Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2955041 ganger)

EmyR

  • Gjest

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15736 : 13. oktober 2012, 00:59 »
http://www.youtube.com/watch?v=zqW5gQ2ghsY&feature=relmfu

380 i knebøy, Einar!!! det visste jeg ikke. ble vel ikke godkjent siden det ikke er persen din, men det kunne ikke vært langt unna. 380 er jo neste verdenstopp. Var du sterke da enn
 nå?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15737 : 13. oktober 2012, 03:52 »
http://www.youtube.com/watch?v=zqW5gQ2ghsY&feature=relmfu

380 i knebøy, Einar!!! det visste jeg ikke. ble vel ikke godkjent siden det ikke er persen din, men det kunne ikke vært langt unna. 380 er jo neste verdenstopp. Var du sterke da enn
 nå?
Hehe - verdenstopp er det IKKE, men den gang var det slik at jeg så muligheten for en norgesrekord. Dette var jo før CYC kom for fullt Smiley Jeg var ABSOLUTT ikke sterkere da enn nå. Min max var 272,5 kg i knebøy uten utstyr med høy stangplassering. Den Metal-drakta var bare sinnsyk, men jeg hadde ingen muligheter til å nå dybden. Manglet 10 centimeter ; var som å sette seg på en stol. Konkurrerte på NM etter dette og tror jeg røyk ut etter 3 velykkede forsøk på 342,5 kg. Ble dømt på dybde, men mener at i alle fall et av løftene ble litt hardt straffet. Året etter, i 2010, var mitt siste stevne med utstyr. Jeg fikk da 352,5 kg på NM. Jobbet mye med å få til denne drakten ; gjorde vel 340 jevnt som det var uten knebind bare for å prøve å komme dypt nok. Var som å ha på seg rustning eller løfte i smithmaskin. Veldig snedig, men dette viser mulighetene med utstyret - det er jo ikke unormalt å tjene 100+ kg på dette, men det krever at man har en kropp tilpasset utstyret eller motsatt.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15738 : 13. oktober 2012, 13:47 »
Du har ikkje lyst til å prøve utstyr i bøy igjen nå da? Måtte vært godt å nærma seg 1000kg sammenlagt med utstyr?? Smiley
Har ikke sjanser til det uansett enda - og det er ingenting godt med å nærme seg det ene eller andre med utstyr. Det er ingenting godt med utstyr. Jeg hater det både praktisk og prinsippielt. Det gir meg absolutt ingen glede. Null. Jeg hater det så mye at jeg har ikke tatt meg tid til å selge det jeg har ; det er mest behagelig å unngå å se det. Og det føles nesten råttent å skulle la andre betale for å overta mitt. Og jeg er for grådig til å brenne det på bålet. Nei, utstyr er jeg ferdig med. Det er kun én mulighet for at jeg bruker det igjen. Og den muligheten er om jeg øyner sjansen til gull i veteran-NM om 5 år. Da er det mulig jeg vil trene litt med det, reise og knuse til - men mest av alt ønsker jeg å slå alle gamlingene som bruker utstyret UTEN å selv bruke utstyret. Så klarer jeg det så gjør jeg heller det Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15739 : 13. oktober 2012, 18:33 »
Har ikke sjanser til det uansett enda - og det er ingenting godt med å nærme seg det ene eller andre med utstyr. Det er ingenting godt med utstyr. Jeg hater det både praktisk og prinsippielt. Det gir meg absolutt ingen glede. Null. Jeg hater det så mye at jeg har ikke tatt meg tid til å selge det jeg har ; det er mest behagelig å unngå å se det. Og det føles nesten råttent å skulle la andre betale for å overta mitt. Og jeg er for grådig til å brenne det på bålet. Nei, utstyr er jeg ferdig med. Det er kun én mulighet for at jeg bruker det igjen. Og den muligheten er om jeg øyner sjansen til gull i veteran-NM om 5 år. Da er det mulig jeg vil trene litt med det, reise og knuse til - men mest av alt ønsker jeg å slå alle gamlingene som bruker utstyret UTEN å selv bruke utstyret. Så klarer jeg det så gjør jeg heller det Smiley

Honnør!! Cheesy

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Fasiten
« #15740 : 13. oktober 2012, 19:47 »
hvorfor liker ikke du ustyr har ikke de størrelsen din hehe
Regner med du var den eneste som lo av den, hehe.

Smil med det smilet du har.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15741 : 13. oktober 2012, 19:49 »
Enig med Gilberg, utstyr er tull. Prinsipielt sett.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15742 : 15. oktober 2012, 20:45 »
Mandag 15.oktober 2012

Knebøy - uten belte
(2 RM = 245kg, 3 RM = 260kg)
5 x 60kg
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 180kg
3 x 220kg
3 x 240kg @ 9 RPE
4 x 220kg @ 9 RPE
Vis detaljer

Markløft - romansk
6 x 120kg 1 repetisjon opp fra pers på denne vekten!
6 x 155kg
6 x 190kg @ 9 RPE 5kg opp fra pers uavhengig av repetisjoner!
6 x 175kg @ 8.5 RPE

FINITO

Herregud - hva er det som skjer...? Er det antibiotikaen? Er det cosylanen? Er det mangelen på søvn i det siste (bra nå)? Er det stevnet? Jeg fikk tidenes nedtur med knebøyen i dag. 3x220 uten belte var tungt. 3x240 var nesten maks. Jeg hadde håpet på 4x257,5@9 for ny pers men tenkte at 4x250 var mer realistisk. Etter 220 måtte jeg erkjenne at 240 sannsyligvis ville være initial-vekten min. Selv om 220 var ganske tungt så er det noe annet når det er initial som skal settes og ikke oppvarming. Tenkte at jeg skulle gjøre fire relativt lette og så se ann om jeg skulle høyere eller ei. Var ikke mye å se ann. Jeg hadde kaaanskje klart fire reps... På 240!? Følte meg ganske fin i kroppen i dag, egentlig, myk og fin. Trodde hodet var ganske bra med også, men det var nok noe galt der også. Lårmusklene ville liksom ikke fyre. Dårlig kontakt. Har hatt denne følelsen tidligere. Helt snålt. Nervesystemsammenbrudd. Etter 4x220 så småskalv jeg litt og følte meg litt svimmel. Ikke bra. Ikke bra.

Så kom rumenske markløft. No problem.
Vel, ingen problem styrkemessig, men kjente klart at selve formen ikke var bra. Litt kult med en slags pers. Pers er 8x185 i øvelsen. Det var den tyngste vekta jeg har brukt i øvelsen til nå, men i dag ble det altså brukt 190 kg. Dog bare 6 reps, men rekordsettet ble gjort for bare noen få uker siden så marken er på gang. Legg merke til hoftevandringen ; hofta smatt på plass for hver rep. Herlig!

Takk og farvel.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=FryTzV7gJow
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15743 : 16. oktober 2012, 12:57 »
Jeg vil ikke være noen besserwisser, men jeg har i alle fall veldig tro på at du hadde hatt godt av en pause, der du tok nesten helt fri fra alle styrketrening. Du kjører på dag inn og dag ut, selv når du er syk peiser du på. Tror ikke det er bra, vanligvis tar folk fri når de er syke. En-to mnd med fri hadde gjort seg. Skjønner ikke at du blir lei av styrkerommet. Du er der nesten hver dag hele året. Du har enkelte lyspunkter i treningen nå, men hvis du skal stikke fingeren i jorda, så går det vel ikke helt etter planen?

Jeg forventer ikke at du tar mitt råd og det har jeg stor forstålse for. Jeg vet hvordan det er når man er oppsatt på noe, da skal det mye til å gi seg. Det blir som jeg skulle trene knebøy i sommer. Hadde så vont i ryggen at jeg knapt kunne gå, men prøvde meg likevel. Kom meg opp på 120, men da var smertene så uutholdelige at jeg ikke hadde en sjans (men det gikk jo heldigvis an å kjøre beinpress med nesten 400 kg Wink )

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #15744 : 16. oktober 2012, 15:42 »
Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt på en stund til! Noen år til mens du fortsatt kan bli sterkere... Men å holde på langt opp i 40-åra håper jeg du holder deg for god til... Får du av deg 50-60 kg spekk har du garantert en "deilig" kropp der inne. Må jo friste litt å se bra ut også da, spesielt nå som du er singel?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #15745 : 16. oktober 2012, 18:30 »
Jeg tror rett og slett at man ikke skal henge seg for mye opp i enkeltøkter jeg....det svinger jo dagsform fra himmel til helvete i de fleste idretter, så også når man trener styrke. Er kroppen litt "død" en økt har jeg desto mer tro på å holde igjen litt, da cns (ihvertfall for min egen del) ofte trenger litt mindre påkjenninger på slike dager. Sånn sett tror jeg man bare skal innse realitetene de dagene man er i "sånn" form og la @9 virkelig være @9 og kanskje mer som en @8.5 enn @9.5 som det faktisk fort blir på dårlige dager fordi at alt er seigt.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15746 : 17. oktober 2012, 01:37 »
Tirsdag 16.oktober 2012

Benkpress - med stopp, bredt grep
(1 RM = 202.5kg, 2 RM = 185kg, 3 RM = 175kg)
4 x 60kg
4 x 90kg
4 x 120kg
4 x 150kg
4 x 160kg @ 9 RPE
4 x 152.5kg @ 8.5 RPE
4 x 152.5kg @ 9 RPE
Vis detaljer

Benkpress - pin-press fra bryst bredt grep
(1 RM = 150kg, 2 RM = 175kg, 3 RM = 172.5kg)
3 x 60kg
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 160kg @ 9 RPE
3 x 152.5kg @ 8.5 RPE
3 x 152.5kg @ 8.5 RPE
3 x 152.5kg @ 9 RPE
Vis detaljer

Benkpress - jm-press
5 x 40kg
6 x 60kg
6 x 70kg @ 9 RPE Tangering av pers på lavere kroppsvekt!
6 x 65kg @ 9 RPE

FINITO

I dag oppførte hodet og kroppen seg ganske annerledes fra i går. Jeg tok nemlig ikke hostemedisinen min i dag og slapp å være i morfinrus på trening. Fikk til en bra trening der jeg følte meg friskere enn på de siste 6 uker. Sikkert fordi jeg er friskere enn de siste 6 uker hehe. Fortsatt litt hosting, men klager ikke mye over det. Tar hostemedisinen før jeg legger meg og sover knallgodt. Ble bare 6 timer søvn i natt igjen fordi vi skulle til megling jf. bosted for barna osv. klokken 10 i morges og jeg satt litt for sent oppe og sjekket damer på internett.

Meglingen gikk greit, men i stedet for å la megleren gjøre alt for mye megling så ba jeg om nytt møte. Vi kom ikke fram til noe svar fordi Mona hadde ønske om å flytte til Stjørdal mens jeg hadde ønske om at hun skulle bo i Trondheim slik at jeg kunne se mine to små akkurat når jeg ønsket det og at de gikk på samme barnehage  og skole som de er vant med. Det viste seg at for at Mona skulle få lov til å flytte utenfor Trondheim så måtte hun ha min signatur. Det gjorde at jeg satt i en litt vanskelig situasjon fordi Mona hadde en leilighet for hånden der hun hadde tidlig frist på å si ja til. Jeg syntes det var dårlig å sette meg i den situasjonen, men etter litt diskusjon hjemme kom vi fram til at jeg får ungene 15.00 fredag og hun henter dem søndag 19.00 annenhver helg. Hver mandag og onsdag 15.00-19.00 er også min tid da hun skal ta med Erina på trening i Trondheim Spektrum hvor jeg jobber. Da slipper jeg alt styr med å levere i barnehage og på skole. Og så får jeg mye fritid og frihet samtidig som at jeg får god kontakt med ungene da ferier og høytider blir delt på helt likt. Og disse dagene er det mange av.

Ble ikke tid til søvn etter dette ; dvs. det ble tid men jeg spilte sjakk i stedet. Har veldig lyst til å delta i turnering i helgen, men er litt usikker - dette er en stor turnering ; trøndelags største, og jeg tror jeg kan kunne klare å vinne min gruppe om jeg deltar. Hadde vært morsomt. Pengepremier til de tre første.

I alle fall så gikk treningen i dag ganske bra. Ingen rekorder å prate om, men et godt utgangspunkt skal jeg være ærlig. 3x160 er 12,5 kg mindre enn trippelpers i pinpress mens 4x160 er 12,5 kg mindre enn pers i vanlig benk. Dette kommer meget snart.

Takk.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15747 : 17. oktober 2012, 01:51 »
Jeg vil ikke være noen besserwisser, men jeg har i alle fall veldig tro på at du hadde hatt godt av en pause, der du tok nesten helt fri fra alle styrketrening. Du kjører på dag inn og dag ut, selv når du er syk peiser du på. Tror ikke det er bra, vanligvis tar folk fri når de er syke. En-to mnd med fri hadde gjort seg. Skjønner ikke at du blir lei av styrkerommet. Du er der nesten hver dag hele året. Du har enkelte lyspunkter i treningen nå, men hvis du skal stikke fingeren i jorda, så går det vel ikke helt etter planen?
1-2 mnd fri hadde ikke gjort noe godt. Det hadde tatt med 6 mnd å komme tilbake. Foruten de siste månende som startet med ferier og nå endte i sykdom har jeg perset i et eller annet hver dag. Det går aldri etter planen, men å perse hver gang er bra og må lede til noe. Det at jeg ble svakere og svakere men likevel kunne ha perset i bøy på RM vil jeg si er å være greit i rute.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt på en stund til! Noen år til mens du fortsatt kan bli sterkere... Men å holde på langt opp i 40-åra håper jeg du holder deg for god til...
Hva er dette for noe? Jeg har da såvidt begynt! ...mens jeg fortsatt kan bli sterkere? Det er jo uten tvil muligheter for å bli sterkere langt opp i 40-åra. Jeg har mine mål og hvis det skal være realistisk å klare dem så kan det, hvis det er mulig for meg, kunne ta 10-15 år. Jeg kommer nok til å gi meg når jeg blir 50, men det er ikke snakk om å gi seg nå eller de nærmeste år. Dette er jo mitt liv. Jeg har ikke noe annet enn dette, sjakk og film. Når det kommer til å se film kan man ikke ha ambisjoner. Det kan man ha i sjakk, men jeg gir meg ikke frivillig før jeg når mine mål. Når jeg er 40 er jeg også veteran. Da starter et nytt liv kanskej med internasjonale konkurranser. Og snart blir det raw-NM med tilhørende rekorder. Jeg skal faen ikke ha trent og konkurrert hele mitt voksne liv uten å få mitt navn på en raw-NM resultatliste og helst også en rekord-diplom. Nei, jeg er ingen fotballspiller eller hobbystyrkeløfter. Jeg skal bli sterk. Så kan jeg dø.

Sitat
Får du av deg 50-60 kg spekk har du garantert en "deilig" kropp der inne. Må jo friste litt å se bra ut også da, spesielt nå som du er singel?
Det frister svææært lite ja. Jeg er deilig på 151 kg også, jeg. Mye deiligere å føle seg sterk enn å se bra ut på bilder. Nei, og nei og atter nei. Jeg skal bli sterk. Og jeg har såvidt begynt. Hvis jeg har 15 år igjen så har jeg lengre igjen enn jeg hittil har brukt på ren (ikke det motsatte av dopet Wink ) styrkeløft.

Jeg tror rett og slett at man ikke skal henge seg for mye opp i enkeltøkter jeg....det svinger jo dagsform fra himmel til helvete i de fleste idretter, så også når man trener styrke. Er kroppen litt "død" en økt har jeg desto mer tro på å holde igjen litt, da cns (ihvertfall for min egen del) ofte trenger litt mindre påkjenninger på slike dager. Sånn sett tror jeg man bare skal innse realitetene de dagene man er i "sånn" form og la @9 virkelig være @9 og kanskje mer som en @8.5 enn @9.5 som det faktisk fort blir på dårlige dager fordi at alt er seigt.
Helt klart ; dette var dog ikke en vanlig dagsform-svikt. Jeg pleier ikke å ha så mange av disse heller. Dagene pleier å være veldig like. Så når det går dårligere er det som regel en nedadgående trend eller sykdom inn i bildet. Uansett er utgangspunktet mye bedre nå enn det var noen dager etter RM i februar. Da slet jeg virkelig. Jeg kommer fort tilbake nå. Det er november og desember som skal bli gode måneder på slutten av dette året.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Fasiten
« #15748 : 17. oktober 2012, 02:01 »
Hehe, etylmorfin før trening er ingen stor slager, ikke rart kroppen føles litt slapp da=)
Kan vel også tenkes at samlivsbruddet på toppen av sykdom har kostet litt ekstra energi, selv om du har tatt det greit? Da er det jo mulig at du vil få en liten boost nå som ting begynner å bli avklart på den fronten også.

Følger du forresten med på Magnus Carlsens vei mot (og forbi) 2851, eller er sjakkinteressen primært knyttet til eget spill?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15749 : 17. oktober 2012, 02:18 »
Hehe, etylmorfin før trening er ingen stor slager, ikke rart kroppen føles litt slapp da=)
Haha - ekstremt! Selv de små dosene! Utrolig.

Sitat
Kan vel også tenkes at samlivsbruddet på toppen av sykdom har kostet litt ekstra energi, selv om du har tatt det greit? Da er det jo mulig at du vil få en liten boost nå som ting begynner å bli avklart på den fronten også.
Nei, det kan jeg ikke tenke meg altså. Helt seriøst så har ikke dette påvirket meg noe, men denne perioden har bare vært litt kaotisk i forhold til mange andre ting. Når det kommer til forhold så er det verst i perioder hvis det er usikkert. Når man må tenke mye. Det har jeg sluppet nå. Erkjennelsen tok jeg der og da. Forberedelsen har jeg hatt i 2 år. Så egentlig skulle jeg nesten ha blitt sterkere av dette om det skulle hatt noen psykisk påvirkning Smiley

Sitat
Følger du forresten med på Magnus Carlsens vei mot (og forbi) 2851, eller er sjakkinteressen primært knyttet til eget spill?
Jeg følger ikke veldig godt med, men jeg følger absolutt med Magnus Carlsen ja. Jeg digget nedsablingen med g4 mot Anand. Herlig!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!