Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957819 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #14745 : 10. mars 2012, 16:37 »
Hva koster det å trene på dine sentre, Einar? Hva koster det å trene på KK-67?
Mange ulike priser men for å sammenligne så er det vel 2495.- for studenter på Nidarø/Selsbakk og 2000.- på KK-67 for 12 måneder. Tror det 200.- ekstra om man skal ha egen nøkkel på KK. Så prisen er i praksis omtrent lik.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: Fasiten
« #14746 : 10. mars 2012, 16:45 »
Hva skal en styrkeløfter med do og jentegarderobe? Han pisser i en busk etter han er ferdig å trene, pisser/driter man under trening mister man jo alt trykket! :O
Hehe. En Kvinnelig styrkeløfter setter kansje pris på det da hvertfall. Syns det er greit å kunne pisse i løpet av ei 2-3 timers økt - uten å måtte løpe til shell over gata Wink

Blir jævli fort pissatrengt jeg da...
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Fasiten
« #14747 : 10. mars 2012, 17:07 »
Hehe. En Kvinnelig styrkeløfter setter kansje pris på det da hvertfall. Syns det er greit å kunne pisse i løpet av ei 2-3 timers økt - uten å måtte løpe til shell over gata Wink

Blir jævli fort pissatrengt jeg da...
hehe ja greit Wink

Selv så blir jeg aldri tissatrengt før ETTER økta, vet ikke men det slår inn hver gang, om jeg trener 1 time eller 2 timer så begynner det å presse på rundt 10 minutter etter økta uansett Tongue
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Fasiten
« #14748 : 10. mars 2012, 19:43 »
Både KK og Nidarø har vel alt av utstyr en styrkeløfter kan trenge: benker, bøystativ, powerrack, stenger og skiver. Forskjellen er jo at...
KK-67 har muligheten til å følge opp genuint interesserte medlemmer både på trening OG stevne. Samtidig som KK nok legger mye bedre til rette for utstyrsløfting for de som vil det.

Men det er på KK som i resten av livet. Man må spørre om å få, og ikke bare vente på at ting skal skje.

Tror det 200.- ekstra om man skal ha egen nøkkel på KK.
Aldri hørt om. Tongue

Hehe. En Kvinnelig styrkeløfter setter kansje pris på det da hvertfall. Syns det er greit å kunne pisse i løpet av ei 2-3 timers økt - uten å måtte løpe til shell over gata Wink
Blir det krise stikker man på bensinstasjonen. Ellers skifter jentene på kontoret og gutta pisser i pissoaret. Sjeldent det byr på store problemer. Smiley


Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: Fasiten
« #14749 : 10. mars 2012, 20:21 »
KK-67 har muligheten til å følge opp genuint interesserte medlemmer både på trening OG stevne. Samtidig som KK nok legger mye bedre til rette for utstyrsløfting for de som vil det.

Men det er på KK som i resten av livet. Man må spørre om å få, og ikke bare vente på at ting skal skje.
Aldri hørt om. Tongue
Blir det krise stikker man på bensinstasjonen. Ellers skifter jentene på kontoret og gutta pisser i pissoaret. Sjeldent det byr på store problemer. Smiley


Mente ikke å disse KK altså, bare å illustrere at det er to litt forskjellige steder Smiley
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14750 : 11. mars 2012, 19:47 »
KK er jo et hardcore styrkerom, og de som trener der vil vel nekte på det: men det er nitrist der. Har sett mange "shabby" treningsrom og de har sin sjarm, men KK går over min grense. Cool

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Fasiten
« #14751 : 11. mars 2012, 20:23 »
KK er jo et hardcore styrkerom, og de som trener der vil vel nekte på det: men det er nitrist der. Har sett mange "shabby" treningsrom og de har sin sjarm, men KK går over min grense. Cool
ha ha tydelig du ikke driver med idrett når du er mer opptatt av interiør en selve treninga ha ha Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14752 : 11. mars 2012, 20:30 »
ha ha tydelig du ikke driver med idrett når du er mer opptatt av interiør en selve treninga ha ha Wink
ha ha ha ha hadde blitt overrasket over et annet svar Smiley

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Fasiten
« #14753 : 11. mars 2012, 21:15 »
KK er jo et hardcore styrkerom, og de som trener der vil vel nekte på det: men det er nitrist der.
Paradoks Tongue

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Fasiten
« #14754 : 11. mars 2012, 21:45 »
Ikke vet jeg. Jeg pisser på 7/11 og skifter akkurat der jeg vil på KK. Hvis man som jente er redd for å vise litt hud, så håper jeg for hennes del at hun bare løfter uten utstyr Wink

Men for å være litt seriøs, så tør jeg å påstå at en styrkeløfter vil få bedre framgang på KK enn på Nidarø. Nidarø er som nevnt ovenfor et vanlig treningssenter, kontra KK som er en rein styrkeløftklubb med bra kompetanse. Flere av utøverene på KK innehar medaljer fra internasjonale mesterskap.

Men hvis pris er det viktigste for deg, så vil du nok trives best på Nidarø - om du er student da Wink

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Fasiten
« #14755 : 11. mars 2012, 21:51 »
Ikke vet jeg. Jeg pisser på 7/11 og skifter akkurat der jeg vil på KK. Hvis man som jente er redd for å vise litt hud, så håper jeg for hennes del at hun bare løfter uten utstyr Wink


rofl Men du er jo beinhard Marte Grin

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Fasiten
« #14756 : 11. mars 2012, 22:25 »
rofl Men du er jo beinhard Marte Grin
Pff, Marte viser så mye hud at alle vet hun er nesten like soft som Bo. Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #14757 : 11. mars 2012, 23:51 »
Men for å være litt seriøs, så tør jeg å påstå at en styrkeløfter vil få bedre framgang på KK enn på Nidarø. Nidarø er som nevnt ovenfor et vanlig treningssenter, kontra KK som er en rein styrkeløftklubb med bra kompetanse. Flere av utøverene på KK innehar medaljer fra internasjonale mesterskap.
Bedre framgang på KK enn på Nidarø? Nidarø Treningssenter er et treningssenter, ja, men absolutt ikke et vanlig et Wink Vi har også Nidarø Styrkeløftklubb som holder til der og kompetansen finnes i meg. Selvsagt er nivået på medlemmene pr. dags dato mye høyere på KK, men det har jo med fartstiden å gjøre. De fleste er nybegynnere på Nidarø, men miljøet er veldig godt og jeg er absolutt ikke sikker på en nybegynner vil ha bedre framgang på KK kontra Nidarø gitt likt talent.

Sitat
Men hvis pris er det viktigste for deg, så vil du nok trives best på Nidarø - om du er student da Wink
Er det ikke motsatt da? KK er vel rimeligere enn Nidarø?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #14758 : 12. mars 2012, 00:16 »
Var det en del andre regler i styrkeløft før? Ser på denne videon av Torkel Ravndal. Ser ut som han løfter mer en tre løft i mark. Rekkefølgen på løftene var vel forskjellig fra nå, ser ut som det er benk bøy og mark. Og så er det vel ikke lov å slippe stanga etter utrettinga nå? Huh

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #14759 : 12. mars 2012, 07:13 »
Var det en del andre regler i styrkeløft før? Ser på denne videon av Torkel Ravndal. Ser ut som han løfter mer en tre løft i mark. Rekkefølgen på løftene var vel forskjellig fra nå, ser ut som det er benk bøy og mark. Og så er det vel ikke lov å slippe stanga etter utrettinga nå? Huh
Ja reglene endres og oppdateres jevnlig. Ikke store ting, men noen små punkter her og der.
Slik er det jo i de fleste sporter/idretter.  Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!