Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954765 ganger)

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

Sv: Fasiten
« #30 : 07. april 2006, 10:37 »
Ja, her må man følge med. Plutselig kommer det kanskje ett bilde fra min sydentur i Benidorm. Slik som f.eks. disse to bildene. Jeg har på meg kjæresten sine nattkjoler. Er jeg ikke søt?
rofl

Har på følelsen av at dette blir forumets mest leste loggbok!  Grin

Go Einar!  Kickass
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #31 : 07. april 2006, 10:39 »
 rofl

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Fasiten
« #32 : 07. april 2006, 11:28 »
Fine bilder.  Bow

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fasiten
« #33 : 07. april 2006, 11:32 »
Ja, her må man følge med. Plutselig kommer det kanskje ett bilde fra min sydentur i Benidorm. Slik som f.eks. disse to bildene. Jeg har på meg kjæresten sine nattkjoler. Er jeg ikke søt?

Dritsøt.. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

Sv: Fasiten
« #34 : 07. april 2006, 12:18 »
En fryd for øyet! Bow

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fasiten
« #35 : 07. april 2006, 12:22 »
Altså :

- Du veier 135 kg, eller deromkring.
- Nattkjolene til samboeren din passer deg

Kan jeg spørre om hva hun tar i benk, bøy og mark ?? Bow
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #36 : 07. april 2006, 13:27 »
Såklart du kan spørre - men jeg har ikke noe godt svar å gi. Har aldri fått henne til å prøve bøy, benk og mark - men hun har fått prøve lårpress og tok 200 kg. Bommet hårfint på 220. 210 ville nok ha gått opp. Det synes jeg er bra Smiley Det er ikke tilfeldig at jeg satser på at jenta mi, altså den minste av dem, "skal" bli verdensmester i styrkeløft for damer  Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #37 : 07. april 2006, 21:23 »
Fredag 7.april 2006

Trening på Nidarø Treningssenter OG KK-67

Knebøy nakke
6x140 -  5x162,5 -  4x4x175


Trodde jeg skulle ha prøvetime med en ny kunde i dag, men han kom ikke. Derfor startet jeg treningen til tross for at det var nesten to timer jeg hadde spist lunsjen min. Knebøyen var lett. 60 kg er ikke tungt lengre. Det er jo aldri tungt selvsagt, men nå etter NM har f.eks. selv 60-70 kg av og til føltes passe tungt ut under oppvarmingen. Krampetendenser osv. Ikke noe slikt nå. THE POWER WILL COME TO THY WHO DON'T CUM!

Når knebøyen var ferdig så kom kjæresten min og hentet meg og vi dro til KK-67 for å fullføre økta. Jeg har nemlig ikke kjettinger på treningsstudioet og det trenger man i mitt program.

Trening på KK-67


Benkpress med kjettinger (ca. 30 kg)

8x80 - 6x90 - 4x5x100

Dette er altså benkpress med kjettinger på hver side som tilsammen er ca. 30 kg. Denne øvelsen er en slags variant av benkpress på kloss. Meningen er at det blir tyngre og tyngre belastning jo nærmere utstrakte armer man kommer. Vekta blir altså ca. 130 kg på det tyngste settet på toppen. Easy measy sweet bare teeny!


Markløft med kjettinger (ca. 30 kg)


6x145 - 5x170 - 4x4x190

Tredje dagen med markløft denne uka. Det er noe for kroppsbyggerne det. Måtte trekke fra 30 kg av vektene på programmet ettersom det var valgfritt om man kjørte mark fra kloss eller mark med kjettinger. Jeg har aldri trent med mark med kjettinger og valgte derfor denne spennende varianten. Her er det samme som i benkpress. Lett i starten - tyngre på toppen. Det tyngste settet ble det altså omtrent 220 på toppen. Øvelsen var litt spesiell og uvant. Litt ekkelt når man skal sette ned stanga og kjettingen kommer under vekta. Blir litt rotete da - men var helt okei vekt. Vi kaller det ikke peanuts, men bringebær kan vi godt kalle det her. Søtt og godt!

Stifflegmarkløft

8x100 - 6x110 - 3x5x120

Stifflegen var så lett at jeg kunne sunget Pavarotti mens jeg trente. Det er jo ingen vekt. De som synes disse vektene er tunge er rett og slett for svake til å burde lese denne loggen. Tiden bør heller brukes på å spise og trene. 120 kg er virkelig lett. Det er som å bøye seg ned for å plukke opp en caps. Ingen vekt overhodet. Nesten en vits. Dette er hva vi kaller peanuts.

Sittende hantelpress
3x8x26,5

Dips
3x8

Latsroing omvendt grep
3x8x120


Tre øvelser etter hverandre uten pause. Ble andpusten i dag men ikke så voldsomt som "før i tiden". Jeg syntes det var tungt å trene dips etter hantelpressen. For ikke lenge siden føltes dips med kroppsvekt ut som en lek der jeg kunne hive meg opp fra stengene. Nå føles det ikke slik lenger. Jeg må trene bra med vekter rundt midja for å bli skikkelig sterk for å føle at dipsen er en lek i ett vinterland: Jeg er heller ikke særlig utholdende slik at den siste repen av åtte reps pleier å seig og det er såvidt jeg klarer den siste biten av lockouten.

FINITO

Sov ikke så veldig lenge i natt så jeg kjenner jeg nesten dupper her foran datamaskinen nå. Gleder meg til å dusje etterpå. Og senere i kveld blir det nok taco. Det er godt!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #38 : 07. april 2006, 21:33 »
Hehe, skal si du er glad i å skrive. Artig å lese  Cheesy

Fikk forresten tilsendt noen bilder fra Silentk fra JR NM i 1999  :Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #39 : 07. april 2006, 21:58 »
Ja, her må man følge med. Plutselig kommer det kanskje ett bilde fra min sydentur i Benidorm. Slik som f.eks. disse to bildene. Jeg har på meg kjæresten sine nattkjoler. Er jeg ikke søt?
Det er vel ikke nattkjole den ene der med paljetter??Du skulle ut på byen du!?  woot
Nordisk mester i håndbak 2014.


silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #40 : 07. april 2006, 21:59 »
Fin og hyggelig økt i kveld, Einar Smiley

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #41 : 07. april 2006, 21:59 »
Fredag 7.april 2006

Trening på Nidarø Treningssenter OG KK-67

Knebøy nakke
6x140 -  5x162,5 -  4x4x175


Trodde jeg skulle ha prøvetime med en ny kunde i dag, men han kom ikke. Derfor startet jeg treningen til tross for at det var nesten to timer jeg hadde spist lunsjen min. Knebøyen var lett. 60 kg er ikke tungt lengre. Det er jo aldri tungt selvsagt, men nå etter NM har f.eks. selv 60-70 kg av og til føltes passe tungt ut under oppvarmingen. Krampetendenser osv. Ikke noe slikt nå. THE POWER WILL COME TO THY WHO DON'T CUM!

Når knebøyen var ferdig så kom kjæresten min og hentet meg og vi dro til KK-67 for å fullføre økta. Jeg har nemlig ikke kjettinger på treningsstudioet og det trenger man i mitt program.

Trening på KK-67


Benkpress med kjettinger (ca. 30 kg)

8x80 - 6x90 - 4x5x100

Dette er altså benkpress med kjettinger på hver side som tilsammen er ca. 30 kg. Denne øvelsen er en slags variant av benkpress på kloss. Meningen er at det blir tyngre og tyngre belastning jo nærmere utstrakte armer man kommer. Vekta blir altså ca. 130 kg på det tyngste settet på toppen. Easy measy sweet bare teeny!


Markløft med kjettinger (ca. 30 kg)


6x145 - 5x170 - 4x4x190

Tredje dagen med markløft denne uka. Det er noe for kroppsbyggerne det. Måtte trekke fra 30 kg av vektene på programmet ettersom det var valgfritt om man kjørte mark fra kloss eller mark med kjettinger. Jeg har aldri trent med mark med kjettinger og valgte derfor denne spennende varianten. Her er det samme som i benkpress. Lett i starten - tyngre på toppen. Det tyngste settet ble det altså omtrent 220 på toppen. Øvelsen var litt spesiell og uvant. Litt ekkelt når man skal sette ned stanga og kjettingen kommer under vekta. Blir litt rotete da - men var helt okei vekt. Vi kaller det ikke peanuts, men bringebær kan vi godt kalle det her. Søtt og godt!

Stifflegmarkløft

8x100 - 6x110 - 3x5x120

Stifflegen var så lett at jeg kunne sunget Pavarotti mens jeg trente. Det er jo ingen vekt. De som synes disse vektene er tunge er rett og slett for svake til å burde lese denne loggen. Tiden bør heller brukes på å spise og trene. 120 kg er virkelig lett. Det er som å bøye seg ned for å plukke opp en caps. Ingen vekt overhodet. Nesten en vits. Dette er hva vi kaller peanuts.

Sittende hantelpress
3x8x26,5

Dips
3x8

Latsroing omvendt grep
3x8x120


Tre øvelser etter hverandre uten pause. Ble andpusten i dag men ikke så voldsomt som "før i tiden". Jeg syntes det var tungt å trene dips etter hantelpressen. For ikke lenge siden føltes dips med kroppsvekt ut som en lek der jeg kunne hive meg opp fra stengene. Nå føles det ikke slik lenger. Jeg må trene bra med vekter rundt midja for å bli skikkelig sterk for å føle at dipsen er en lek i ett vinterland: Jeg er heller ikke særlig utholdende slik at den siste repen av åtte reps pleier å seig og det er såvidt jeg klarer den siste biten av lockouten.

FINITO

Sov ikke så veldig lenge i natt så jeg kjenner jeg nesten dupper her foran datamaskinen nå. Gleder meg til å dusje etterpå. Og senere i kveld blir det nok taco. Det er godt!

Ha ha, jeg ler høyt av dette. Glimrende, mr. Gilberg  2thumbsup.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #42 : 07. april 2006, 22:01 »
Ja, jeg er glad i å skrive. Flott at det kan bli underholdning for noen Smiley Fikk du tilsendt bilder fra silentk fra Junior-NM 1999? HOHO! Regner med det var fra Pikenes Jens sin glansperiode. Ettersom du så fint nevnte det i min logg så kan jeg jo nesten poste de her. De to første bildene er da av undertegnede og fine Rødhette. Det tredje bildet er enda ett Pikenes Jens-bilde. Monica Saur er nå en velkjent fitness-stjerne. Som den sansen for damer jeg har så kan jeg å plukke de ut tidlig. Allerede under KM i mark 1998 så la jeg merke til denne lille og uskyldige søte jenta. Hun fikk til og med æren av å filme stevnet for meg. Og etter stevnet var det selvsagt obligatorisk med ett bilde. Nå er hun gift med Paal Snorre "Biceps" Høyer. Det er kanskje ikke noen god idé å ta prøvetime på Kaliber Gym med dette bildet på baksiden av t-skjorta.

Forhistorien til bildene med Bente var at på NM 1999 så gikk Therese Fostervold i en veldig kort blå fløyelskjole på banketten. Buksa mi fikk nesten kul av dette. Hun gikk nemlig og bøyde seg til både den ene og andre kanten på hvert bord. (Altså ikke på kanten av bordene). Jeg kunne sikkert gjort karriere som bilde-under-skjørt-fotograf men det er ikke helt min type. Jeg liker å være høflig og spurte derfor Therese om jeg kunne få bilde av henne sammen med Sturla. Hun satte seg derfor i fanget på Sturla og jeg tok bilder. Etterpå fikk hun sette seg i fanget mitt. Det husker jeg at jeg syntes var veldig godt. Det var gode lår å holde hendene på. Tror det var god lukt også. Hadde hun luktet gammel svettlukt hadde jeg sikkert husket det. Det som var litt trist for selvtilliten min var at også Tor Oskar Rydheim fikk sin bit av Therese. Hun hoppet bort på fanget hans også og der ble det også tatt bilde.

Vel hjemme i Trondheim så ble bildet forstørret opp til A4-størrelse og hengt på veggen i KK-67 sine lokaler. Aldri før har ett så fint bilde fått henge der på veggen. Det hang blant sort-hvitt-bilder av gamle kroppsbyggere og varmet hvem som helst av de mannlige styrkeløfterne som trente der. Bente fikk vite om dette og ønsket også å henge på veggen - akkurat som sin venninne. Dette ønsket kunne jeg selvsagt ikke annet enn å innfri. Fikk vel nesten en kul på buksa når fine Bente også satte seg på fanget mitt. Det ble ikke bare ett bilde denne gangen. Det ble to! Og så skjørt på henne også. Herlig! Det var selve kronen på verket under junior-NM i 1999 det. Bildet ble forstørret og fikk henge på klubben i 6-12 måneder.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #43 : 07. april 2006, 22:02 »
Ja Einar 120kg strakmark er bare luft...
Snakkes når du nærmer deg 170kg. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #44 : 07. april 2006, 22:07 »
Ja Einar 120kg strakmark er bare luft...
Snakkes når du nærmer deg 170kg. Wink
170 kg er også bare luft. I alle øvelser unntatt bicepscurl er vel alt under 200 kg ingen vekt. Vi snakkes heller når jeg nærmer meg 300 i strakmark.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!