Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954750 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #60 : 09. april 2006, 02:49 »
Søndag 9.april 2006

Trening hjemme på kontoret

Montering av glassdører på IKEA-skap
24 skruer x ca. 20 omdreininger


Har kjøpt meg ca. 30 nye sjakkbøker den siste uka. Kjøpte noen før sjakken på tirsdagen, men akkurat den dagen hadde jeg en utrolig sur dag "på jobben" (spilte fem kamper og fikk kun én seier. Tapte to kamper hvor jeg rett og slett overhøvlet motstanderen og sto til klar vinst men klarte å rote det bort helt uforståelig). Etter dette mareritten kjøpte jeg mange nye bøker. Hvis jeg leser omtale av ei bok og det står at dette er en "must-have in every chess-lovers library" eller "the complete biography of one of the most significant chess-players ever" eller "chessbook of the year 1995" så må jeg ha boka. Har derfor prøvd å kjøpe alle bøkene jeg har lyst på slik at jeg får ett stort bibliotek og slipper å kjøpe flere bøker på mange år. Tar veldig lang tid å lese ei sjakkbok men de står så utrolig fint i bokhylla. Dette trikset var best når jeg var singel. Da kunne jeg invitere damer hjem og de kunne se hvor intelektuell jeg var. Desverre hadde jeg tidligere bare bøker som f.eks. "Hvordan er det mulig?" (som forklarte hvordan ting hang sammen i verden og hvordan f.eks. en TV ble laget) i bokhylla. Og det var absolutt ikke noe sjekketriks - selv om jeg faktisk lå på senga og leste den boka med ei dame engang. Husker veldig godt at jeg la boka opp i fanget mitt mens jeg lå og imponerte dama ved å vippe opp og ned boka. Det var faktisk ett godt sjekketriks.

Ble en liten avsporing der. Uansett så har jeg mange bøker nå som jeg vil ha i bokhylla mi på kontoret. Tidligere i dag så var det mye rot på kontoret og mye av rotet lå i bokhylla. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av rotet. Det er mye jeg ikke vil kaste men samtidig har jeg ikke oppholdsplass for det. Det viktigste er imidlertid å skape en skikkelig kongeplass for sjakk-bøkene. Måtte derfor hive ut en hel del fra bokhylla og deretter sette inn bøkene. Men før jeg satte inn bøkene fikk jeg ett innfall om at jeg burde sette på glassdørene på skapet som har stått og ventet på å bli tatt opp fra pakken i 8-12 måneder! Heldigvis tok jeg oppgaven fatt og det ble ei hel treningsøkt ut av det.

Jeg begynte fullt påkledd, men det tok ikke lang tid før svetten begynte å renne. Måtte kaste av meg genseren. Plagdes veldig med varmen. Og slet også med skrujernet. Skrujernet var nok hakket for lite så jeg hadde mye bry med å sette sammen første glassdør. Når dette var gjort fikk jeg tak i ett nytt skrujern. Da gikk jobben mye enklere - men jeg hadde rukket å blitt så varm at det pøste på med svette både i ansiktet, ryggen og beina. Ekkelt. Jeg liker ikke å svette når jeg ikke trener med vekter. Måtte ta av buksa også. Til slutt sto jeg der og jobbet i bare boxeren og sokkene. Svetten rente fortsatt og jeg mistet av til det gode taket på skrujernet pga. svette i hendene. Kreftene ble også mindre i og med den pumpen man får i underarmene.

Tilslutt var skapet montert. Hele prosessen tok vel 1,5 time. Helt sinnsykt hvor lenge det egentlig tok. Tiden flyr når man jobber.

Nå er det veldig mye rot på kontoret. Mye mer enn da jeg startet å jobbe for å gjøre det ryddig. Men nå er sjakkbøkene iallefall plassert fint i hylla og det er rom for de nye bøkene jeg snart får i posten.

Etterpå må jeg ta meg en skikkelig god dusj. Vel fornøyd med nattas restitusjonstrening som varte fra ca. 00.45 - 2.15 natt til søndag.
 
FINITO
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Fasiten
« #61 : 09. april 2006, 02:57 »

Jeg begynte fullt påkledd, men det tok ikke lang tid før svetten begynte å renne. Måtte kaste av meg genseren. Plagdes veldig med varmen. Og slet også med skrujernet. Skrujernet var nok hakket for lite så jeg hadde mye bry med å ....

Bare meg som tenkte noe rart her?  Grin

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fasiten
« #62 : 09. april 2006, 03:10 »
hehehehe rofl
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #63 : 09. april 2006, 03:50 »
Einar the (st)ripper  Gull.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #64 : 09. april 2006, 10:30 »
Einar holder på å falle tilbake på sitt forrige liv Deal

P.S.hørt om batteridrevet skrutrekker??
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #65 : 09. april 2006, 10:33 »
Tenk å klare å skrive så mye uinteressant innhold og allikevel få det til å bli morsomt.  Du skulle vært forfatter du Einar. Bow
PS! Strømmen er dyr, så skru ned varmen istedet for å kle av deg.  Wink
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #66 : 09. april 2006, 11:35 »
Einar, du glemte å slenge et vått håndkle rundt nakken, det var derfor det ble så varmt og jævlig. Synes likevel du var flink!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #67 : 10. april 2006, 23:33 »
Mandag 10.april 2006

Trening på KK-67

Knebøy
6x155 -  5x180 -  4x4x192,5


Mitt nye Dietmar-program er litt spesielt. Skal gjøre første uka to uker på rad. Det er kun noen få forandringer på treningene, men mandagstreningen skal være prikk lik i uke 2 jf. med uke 1.

Knebøyen blir mer og mer en formalitet. Jeg var litt stiv i hamstringene etter den latterlig lette strake markløften på fredag. Denne strake markløften var noe av det letteste jeg har gjort på en trening noensinne - likevel så har jeg ikke vært så stiv og støl i hamstringene på år og dag. Det er en øvelse som river når man utfører den korrekt.

Hadde vært på IKEA idag og kjøpte to skrivebordskomoder, stellebord til den lille og to DVD/CD-stativ. Jeg liker ikke å gjøre aktiviteter før trening. IKEA-tur er som en halvmaraton for meg og ikke optimal oppladning før trening. Det hadde imidlertid ikke noe å si for denne dagen. Skal jo være lett for tiden og da er det lov å være litt "vanlig menneske" av og til. Jeg liker best å være en fjernstyrt robot med stålfaste rutiner, men det er godt å slippe seg litt løs av og til også.

Knebøyen gikk iallefall helt greit. Kan ikke si at jeg spratt opp uten en mine på de siste settene. Jeg måtte bruke litt krefter, men det var lettere denne gangen enn forrige uke. Og det skulle jo bare mangle. Fikk en liten overaskelse på første rep på 192,5 da jeg holdt på å falle baker. Gikk litt fort ned og mistet balansen. Kanskje noe av grunnen til dette var de stive hamstringsene. Det mest irriterende med at jeg bommet på den første repen var at Kjetil Holm - klonen av Paul Anderson - trodde at den første repen var tung. Jeg liker ikke at folk tror lette vekter er tungt for meg. Det er nedverdigende. Jan Arthur kritiserte meg litt for å ta en Clive Hendry eller Tibor Meszaroz i og med at jeg hadde en meget hurtig nedsenking på bøyen. Jeg liker å bruke denne teknikken hvis det  er mulig, men justerte meg litt på de to siste settene ved å gå ned litt mere kontrollert.

Når jeg fabelerer om knebøy må jeg nesten nevne Kjetil Holmerson. Denne 116 kg tunge mannen, som snart veier 125 kg for å fylle ut klassen, tok i dag en trippel med stopp på 235 kg i knebøy! Det er en veldig sterk prestasjon. Neste år satser klubben på å ha minst 3 mann som tar 300 kg i knebøy uten utstyr. Holm, Dahl og meg selv.

Andreas Tiller har vært overtrent og slitt mye det siste året. Han er på vei tilbake nå. Han sliter med skader, men vi trener opp en ny teknikk på han. Lette vekter - men mye bedre teknikk. Tiller har jo vært foregangsmannen hva gjelder elendig teknikk på KK-67, men ettersom han hadde framgang år etter år så var han for sta til å forbedre teknikken sin. Det lønner seg ikke i lengden - og han har lært på det nå.

Benkpress m/kloss medium grep
5x122,5 - 4x142,5 - 4x5x152,5

Forrige uke var dette ganske tungt. I dag var det så latterlig lett at hvis Kjetil Holm hadde kommet og befølt meg på innsiden av lårene så hadde jeg bare lagt stanga på klossen, sagt "bare se - ikke røre", og løftet lett opp igjen uten å puste.

Markløft bredt grep med reimer og bred fotstilling
6x120 - 5x140 - 4x4x150

Forrige gang var dette lett. Denne gangen var det enda lettere. Jeg hadde desverre ikke drareimer på KK-67 så jeg prøvde vanlig overhåndsgrep. Det var vanskelig å holde igjen stanga fordi det var en vektløfterstang og den rullet veldig i hånda mi. Skiftet derfor til vanlig styrkeløftsgrep etter hvert. Vekten fløy opp og det var som om jeg ikke trente markløft i det hele tatt. Holdt veldig bredt. På en vektløfterstang er ringene 2-3 cm lengre ut mot vektene enn på en styrkeløftstang. Jeg holdt så bredt at ringene kunne sees på innsiden av pekefingeren min. Sto også ganske bredt.

Brukte ikke belte her. Gjør normalt sett det på vanlig mark - men dette var for lett til at det var nødvendig.

Sittende hantelpress 3x8x26 kg
Rygghev med 35 kg 3x8
Nedpress 40-50 kg 3x8


Så var det disse trisettene igjen. Denne gangen ble jeg også litt svett og litt andpusten - men det var ikke i nærheten av så ille som forrige gang. Er litt kjøligere på KK-67 så det hjelper nok på mye. På ryggheven brukte jeg ei hammercurl-stang som ble lastet på med 30 kg. Tipper stangen veier ca. 5 kg. Holdt stangen foran brystet mitt mens jeg tok ryggheven. Ser nå at det står jeg skulle ta 6 reps - men jeg tok 8 på treningen. Slike detaljer har ingenting å si på disse øvelsene.

Til slutt hjalp jeg Kjetil med benkskjorta og koste meg deretter med to egg, to brødskiver med kalkunpålegg og en liter skummet melk. Tror Kjetil siklet litt på melka mi selv om han mellom hvert sett han trener drikker noen slurker av en 1,5-liters lettmelk som han har med på trening. Hver trening. Paul Anderson drakk nemlig mange liter melk hver dag. Det samme som Sturla Davidsen og Olaf Dahl. I motsetning til de to sistnevnte så drakk altså Paul Anderson sikkert mye melk mens han trente også. Dette kopierer Kjetil Holm. Og snart kopierer han bøyen hans også. Han er ett skikkelig talent. Synd han startet så sent med styrkeløft!

FINITO

Summa summarium så var dagens økt en helt grei økt. Ingen problemer på noen øvelser. Noen øvelser var så lette at selv folk som trener på SATS ville trodd de skulle klart å løfte tilsvarende. Kjetil Holm tok prisen for dagens prestasjon på klubben. 3x235 med stopp i bøy er enormt bra og han ligger godt i rute til 800+ på RM. Da blir han isåfall den første som har klart å passere dette runde tallet av oss andre enn Olaf. Hvis han klarer å bli første mann dit skal jeg bli den første av oss til 900 kg sammenlagt og 300 kg uten utstyr i bøy! Lista er herved lagt!

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #68 : 11. april 2006, 16:16 »
Så du mener jeg bør begynne å drikke melk under trening, altså?
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #69 : 12. april 2006, 23:43 »
Onsdag 12.april 2006
(105 dager til damas termin  Grin)

Trening på KK-67

Knebøy nakke med stopp
3x4x120


Forrige uke tok jeg knebøy med stopp på kloss. Denne uka har Dietmar forandret det til at jeg skal trene lårpress istedet for knebøy. Ettersom en dag uten bøy er en dag uten mening så måtte jeg røre litt på knebøyen også. Veldig lette vekter slik at jeg ikke ødelegger programmet og dens intensjoner - men likevel såpass vekter at jeg kan skrive det ned i en treningsdagbok. Trente uten belte. Hørte rykter om at Kjetil Holm var på 220 med stopp idag og aldri skal jeg trene med mer enn 100 kg lettere enn han gjør så lenge det ikke er utstyr med i spill.

Lårpress seint
8x185 - 6x217,5 - 4x5x232,5

Hadde dette vært sjakk ville jeg satt ?! etter øvelsens navn. ? er brukt om det er ett dårlig trekk. ! er brukt om det er ett meget bra trekk. ?! er en blanding. Noe som kan virke ulogisk, men som er bra likevel. Det samme er det med denne øvelsen. LÅRPRESS? Kroppsbyggerøvelse? Er som regel bare pingler og kroppsbyggere (som tror at forskjellige vinkler gir de finere muskler) som holder på med slike avslappningsøvelser.

Dette er nok imidlertid en ganske okei øvelse å gjøre i periode. Jeg trente øvelsen veldig sent - nesten som i superslow-training som er en egen treningsmetode innen kroppsbyggersjangeren. Prøvde rett og slett å gjøre disse megalette vektene tunge - og jeg lyktes ganske godt også. Ikke at det noen gang var problemer mtp. styrken - men jeg fikk faktisk litt PUMP i lårene ved å gjøre det på denne måten. Ronnie Coleman... there's a new boy in town!

Benkpress m/stopp
8x107,5 - 6x125 - 4x5x135

Skråbenk uten stopp
6x85 - 4x5x90

Nedtrekk foran
4x8x80

Hantelcurl begge hender samtidig
4x8x18,5


Nå var det disse kvadruppelsettene igjen. De fire tyngste settene i benk og skråbenk ble kjørt sammen med nedtrekken og hantelcurl uten pause mellom hvert sett. Ble ikke så pumpet som sist uke. Var nok noe med at glykogeninnholdet i musklene hadde begynt å dale. Da blir man nesten kald istedet for å få pump. Og slik ble det hos meg. Dette kondisjonstullet var lett både på pusten og styrken. Ble litt melkesyre i armene.

Etter dette så ble det markløft:

Markløft
6x160 - 5x170 - 4x4x185

Dietmar hadde latt meg trene lettere på markløften denne uka i forhold til forrige uke. Jeg feiret dette med å trene uten belte denne gangen og settene gikk veldig bra. Hvert eneste sett var rett og slett latterlig lett.


Frontpress

8x55 - 6x65 - 3x5x70

Frontpressen var det samme som sist uke. Dette var også lett.

FINITO

Uke 2 på programmet har kun én dag igjen nå. Og jeg gleder meg til uke 3 ettersom da blir det litt tyngre vekter. Slik det er nå kan jeg bare lukte på metallet rundt meg - men desverre svetter gutta på KK-67 så mye at jeg kjenner kun en ekkel svettlukt når jeg prøver å lukte.

Var foresten med dama på IKEA og reklamerte på en skrivebordkomode idag. Den var ganske stor og veide 30 kg. Var såvidt jeg klarte å legge den inn i bilen på baksetet. Når jeg skulle ta den ut var det også selvsagt veldig vanskelig. Måtte bøye meg skikkelig inn i bilen, ta godt tak og løfte den ut før jeg satte den forsiktig på en handlevogn. I det jeg bøyde meg ned så tror jeg at jeg hørte noen som plystret. Det var nesten utenkelig for meg å tro at det kunne være meg, men etter jeg hadde stønnet meg fra bilen til handlevognen med komoden så fikk jeg øye på ei vakker blondine. Denne blondinen var ei jente jeg var forelsket i for 9-10 år siden! Jeg følte ikke at det passet seg helt å slå av en prat så jeg bare lot som ingenting og gikk inn på IKEA, fikk tilgodelapp og kjøpte samme skrivebordkomode om igjen. Poenget er at denne blondina var grunnen til at jeg ,for første og eneste gang i mitt liv, deffet den gangen for 9-10 år siden. Og deffen var grunnen til at jeg fikk problemer med knærne. Som igjen var grunnen til at jeg kuttet ut knebøy - OG gikk glipp av styrkeframgang på ett halvt år. Og viktigst av alt - jeg har ikke tatt 300 kg i bøy uten utstyr enda.

Moralen er derfor: Å deffe er bare tull.

Dama til Andreas Tiller var også på treningen idag. Hun var meget tolmodig der hun satt i sine gullforgylte sko og hørte på den bråkete musikken vi spiller. Espen Aune var også en tur innom treninga og på en eller annen måte så klarte jeg å lage en stemning jeg liker. Det ble til at Espen kom med utsagnet at "alle damer er horer - det spørs bare på hvor mye øl de trenger". Dette utsagnet falt selvsagt ikke i smak for dama til Tiller så det ble en meget morsom diskusjon. Det er mange horer der ute, men jeg tror Espen tar feil med at alle damer er horer. Det virket som om dama til Tiller ikke var dette. Og jeg er sikker på at dama mi heller ikke er det. Hun bestod nemlig kryssforhøret jeg lar alle damer gå igjennom før jeg går inn i forhold. Og hun har bestått det mange ganger i ettertid også Smiley

Olaf Dahl har begynt å oppsøke solarium nå. Han har i 10 år blitt mobbet fordi han er så blek. Og nå har han endelig begynt å prøve å gjøre noe med det. Han tok av seg på skjorta idag og poserte mye. Han så faktisk ikke så veldig blek ut - helt til at han stilte seg i lyset. Da kom sannheten fram. Han er fortsatt hvit.

På slutten av økta så snakket vi om VM og jeg fortalte at han kommer til VM. "Vet du noe som ikke jeg vet!?" sa han til meg og jeg fortalte han at: "jeg snakker jo med Dietmar vet du...". Jeg fortsatte med: "...men jeg kan ikke si noe for det lovet jeg Dietmar." Da jeg sa dette ble Olaf skikkelig sjøsyk og hevet stemmen: "Nei - steike bættere ta!". Han skulle for fanden vite hva jeg eventuelt visste. Det hele var selvsagt en spøk fra min side og han tok dette med godt humør - men jeg er helt sikker på at han kommer til å bli med på VM.

...men blir han først til 300 kg i knebøy uten utstyr???

RONNIE COLEMAN ER DØD  - LENGE LEVE EINAR GILBERG!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #70 : 13. april 2006, 00:35 »
Før jeg skulle spise mitt siste måltid nå istad - så måtte jeg en tur på toalettet. Mens jeg satt og dreit ut noen egg eller noe så kom jeg på ett par ting jeg måtte berette i denne loggen min. For å ta det treningsmessige først så trener jeg markløft med styrkeløftsko. Dette er bra for da blir løftet litt lettere når man tar av skoene på konkurranser.

Det andre, og kanskje den viktigste tanken, var at kjæresten min, Mona, og jeg kjørte til Prix for å handle ett par matvarer. Like før Prixen er det en trang liten vei og i denne veien møtte vi en bil i motsatt kjøreretning. Denne bilen hadde problemer med å komme forbi oss fordi det var en rød snobb som var rett bak oss som på en måte sperret veien for bilen som kom imot oss. Dette var ikke lett å oppfatte for hverken meg eller dama som kjørte for anledningen. Vi så ikke engang at det var en bil bak oss og vi ventet på den motkjørende bilen til å kjøre forbi oss fordi vi skulle parkere på ett sted hvor den motkjørende bilen sto i veien for oss. Dette ble sikkert litt komplisert forklart, men bilene sto i allefall i veien for hverandre. Og snobben bak oss ble nok veldig utolmodig. Han bærtet noe vanvittig på oss og når situasjonen løste seg (tok 2 sekunder) så kjørte han ekstra fort forbi oss på en demonstrativ måte. Parkerte og hoppet ut av sin røde stolthet. Snobben hadde på seg en finere blazer og trodde mye godt om seg selv. Han så veldig furten ut med rynker i pannen og ropte ett eller annet med: "Er du treig eller!?" eller noe slikt til kjæresten min. Akkurat hva han sa fikk jeg ikke med meg, men jeg ropte jo tilbake. Desverre hørte nok ikke han meg heller fordi jeg ba dama om å åpne vinduet men hun gjorde ikke dette. Jeg kjente det skikkelige i kroppen at jeg ble provosert av oppførselen hans. Skulle ønsket jeg kunne la han få høre mitt svar og kanskje hisse han opp enda mer. Hadde han prøvd seg på noe hadde jeg klinket han på stedet. Dette skjedde desverre ikke.

Jeg satt i bilen mens dama gikk inn og kjøpte ett par ting. Så til det jeg tenkte på mens jeg satt på do og fantaserte. Hadde jeg hatt penger på kontantkortet mitt på mobiltelefonen, da skulle jeg ha ringt Olaf Dahl. Jeg skulle nemlig ha ønsket å løftet bilen til denne snobben og vippet den overende slik at den hadde stått på taket! Da hadde snobben virkelig fått seg ett sjokk når han hadde kommet ut. Tror imidlertid ikke jeg hadde klart dette alene - men hadde Olaf kommet så hadde vi kanskje sammen kunne gitt snobben en lærepenge. Da kunne jeg etterpå ha tatt noen bilder og slikt og postet på Treningsforum. DET hadde vært noe det!

Det var altså min fantasi mens jeg satt på do. Noen fantaserer om andre damer, men det trenger ikke jeg å gjøre. God natt!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #71 : 13. april 2006, 08:49 »
 rofl
*ring ring*
OD: "Je man, de e Olaf."
EG: " Olaf du må komm.. æ har ei bila æ må velt, sjø!"
OD: "Korsn farge e det på bila, de e skjærtorsdag idag, sjø... RØD-dag!!"
EG: "Bila E rød, ja, Olaf! Kom te butikken å jælp mæ å velt bila!"
OD: "Kjøp 5 liter mælk te mæ, så kjæm æ!"

 rofl

Studenten

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #72 : 13. april 2006, 12:05 »
 rofl Hadde vært et morsomt syn  buttrock Har vært med på å løfte biler sjøl, morsomt å se reaksjonen på vedkommende bileier etterpå (læreren ble ikke så blid.. merkelige greier...)

Uansett, bra treninger og en morsom loggbok å følge med på, Einar  Grin

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Fasiten
« #73 : 13. april 2006, 12:18 »
en innholdsrik logg, med mye seriøst og mye morsomt.Applaus for den Bow   Cheesy
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #74 : 13. april 2006, 13:22 »
Det var altså ei jente som fikk deg til å deffe. Dét har du ikke fortalt meg før Wink Men det er en berettiget årsak, da. Trolig den eneste som ville fått meg til deffe Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!