Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2958834 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Fasiten
« #16590 : 20. august 2013, 14:18 »
Ok. Jeg tror ikke du er så ille, Torulf. Og jeg synes faktisk du har mange poenger i innleggene dine. Ikke at jeg er enig i verken ditt eller Einars kvinnesyn, det må sies. Dette begynte som en morsom barroom brawl, men nå ligner det mobbing av deg. Og det er teit. Særlig fordi du ikke er helt på jordet. Ja, jeg synes også det er teit å drite ut dama si på den måten, og du har helt rett i at ungene hennes kan lide av det. At det ikke var Einars hensikt får så være.
Til etterretning for alle dophaterne går jeg selv på testosteron fordi jeg ikke har egenproduksjon. Det kalles medisinering. Uten testo har man økt risiko for infarkt, diabetes, overvekt, med mere. Dette er udiskutabelt en behandling av en sykdom.
Grunnen til at jeg fikk denne sykdommen var at jeg jaget større muskler i min ungdom. Det kan du si var en feil med følger.
Så, ny diskusjon: Er jeg en doper, eller burde jeg tilgis for å ha vært et bolehue og få lov til å være med i styrkeløft?
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16591 : 20. august 2013, 14:26 »
Ok. Jeg tror ikke du er så ille, Torulf. Og jeg synes faktisk du har mange poenger i innleggene dine. Ikke at jeg er enig i verken ditt eller Einars kvinnesyn, det må sies. Dette begynte som en morsom barroom brawl, men nå ligner det mobbing av deg. Og det er teit. Særlig fordi du ikke er helt på jordet. Ja, jeg synes også det er teit å drite ut dama si på den måten, og du har helt rett i at ungene hennes kan lide av det. At det ikke var Einars hensikt får så være.
Til etterretning for alle dophaterne går jeg selv på testosteron fordi jeg ikke har egenproduksjon. Det kalles medisinering. Uten testo har man økt risiko for infarkt, diabetes, overvekt, med mere. Dette er udiskutabelt en behandling av en sykdom.
Grunnen til at jeg fikk denne sykdommen var at jeg jaget større muskler i min ungdom. Det kan du si var en feil med følger.
Så, ny diskusjon: Er jeg en doper, eller burde jeg tilgis for å ha vært et bolehue og få lov til å være med i styrkeløft?

Har du ikke egenproduksjon så er det klart du trenger behandling. Problemet er når folk skal opp fra normale nivåer for en 40-50-60-70 åring og opp til normale nivåer for en 20-åring og gjerne litt til. Å gi alle testosteron osv. blir da generelt sett "doping for eldre".
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Fasiten
« #16592 : 20. august 2013, 15:45 »
Sitat
Grunnen til at jeg fikk denne sykdommen var at jeg jaget større muskler i min ungdom. Det kan du si var en feil med følger.

Du dopet deg når du var yngre mao, og ødela egenproduksjonen?

Torulf: Hvilke doser setter du da? Kan ikke være mye når du setter subkutant? Jeg setter 750mg ukentlig for tiden, så subkutant er utelukket  >Cheesy

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Fasiten
« #16593 : 20. august 2013, 18:41 »
Man kan jo alltids gjøre det, men ut i fra hva jeg har lest av folks erfaringer, så er det helt jævlig å sette slike doser subkutant. Det vil nok ha samme effekt, men det tar selvsagt lengre tid før effekten kommer når du setter i fettet og ikke i muskelen (intramuskulært).
BRUKERDOSER FJERNET

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Fasiten
« #16594 : 20. august 2013, 19:03 »
Jævlig hvordan det ? 100 % smertefritt ,,

I begynnelsen svei det litt spesielt testo P  det forsvant ganske fort

 Det et lite stikk that all i uken ,,Blodverdien er det samme kan ta lengre tid enn rett i muskelen
ps,, russiske leger er greie :-))

Av folk jeg har snakket med som setter subkutant så har det vært veldig vondt ihvertfall.. mulig det bare er snakk om andre preparat som trenbolone etc, som er mye tjukkere olje på. Jeg har bare satt intramuskulært, og har aldri følt noe smerte. Eneste stressende med det er jo at livet fort står i fare om man skulle treffe en blodåre og sette testoen i den. (skal mye til om du tar forhåndregler og aspirerer før du injeserer, men fortsatt..)

Du får mye mer stabile verdier av å sette 2 ganger i uken, f.eks mandag og torsdag. Hehe ja godt mulig de er greie men kjører du TRT med 250mg ew kommer jo også en hau med bivirkninger som følger av det også etterhvert. Hvor lenge har du vært på TRT da? Smiley

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Fasiten
« #16595 : 20. august 2013, 19:13 »
jeg bruker 250mg Testosterone Enanthate i uken ,,,

 ikke trenbolone det er galskap de som går på trenbolone er  garantert problemer og Trenbolone bør ikke brukes av menn på min alder pga prostata problemer

Har aldri sagt du gikk på tren heller Tongue

Trenbolone er det sterkeste steroidet du får tak i per dags dato ja, og de fleste får seg en stor psykisk smell når de går av, men jeg selv har bare gode erfaringer med tren. Opplever veldig lite bivirkninger, og det er ett fantastisk steroid å ha med i dietten sin Smiley

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16596 : 20. august 2013, 19:24 »
Du kan si ka du vil men  å dope seg  gir en fantastisk god følelse og sammenligner du mitt forbruk med ka enkelte går på så er mitt forbruk som en tør fis ..

Det som enkelte refererer til som "verdensmesterfølelsen". Det er en hormonell effekt av testosteron- og steroid-bruk (som er testosteronderivater). Folk som doper seg til den hormonelle effekten har typisk en litt annen effekt på omgivelsene enn de tror selv. En arbeidskollega som har fulgt en kompis som begynte med steroider sier at han ble helt mongo, og det var ikke utseendet han refererte til, ikke aggressiv oppførsel heller. Det blir fort en "keiserens nye klær" greie, med mindre brukeren er flink til å skjule den følelsen for omgivelsene.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #16597 : 20. august 2013, 19:39 »
Med "Turbo" innabords burde den 3000 meteren din gått under 10 minutter og ikke i overkant 12 som nå.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Fasiten
« #16598 : 20. august 2013, 20:21 »
Hei, Torulf. Nei, jeg mente at flere gikk sammen og mobbet deg.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #16599 : 20. august 2013, 20:28 »
Faens til dopprat da.  Gjør det på et annet sted, jeg vil lese om Einars dedikasjon til tunge vekter, snåle liv og utrolige meninger.  Ikke om doptapere.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Fasiten
« #16600 : 20. august 2013, 20:54 »
Faens til dopprat da.  Gjør det på et annet sted, jeg vil lese om Einars dedikasjon til tunge vekter, snåle liv og utrolige meninger.  Ikke om doptapere.

Forstår det at store, overvektige menn er en fetish du har, og at det å gi Einar en blowjob er høyt på lista over ting du vil gjøre før du dør, men hvorfor er steroidebrukere tapere? Over 150 000 nordmenn bruker doping, så blir en jævla stor gruppe du tar under en kam her. Hva baserer du det på?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Fasiten
« #16601 : 20. august 2013, 20:59 »
Forstår det at store, overvektige menn er en fetish du har, og at det å gi Einar en blowjob er høyt på lista over ting du vil gjøre før du dør, men hvorfor er steroidebrukere tapere? Over 150 000 nordmenn bruker doping, så blir en jævla stor gruppe du tar under en kam her. Hva baserer du det på?

Likar at du er født i 93 og kan "alt" om doping. Spesielt at du uttalar deg om kva dop som er bra og ikkje, basert på erfaring... Haha.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #16602 : 20. august 2013, 21:00 »
Forstår det at store, overvektige menn er en fetish du har, og at det å gi Einar en blowjob er høyt på lista over ting du vil gjøre før du dør, men hvorfor er steroidebrukere tapere? Over 150 000 nordmenn bruker doping, så blir en jævla stor gruppe du tar under en kam her. Hva baserer du det på?

Og med det sier vi takk til deg for en liten stund. Jekk deg mange hakk ned.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #16603 : 20. august 2013, 21:36 »
Forstår det at store, overvektige menn er en fetish du har, og at det å gi Einar en blowjob er høyt på lista over ting du vil gjøre før du dør, men hvorfor er steroidebrukere tapere? Over 150 000 nordmenn bruker doping, så blir en jævla stor gruppe du tar under en kam her. Hva baserer du det på?
Hehe.... Jeg har kjent Einar siden du gikk i bleier.  Jeg liker dedikerte mennesker som ikke er helt A4. Einar er klin gærn, morsom, dedikert og provoserende.  Jeg har ikke noe ønske om å gi han en blow-job, det tror jeg nydama hans gjør helt utmerket.

Baserer dette på? Trenger vel ikke basere en mening på noe.  Det er sjølsagt massevis av flotte mennesker som doper seg, jeg har kjent noen selv.  Men jeg mener det er dumt, korttenkt og ikke minst er det kriminelt. 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #16604 : 20. august 2013, 22:13 »
Og med det sier vi takk til deg for en liten stund. Jekk deg mange hakk ned.

Det var godt man fikk stoppet dette vrøvlet. Vær nå snill med hverandre Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!