Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954724 ganger)

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Fasiten
« #15705 : 04. oktober 2012, 16:19 »
Knipset et snopshot av Einar rett etter han hadde fortært levningene etter Luddergutten:

Regner også med at Gilbergwhirlen ble gjort?!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #15706 : 04. oktober 2012, 16:49 »
Hvordan tror du samlivsbruddet kommer til å påvirke treningen? Har det gått tungt inn på deg? (tar meg friheten å spørre om dette i en ellers så svært personlig treningslogg)
Education is important, but big biceps are importanter.

EmyR

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #15707 : 04. oktober 2012, 17:07 »
Hvordan tror du samlivsbruddet kommer til å påvirke treningen? Har det gått tungt inn på deg? (tar meg friheten å spørre om dette i en ellers så svært personlig treningslogg)

Ser ikke ut at han bryr seg så mye når han allerede er på leiting etter nye sneller (sarkastisk eller ei...)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15708 : 04. oktober 2012, 17:37 »
Hvordan tror du samlivsbruddet kommer til å påvirke treningen? Har det gått tungt inn på deg? (tar meg friheten å spørre om dette i en ellers så svært personlig treningslogg)
Det vil ikke bety noe for treningen. Og det har ikke gått tungt inn på meg i det hele tatt. Det var nesten mer som en lettelse da jeg nesten visste at det ville komme. Jeg føler at jeg ikke helt passer inn i noe forhold. Jeg er både spesiell og sær og liker godt å være alene, men jeg liker selvsagt ikke ensomhet og har alltid følt at livet går ut på å få en familie. Jeg kunne ikke gått igjennom dette livet uten å ha fått barn f.eks. Nå har jeg fått barn og jeg skulle absolutt gjerne sett at de hadde møtt meg i døren hver dag jeg kom hjem fra jobb, slik som det har vært hittil, men selv om jeg kan gå glipp av dette så mister jeg ikke dem. Det er det viktige. Samboerskapet mitt har vinglet ganske mye i 2-3 år. Det har nesten vært slutt 2-3 ganger, men DE to gangene har jeg vært helt på tuppa. Da har jeg grått og være helt fra meg. Dette sammen med at jeg er flink til å ordlegge meg så har jeg klart å reparere og beholde forholdet. De ting hun har mislikt med meg, f.eks. det å bidra lite i hjemmet, stå opp sent osv. har jeg skjerpet, men jeg har ofte falt tilbake av ulike grunner. I det siste har jeg faktisk blitt mye bedre på å gjøre oppgaver i hjemmet da jeg begynte å se gleden av å gjøre dette selv, ikke pga. press for å holde samboerskapet i sjakk, men av glede. Derfor var skuffelsen stor da hun plutselig sa ifra om at hun ville flytte, men denne gangen visste jeg at jeg hadde vært en veldig flink samboer og at jeg har grått så mye tidligere at jeg måtte bare forstå at nå var det ikke noe mer å holde på. Selv om jeg kan bli med på en tur, reise eller ferie, så betyr det ikke at jeg VIL dette. Og min samboer ønsker en som VIL disse ting. Jeg skaper drama når slike ting dukker opp. Det kan være jeg klarer å holde kjeft, men det merkes nok at jeg kan bli litt oppgitt eller nølende når det er snakk om en utflukt eller noe. Og hvis hun ikke merker det og jeg klarer å unngå å syte underveis, så merker hun det ved at jeg utbryter: "ENDELIG HJEM!" når jeg kommer hjem igjen Smiley

Vi bor fortsatt under samme tak og alt er egentlig slik som før. Egentlig er nesten ting bedre enn før. Det at jeg har lagt ut "kontaktannonser" på datingsider er like mye seriøst som det er hobby ; jeg synes det er spennende. Og det tar lang tid før man treffer noe slik også normalt, så hvorfor unngå sidene hvis alternativet er å deppe eller kanskje gå glipp av den rette fordi hun fant noen andre før du fant henne? Smiley Jeg legger meg ikke ned med dyna over hodet. Jeg tar tak med engang. Likevel skal det tillegges at jeg fikk en liten klump i magen da jeg så profil for dama på to av sidene jeg er registrert. Hun er ikke så mye bedre hun heller, hehe ; egentlig verre ettersom det var hun som ville dra Smiley Uansett får vi se ; jeg mener hun er litt dum som ønsker å flytte og forlate meg. Kanskje hun tar til fornuft og blir værende, men jeg tviler på det da.

Uansett går det bra med meg. Jeg ser fullt av muligheter nå.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fasiten
« #15709 : 04. oktober 2012, 18:36 »
Imponert over hvor ærlig du skriver! Du høres fornuftig ut fra utsiden, det skal du vite. Jeg vet ikke stort om denne saken, da jeg ikke har lest noe mer om det enn det siste innlegget her, men det virker som du gjorde et smart valg. Jeg håper ting snur seg for deg, og at du finner deg en riktig match! Det er ikke noe poeng i å være sammen med noen man ikke kan være 100% seg selv sammen med. Det høres ut som dere ville forskjellige ting i det forholdet du var i, og da er det best å bare anerkjenne det og gå videre hver for seg. Jo lenger man venter, jo verre blir det. Jeg ville vært veldig glad for å ha vært ferdig med en slik situasjon, uansett hvor bra det hadde vært tidligere. Det er viktig å huske på hvorfor det ikke fungerte.

Godt du går fremtiden i møte ved å se fremover, ikke bakover. Smiley

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Fasiten
« #15710 : 04. oktober 2012, 21:35 »
Imponert over hvor ærlig du skriver!



Dette!

Setter pris på den ærligheten Einar viser i Fasiten. Det er det som gjør fasiten så "go". Ærligheten til Einar er rett fram, både positivt og negativt.

Hvordan ser du på det med ungene framover nå, Einar? Blir du helge-pappa? Eller skal dere dele ansvaret likt? Er du forberedt på at du alene må ta ansvar ovenfor barna over lengre tid? Er ikke mange siden tilbake i Fasiten du nevner at madammen skal reise bort, du må passe barn. Noe som kan bli litt stressende.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15711 : 04. oktober 2012, 21:49 »
Dette!

Setter pris på den ærligheten Einar viser i Fasiten. Det er det som gjør fasiten så "go". Ærligheten til Einar er rett fram, både positivt og negativt.

Hvordan ser du på det med ungene framover nå, Einar? Blir du helge-pappa? Eller skal dere dele ansvaret likt? Er du forberedt på at du alene må ta ansvar ovenfor barna over lengre tid? Er ikke mange siden tilbake i Fasiten du nevner at madammen skal reise bort, du må passe barn. Noe som kan bli litt stressende.
Jeg regner med at jeg blir helgepappa. Og det er bare kos. Jeg tror jeg får alle fordelene av å være foreldre samtidig som jeg er pappa og får god kontakt med dem. Håper at dama blir å bo i Trondheim, da KAN jeg møte ungene hver dag om jeg vil. Jeg ønsker den friheten. Ellers kan det bli litt stress, ja, men jeg skal klare å takle det . Det går nok bra uansett hvordan fordeling og slikt blir.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Luddergutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fasiten
« #15712 : 05. oktober 2012, 00:42 »
Knipset et snopshot av Einar rett etter han hadde fortært levningene etter Luddergutten:

Om du med "fortært"  egentlig mener avsuging og rimjob så.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Fasiten
« #15713 : 05. oktober 2012, 02:24 »
Om du med "fortært"  egentlig mener avsuging og rimjob så.
Sliter du med høy konsentrasjon av kjøttetende bakterier på penis eller i anus?

Utlogget Luddergutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fasiten
« #15714 : 05. oktober 2012, 03:28 »
Sliter du med høy konsentrasjon av kjøttetende bakterier på penis eller i anus?
Tydeligvis.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fasiten
« #15715 : 05. oktober 2012, 09:48 »
Jeg regner med at jeg blir helgepappa. Og det er bare kos. Jeg tror jeg får alle fordelene av å være foreldre samtidig som jeg er pappa og får god kontakt med dem. Håper at dama blir å bo i Trondheim, da KAN jeg møte ungene hver dag om jeg vil. Jeg ønsker den friheten. Ellers kan det bli litt stress, ja, men jeg skal klare å takle det . Det går nok bra uansett hvordan fordeling og slikt blir.

Trist med brudd, men livet må jo uansett gå videre. Lett er det i de fleste tilfeller aldri, og min erfaring er at det gjerne er dager der det ikke finnes lett i det hele tatt. Heldigvis går det gjerne lengre og lengre mellom dem. Virker som du takler det bra så langt, og at dere har en god tone der i mellom - det er i hvertfall en utrolig stor fordel.

Unger og slikt finner en gjerne litt mer ut av etter litt tid. Det viktigste er i grunn å sette dem forran alt det andre som vi voksne måtte ha å slite med oss i mellom.
Alle er forskjellige, så det er egentlig bare noe en må ta og føle litt på, så får en heller gjøre noen justeringer etterhvert dersom det er ønskelig, praktisk mulig og fornuftig. Smiley

Dette går bra det!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15716 : 05. oktober 2012, 11:35 »
Trist med brudd, men livet må jo uansett gå videre. Lett er det i de fleste tilfeller aldri, og min erfaring er at det gjerne er dager der det ikke finnes lett i det hele tatt. Heldigvis går det gjerne lengre og lengre mellom dem. Virker som du takler det bra så langt, og at dere har en god tone der i mellom - det er i hvertfall en utrolig stor fordel.

Unger og slikt finner en gjerne litt mer ut av etter litt tid. Det viktigste er i grunn å sette dem forran alt det andre som vi voksne måtte ha å slite med oss i mellom.
Alle er forskjellige, så det er egentlig bare noe en må ta og føle litt på, så får en heller gjøre noen justeringer etterhvert dersom det er, ønskelig, praktisk mulig og fornuftig. Smiley

Dette går bra det!
Godt sagt!

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Fasiten
« #15717 : 05. oktober 2012, 12:20 »
Om du med "fortært"  egentlig mener avsuging og rimjob så.

Ja.. Var selvfølgelig det jeg mente.. Skrev bare noe helt annet....  Smiley Endelig er du tilbake! Har savnet deg luddergutten!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15718 : 05. oktober 2012, 19:25 »
Ja.. Var selvfølgelig det jeg mente.. Skrev bare noe helt annet....  Smiley Endelig er du tilbake! Har savnet deg luddergutten!

Samme her Wink

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15719 : 06. oktober 2012, 16:36 »
Sliter du med høy konsentrasjon av kjøttetende bakterier på penis eller i anus?

Tydeligvis.

Vi får vente på å se bildet eller videoen fra de kjøttetende bakterienes frammarsj. Et Ludderskjelett med "made in Gilberg" trykt på innsida av skallen blir nødvendigvis resultatet over tid.

 
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!