Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954717 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #16605 : 20. august 2013, 23:34 »
Tirsdag 20.august 2013

Markløft - klassisk uten belte
(1 RM = 282.5kg, 2 RM = 267.5kg, 3 RM = 255kg)
2 x 60kg
1 x 140kg
1 x 180kg
1 x 220kg
1 x 240kg
1 x 262.5kg @ 8.5 RPE
 Vis detaljer

Benkpress - uten stopp, bredt grep
(1 RM = 190kg, 2 RM = 177.5kg, 3 RM = 175kg)
5 x 60kg
5 x 100kg  2 repetisjoner opp fra pers på denne vekten!
3 x 130kg
2 x 160kg
1 x 180kg @ 8 RPE
1 x 187.5kg @ 8.5 RPE
 Vis detaljer

Knebøy - pin-press
(1 RM = 220kg, 2 RM = 255kg, 3 RM = 262.5kg)
5 x 20kg
3 x 60kg
3 x 100kg
2 x 140kg
2 x 180kg
2 x 220kg
3 x 242.5kg @ 8 RPE

FINITO
Haha! I dag var det power i skrotten!

Jeg har brukt C-pap i ca. en uke nå og synes det er meget vanskelig å venne seg på. Brukte nesemaske i starten, men da jeg alltid puster med munnen så måtte jeg gi helmasken en sjanse. Da jeg var i Bjugn i helgen så sov jeg faktisk i 3 til 3.5 timer med denne masken under én anledning. Det er rekorden. Ellers har jeg problemer og vet ikke helt når jeg sover eller ikke. Dvs. jeg merker at jeg ligger mye våken og bare tenker på å puste. Samtidig går ikke klokken sakte nok til at jeg ikke sover bittelitt. Har masken på i en runde, må på do, så uten en runde, så på do, så på med masken igjen osv. I natt fikk jeg nok sove litt med den og resultatet er at jeg i dag ikke duppet hverken under frokost eller etter lunsj. Og under treningen var jeg lys våken. For første gang på leeenge så gledet jeg meg til treningen. Den pirringen og lengselen etter å ta i stanga, den har jeg ikke hatt på lenge. Spesielt ikke på en tirsdag når det er markløft.

I dag gledet jeg meg til markløft. Desverre ble dagens dårligste mark det tyngste løftet på 262,5 kg. Likevel var det ingen motstand i løftet. Det meste jeg har gjort er 3x255 kg i løpet av de siste årene. I dag ville 3x262,5 ha satt greit. Så marken er på vei tilbake. Teknikken min med å sette meg ned og ta stangen på vei opp fungerer bra for meg. Hoftene er mindre stive også nå så utrettingen fungerer bedre.

I benk ristet jeg litt på hodet etter 2x160 kg. Det var ikke så lett som jeg hadde ønsket og trodd. Var derfor litt restriktiv og gikk på 180 kg ; skulle ha en vekt jeg kunne kjøre en trippel på og hadde sett for meg 187,5 kg før jeg startet. Fikk en kjempetreff på 180 kg og kunne glatt ha tatt en firer. Kanskje til og med fem reps! Gikk sporenstraks opp til 187,5 kg. Traff ikke like bra teknisk her, men slapp å ta i for å løfte likevel. Trippel på 190 kg kan kanskje komme i løpet av 2013. Benken har løsnet.

Til slutt var det knebøy på pinner. Jeg fikk en liten strekk i underarms-senen under knebøy i går. Det hemmet meg i dag, men jeg ga litt faen på det avgjørende settet og foruten at jeg bommet bittelitt på sistereppen, teknisk, så ble det en fantastisk lett trippel på 242,5 kg. Jeg kunne absolutt ha gjort 3 reps til som var det programmet sa var vekten jeg skulle velge. Tror faen meg jeg kunne ha gjort flere om jeg måtte. Formen er meget bra. Jeg håper den bare blir bedre og holder seg inn mot Midt-Norsk. Da skal jeg faen meg bøye stengene til KK-67.

Takk!

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=OLcowd80pkw
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #16606 : 21. august 2013, 07:02 »
Forstår det at store, overvektige menn er en fetish du har, og at det å gi Einar en blowjob er høyt på lista over ting du vil gjøre før du dør, men hvorfor er steroidebrukere tapere? Over 150 000 nordmenn bruker doping, så blir en jævla stor gruppe du tar under en kam her. Hva baserer du det på?

Dvs, det finnes over 150 000 tapere i Norge. Det er en hel by det.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16607 : 21. august 2013, 07:50 »
Bra Einar!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16608 : 21. august 2013, 15:02 »
Noe som de aller fleste som liker å trene  vekter  burde oppleve , er å  trene vekter i øst blokk landene .Det er en opplevelse  som jeg unner folk å få med seg ..

Jeg har reist rundt som som ski bohem og besøkt mange trenning plasser i min villmannstid ..
Det er ingen ting som slår det å åpne døren til et snuskete trening studio og det første som møter deg er lukten av  kunstig testosteron  og ekte østrogen ..

Du er vel den eneste turisten som  de har  sett i sitt liv ..

På sånne plasser  eter damene deg med øynene sine  og nyter det  når du trener  tungt og de elsker å vise fram kroppen sin ..
Du trener  som en gud sammen med  de andre oksene på bruket  og damene går rundt som sultne  gaseller  som er klare for å  nedlegges ..

Etter å ha reist i 70+ land og trent i mange av de så sitter jeg heller igjen med inntrykket av at hver gang jeg havnet på et sånt gym så ble jeg fort mistenkt for ikke å være boler og så enten sett på som et barn eller jeg fikk en sterk følelse av å være uønsket. Det spilte liten rolle om jeg kunne demonstrere med en eller annen øvelse at boleynglet som stirret på meg ikke klarte å holde følge uansett.
På Gold's gym i California så føk det forbi en del enorme individer. Der var jeg liten uansett men der var det liksom greit å være både det ene og det andre. Fredelig sameksistens.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16609 : 21. august 2013, 15:27 »
På gymmet i Tegucigalpa så satt det ihvertfall en enorm boler med mulletsveis i inngangen som hadde noen litt mindre kompiser som holdt på innenfor. Men i akkurat den byen så var vel å være sjokkboler for ingenting å regne iforhold til den narkotikatrafikken som ellers foregikk.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Fasiten
« #16610 : 21. august 2013, 19:23 »
Ja, vi fikk livet litt opp her, det skal sies..
Men nå får det være slutt på all skrytingen, jeg er lei av skambølgene jeg får av å lese det Smiley
Bare en liten ting, avslutningsvis: Da jeg hadde første dagen på høyskolen i dag, bestemte jeg meg for å ta noen pushups i klasserommet. Jeg er den eneste gutten i klassen. Jentene ble helt ville, og begynte å dra meg i klærne. Til slutt rev en av dem av seg alle klærne sine og begynte å suge meg som faen mens alle de andre heiet og blottet puppene og rumpene sine. Etter noen minutter kom lærerinnen inn. Det ble døds stille, hvorpå hun rev av seg strømpene og sa at jeg måtte ta henne hart for ikke å bli kastet ut. Mens jeg pult henne var det flere jenter spm bet henne i puppene.
Så dro jeg hjem til kona.
Slå den du, Torulf.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16611 : 21. august 2013, 19:25 »
Ja, vi fikk livet litt opp her, det skal sies..
Men nå får det være slutt på all skrytingen, jeg er lei av skambølgene jeg får av å lese det Smiley
Bare en liten ting, avslutningsvis: Da jeg hadde første dagen på høyskolen i dag, bestemte jeg meg for å ta noen pushups i klasserommet. Jeg er den eneste gutten i klassen. Jentene ble helt ville, og begynte å dra meg i klærne. Til slutt rev en av dem av seg alle klærne sine og begynte å suge meg som faen mens alle de andre heiet og blottet puppene og rumpene sine. Etter noen minutter kom lærerinnen inn. Det ble døds stille, hvorpå hun rev av seg strømpene og sa at jeg måtte ta henne hart for ikke å bli kastet ut. Mens jeg pult henne var det flere jenter spm bet henne i puppene.
Så dro jeg hjem til kona.
Slå den du, Torulf.

Dårlig historie, asså. Du burde ha tatt med at dere ble fersket av kona og at hun slengte seg med på slutten. Pluss et par statsministerkandidater.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Fasiten
« #16612 : 21. august 2013, 19:26 »
Bol, steroioder, anadrol. 3000m på 60sek. 150 000 tapere. Blowjob. EPO, østeuropa, okse.
Somatropin, HGH, testosteron. 750mg subkutant.

Sånn, nå slippere dere som leser dette innlegget å lese de forrige sidene. Alt oppsummert.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #16613 : 21. august 2013, 22:18 »
Torulf: Kan du være så snill å slutte å poste i Fasiten? Begynner å bli lei nå...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Fasiten
« #16614 : 21. august 2013, 22:32 »
Haha, hvor skal dette ende. Fasiten er nok skandinavias mest leste treningslogg - en meritt bare det. Treningsforum burde betale Einar provisjon på annonseneinntektene sine (kanskje de allerede gjør det, i skjul). Noen burde forresten tipse tv2, novemberfilm e.l. Tror livet til Einar B. Gilberg er noe de ville laget en dokumentar om.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Fasiten
« #16615 : 21. august 2013, 23:17 »
Hva skjer med at det titt og ofte dukker opp idioter som absolutt må fremheve seg selv her i Fasiten? Du har TAPT, torulf.

Det er ikke moro nå lengre. absolutt ikke. Det har så vidt vært morsomt i det hele tatt siden du viste ditt blide åsyn her i Fasiten. Nok nå, slutt. Det blir for dumt. Du klarer ikke toppe Einar, samme hvor mye du prøver.

Du har fått din berømmelse på toppen her i Fasiten en kort stund. Det var det du kom for, det er det du har fått, men nå er det nok. Logg ut før forumtrollet md stor F kommer og tar deg.
Smil med det smilet du har.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16616 : 21. august 2013, 23:19 »

 Jaja Harald du utfordrer sjefen over røverhistorier ..

Til info så har jeg hatt  en  del private  russiske lærerinner opp gjennom årene så jeg  fronter historien din lett ..:-)))
Minister da må jeg inn på minnebanken min  …

 Polen ,,,Rzeshow  hotell Grand topp-etg  på spa- avdelingen  der kunne fått oppfylt ønsket om en Blowjobb av en minister  fra Slovakia ..
 http://www.grand-hotel.pl/wellness-studio.html
Endte opp samtidig på spa avdelingen ,,, men dette er ikke min greie …

Beste middelet mot uønsket oppmerksomhet er å bøtte på med vann I saunaen ..


Forresten så pleier min kone og jeg  å overnatte der hvert år .. Et av mine favoritt
Hoteller…


Vi godtar kun norske statsministere som forsøk på å overgå historien du refererte til. Her er en liste du kan krysse av på :

Kåre Willoch
Gro Harlem Brundtland
Jan P Syse
Torbjørn Jagland
Kjell Magne Bondevik
Jens Stoltenberg

Klarer du to så har du sannsynligvis norgesrekord i den divisjonen.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fasiten
« #16617 : 22. august 2013, 09:06 »
Når jeg leser torulf sine innlegg så må jeg tenke på Bigarms! Men tror ikke han bruker noe sterkere saker enn whiskey som pre workout booster.

Captain Morgan!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #16618 : 22. august 2013, 09:54 »
Ja, vi fikk livet litt opp her, det skal sies..
Men nå får det være slutt på all skrytingen, jeg er lei av skambølgene jeg får av å lese det Smiley
Bare en liten ting, avslutningsvis: Da jeg hadde første dagen på høyskolen i dag, bestemte jeg meg for å ta noen pushups i klasserommet. Jeg er den eneste gutten i klassen. Jentene ble helt ville, og begynte å dra meg i klærne. Til slutt rev en av dem av seg alle klærne sine og begynte å suge meg som faen mens alle de andre heiet og blottet puppene og rumpene sine. Etter noen minutter kom lærerinnen inn. Det ble døds stille, hvorpå hun rev av seg strømpene og sa at jeg måtte ta henne hart for ikke å bli kastet ut. Mens jeg pult henne var det flere jenter spm bet henne i puppene.
Så dro jeg hjem til kona.
Slå den du, Torulf.

Rått!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fasiten
« #16619 : 22. august 2013, 11:36 »
Captain Morgan!

Aye aye and a barrel of rum !

Jeg har litt rom fra øya Marie Galante stående fortsatt men Captain Morgan er like greit.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!