Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954881 ganger)

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Fasiten
« #15990 : 29. desember 2012, 01:31 »
Han her liker Good mornings i hvertfall. Sjekk ut det 2 inlegget hans.
??

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15991 : 29. desember 2012, 02:38 »
253     Kosthold / Oppskrifter / Sv: Speltlomper    på: 19. Mars 2010, 16:49
Takk for tipset, men jeg lurer vel egentlig på om det er mulig å få KJØPT speltlomper i nærheten av jæren egentlig 
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #15992 : 29. desember 2012, 11:53 »
I oppreist stilling er knærne ihvertfall konsekvent bak tærne!

Håper Heiden eller Einar (2 med peiling på bøy!) kan komme inn og kommentere dette! Uenighet mellom flere aktive utdøvere skaper forvirring, selv for meg som aktiv utdøver!
Takk for tillitten, men å stille meg i samme klasse som Einar er noe missvisene. For "mannen i gata" er jeg definitivt en ekspert, men her inne blir jeg nok bare en læregutt Smiley

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Fasiten
« #15993 : 29. desember 2012, 12:41 »
253     Kosthold / Oppskrifter / Sv: Speltlomper    på: 19. Mars 2010, 16:49
Takk for tipset, men jeg lurer vel egentlig på om det er mulig å få KJØPT speltlomper i nærheten av jæren egentlig 

Det er veldig overraskende å se at du lurer på dette!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #15994 : 29. desember 2012, 13:31 »
Det er veldig overraskende å se at du lurer på dette!
Det er ikke jeg som lurer på dette. Det er 2.innlegget til Batistuta. Han skrev: "Han her liker Good mornings i hvertfall. Sjekk ut det 2 inlegget hans." og når man skriver det på denne måten uten å ha med en link til en tredjeperson så refererer "han" på han selv. Det ga selvsagt ingen mening, men det var poenget.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Fasiten
« #15995 : 29. desember 2012, 13:51 »
Takk for tillitten, men å stille meg i samme klasse som Einar er noe missvisene. For "mannen i gata" er jeg definitivt en ekspert, men her inne blir jeg nok bare en læregutt Smiley

Du har masse honnørerpoeng så en lærergutt er du nok ikke nei!!!! Wink
Ok. Owned.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15996 : 29. desember 2012, 14:22 »
Du har masse honnørerpoeng så en lærergutt er du nok ikke nei!!!! Wink

Han mener vel at han ikke er en insider i styrkeløftmiljøet selv om han har en del peiling sånn generelt.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Fasiten
« #15997 : 29. desember 2012, 14:24 »
Han mener vel at han ikke er en insider i styrkeløftmiljøet selv om han har en del peiling sånn generelt.

Mer enn outsider? Skummelt

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Fasiten
« #15998 : 29. desember 2012, 14:29 »
Han mener vel at han ikke er en insider i styrkeløftmiljøet selv om han har en del peiling sånn generelt.

Ja virker som skikkelig peiling igrunn! Virker ikke som det er mange innsideremenn i styrkeløftmiløet? Kanskje Einar B. Gilberg??? Han har ihvertfall nok Honnørpoeng! Ikke nok da! Må gjerne gi han mer for min del! Hvis han fortjener det. Mye tyderpå at han fortjener mer! Han skriver lange innlegg selv om ikke alle ( håper jeg) forstår alt fordi jeg skjønnerikke alt. Men interressangt å lese i hvertfall det jeg fortår!
Ok. Owned.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #15999 : 29. desember 2012, 14:30 »
Mer enn outsider? Skummelt

Nå kan vi ha det veldig morsomt med nyanser av engelsk. Det betyr for eksempel ikke at han har en "outside chance" til å vinne i et mesterskap. Neppe heller at han er en sosial outsider i forhold til styrkeløftmiljøet. Insider har ikke noe naturlig motstykke i et tilvarende begrep for de som ikke er insider. Enten er du insider eller så er du ikke insider, dvs. ingenting spesielt. Begrepet insider kan innebære at man har "inside information", f.eks. Eller spesiell innsikt som er forbeholdt de på innsiden av miljøet.

Ellers så kan du jo spørre Rulatoren. Han er selvutnevnt ekspert på alt akademisk, og det burde jo inkludere nyanser av engelsk.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Fasiten
« #16000 : 29. desember 2012, 14:33 »
Nå kan vi ha det veldig morsomt med nyanser av engelsk. Det betyr for eksempel ikke at han har en "outside chance" til å vinne i et mesterskap. Neppe heller at han er en sosial outsider i forhold til styrkeløftmiljøet. Insider har ikke noe naturlig motstykke i et tilvarende begrep for de som ikke er insider. Enten er du insider eller så er du ikke insider, dvs. ingenting spesielt. Begrepet insider kan innebære at man har "inside information", f.eks. Eller spesiell innsikt som er forbeholdt de på innsiden av miljøet.

Ellers så kan du jo spørre Rulatoren. Han er selvutnevnt ekspert på alt akademisk, og det burde jo inkludere nyanser av engelsk.



Tror ikke det var det han ville diskutere ok? Wink
Ok. Owned.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16001 : 29. desember 2012, 14:34 »
Tror ikke det var det han ville diskutere ok? Wink

Han kan vel svare for seg selv ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Fasiten
« #16002 : 29. desember 2012, 14:38 »
Han kan vel svare for seg selv ?



Ok. Godt poeng
Ok. Owned.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Fasiten
« #16003 : 29. desember 2012, 14:39 »
Nå kan vi ha det veldig morsomt med nyanser av engelsk. Det betyr for eksempel ikke at han har en "outside chance" til å vinne i et mesterskap. Neppe heller at han er en sosial outsider i forhold til styrkeløftmiljøet. Insider har ikke noe naturlig motstykke i et tilvarende begrep for de som ikke er insider. Enten er du insider eller så er du ikke insider, dvs. ingenting spesielt. Begrepet insider kan innebære at man har "inside information", f.eks. Eller spesiell innsikt som er forbeholdt de på innsiden av miljøet.

Ellers så kan du jo spørre Rulatoren. Han er selvutnevnt ekspert på alt akademisk, og det burde jo inkludere nyanser av engelsk.



 Ok takker

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Fasiten
« #16004 : 29. desember 2012, 14:43 »
Men likevel. Må være litt pinlig å ikke være insider hvis man ønsker å være det. Eller enda pinliere å tro man er det og så vet alle andre at han ikke er det. Haha :-) helt generelt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!