Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957797 ganger)

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Fasiten
« #15690 : 28. september 2012, 04:16 »
Er du fortsatt like sterk i troen på Tuchscherers systemer, eller vurderer du etter hvert å gå tilbake til mer "tradisjonell" trening? Hvor mye lenger er du evt villig til å følge opplegget uten fremgang i bøy (1rm)?

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15691 : 28. september 2012, 14:20 »
Er ikke lett å se hva som kommer til å skje, men er du tålmodig nok så løsner det nesten alltid. Du har jo kommer over 200 i benk. Tror det løsner i bøy og da kommer 320 fort. (Så tar du på en drakt løfter 400 og knuser Olaf Dahl og Wink )

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15692 : 28. september 2012, 14:27 »
Har en idè, vet ikke om det noen god idè: Du kan jo ta deg en skikkelig hvileperiode. Nå har jeg aldri trent på ditt nivå, men min erfaring er at etter en pause der man mister en del styrke tar man ofte et nytt steg når man starter på igjen. Man kommer seg først opp til sitt gamle nivå +  at man kommer litt over det også. Er vel ikke bare jeg som har merket det. Men jeg er bare en hobbyløfter som aldri har trent jevnt over mange år. Har hatt mange opphold. Så om det virker på "godt trente" vet jeg ikke. Men jeg leste at russiske vektløftere hadde også merket seg dette fenomenet. Etter en skadeperiode ble det ofte pers etter opptreningen.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15693 : 28. september 2012, 15:09 »
Har en idè, vet ikke om det noen god idè: Du kan jo ta deg en skikkelig hvileperiode. Nå har jeg aldri trent på ditt nivå, men min erfaring er at etter en pause der man mister en del styrke tar man ofte et nytt steg når man starter på igjen. Man kommer seg først opp til sitt gamle nivå +  at man kommer litt over det også. Er vel ikke bare jeg som har merket det. Men jeg er bare en hobbyløfter som aldri har trent jevnt over mange år. Har hatt mange opphold. Så om det virker på "godt trente" vet jeg ikke. Men jeg leste at russiske vektløftere hadde også merket seg dette fenomenet. Etter en skadeperiode ble det ofte pers etter opptreningen.

Gilberg snakket jo tidligere om at han gikk opp i markløft etter en "hvileperiode". Så hardt som han trener så er det kanskje en idè med litt små-periodisering en gang i blant ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15694 : 28. september 2012, 21:21 »
Fredag 28.september 2012

Markløft - klassisk til knær
(3 RM = 200kg)
3 x 125kg
5 kg feillastet ene siden
3 x 160kg
3 x 200kg Tangering av pers!
4 x 210kg @ 9 RPE 30kg opp fra pers på like mange repetisjoner! 10kg opp fra pers uavhengig av repetisjoner!
4 x 190kg @ 8.5 RPE 1 repetisjon opp fra pers på denne vekten! 10kg opp fra pers på like mange repetisjoner!
Vis detaljer

Benkpress - på klosse, med bredt grep
(2 RM = 187.5kg, 3 RM = 175kg)
4 x 60kg
4 x 90kg
4 x 120kg
4 x 150kg
4 x 170kg @ 8.5 RPE
4 x 175kg @ 9 RPE 1 repetisjon opp fra pers på denne vekten! 2.5kg opp fra pers på like mange repetisjoner!
4 x 162.5kg @ 8 RPE
4 x 162.5kg @ 7.5 RPE
Vis detaljer

Markløft - romansk
5 x 120kg
5 x 160kg 20kg opp fra pers på like mange repetisjoner!
8 x 185kg @ 8.5 RPE 35kg opp fra pers på like mange repetisjoner! 5kg opp fra pers uavhengig av repetisjoner!
Vis detaljer

FINITO

Haha! For en dag! Pers i alt! Benken som var så jævlig i går var himmelsk i dag. Sistesettet, som ikke kom med på film, ble suverent best. Alle reps kontrollert ned, alle med stopp og jeg kunne ha doblet repsene ; altså gjort 8 reps på vekten. Herlig! På siste øvelse, rumenske markløft, visste jeg at pers var 7x180 kg. Jeg startet fra bakken og visste ikke om jeg på persen telte første rep. Derfor tok jeg én ekstra rep. Likevel ble det lett! Smiley

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=lL_CMmj5vjE
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15695 : 28. september 2012, 21:51 »
Fredag 28.september 2012

Markløft - klassisk til knær
(3 RM = 200kg)
3 x 125kg
5 kg feillastet ene siden
3 x 160kg
3 x 200kg Tangering av pers!
4 x 210kg @ 9 RPE 30kg opp fra pers på like mange repetisjoner! 10kg opp fra pers uavhengig av repetisjoner!
4 x 190kg @ 8.5 RPE 1 repetisjon opp fra pers på denne vekten! 10kg opp fra pers på like mange repetisjoner!
Vis detaljer

Benkpress - på klosse, med bredt grep
(2 RM = 187.5kg, 3 RM = 175kg)
4 x 60kg
4 x 90kg
4 x 120kg
4 x 150kg
4 x 170kg @ 8.5 RPE
4 x 175kg @ 9 RPE 1 repetisjon opp fra pers på denne vekten! 2.5kg opp fra pers på like mange repetisjoner!
4 x 162.5kg @ 8 RPE
4 x 162.5kg @ 7.5 RPE
Vis detaljer

Markløft - romansk
5 x 120kg
5 x 160kg 20kg opp fra pers på like mange repetisjoner!
8 x 185kg @ 8.5 RPE 35kg opp fra pers på like mange repetisjoner! 5kg opp fra pers uavhengig av repetisjoner!
Vis detaljer

FINITO

Haha! For en dag! Pers i alt! Benken som var så jævlig i går var himmelsk i dag. Sistesettet, som ikke kom med på film, ble suverent best. Alle reps kontrollert ned, alle med stopp og jeg kunne ha doblet repsene ; altså gjort 8 reps på vekten. Herlig! På siste øvelse, rumenske markløft, visste jeg at pers var 7x180 kg. Jeg startet fra bakken og visste ikke om jeg på persen telte første rep. Derfor tok jeg én ekstra rep. Likevel ble det lett! Smiley

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=lL_CMmj5vjE

ser ut som du skal frivende 185 kg. peis på, kanskje får du det på skuldrene

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15696 : 28. september 2012, 22:24 »
Er du fortsatt like sterk i troen på Tuchscherers systemer, eller vurderer du etter hvert å gå tilbake til mer "tradisjonell" trening? Hvor mye lenger er du evt villig til å følge opplegget uten fremgang i bøy (1rm)?
Jeg er fortsatt sterk i troen, ja. Så lenge jeg fortsetter å perse på både varianter og reps så vet jeg jo at 1RM vil røre på seg også. Plutselig når jeg tar 2x312,5 i bøy, f.eks., så er det klart at maksen har økt. Uansett har jeg veldig tro på systemet. Selve treningsprogrammet kan forandres mye og innsatsen jeg legger ned, mengden, kan jeg bedre endel ; men selve systemet med Mike som trener.. ja, det kommer nok til å ta ganske lang tid før jeg evt. skulle lagt dette på is.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15697 : 01. oktober 2012, 21:25 »
Mandag 01.oktober 2012

Knebøy - uten belte
(2 RM = 245kg, 3 RM = 260kg)
5 x 20kg
5 x 20kg
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 210kg
 Vis detaljer

Knebøy
(1 RM = 302.5kg, 2 RM = 285kg, 3 RM = 275kg)
3 x 240kg
3 x 240kg
3 x 240kg
 Vis detaljer

Benkpress - med stopp, bredt grep
(1 RM = 202.5kg, 2 RM = 185kg, 3 RM = 175kg)
3 x 60kg
3 x 90kg
3 x 120kg
1 x 140kg
3 x 155kg
3 x 155kg
3 x 155kg
 Vis detaljer

Markløft - klassisk uten belte
(1 RM = 260kg, 2 RM = 267.5kg, 3 RM = 242.5kg)
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg
 Vis detaljer

FINITO

Ja, mye har skjedd i det siste.

For å begynne med treningen i dag så fikk jeg ukens program for et par dager siden. Og der sto det noe så enkelt som "monday 3x3x70-80%, wednesday 3x3x70%" og ditt og datt. Poenget var at jeg skulle gjøre de tre store med 3x3 med 80% og 70%. Og poenget med dette var å få god oppladning til tenkt stevne søndag. Ettersom jeg likevel skal være på Skogn på lørdag og det er midt-norsk da så meldte jeg meg på i dag slik at jeg slipper å gjøre et stevne alene f.eks. dagen etter. Det er jo bare tåpelig. Sliter fortsatt veldig med astmaen så jeg er absolutt ikke i topp form, så jeg har ingen store ambisjoner på Skogn. Målet er å få 9 av 9 og løfte rundt pers sammenlagt.

Formen var ikke særlig bra i dag, men jeg gjorde det jeg skulle gjøre. På førstesettet i bøy så prøvdøe jeg virkelig å være dyp og det klarte jeg med glans. Jeg var såpass dyp at jeg synes det er unødvendig dypt. Derfor prøvde jeg meg fram på vanlig bøy uten å tenke på dybden og spør man meg så ble dybden da perfekt. Tvilstilfeller alle sammen Smiley

Benken virket å være meget bra. Markløften litt tung.

Ellers har jeg blitt singel. Fru Gilberg har blitt lei av at jeg er så dårlig med mine initiativer og at jeg er så lite spontan. Hun har hatt en drøm om hvordan vi skulle bli, men hun har ikke håp om at det blir slik lengre. Jeg på min side har hatt en drøm angående henne, men etter 7 års venting er det vel like så greit. Det har nesten blitt slutt 2-3 ganger tidligere så det var ikke noe sjokk da hun fortalte meg at hun ville flytte for en stund tilbake. Jeg aksepterte det ganske fort og ser alle mulighetene istedet for å dvele mere på det som har vært. Nå blir det kanskje tilbake til sjakk-klubben igjen hvor det er mange år siden jeg har vært fast. Alle damer er også potensielt mine nå slik at jeg kan kjøre i byen og vurdere hver enkelt med visshet i at jeg kan stoppe bilen og spørre om de vil bli kjørt hjem for så å fikse en date senere Smiley Før har fine damer vært terror for mitt hjerte. Nå er de fine damene håp. Så er du en fin dame som leser dette, ja, da vet du at du nå har muligheten på å fange en av de største fiskene i havet. Det er veldig mye negativt med meg, men for den rette er det mye mere positivt. Og hvis du som leser dette ikke er dame så kanskje du kjenner én som du vil koble med Fasiten. Jeg skal selvsagt bare vurdere i utgangspunktet, men bare det at hun får møte meg in person er jo tjeneste godt nok for din venninne. Alle styrkeløftdamer må i alle fall bli informert om dette. Jeg mener det burde stått på forsiden av www.styrkeloft.no at jeg nå er ledig, men alle vet sikkert at jeg er i mot utstyr og det gjelder også utstyr på utstyret ; altså kondom. Og da blir det vel ikke aktuelt med noe forsideoppslag der. Kanskje vektløfterforbundet er interessert i en slik nyhet? Uansett så må alle vektløfterdamer også bli informert om dette. Jeg kjenner endel i miljøet så det må vi få til. Ellers har jeg vurdert å bli med på Paradise Hotell. Stian, som var med i fjord, lurte på hvem neste års gladtjukkas ville bli og jeg må si at jeg hadde passet perfekt som hans oppfølger. Jeg er derimot 1 år for gammel, men tror jeg skulle klart å overbevist selskapet om å fått meg inn likevel. Det jeg er bekymret for, imidlertid, er treningen. Jeg kan jo risikere å måtte bli der lenge.

Birdney Spar har dessuten gjort comeback. Jeg har veldig dårlig stemme for tiden pga. mye hosting og oppkast som ødelegger stemmebåndet, men det gjør ikke så mye i dette tilfellet fordi comebacklåten til Spar er en hiphop-låt. En rap. Det kan også fascinere unge jenter som drømmer om å være sammen en stor og kjent rapper. Jeg har tross alt jævlig mange treff hvis man søker på mitt ekte navn på google.

Her er rapen:
http://www.youtube.com/watch?v=_6MZkZzROhg

Takk!

Video fra treningen:
http://www.youtube.com/watch?v=A7lHnBY1YsM
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Fasiten
« #15698 : 01. oktober 2012, 21:31 »
Mandag 01.oktober 2012

Knebøy - uten belte
(2 RM = 245kg, 3 RM = 260kg)
5 x 20kg
5 x 20kg
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 210kg
 Vis detaljer

Knebøy
(1 RM = 302.5kg, 2 RM = 285kg, 3 RM = 275kg)
3 x 240kg
3 x 240kg
3 x 240kg
 Vis detaljer

Benkpress - med stopp, bredt grep
(1 RM = 202.5kg, 2 RM = 185kg, 3 RM = 175kg)
3 x 60kg
3 x 90kg
3 x 120kg
1 x 140kg
3 x 155kg
3 x 155kg
3 x 155kg
 Vis detaljer

Markløft - klassisk uten belte
(1 RM = 260kg, 2 RM = 267.5kg, 3 RM = 242.5kg)
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg
 Vis detaljer

FINITO

Ja, mye har skjedd i det siste.

For å begynne med treningen i dag så fikk jeg ukens program for et par dager siden. Og der sto det noe så enkelt som "monday 3x3x70-80%, wednesday 3x3x70%" og ditt og datt. Poenget var at jeg skulle gjøre de tre store med 3x3 med 80% og 70%. Og poenget med dette var å få god oppladning til tenkt stevne søndag. Ettersom jeg likevel skal være på Skogn på lørdag og det er midt-norsk da så meldte jeg meg på i dag slik at jeg slipper å gjøre et stevne alene f.eks. dagen etter. Det er jo bare tåpelig. Sliter fortsatt veldig med astmaen så jeg er absolutt ikke i topp form, så jeg har ingen store ambisjoner på Skogn. Målet er å få 9 av 9 og løfte rundt pers sammenlagt.

Formen var ikke særlig bra i dag, men jeg gjorde det jeg skulle gjøre. På førstesettet i bøy så prøvdøe jeg virkelig å være dyp og det klarte jeg med glans. Jeg var såpass dyp at jeg synes det er unødvendig dypt. Derfor prøvde jeg meg fram på vanlig bøy uten å tenke på dybden og spør man meg så ble dybden da perfekt. Tvilstilfeller alle sammen Smiley

Benken virket å være meget bra. Markløften litt tung.

Ellers har jeg blitt singel. Fru Gilberg har blitt lei av at jeg er så dårlig med mine initiativer og at jeg er så lite spontan. Hun har hatt en drøm om hvordan vi skulle bli, men hun har ikke håp om at det blir slik lengre. Jeg på min side har hatt en drøm angående henne, men etter 7 års venting er det vel like så greit. Det har nesten blitt slutt 2-3 ganger tidligere så det var ikke noe sjokk da hun fortalte meg at hun ville flytte for en stund tilbake. Jeg aksepterte det ganske fort og ser alle mulighetene istedet for å dvele mere på det som har vært. Nå blir det kanskje tilbake til sjakk-klubben igjen hvor det er mange år siden jeg har vært fast. Alle damer er også potensielt mine nå slik at jeg kan kjøre i byen og vurdere hver enkelt med visshet i at jeg kan stoppe bilen og spørre om de vil bli kjørt hjem for så å fikse en date senere Smiley Før har fine damer vært terror for mitt hjerte. Nå er de fine damene håp. Så er du en fin dame som leser dette, ja, da vet du at du nå har muligheten på å fange en av de største fiskene i havet. Det er veldig mye negativt med meg, men for den rette er det mye mere positivt. Og hvis du som leser dette ikke er dame så kanskje du kjenner én som du vil koble med Fasiten. Jeg skal selvsagt bare vurdere i utgangspunktet, men bare det at hun får møte meg in person er jo tjeneste godt nok for din venninne. Alle styrkeløftdamer må i alle fall bli informert om dette. Jeg mener det burde stått på forsiden av www.styrkeloft.no at jeg nå er ledig, men alle vet sikkert at jeg er i mot utstyr og det gjelder også utstyr på utstyret ; altså kondom. Og da blir det vel ikke aktuelt med noe forsideoppslag der. Kanskje vektløfterforbundet er interessert i en slik nyhet? Uansett så må alle vektløfterdamer også bli informert om dette. Jeg kjenner endel i miljøet så det må vi få til. Ellers har jeg vurdert å bli med på Paradise Hotell. Stian, som var med i fjord, lurte på hvem neste års gladtjukkas ville bli og jeg må si at jeg hadde passet perfekt som hans oppfølger. Jeg er derimot 1 år for gammel, men tror jeg skulle klart å overbevist selskapet om å fått meg inn likevel. Det jeg er bekymret for, imidlertid, er treningen. Jeg kan jo risikere å måtte bli der lenge.

Birdney Spar har dessuten gjort comeback. Jeg har veldig dårlig stemme for tiden pga. mye hosting og oppkast som ødelegger stemmebåndet, men det gjør ikke så mye i dette tilfellet fordi comebacklåten til Spar er en hiphop-låt. En rap. Det kan også fascinere unge jenter som drømmer om å være sammen en stor og kjent rapper. Jeg har tross alt jævlig mange treff hvis man søker på mitt ekte navn på google.

Her er rapen:
http://www.youtube.com/watch?v=_6MZkZzROhg

Takk!

Video fra treningen:
http://www.youtube.com/watch?v=A7lHnBY1YsM

ang astma og helse. Du har aldri vurdert å trene pumpa litt også på si? Rett å slett for å komme i bedre fysisk form og klare hardere trening uten å dø av oksygenmangel. Astma trenger ikke å være en hindring for dette:)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fasiten
« #15699 : 03. oktober 2012, 17:16 »
Ellers har jeg blitt singel. Fru Gilberg har blitt lei av at jeg er så dårlig med mine initiativer og at jeg er så lite spontan. Hun har hatt en drøm om hvordan vi skulle bli, men hun har ikke håp om at det blir slik lengre. Jeg på min side har hatt en drøm angående henne, men etter 7 års venting er det vel like så greit. Det har nesten blitt slutt 2-3 ganger tidligere så det var ikke noe sjokk da hun fortalte meg at hun ville flytte for en stund tilbake. Jeg aksepterte det ganske fort og ser alle mulighetene istedet for å dvele mere på det som har vært. Nå blir det kanskje tilbake til sjakk-klubben igjen hvor det er mange år siden jeg har vært fast. Alle damer er også potensielt mine nå slik at jeg kan kjøre i byen og vurdere hver enkelt med visshet i at jeg kan stoppe bilen og spørre om de vil bli kjørt hjem for så å fikse en date senere Smiley Før har fine damer vært terror for mitt hjerte. Nå er de fine damene håp. Så er du en fin dame som leser dette, ja, da vet du at du nå har muligheten på å fange en av de største fiskene i havet. Det er veldig mye negativt med meg, men for den rette er det mye mere positivt. Og hvis du som leser dette ikke er dame så kanskje du kjenner én som du vil koble med Fasiten. Jeg skal selvsagt bare vurdere i utgangspunktet, men bare det at hun får møte meg in person er jo tjeneste godt nok for din venninne. Alle styrkeløftdamer må i alle fall bli informert om dette. Jeg mener det burde stått på forsiden av www.styrkeloft.no at jeg nå er ledig, men alle vet sikkert at jeg er i mot utstyr og det gjelder også utstyr på utstyret ; altså kondom. Og da blir det vel ikke aktuelt med noe forsideoppslag der. Kanskje vektløfterforbundet er interessert i en slik nyhet? Uansett så må alle vektløfterdamer også bli informert om dette. Jeg kjenner endel i miljøet så det må vi få til. Ellers har jeg vurdert å bli med på Paradise Hotell. Stian, som var med i fjord, lurte på hvem neste års gladtjukkas ville bli og jeg må si at jeg hadde passet perfekt som hans oppfølger. Jeg er derimot 1 år for gammel, men tror jeg skulle klart å overbevist selskapet om å fått meg inn likevel. Det jeg er bekymret for, imidlertid, er treningen. Jeg kan jo risikere å måtte bli der lenge.

Birdney Spar har dessuten gjort comeback. Jeg har veldig dårlig stemme for tiden pga. mye hosting og oppkast som ødelegger stemmebåndet, men det gjør ikke så mye i dette tilfellet fordi comebacklåten til Spar er en hiphop-låt. En rap. Det kan også fascinere unge jenter som drømmer om å være sammen en stor og kjent rapper. Jeg har tross alt jævlig mange treff hvis man søker på mitt ekte navn på google.

Her er rapen:
http://www.youtube.com/watch?v=_6MZkZzROhg

Takk!

Video fra treningen:
http://www.youtube.com/watch?v=A7lHnBY1YsM


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fasiten
« #15700 : 03. oktober 2012, 17:53 »
Jeg bryter mitt selvpålagte hiatus fra treningsforum for å si dette; trist å høre at det er slutt- men det er viktig å se muligheter for personlig utvikling også. Det andre jeg hadde tenkt å si var at jeg har en drøm om at gilberg og undertegnede en gang skal ha slankekonkurranse, eller deffing ala bøs. Tror dog ikke dette er realistisk før gilberg har lagt opp...

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Fasiten
« #15701 : 03. oktober 2012, 18:51 »
Det andre jeg hadde tenkt å si var at jeg har en drøm om at gilberg og undertegnede en gang skal ha slankekonkurranse, eller deffing ala bøs. Tror dog ikke dette er realistisk før gilberg har lagt opp...

En superdeffa Gilberg på scenen, samt et lekkert friprogram? Hadde vært skøy, men regner med det bare blir med fantasien.

Smil med det smilet du har.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Fasiten
« #15702 : 03. oktober 2012, 20:42 »
Leit med dama.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15703 : 03. oktober 2012, 21:50 »
Onsdag 3.oktober 2012

Onsdag 3.10.2012
03.10.2012 @ 17:40:27 | Rediger

Knebøy - uten belte
(2 RM = 245kg, 3 RM = 260kg)
5 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 210kg
3 x 210kg
3 x 210kg
 Vis detaljer

Benkpress - med stopp, bredt grep
(1 RM = 202.5kg, 2 RM = 185kg, 3 RM = 175kg)
5 x 60kg
3 x 90kg
1 x 120kg
3 x 135kg
3 x 135kg
3 x 135kg
 Vis detaljer

Markløft - klassisk uten belte
(1 RM = 260kg, 2 RM = 267.5kg, 3 RM = 242.5kg)
3 x 120kg  2 repetisjoner opp fra pers på denne vekten!
3 x 150kg
1 x 190kg

FINITO

Trøtt og sliten. Knebøy var tungt, men gikk greit. Benk startet litt dårlig men ble bedre. Mark var bra.

Stevne lørdag med innveiing så sent som 08.00.

Takk.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Fasiten
« #15704 : 04. oktober 2012, 15:45 »
Knipset et snopshot av Einar rett etter han hadde fortært levningene etter Luddergutten:
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!