Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954685 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fasiten
« #135 : 27. april 2006, 17:09 »
Go West ? Where the streets have no name ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Fasiten
« #136 : 27. april 2006, 18:44 »
Jeg vil se en video der du danser til 'Svanesjøen'.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #137 : 27. april 2006, 19:00 »
Go West ? Where the streets have no name ?
Den sistnevnte her er vel U2..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #138 : 27. april 2006, 20:14 »
Go West ? Where the streets have no name ?

Nei nei.

Come on, come on, come on, come on
(Together) We will go our way
(Together) We will leave someday
(Together) Your hand in my hands
(Together) We will make our plans
(Together) We will fly so high
(Together) Tell all our friends goodbye
(Together) We will start life new
(Together) This is what we'll do

(Go West) Life is peaceful there
(Go West) In the open air
(Go West) Where the skies are blue
(Go West) This is what we're gonna do
(Go West, this is what we're gonna do, Go West)
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fasiten
« #139 : 28. april 2006, 08:13 »
Den sistnevnte her er vel U2..

Den er gjort av utallige grupper den, deriblant U2 ja. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #140 : 28. april 2006, 09:20 »
Men ikke Pet Shop Boys?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fasiten
« #141 : 28. april 2006, 09:23 »
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #142 : 28. april 2006, 09:23 »
Ah, da så Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #143 : 28. april 2006, 22:43 »
Fredag 28.april 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke
5x140 -  4x170 -  4x3x185


Alle settene ble trent uten belte. En formalitet.


Benkpress med kjettinger (+ca. 30 kg på vekten som er oppgitt)

6x80 - 5x95 - 4x4x105


Markløft fra bukk


5x175 - 4x210 - 4x3x232,5

Helt greit. Begynte å bli litt trøtt ved dette tidspunktet. Tok det litt med ro på de første settene pga. føling med skade i venstre ryggmuskelfeste. Ikke noe big deal. Bruker belte og er nøye med å sette meg i god stilling før jeg tar i.

Stifflegmarkløft
6x100 - 5x115 - 3x4x125

Overhåndsgrep og veldig, veldig lett.

Sittende hantelpress
2x8x26,5

Dips m/5 kg ekstra
2x8

Latsroing omvendt grep
2x8x125


Tok ett sett vanlig grep på latsroinga. Siste sett med omvendt grep som det sto på programmet. Var trøtt og skulle bli hentet av dama. Derfor kuttet jeg ut ett sett (skulle ha tre trippelsett).

FINITO

Det går bra på trening nå. Formen er ganske bra, men dagsformen var ikke den beste i dag. Litt trøtt og sliten. Har ikke noe med mengden trening å gjøre - den er nesten for lav synes jeg. Trenger helga på å komme meg. Uheldigvis er det kjempelett treningsuke neste uke.

I dag fikk noen av gutta, deriblant jeg, nye wristwraps fra Ironman gjennom Olaf. De er blå og av nylon. Vi har tidligere hatt slike, men de var stivere og gjorde veldig vondt å bruke. Jeg viste Kjetil disse nye bindene og forklarte at fargen var mer fiolett kontra de klare blå i forrige versjon. Dessuten, la jeg til, så var de ikke så stive og grove. "Åja.. sånn fancy greier ja.. det bryr jeg meg ikke så mye om" eller noe i den duren svarte han på ekte styrkeløftervis! Det likte jeg å høre. Smerte har ikke noe å si for Kjetil. Det viktige er at vektene går opp.

Kristian var i kjempeslag på treningen idag. Han trente frontbøy for første gang og det var veldig bra utførelse på denne øvelsen. Få som tar trening så lett som Kristian. 100 kg er kanskje skamvekt for han, men det er ikke så lett for hvem som helst å bruke så mange kilo i denne øvelsen. For alle andre enn vektløftere er det en veldig tung øvelse. Han kjørte også litt benk med kjettinger og prøvde forskjellige ting. Til slutt skulle ha prøve mark og var litt uheldig med tellingen sin. Først løftet han en vekt han trodde var 160 kg. Desverre var det bare 150 kg på stanga. Så psyket han seg opp til en dobbel på 200 men fikk vite at det kun lå 180 kg på den stanga han skulle til å løfte. Tok to reps på dette uten belte, men ga seg etter det. Og da var han sur. Han var sur på seg selv for at han ikke selv kunne se at det kun var 180 kg på stanga. Det skulle vært 200 kg og da ville han vært ganske fornøyd.

Vi hadde en chipchop på trening idag. Han er en brazilian jiu-jutsi-fyr. Sikkert skrevet feil, men det får så være. Plutselig underveis i treninga hørte vi gutta noe piping av noe slag. En slag alarm. Gjentagende og irriterende lyd. Det viste seg at denne chipchopen hadde kommet på feil plass. Han skulle egentlig ha vært på en plass som starter med S, slutter på s og har 4 bokstaver i navnet. Han trente nemlig som en kroppsbygger og brukte vekkeklokke for å signalisere når pausene var over eller når settet var over. Det er jeg ikke 100% sikker på - men alarmen, en håpløs sådan, ulet iallefall endel ganger. Gud hjelpe og bedre. Slikt er det ikke ofte man ser på KK-67. KRAFTsportklubben av 1967!

Kjetil drakk som vanlig mye melk og koste seg på trening. Han skulle egentlig på max 170 kg i knebøy idag. Via msn klarte jeg å tirre han til at han skulle gå på 180 kg. Han klarte selvsagt ikke å la være - og tok en dobbel på 220 med stopp istedet. For en mann.

Arthur var i ekstase over å ha kjørt en Kawasaki motorsykkel. Det var like før han dreit på seg når han kjørte. For ett kick! Han mente at ingen narkomane ville ha rørt en sprøyte om de hadde opplevd kicket fra en ekte motorsykkel. Her snakket han virkelig med overbevisning og det var tydelig at dette var en EKTE bilfrelst. Det er bilsporten han skulle vært i. Der finner han sin ekte lidenskap.

Ellers er Arthur veldig fornøyd med at magerutene kan skimtes under rett belysning. Han klager over små lår når det går tungt på trening, men poserer titt og ofte en most-muscular når det går litt bedre - slik som i dag. Når han sto og poserte foran speilet så satt vi gutta bak og slappet av i godstolene og smilte ganske bredt. Der satt jeg med Kristian og Kjetil. Begge som har megareksi. Kan aldri bli stor nok og synes de ser liten ut. Og der borte står Arthur fornøyd og poserer uten å imponere alt for mye med muskelstørrelsen Smiley Er litt for mye fitness i kroppen hans fortsatt. Spis mer Arthur!  Grin

Arthur fortalte også at snart skal det komme noen bilder av han på treningsforum. Han skal ta på seg hotpantsen sin og rulleskøyter og gå på disse i bar overkropp i byen i Trondheim. Dette skal vi ta bilde av og legge ut på forumet. Kristian holdt på å få sjokk når Arthur fortalte at hotpants var en meget tettsittende kort boxer, og da fikk han høre at ifjor så hadde Arthur buk og gikk slik til daglig - men nå er buken borte. Før buken var borte kom Arthur ved én anledning inn på treningssenteret mitt med identisk påkledning. Jeg holdt også på å få sjokk den gangen. Trodde det var en naken mann som sto i resepsjonen.

Når klokka ble rundt 21 så dro de som var igjen på gymet og jeg måtte være der alene. Det er litt kjipt. Trente endel før kjæresten min kom og hentet meg og vi skyntet oss hjem til å se Wisnu ryke ut.

I morgen skal jeg stå opp tidlig for da skal jeg spille sjakk. Klokken 10.00 starter en sjakkturnering på 90 min på første 40 trekkene og 30 minutter på resterende tid. 5 runder. 3 parti på lørdag og  2 parti på søndag. Dette blir knalltøft og veldig hardt,
men jeg håper at alt - b.l.a med tanke på kosten osv. - går bra.

Yippie Ka Ye Everybody!

Einar
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #144 : 28. april 2006, 22:50 »
Lykke til i morgen da Einar  Smiley

Hilsen fra ei som har pallplass i sjakkturneringen "Åse-Open"  Grin
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #145 : 28. april 2006, 22:51 »
Tusen takk Anett!

Har du spilt sjakk? Seriøst? Smiley

ps. du er en EKTE babe! Grin ...og bildet av deg og Sturla henger oppe i vårt treningslokale. Ett A4-bilde faktisk! Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #146 : 28. april 2006, 22:56 »
Tusen takk Anett!

Har du spilt sjakk? Seriøst? Smiley


Jeg hadde sjakk som valgfag på skolen, blitt altfor lite sjakkspilling de senere årene dessverre  Undecided


ps. du er en EKTE babe! Grin ...og bildet av deg og Sturla henger oppe i vårt treningslokale. Ett A4-bilde faktisk! Smiley

En EKTE babe faktisk.... blush Det er jo Sturla som er baben da  Wink
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

2strong

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #147 : 28. april 2006, 23:01 »
Sitat
Arthur var i ekstase over å ha kjørt en Kawasaki motorsykkel. Det var like før han dreit på seg når han kjørte. For ett kick! Han mente at ingen narkomane ville ha rørt en sprøyte om de hadde opplevd kicket fra en ekte motorsykkel. Her snakket han virkelig med overbevisning og det var tydelig at dette var en EKTE bilfrelst. Det er bilsporten han skulle vært i. Der finner han sin ekte lidenskap.

Synes jeg hadde denne diskusjonen med han før jeg, men da var det hvist bil som var tingen.  biggrin

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #148 : 28. april 2006, 23:02 »
Nå ble jeg forresten litt nyskjerrig på hva som er forskjellen på en EKTE babe og en "vanlig" babe?
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #149 : 28. april 2006, 23:11 »
En vanlig babe er en dame som blir kalt en babe. En EKTE babe er en babe som fortjener å bli kalt en babe. En bimbo er veldig ofte også en babe, men der er det litt for mye glitter og falskhet. Du har medfødt skjønnhet og du stråler hele tiden. Derfor er du en EKTE babe. Og når du hadde sjakk som valgfag da kan jeg bare si: FY FAEN FOR EN BABE! Finnes det noe bedre enn ei dødsdeilig dame som driver med styrkeløft og spiller sjakk?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!