. Så gikk jeg på 220 noe som ble lett match. Deretter hev jeg på 235 kg.

Jeg fortalte at før løft så pleier Rezazadeh å be til Allah. Den ene Ylvisbroren sa da at jeg kunne be til Tor. Og i den forbindelse fortalte jeg om Svend sitt sitat: "Tor is here! Odin is here! HOW CAN ONE MISS!??!". Så sa jeg... jeg kan jo si: "BÅRD IS HERE! VEGARD IS HERE! HOW CAN ONE MISS!?!?!?!" med skikkelig innlevelse! Jeg tror det ble knallbra.

Klubben var full av folk! Både Kampgudinnen og Håndbakdama var der også. Jeg gikk inne på kontoret for å kle meg naken. Kjente at kuken hadde skrumpet inn til en ert. Tok derfor tak i forhuden og dro den ut slik at den ble litt større, men fortsatt ikke større enn halve tommelen min. Haha. Så gikk jeg ut. Oppsyket til høy AC/DC musikk. Gikk under stangen. Satte meg sakte ned. Og buried the bar! Det var lett. Ny verdensrekord! OG FULL JUBEL PÅ KK-67! Ylvisbrødrene var i ekstase og hoppet rundt og tok high five med begge hendene med meg samt at begge ga meg store gratulasjonsomfavnelser. Jeg fortsatt splitter naken. KANON!

Etter å ha fått på meg klærne så fortalte jeg dem at dette var mitt OL. Et OL hvor jeg fikk gull. Hadde nemlig sammenlignet meg med Bjørn Dæhlie tidligere. De forsto hva jeg mente. Jeg fortalte at under utdelelsen av gullmedaljer får alle kyss på kinnet av damer. I alle fall under Tour de France. Og i dette tilfellet var DE damene mine sa jeg. "KYSS MEG HER!" sa jeg til den ene. Hvorpå han kysset meg på kinnet. "OG DU HER!" sa jeg til den andre og så kysset han meg også Smiley På det andre kinnet.

Like etterpå fikk jeg tildelt en lue hvor det står "Nordens Herligste" på. Ikke bare en, men to. Den andre var til Erina som både sang fullt av sanger, flørtet med Ylvisbrødrene og feis høyt når det ble snakk om fising. Til alles gode latter. Hun ble godt likt Smiley

Det ble så tatt fotografier, som jeg har spurt om å få kopi av og som jeg mest sannsynlig skulle få, hvor jeg har hver av Ylvisbrødrene på hver sin skulder. Tror det ble utrolig artige bilder!

Etter programmet blir sendt, til høsten, så får jeg en DVD med opptaket faktisk. Artig. Er kanonsikker på at innslaget kommer til å bli jævlig bra Smiley

Deretter dro de, hyggelige hele gjengen, før jeg fortsatte treningen min. Og treningen gikk bra. Veldig bra.

Jeg er i form.

Takk.

(vedlagt bilde av meg med "Nordens Herligste"-lue)
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Fasiten
« #8862 : 11. mars 2009, 23:53 »
Hærlig Einar! Cheesy

Når kjem dette på TV, sann ca?
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Fasiten
« #8863 : 11. mars 2009, 23:54 »
Fy faen det gleder jeg meg til å se.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #8864 : 12. mars 2009, 00:07 »
Hoho. Og så må jeg tilføye at jeg fikk fortalt at jeg var en mannsgris. Og at det var en feminist på Treningsforum som jeg av og til hadde noen feider med. "Men...", la jeg til, "..vi er gode venner læll" Smiley

Videre fortalte jeg at jeg håpet å få mye fanmail fra kvinner selv om jeg nærmest var som gift å regne. "Så du tror at nakenbøying er så god søknad for å få brev fra damer?", spurte de meg. "Nei", sa jeg, "men folk som sitter i fengsel får brev fra beundrere. Og da skal FAEN MEG JEG OGSÅ FÅ!" sa jeg. Da sa den ene Ylvisbroren rett inn i tv-kameraet: "Dere må sende brev til Einar" og så tilføyde jeg: "Einar Gilberg, Bynesveien 4a, 7018 Trondheim" slik at jeg fikk med adressen. Kameracrewet visste ikke om de skulle le eller gråte:) Smiley Smiley

Så ble jeg spurt om jeg ville damene skulle sende med bilde. "Ja, et med klær og et uten" sa jeg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!