Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954667 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15435 : 14. juni 2012, 22:12 »
Torsdag 14.juni 2012

Benkpress - med stopp, bredt grep
(1 RM = 200kg, 2 RM = 185kg, 3 RM = 175kg)
5 x 20kg
5 x 60kg
3 x 90kg
3 x 120kg
3 x 150kg
4 x 167.5kg @ 9.5 RPE
5 x 160kg @ 10 RPE

Knebøy - med stopp
(1 RM = 220kg, 2 RM = 235kg, 3 RM = 250kg)
5 x 20kg
4 x 60kg
4 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
2 x 220kg
4 x 242.5kg @ 9 RPE 2.5kg forbedring av treningspers fra 26.04.2012!
Korte stopper...
4 x 230kg @ 9 RPE
Lange stopper

Benkpress - skråbenk (incline), med stopp
(1 RM = 130kg, 2 RM = 132.5kg, 3 RM = 140kg)
5 x 60kg
5 x 90kg
5 x 110kg
5 x 130kg @ 9.5 RPE 10kg forbedring av treningspers fra 25.01.2012!
8 x 115kg @ 8.5 RPE

Markløft - med kjetting
(1 RM = 220kg, 2 RM = 220kg, 3 RM = 232.5kg)
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
4 x 212.5kg @ 10 RPE

FINITO

Ikke min dag på trening i dag. Skulle ha x5@10 i dag så jeg tenkte at 167,5 kg ville være en grei vekt. Stoppet etter den fjerde reppen. Dette var ikke maks, men én til ville ikke gått i dag. Dessuten var stoppene mye kortere enn de skulle ha vært. Ikke bra. Rart med det, men formen i bøy var ganske bra. Jeg følte meg ganske så myk etter benken. Skuldrene blir jo mykere så det blir lettere å gjøre lowbar bøy mere smertefritt og naturlig. Tok 4x242,5 kg med stopp og uten belte, men stoppen var også her ganske så korte. Settet var litt spesielt fordi tredjereppen ble veldig tung og jeg ble redd for å ikke klare den fjerde. Da ble også den fjerde reppen veldig minimal med stopp, men jeg spratt ikke slik jeg ville gjort på et vanlig sett. Det som ble litt rart var at den fjerde ble lettere enn den tredje. Fikk pustet godt inn før denne fjerde. Så den ble faktisk såpass grei at jeg kunne gjort én rep ekstra. På droppsettet så gikk jeg ned til 230 kg. Nå ville jeg gjøre ting skikkelig så jeg bestemte meg for at stoppen skulle være bra nå og det ble den. Veldig fornøyd med dette settet.

Så var vi tilbake til en benkøvelse. Denne gangen skråbenk. Her overvurderte jeg meg selv kraftig. Jeg skulle ha x8@9 og valgte å prøve med 130 kg. Hvorfor? Ja, si det. Pers var jo 7x120 kg og 6x130 kg, men jeg husket at jeg hadde litt inne på disse settene. Skulle uansett ha valgt kanskje 122,5 kg som vekt i stedet. 7 reps ville jo vært pers og 8 reps er jo da veldig bra. Nei, litt urutinert og litt for mye vilje i dette valget. Tok 5x130 før jeg feilet på den sjette. Er vel greit nok dette, men viser bare at formen ikke var der i dag. Musklene hadde nok fått kjørt seg bra på mandag og tirsdag. Treningen som har vært har nok også tatt på muskler, blant annet triceps, som jeg normalt er helt restituert i men ikke nå. Så den dårlige treningen i dag var nok et resultat av god trening tidligere.

Ettersom jeg skal til Stockholm i morgen tidlig så gjorde jeg markløft med kjettinger i dag som egentlig skulle være i morgen. Denne uken blir pinpress og romanian deadlift lagt i glemmeboken. Synd, men tror både skuldre, bryst og triceps. Gikk ned på vektene på mark med kjetting forrige uke og fikk en god økt da. Økte 2.5 kg nå og joda, jeg gjorde 4 reps, men det var ikke @9 og det var ikke så god utretting som jeg øver meg på. Så litt msifornøyd der, men det var ikke mer jeg kunne gjøre. Jeg var helt utslitt nå.

Grunnen til litt dårligere form er at jeg hele uke har sovet mindre enn normalt. Og grunnen til det igjen er en blanding mellom filmtrilogien med "menn som hater kvinner", som jeg oppdaget var FANTASTISK bra! og det faktum at vi nå meget sannsynlig har fått nye lokaler til en tredje avdeling her i Trondheim. Dette medfører endel farting og møter etc. Tragisk nok må jeg snart legge meg igjen for å få nok søvn til i morgen. Flyet går 10.30 og det er mye som skjer før da.

See you later!

Takk!

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=gjb1y0NLBv8#noexternalembed
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15437 : 18. juni 2012, 22:22 »
18.juni 2012

Knebøy - uten belte
(2 RM = 245kg, 3 RM = 232.5kg)
5 x 20kg
5 x 20kg
4 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg
2 x 240kg
4 x 252.5kg @ 10 RPE 2.5kg forbedring av treningspers fra 23.04.2012!
4 x 240kg @ 9.5 RPE

Benkpress - gulvpress, bredt grep
(1 RM = 150kg, 2 RM = 162.5kg, 3 RM = 170kg)
5 x 60kg Tangering av treningspers fra 23.03.2012!
3 x 100kg
3 x 130kg
3 x 150kg
3 x 165kg @ 8.5 RPE
2 x 170kg @ 10 RPE 7.5kg forbedring av treningspers fra 23.03.2012!
2 x 170kg @ 10 RPE 7.5kg forbedring av treningspers fra 23.03.2012!

Benkpress - på klosse, med smalt grep
(3 RM = 152.5kg)
5 x 100kg
5 x 130kg
6 x 150kg @ 9 RPE 50kg forbedring av treningspers fra 14.07.2011!
6 x 142.5kg @ 8.5 RPE 42.5kg forbedring av treningspers fra 14.07.2011!

FINITO

Dro til Stockholm på fredag. Skal fortelle litt om turen, men det eneste jeg nevner nå er at jeg og min kropp ikke liker å være borte fra hjemmet. Hadde håpet å komme hjem søndags kveld, men flyet ble forsinket noe som gjorde at vi måtte overnatte på hotell og ta tidligst mulige fly noen timer senere. Søvnen ble absolutt ikke bra og kroppen har stresset mye.

Jeg kjente at alt i alt så kunne jeg trene, men jeg måtte se ann vekten jeg brukte. Målet var 4x260 idag, men så oppbrukt poweren var i dag så gikk jeg for 4x252,5 kg noe som ble ny rekord. Fornøyd med dette selv om jeg grunnet siste rep. Det var ikke helt min dag i dag.

3x170 ville vært tangering i floopress. Det kjentes veldig bra ut her, men jeg var uheldig igjen og bommet på bane og diverse. Greit likevel. Helt okei smalbenk.


Takk.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=gMJY1dhhgro#noexternalembed
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Walgermo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 040
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 040

Sv: Fasiten
« #15438 : 18. juni 2012, 22:39 »
Takk for en artig tur til Stockholm! Wink Gleder meg til å lese rapporten..
Stevne:
372.5-260-330
Raw:
275-205-287,5


Landslagsløfter i Styrkeløft
____________________________________________________________________________

YouTube | Sjøholt AtletklubbLogg

Utlogget crossfit5

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Fasiten
« #15439 : 18. juni 2012, 22:55 »
Det var da enda flaks for ham at dette skjedde i Texas og ikke Norge.  I Norge hadde han jo fått 21 års fengsel +10 års forvaring for alvorlig brudd og krenkelse av den pedofile mannens rettigheter.

En kan jo ikke ha slike gale drapsmenn gående fritt på gata, som dreper andre kun basert på at de fersker dem mens de prøver å ha littegran sex med deres 4 år gamle datter.  Det korrekte handlingsmønsteret ville jo vært å ringe politiet for deretter å observere voldtekten på trygg avstand i 30 minutter fram til politipatrulen ankommer åstedet.

Noe som er interresant, er at fra hva jeg kan se så er mannen enda ikke arrestert, og det ser ikke ut til at han kommer til å bli det heller:

http://www.opposingviews.com/i/society/crime/texas-father-murders-pedophile-caught-molesting-his-daughter

Hva det at han angrer angår, så tviler jeg på at han faktisk gjør det, men det kan jo være litt lurt å si dette med tanke på potensiell straffeforfølgelse, rettsak osv.

Nei, det hadde jo vært nodverge i Norge... usa er jo kjent for å ha verdens strengeste straffer, så jeg vil vel ikke akkurat si at det var flaks, speiselt ikke i de fleste tilfeller..

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15440 : 18. juni 2012, 23:12 »
Nei, det hadde jo vært nodverge i Norge...
Sikker på det? Jeg TROR at man ville blitt straffeforfulgt om man drepte en voldtektsmann på denne måten. Aktoratet hadde nok påstått at mannen som drepte skulle skuvet bort voldtektsmannen, tatt jenta si og dratt for så å ringe politiet og anmelde saken.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Fasiten
« #15441 : 18. juni 2012, 23:19 »
Man hadde nok blitt straffeforfulgt ja. På samme måte som i de tilfellene hvor offer for innbrudd har gitt innbruddstyven en litt drøy lusing

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Fasiten
« #15442 : 19. juni 2012, 12:49 »
På tide med en kjapp oppsummering av Stockholm turen...  Avreise var fredag morgen... Avtalte med Einar at vi skulle ta bilen hans å kjøre til Værnes... Han skulle plukke meg opp kl 07.00 fredag morgen, jeg stod derfor opp kl 06.15 lagde god frokost å var klar i god tid... Kl 07.05 sendte jeg en sms for å høre om han var på vei... Da fikk jeg svaret: "ER DU GAL??? jeg har nettopp stått opp..."  Typisk Gilberg.. Han er født minst 45 minutter for seint...     

Vel fremme så veltet han seg ut av bilen og jogget inn på butikken, han skulle ha frokost....  Jeg satte meg inn i førersetet for såpass lenge har jeg kjent Einar at jeg forstod at han skule spise, og hvis vi skulle rekke flyet så måtte vi komme oss avsted...  Fikk beskjed om at vi måtte kjøre gamleveien og holde oss godt under 60 for bilen var ikke helt tipp topp   Det var vel en understatement, når jeg nærmet meg 50kmt så bråkte og ristet bilen så fælt at jeg ble skeptisk......... over 40kmt ristet rattet så kraftig at jeg lurte på om både bilen og jeg hadde Parkinsons...... Einar lurte på om jeg like BMW`en hans.... (han kjører en gammel sliten avensis) jaja... Vi kom oss i hvertfall til Værnes til slutt....  Og derfrra kom vi oss til Stockholm... Det tok ikke lange tiden og mange meterne med spasering på flyplasser for Einar begynte å stønne å pese som et damplokomotiv... Heldigvis er Einar som meg når det gjelder mat... Vi satte oss ned på første og beste plass for å få i oss litt mat... Maten kom fort og forsvant ned i magene våres like fort som den kom...   Derfra gikk turen inn på flyet.

Jeg skal ærlig inrømme at jeg var litt skeptisk på om den enorme kroppen til Einar skulle få plass i et fly sete... Det viste seg at dette skulle bli en utfordring av de sjeldne, Nå skal det sier at jeg er 183cm og 105kg og det er såvidt jeg får plass i et flysete, så når Einar på under 180cm og 150+kg skulle sette seg så ble det litt problematisk....  Heldigvis var det ingen som skulle sitte mellom oss. så problemet ble løst med at Einar vippet opp armlenet mellom hans og nabosetet da fikk han skviset seg på plass... Så kom neste utfordring, fest setebelte lyset kom på, Einar fomlet med selen... FAEN!! den er for liten kom det fra en ganske svett Gilberg...  Jeg satt å vrei meg i krampelatter på innerste setet. Dette var morro!!  Men etter litt romstering fikk Mr. Gilberg på plass selen og sluknet som et lys...

Det gikk ca 30 sekund fra selen var på til Einar sovnet, for så å ta en DB drag med flyets 2 jetmotorer...       

Einar vant lett!     Hver gang flyvertinnene gikk forbi smilte de sine søteste smil og kjempet for ikke å ramle om på gulvet i krampelatter...   


Vi kom oss Arlanda...

To be continued.........
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15443 : 19. juni 2012, 20:09 »
hahahahah, jævlig bra rapport! Cheesy Cheesy Cheesy

Utlogget crossfit5

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Fasiten
« #15444 : 19. juni 2012, 21:47 »
Sikker på det? Jeg TROR at man ville blitt straffeforfulgt om man drepte en voldtektsmann på denne måten. Aktoratet hadde nok påstått at mannen som drepte skulle skuvet bort voldtektsmannen, tatt jenta si og dratt for så å ringe politiet og anmelde saken.

Selvfølgelig det finnes mange vurderingsmomenter, og en kan ikke lese noe sånn rett ut av loven, men en overskridelse av nødverge er straffri hvis overskridelsen har funnet sted på grunn av en "ved angrepet fremkalt sinnsbevegelse eller bestyrtelse". Man kan jo aldri si sikkert hva utfallet ville blitt men det er jo mye snakk om sunn fornuft, og de fleste ville nok hatt sympati med faren...

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15445 : 19. juni 2012, 21:58 »
Tirsdag 19.juni 2012

Markløft - klassisk uten belte
(1 RM = 260kg, 2 RM = 267.5kg, 3 RM = 240kg)
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg @ 8.5 RPE
3 x 242.5kg @ 10 RPE 2.5kg forbedring av treningspers fra 07.02.2012!
3 x 230kg @ 9 RPE

Benkpress - med kjetting
(2 RM = 157.5kg, 3 RM = 155kg)
3 x 20kg
3 x 60kg
3 x 90kg
3 x 120kg
3 x 140kg @ 8.5 RPE
3 x 145kg @ 8.5 RPE
3 x 150kg @ 9 RPE
3 x 140kg @ 8.5 RPE
3 x 140kg @ 8.5 RPE

Knebøy - lunge
(3 RM = 40kg)
3 x 20kg
5 x 72.5kg @ 9 RPE 2.5kg forbedring av treningspers fra 17.04.2012!

FINITO

Ganske bra dag egentlig.

Veldig fine reps på første og andre reps på 242,5 i marken før problemet mitt dukket opp på tredje. Er relativt fornøyd uansett. Skulle være en nier og jeg synes på en måte ikke den tredje er så tung, men når det blir som det blir så må jeg sette en tier der.

Benken var overraskende bra. Forferdelig å se at noen har ødelagt kjettingoppsettet mitt så jeg brukte 30 minutter på å få fikset dette sammen med hjelp fra andre. Nå ble nok oppsettet enda bedre enn det var og 3x150 kg er nok det beste jeg har gjort på Nidarø. Rekorden er 3x155 i monolift på Selsbakk tror jeg.

Utfall var best ever! Helt fantastisk Smiley Fortsetter jeg slik så kan jeg øke vekten mye på denne øvelsen framover og da vil både bøy og mark bli bedre.

Jeg var ikke helt i form i dag heller så jeg er ganske så fornøyd med dagens trening på de fleste måter.

Takk.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=gR6DsFo_VbE#noexternalembed
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #15446 : 20. juni 2012, 13:54 »
På tide med en kjapp oppsummering av Stockholm turen...  Avreise var fredag morgen... Avtalte med Einar at vi skulle ta bilen hans å kjøre til Værnes... Han skulle plukke meg opp kl 07.00 fredag morgen, jeg stod derfor opp kl 06.15 lagde god frokost å var klar i god tid... Kl 07.05 sendte jeg en sms for å høre om han var på vei... Da fikk jeg svaret: "ER DU GAL??? jeg har nettopp stått opp..."  Typisk Gilberg.. Han er født minst 45 minutter for seint...    

Vel fremme så veltet han seg ut av bilen og jogget inn på butikken, han skulle ha frokost....  Jeg satte meg inn i førersetet for såpass lenge har jeg kjent Einar at jeg forstod at han skule spise, og hvis vi skulle rekke flyet så måtte vi komme oss avsted...  Fikk beskjed om at vi måtte kjøre gamleveien og holde oss godt under 60 for bilen var ikke helt tipp topp   Det var vel en understatement, når jeg nærmet meg 50kmt så bråkte og ristet bilen så fælt at jeg ble skeptisk......... over 40kmt ristet rattet så kraftig at jeg lurte på om både bilen og jeg hadde Parkinsons...... Einar lurte på om jeg like BMW`en hans.... (han kjører en gammel sliten avensis) jaja... Vi kom oss i hvertfall til Værnes til slutt....  Og derfrra kom vi oss til Stockholm... Det tok ikke lange tiden og mange meterne med spasering på flyplasser for Einar begynte å stønne å pese som et damplokomotiv... Heldigvis er Einar som meg når det gjelder mat... Vi satte oss ned på første og beste plass for å få i oss litt mat... Maten kom fort og forsvant ned i magene våres like fort som den kom...   Derfra gikk turen inn på flyet.

Jeg skal ærlig inrømme at jeg var litt skeptisk på om den enorme kroppen til Einar skulle få plass i et fly sete... Det viste seg at dette skulle bli en utfordring av de sjeldne, Nå skal det sier at jeg er 183cm og 105kg og det er såvidt jeg får plass i et flysete, så når Einar på under 180cm og 150+kg skulle sette seg så ble det litt problematisk....  Heldigvis var det ingen som skulle sitte mellom oss. så problemet ble løst med at Einar vippet opp armlenet mellom hans og nabosetet da fikk han skviset seg på plass... Så kom neste utfordring, fest setebelte lyset kom på, Einar fomlet med selen... FAEN!! den er for liten kom det fra en ganske svett Gilberg...  Jeg satt å vrei meg i krampelatter på innerste setet. Dette var morro!!  Men etter litt romstering fikk Mr. Gilberg på plass selen og sluknet som et lys...

Det gikk ca 30 sekund fra selen var på til Einar sovnet, for så å ta en DB drag med flyets 2 jetmotorer...       

Einar vant lett!     Hver gang flyvertinnene gikk forbi smilte de sine søteste smil og kjempet for ikke å ramle om på gulvet i krampelatter...   


Vi kom oss Arlanda...

To be continued.........


Honnør!
ENDELIG får vi fasiten i Fasiten! Cheesy
Dette var helt topp lesning, foruten en løgn/overdrivelse (?); "Vel fremme så veltet han seg ut av bilen og jogget inn på butikken, han skulle ha frokost...."

Jogget Einar?!  Huh

Mens jeg er her inne må jeg også korrigere en detalje fra din NM oppsummering, Brustrikset du brukte i siste benk kom ikke fra en KK-67 mann! Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15447 : 20. juni 2012, 14:10 »
Dette er ikke fasiten i Fasiten, Lars. Bare vent ; den kommer! Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Fasiten
« #15448 : 20. juni 2012, 19:15 »
Honnør!
ENDELIG får vi fasiten i Fasiten! Cheesy
Dette var helt topp lesning, foruten en løgn/overdrivelse (?); "Vel fremme så veltet han seg ut av bilen og jogget inn på butikken, han skulle ha frokost...."

Jogget Einar?!  Huh

Mens jeg er her inne må jeg også korrigere en detalje fra din NM oppsummering, Brustrikset du brukte i siste benk kom ikke fra en KK-67 mann! Smiley

Hehehe! Det kommer mere Wink

Ja... i hvertfall i forhold til vanlig gåtempo....

Har fått påpekninger fra flere om at brustrikset ikke kom fra en KK-67 mann... 

Tusen takk Wink
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #15449 : 21. juni 2012, 08:28 »
Hehehe! Det kommer mere Wink

Ja... i hvertfall i forhold til vanlig gåtempo....

Har fått påpekninger fra flere om at brustrikset ikke kom fra en KK-67 mann... 

Tusen takk Wink

En artig skildring, må innrømme at jeg flirte godt.
Gleder meg til fortsettelsen Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!