Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954666 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Fasiten
« #14730 : 09. mars 2012, 18:56 »
Allerede i din første kommentar viser du jo at du ikke forstår en millimeter av Einar sin tankegang. Det er ikke det at Einar ikke forstår at noen er sterkere enn han på lavere kroppsvekt (det er det mange som er), poenget er at Einar mener at Asbjørn (og forsåvidt de aller fleste andre) hadde blitt enda sterkere hvis de hadde lagt på seg mer. Når man ser hva Asbjørn løfta på 125, mener Einar at det er stor sjangse for at han hadde løftet enda mer om han hadde spist seg opp til 135.

Problemet her er vel at Einar ikke har hatt disiplin til å holde igjen i matfatet? Det ville sannsynligvis ha vært mer hensiktsmessig å spise seg opp over lengre tid. Da ville Einar sannsynligvis løftet mer på sikt, og han hadde sluppet å ha en mage som gjør at han ikke kan marke nå Smiley

Samtidig forstår jeg at det er vanskelig å bruke lang tid på noe, når man kan oppnå noe nesten like bra på kortere tid. Det handler i bunn og grunn om disiplin, og det kan være en hard nøtt. Litt trist er det likevel for oss som ønsker å se Einar løfte mest mulig. Men å tro at han tar av seg kg for å bedre ting er vel å tro på nissen.

Men man kan jo håpe at Einar prøver å skape seg en decent søvnrytme og at han klarer å ha en fornuftig vektoppgang i fremtiden - selv om jeg tror det er for vanskelig å gjennomføre

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Fasiten
« #14731 : 09. mars 2012, 19:10 »


Ellers, jeg har veldig troa på RTS, har satt meg mer inn i det i det siste og virker å være en smart måte å beregne mengde og intensitet utifra dagsform.

Amen!
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #14732 : 09. mars 2012, 19:21 »
Fredag 9.mars 2012

Nautilus ONE adductor+abductor
20x50 kg + 20x50 kg

Knebøy - uten belte
5 x 20kg
3 x 60kg
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 170kg
3 x 200kg

Benkpress - med stopp, bredt grep
5 x 20kg
5 x 60kg
5 x 60kg
3 x 90kg
3 x 110kg
3 x 130kg
3 x 150kg
3 x 160kg

Benkpress - med stopp, smalt grep
3 x 130kg
3 x 130kg
3 x 130kg

Rygg - rygghev, omvendt
6 Repetisjoner
6 x 10kg
6 x 10kg

Mage - maskin (vektlodd)
10 x 15kg
10 x 15kg

FINITO

Startet treningen med 20x50 kg på inn og ut-maskinen. Deretter var det knebøy med århundrets teknikk. Føles helt herlig ut, men 3x200 var nesten maks i dag. Ble tidlig i økten ringt opp av sjåfør som skulle levere en vendingmaskin til meg slik at jeg kan selge drikke, proteinshakes og proteinbarer på Selsbakk. Nå er denne på plass, 360 kg tung haha. Var en liten jobb å få den på plass, men jeg har verdens beste kunder som stiller opp hele tiden!

Etterpå fortsatte jeg treningen på Selsbakk. Helt herlig med full trykk med Metallica og AC/DC. Hadde endel prøvetimer fra flere sterkinger i dag. Veldig mye bra løfting og overraskende god teknikk på noen av dem. Håper det ga mersmak og det kan bli flere kunder etterhvert. Stemningen var i alle fall helt top notch.

Idag var jeg altså oppe på 3x200 i nakkebøy uten belte. Startet med 3x150 på mandag, 3x180 på onsdag og 3x200 i dag. Formen var nok bedre på onsdag, nå i dag så var 3x200 nesten maks. På mandag så tipper jeg at jeg går opp til 3x220. Har håp om 3x240 på onsdag eller fredag. Så starter jeg å trene mitt nye program mandagen deretter. Det ser jeg fram til.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #14733 : 09. mars 2012, 20:09 »
Det går an å bli god uten å bli enda tyngre! Bare se på Asbjørn Randen. Han har aldri vært i nærheten av så tung som deg! Men har vel vært sterkere enn deg i alle løft raw.
Ja, og som Apaco sier, hadde han blitt tyngre hadde han løftet mer i både bøy og benk. I mark så var grepet hans største motstander og da ville det ikke blitt bedre med høyere kroppsvekt, men veldig synd at han aldri turte å gå opp.

Sitat
Wilks er beregnet for utstyrsløfting og blir litt feil raw. Og det favoriserer tyngre løftere i for stor grad da!
Favoriserer tyngre løftere? Tull! Wilks er utarbeidet på bakgrunn av hva de beste har klart å løfte i de ulike vektklassene. Ligger ikke annet bak din påstand enn føleri.

Sitat
Poenget er at du vil ikke kunne få styrken til 340 med din kropp. For du klarer ikke løfte vektene med kroppen din. Du sliter med grepet pga du er tung!
Du skjønte ikke hva jeg mente. For to dager siden dro jeg 260 kg i markløft med shaky ben. Med restituerte ben og litt bedre form så ville jeg ha gjort 280 kg. Ved å løfte 280 kg med den kroppen jeg har som alle mener er så ugunstig for markløft så ville jeg ha løftet 300 kg om jeg hadde vært 20 kg slankere eller kanskje 320 om jeg var 40 kg slankere. Sagt på en annen måte ; da jeg løftet 260 kg som fet så brukte jeg egentlig 300 kg-styrken til en slank versjon av meg selv. For å kunne løfte 310 kg, med min nåværende kropp, så burde jeg kanskje vært god for 340 kg med en slank kropp. Poenget er at hvis jeg holder kroppsformen slik den er nå, hvis jeg klarer å holde stangen, så er det ikke slik at jeg har en kropp som ikke kan løfte markløft. Ja, den er kanskje ikke idéell for å løfte mest mulig, men den kan fortsatt bli sterkere og løfte mer. Og så lenge den kan bli det så burde jeg kunne øke i markløft ved riktig trening da jeg er ganske sikker på at jeg ikke utvikler en kraft tilsvarende 400+ i mark nå for å løfte de usle 260 kg som jeg gjør. Så dårlig er ikke vinklene.

Sitat

Når du drar mark jekker du alltid stangen med knærne dine. Omtrent uansett vekt. For å i det hele tatt klare å rette ut på toppen. Og du klarer ikke stive av ryggen din i bunn skikkelig heller. Du har korte armer og lang rygg. Dermed kommer og magen din i veien for løftingen i mark.
Det viser seg på flere løftere at med korte armer, lang rygg og kraftig. SÅ blir ikke mark optimalt! Det er bare fakta det. Jeg vedder faktisk på at hvis du hadde tatt en tlf til Dietmar, og spurt om det. Hadde du fått svaret. Kroppen din jobber mot deg i mark! Fordi du er for tung og ikke kommer i posisjon til å dra skikkelig mark.
Og hva så? Jeg kan fortsatt bli sterkere og løfte f.eks. 320 kg. Så kan jeg heller, hvis jeg ønsker det, gå ned i vekt hvis det gir meg bedre vinkler og så løfte 340 kg. Det at min kropp ikke er optimal for markløft betyr ikke at jeg ikke kan bli sterkere.

Sitat
Mer kilo i mark som følge av bedre vinkler pga lavere kroppsvekt er vel ganske sammenlignbart med mer kilo i knebøy pga større mage?
Ja, og hva så? Jeg vil ha de kiloene jeg kan få i bøy.

Sitat
Det er jo også det faktum at du har kraftig søvnapne og antageligvis fungerer dårlig hormonelt pga det.. Restituerer deg dårlig osv.
Sier seg selv at det å være i en tilstand hvor vekten setter en stopper for ereksjon ikke er optimalt for styrkefremgang og restitusjon.
Her har du nok rett.

Sitat
Du vil ikke få optimal teknikk med den fysikken du har nå!
Når jeg er i form så mener jeg at jeg har en optimal teknikk i knebøy.

Problemet her er vel at Einar ikke har hatt disiplin til å holde igjen i matfatet?
Disiplin til å holde igjen i matfatet? Jeg har hatt disiplin til å ikke holde igjen i matfatet. Det har ikke alltid vært like lett å spise, men jeg har likevel gjort det fordi det har vært endel av jobben. Det er noe mange som trekker opp "styrke i forhold til kroppsvekt"-kortet glemmer. Ikke alle ER store og har fordeler mtp. det å løfte tunge vekter. Noen legger rett og slett ned mye arbeid på å spise mye og bra og får muskler og styrke som fortjent av dette arbeidet. Det kan være en hard jobb å få i seg nok mat, hver dag i mange år. Det de aller fleste gjør feil av de som ønsker å bli store eller sterke eller begge deler er at de er for pinglete til å spise.

Sitat
Det ville sannsynligvis ha vært mer hensiktsmessig å spise seg opp over lengre tid. Da ville Einar sannsynligvis løftet mer på sikt, og han hadde sluppet å ha en mage som gjør at han ikke kan marke nå Smiley
Ikke kan marke? Haha. Persen min er 300 kg og den skal jeg snart slå. Jeg gleder meg til å gjøre det umulige.

Sitat
Samtidig forstår jeg at det er vanskelig å bruke lang tid på noe, når man kan oppnå noe nesten like bra på kortere tid. Det handler i bunn og grunn om disiplin, og det kan være en hard nøtt. Litt trist er det likevel for oss som ønsker å se Einar løfte mest mulig. Men å tro at han tar av seg kg for å bedre ting er vel å tro på nissen.
KANSKJE marken kan bli bedre av å gå ned i vekt, men hvorfor skal jeg gjøre dette når det har så lav prioritet i forhold til knebøyen og benken? Og bøyen og benken lider ikke i det hele tatt av å være  stor.

Sitat
Men man kan jo håpe at Einar prøver å skape seg en decent søvnrytme og at han klarer å ha en fornuftig vektoppgang i fremtiden - selv om jeg tror det er for vanskelig å gjennomføre
Jeg har begynt å legge meg tidligere og stå opp tidligere. På RM veide jeg 152,8 mens jeg på Midt-Norsk veide 153,4 mens jeg på trening mellom RM og Midt-Norsk veide 154,3. Jeg har ingen intensjoner om å legge på meg mer, men tenker ikke så mye på det.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Fasiten
« #14734 : 09. mars 2012, 20:46 »
Allerede i din første kommentar viser du jo at du ikke forstår en millimeter av Einar sin tankegang.
Ok Wink

Det er ikke det at Einar ikke forstår at noen er sterkere enn han på lavere kroppsvekt (det er det mange som er), poenget er at Einar mener at Asbjørn (og forsåvidt de aller fleste andre) hadde blitt enda sterkere hvis de hadde lagt på seg mer. Når man ser hva Asbjørn løfta på 125, mener Einar at det er stor sjangse for at han hadde løftet enda mer om han hadde spist seg opp til 135.
Selvfølgelig kunne Randen gått opp til 135kg, sikkert 140 og. Han er høyere, har mer muskelmasse på kroppen enn Einar har på 150kg+, mindre midje, sterkere grep. Så selvfølgelig kunne han løftet enda mer på tyngre kroppsvekt. For han ville fortsatt hatt bedre vinkler enn Einar har i mark. Det Einar tror er at jo tyngre jo bedre, uansett øvelse! Men slik fungerer det ikke.


Favoriserer tyngre løftere? Tull! Wilks er utarbeidet på bakgrunn av hva de beste har klart å løfte i de ulike vektklassene. Ligger ikke annet bak din påstand enn føleri.
Wilks er for dverger og anorektikere.
Her er du ute å kjører, så din påstand er absolutt ikke noe bedre her!


Du skjønte ikke hva jeg mente. For to dager siden dro jeg 260 kg i markløft med shaky ben. Med restituerte ben og litt bedre form så ville jeg ha gjort 280 kg. Ved å løfte 280 kg med den kroppen jeg har som alle mener er så ugunstig for markløft så ville jeg ha løftet 300 kg om jeg hadde vært 20 kg slankere eller kanskje 320 om jeg var 40 kg slankere. Sagt på en annen måte ; da jeg løftet 260 kg som fet så brukte jeg egentlig 300 kg-styrken til en slank versjon av meg selv. For å kunne løfte 310 kg, med min nåværende kropp, så burde jeg kanskje vært god for 340 kg med en slank kropp. Poenget er at hvis jeg holder kroppsformen slik den er nå, hvis jeg klarer å holde stangen, så er det ikke slik at jeg har en kropp som ikke kan løfte markløft. Ja, den er kanskje ikke idéell for å løfte mest mulig, men den kan fortsatt bli sterkere og løfte mer. Og så lenge den kan bli det så burde jeg kunne øke i markløft ved riktig trening da jeg er ganske sikker på at jeg ikke utvikler en kraft tilsvarende 400+ i mark nå for å løfte de usle 260 kg som jeg gjør. Så dårlig er ikke vinklene.
Og hva så? Jeg kan fortsatt bli sterkere og løfte f.eks. 320 kg. Så kan jeg heller, hvis jeg ønsker det, gå ned i vekt hvis det gir meg bedre vinkler og så løfte 340 kg. Det at min kropp ikke er optimal for markløft betyr ikke at jeg ikke kan bli sterkere.

Her bare gjentar du deg oppå en annen!
Jeg skjønner ikke deg, du skjønner ikke meg Wink
Du kommer ikke til å løfte 310 i mark, fordi du ikke vil klare å holde det, pga kroppsvekten, og ikke vil du heller klare å utrette det. Og ikke komme i skikkelig stilling til å få det opp! Pga du er for tung.

Ja, og hva så? Jeg vil ha de kiloene jeg kan få i bøy.
Det forstår jeg, du har jobbet hardt for de Smiley Selv om midjen er en stor del av den økningen.

Her har du nok rett.
Når jeg er i form så mener jeg at jeg har en optimal teknikk i knebøy.
Knebøyen din er det eneste som har økt, fordi du har gått opp i vekt, fått større mage. Ikke for at beina/lårene har vokst. Så selvfølgelig vil du få noe ut av det!


KANSKJE marken kan bli bedre av å gå ned i vekt, men hvorfor skal jeg gjøre dette når det har så lav prioritet i forhold til knebøyen og benken? Og bøyen og benken lider ikke i det hele tatt av å være  stor.
Du skriver jeg har rett angående søvnapne, og antageligvis fungerer dårlig hormonelt pga det.. Restituerer deg dårlig osv. Da vil det gå ut over bøyen og benken din!


Ikke kan marke? Haha. Persen min er 300 kg og den skal jeg snart slå. Jeg gleder meg til å gjøre det umulige.
Du kunne marke, før kroppsvekten ødela over for deg!
Trener litt

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #14735 : 09. mars 2012, 21:02 »
Vent og se, Dingus. Vent og se Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Fasiten
« #14736 : 09. mars 2012, 21:14 »
Mulig innlegget mitt kom litt feil ut. Ikke enig med Dingus hvertfall. Jeg tror ikke toget har gått for Einar ift å bli sterkere i mark.

Og Einar, bare for å presisere: løftene dine er vanvittig bra. 300 i mark og 310 i bøy er det mest imponerende jeg har sett på treningsforum. Kommentaren om at du ikke kan marke ble fryktelig feil, og jeg skal ikke engang prøve å forklare hva jeg mente.

Uansett: hva tror du din ideelle kroppsvekt er ift å løfte mest mulig på et stevne? Det jeg mente var at jeg tror det ville vært smartere å gå sakte, men sikkert opp dit i vekt. Om idealvekten din f.eks er 160kg(tenkt tall uten rot i virkeligheten), er du ikke enig i at det vil være smartere å bruke 3 år på å komme dit nå, fremfor å spise deg opp dit ila året?

Det jeg mener med at du ikke har klart å holde igjen i matfatet er akkurat det. Jeg tror du ville vært bedre tjent med å gå opp til 150kg over lengre tid(obsobs: legg merke til at jeg - i motsetning til andre her - ikke er enig i at du skal holde igjen kroppsvekten med vilje). Jeg tror en naturlig vektøkning på, si 10år f.eks, ville vært smartere fra 130kg enn å gjøre det på såpass kort tid.

At du har fått bedret søvnrytmen din gleder meg Smiley

Skal ikke gå inn på fettvevets evne til å skape betennelser i kroppen, men jeg tror det er en sammenheng mellom overvekt og dårlig restitusjon - men det er bare min personlige mening

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14737 : 09. mars 2012, 21:15 »
Hvorfor blir marken og grepet verre på tung kroppsvekt? Huh

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #14738 : 09. mars 2012, 21:19 »
Hvorfor blir marken og grepet verre på tung kroppsvekt? Huh

Fingrene og hånda blir "tjukkere" og har du korte fingre (som jeg og Einar har) merkes det faktisk litt at du får dårligere grep rundt stanga.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14739 : 09. mars 2012, 21:26 »
Fingrene og hånda blir "tjukkere" og har du korte fingre (som jeg og Einar har) merkes det faktisk litt at du får dårligere grep rundt stanga.

Ok, skjønner. En mulighet er å fettsuge hånda Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #14740 : 09. mars 2012, 21:30 »
Uansett: hva tror du din ideelle kroppsvekt er ift å løfte mest mulig på et stevne? Det jeg mente var at jeg tror det ville vært smartere å gå sakte, men sikkert opp dit i vekt. Om idealvekten din f.eks er 160kg(tenkt tall uten rot i virkeligheten), er du ikke enig i at det vil være smartere å bruke 3 år på å komme dit nå, fremfor å spise deg opp dit ila året?
Ja, jeg er enig. Man vil jo ha muskler istedet for fett, men det har egentlig aldri vært meningen for meg å spise meg opp. Eneste perioden jeg virkelig prøvde å spise meg opp var i 2003-2004. Etter dette har jeg noenganger blitt overrasket over vektøkningen. Jeg har følt den har vært jevn, men den har nok godt for fort til tider. På den andre side så hadde jeg nok aldri blitt 150+ kg om jeg hadde vært restriktiv på kaloriene. Jeg tror muskelmassen har blitt så stor som den kan bli så raskt som mulig med den type trening jeg har gjort. Jeg tror ikke jeg hadde fått mere muskelmasse på kortere tid ved å spise mindre. Jeg har bare lagt på meg litt mere fett enn jeg strengt tatt kanskje hadde behøvd, men hvis det betyr noe i negativ retning i forhold til styrke så er det kun markløft i så tilfelle så det har ikke så mye å si heller.
Sitat
Det jeg mener med at du ikke har klart å holde igjen i matfatet er akkurat det. Jeg tror du ville vært bedre tjent med å gå opp til 150kg over lengre tid(obsobs: legg merke til at jeg - i motsetning til andre her - ikke er enig i at du skal holde igjen kroppsvekten med vilje). Jeg tror en naturlig vektøkning på, si 10år f.eks, ville vært smartere fra 130kg enn å gjøre det på såpass kort tid.
Ja, jeg skjønner, men jeg tror altså at sluttresultatet, kroppsammensettingen, ville blitt den samme faktisk.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14741 : 09. mars 2012, 21:38 »
Det vises jo gang på gang at "feite" typer løfter mye i bøy. Fins det noe god forklaring på dette? Gjelder det samme i benk?

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14742 : 10. mars 2012, 14:58 »
Hva koster det å trene på dine sentre, Einar? Hva koster det å trene på KK-67?

Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: Fasiten
« #14743 : 10. mars 2012, 15:40 »
Hva koster det å trene på dine sentre, Einar? Hva koster det å trene på KK-67?
Det koster 289 i mnd/250 for studenter tror jeg det var. Billigste studentprisen i trondheim med unntak av SIT, så vidt jeg vet. Det er klart det er billigere å trene på KK, men det er to helt forskjellige steder da. Både KK og Nidarø har vel alt av utstyr en styrkeløfter kan trenge: benker, bøystativ, powerrack, stenger og skiver. Forskjellen er jo at Nidarø er et allround treningssenter hvor du i tillegg finner ganske mye annet utsyr osv. Også er utstyret nyere. Også har Nidarø do og jentegarderobe, kjekt det også Tongue

Men det er jo mye av sjarmen med KK også da. Det er litt sånn oldschool og tøft. Går ikke an å være på KK og ikke få lyst til å løfte på litt jern Wink
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Fasiten
« #14744 : 10. mars 2012, 16:32 »
Det koster 289 i mnd/250 for studenter tror jeg det var. Billigste studentprisen i trondheim med unntak av SIT, så vidt jeg vet. Det er klart det er billigere å trene på KK, men det er to helt forskjellige steder da. Både KK og Nidarø har vel alt av utstyr en styrkeløfter kan trenge: benker, bøystativ, powerrack, stenger og skiver. Forskjellen er jo at Nidarø er et allround treningssenter hvor du i tillegg finner ganske mye annet utsyr osv. Også er utstyret nyere. Også har Nidarø do og jentegarderobe, kjekt det også Tongue

Men det er jo mye av sjarmen med KK også da. Det er litt sånn oldschool og tøft. Går ikke an å være på KK og ikke få lyst til å løfte på litt jern Wink
Hva skal en styrkeløfter med do og jentegarderobe? Han pisser i en busk etter han er ferdig å trene, pisser/driter man under trening mister man jo alt trykket! :O
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!