Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954703 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #315 : 01. juni 2006, 10:12 »
1 Gal GAL G A L !!!

2 På stigende form og rating i sjakk, så vil ratingen alltid henge litt etter din egentlige styrke. I norge så tar det tid før ratingen "tar igjen" spilleren påveg opp.

Motsatt når gode spillere blir eldre, spiller mindre, taper mer... da synker ratingen raskere enn den egentlige spillestyrken, grunnet tap mot spillere påveg opp, og med lavere rating enn egentlig styrke. Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #316 : 01. juni 2006, 11:46 »
1. Den siste halvtimen av treningen igår så var jeg alene. Plutselig kom Ironman av Black Sabbath på CD-spilleren. Jeg følte de sang om meg. "I AM I R O N M A N!"

Has he lost his mind?, Can he see or is he blind
Can he walk at all? Or if he moves will he fall?
Is he live or dead? I see thoughts within his head.
We'll just pass him there. Why should we even care?

He was turned to steel in the great magnetic field!
When he traveled time for the future of Mankind.
Nobody wants him He just stares at the world.
Planning his vengeance that he will soon unfurl.
Now the time is here for ironman to spread fear.
Vengeance from the grave kills the people he once saved
Nobody wants him they just turn their heads.

Nobody helps him now he has his revenge.

Heavy boots of lead fills his victims full of dread.
running as fast as they can Ironman lives again.

2. Dette stemmer for etablerte spillere, men jeg har ikke så mange parti enda. Tror jeg har spilt totalt 28 eller 29 parti nå. Altså seriøse ratede "lang"-sjakkpartier. Derfor blir min rating justert mere nå enn den ville blitt om jeg hadde spilt 200 f.eks.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #317 : 01. juni 2006, 12:21 »
Klart.
ett parti av 30 er mere enn ett parti av 200.

Men medmindre det er lang tid mellom partiene, så vil fortsatt rankingen din henge etter. Smiley

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #318 : 01. juni 2006, 16:43 »
Ikke for å spore helt av tråden her men ser på terminliste at KK 67 skal arrangere KM den 16. september. Stemmer dette?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #319 : 01. juni 2006, 17:14 »
Det stemmer at KK-67 skal ha KM 16.september ja. Skal du bli med på stevnet? Kristian, silentk, skal bli med på dette stevnet. Som oppladning skal han gå ned i midjemål og fettprosent men likevel gå i -110 kg klassen. Jeg er litt spent på hvordan det skal gjøres når han veier 101 kg nå Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #320 : 01. juni 2006, 17:28 »
Det stemmer at KK-67 skal ha KM 16.september ja. Skal du bli med på stevnet? Kristian, silentk, skal bli med på dette stevnet. Som oppladning skal han gå ned i midjemål og fettprosent men likevel gå i -110 kg klassen. Jeg er litt spent på hvordan det skal gjøres når han veier 101 kg nå Smiley

Hehe, ikke enkelt å bestemme seg for hva man vil antagelig Smiley Men du grier å overtale silentk til slutt.

Tror kanskje jeg blir med på KM. Passer ganske godt med treningen. Hadde tenkt å avslutte et Dietmar mengdetreningsprogram i uke 36, så vi får se Cheesy Sist jeg var på stevne var i 1992 Cheesy

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #321 : 01. juni 2006, 17:32 »
Meget bra Buajoa. Da er du lenge før min tid også. Hva tok du i 1992 da? Hvilken klubb løfter du for?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #322 : 01. juni 2006, 17:44 »
Meget bra Buajoa. Da er du lenge før min tid også. Hva tok du i 1992 da? Hvilken klubb løfter du for?

Skal vi se. I 1992 var jeg 18 år og løftet 170-110-160. Hadde så å si aldri løftet markløft før, så det var arti bare å få opp stanga Smiley

Blir vel å melde seg inn i KK 67, andre alternativ er vel utelukket Cheesy

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #323 : 01. juni 2006, 18:55 »
 Grin Grin Grin Grin Grin headbang headbang headbang Du er rett mann for klubben!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #324 : 01. juni 2006, 19:36 »
Det stemmer at KK-67 skal ha KM 16.september ja. Skal du bli med på stevnet? Kristian, silentk, skal bli med på dette stevnet. Som oppladning skal han gå ned i midjemål og fettprosent men likevel gå i -110 kg klassen. Jeg er litt spent på hvordan det skal gjøres når han veier 101 kg nå Smiley
Masse "riktig" mat og smart trening. Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #325 : 02. juni 2006, 00:16 »
Var på kino i kveld. Så X-Men 3: The Last Stand. Jeg elsker X-Men. Har gledet meg til denne filmen i over to år og fulgt med på ryktebørser om filmen av og til for å huske på når filmen skulle komme. Mai 2006 har vært en innprentet dato altså.

Gleden var stor når jeg og dama tok kinoturen litt på sparket. Vi skulle egentlig se den på lørdag som var for da ble vi invitert ut på kino sammen ett vennepar. Når vi kom på kinoen og fikk billettene som de hadde kjøpt for oss så viste det seg at det var Mission Impossible III de hadde biletter til. Det var litt skuffende, og den første halvtimen av den filmen gikk med til å være skuffet.

I dag var det altså dags for X-Men. Filmen var bra. Kanskje ikke en "høydare" men ett veldig bra film. Litt trist, men ikke verre enn at det var en grei avslutning av trilogien. Håper imidlertid det kommer en versjon 4, men tviler på at det gjør det.

Det som imidlertid ikke var like bra med filmen var to negre som satt bak meg og dama - noen seter til venstre for oss. Det var endel snakk fra dem som hørtes ganske godt. Slikt må en regne med fra negre, men når den ene begynte å snakke i mobiltelefonen midt under filmen da ble jeg sint. Da snudde jeg meg og sa høyt til han: "slå av mobilen!!". Til det repliserte han at jeg skulle holde kjeft. Jeg holdt blikket på han en stund før jeg snudde meg. Der og da satt jeg klar til kamp. Det dirret inni meg og jeg følte for å hoppe over stolene og drepe han. Rett og slett drepe han. Heldigvis har jeg litt selvkontroll og konsekvensene for mine handlinger hadde nok ikke vært gunstig. Føler meg nesten feig, men var nok heller bare smart, som ikke hoppet over og banket han eller knakk noe bein på han eller noe. Konsekvensen for noe slikt hadde ikke trengt å være så ille, men det kunne ha gått utover min gravide kjæreste. Den sjansen kunne jeg ikke ta. Like etterpå gikk han ut av salen, men kom inn igjen ett par minutter etterpå. Jeg satt og var klar for at han kunne ha med kniv eller noe, men det ble heldigvis ikke noe mer bråk. Det var litt synd at ikke Espen "Bøs" Aune var med. Hadde han vært på vår rad hadde han ikke bare tenkt tanken, slik som jeg. Da hadde han aksjonert. Og negeren ville blitt hvit i trynet av skrekk.

Etterpå dro jeg og kjæresten til en nyåpnet butikk i området hvor jeg bor. Easy24. Har aldri hørt om butikken, men regner med det er en kjede? Har åpent fra 07-24 nå, men det blir åpent hele døgnet hvis vi kunder i nærområdet viser at vi vil ha det. En helt suveren butikk. Selger nesten alt og har meget gode priser til å være en slik SevenEleven-kopi. Jeg kjøpte meg en pølsestang. Det har jeg aldri smakt før og de hadde flere forskjellige varianter. Ville prøve en ettersom det fristet å prøve noe nytt. Jeg kjøpte også en salat med pasta, ost og skinke som jeg etterpå skal spise som nattmåltid. Må jo tenke på helsa! Grin

Pølsestanga het Caramba. Caramba betyr "shit" på spansk. Og pølsa var kjempegod. Den inneholdt hvitløk, så selv om jeg ikke banket lik"shit"en ut av han bak meg på kinosalen, så lukter det neger av meg likevel.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Sv: Fasiten
« #326 : 02. juni 2006, 00:27 »
Var på kino i kveld. Så X-Men 3: The Last Stand. Jeg elsker X-Men. Har gledet meg til denne filmen i over to år og fulgt med på ryktebørser om filmen av og til for å huske på når filmen skulle komme. Mai 2006 har vært en innprentet dato altså.

Gleden var stor når jeg og dama tok kinoturen litt på sparket. Vi skulle egentlig se den på lørdag som var for da ble vi invitert ut på kino sammen ett vennepar. Når vi kom på kinoen og fikk billettene som de hadde kjøpt for oss så viste det seg at det var Mission Impossible III de hadde biletter til. Det var litt skuffende, og den første halvtimen av den filmen gikk med til å være skuffet.

I dag var det altså dags for X-Men. Filmen var bra. Kanskje ikke en "høydare" men ett veldig bra film. Litt trist, men ikke verre enn at det var en grei avslutning av trilogien. Håper imidlertid det kommer en versjon 4, men tviler på at det gjør det.

Det som imidlertid ikke var like bra med filmen var to negre som satt bak meg og dama - noen seter til venstre for oss. Det var endel snakk fra dem som hørtes ganske godt. Slikt må en regne med fra negre, men når den ene begynte å snakke i mobiltelefonen midt under filmen da ble jeg sint. Da snudde jeg meg og sa høyt til han: "slå av mobilen!!". Til det repliserte han at jeg skulle holde kjeft. Jeg holdt blikket på han en stund før jeg snudde meg. Der og da satt jeg klar til kamp. Det dirret inni meg og jeg følte for å hoppe over stolene og drepe han. Rett og slett drepe han. Heldigvis har jeg litt selvkontroll og konsekvensene for mine handlinger hadde nok ikke vært gunstig. Føler meg nesten feig, men var nok heller bare smart, som ikke hoppet over og banket han eller knakk noe bein på han eller noe. Konsekvensen for noe slikt hadde ikke trengt å være så ille, men det kunne ha gått utover min gravide kjæreste. Den sjansen kunne jeg ikke ta. Like etterpå gikk han ut av salen, men kom inn igjen ett par minutter etterpå. Jeg satt og var klar for at han kunne ha med kniv eller noe, men det ble heldigvis ikke noe mer bråk. Det var litt synd at ikke Espen "Bøs" Aune var med. Hadde han vært på vår rad hadde han ikke bare tenkt tanken, slik som jeg. Da hadde han aksjonert. Og negeren ville blitt hvit i trynet av skrekk.

Etterpå dro jeg og kjæresten til en nyåpnet butikk i området hvor jeg bor. Easy24. Har aldri hørt om butikken, men regner med det er en kjede? Har åpent fra 07-24 nå, men det blir åpent hele døgnet hvis vi kunder i nærområdet viser at vi vil ha det. En helt suveren butikk. Selger nesten alt og har meget gode priser til å være en slik SevenEleven-kopi. Jeg kjøpte meg en pølsestang. Det har jeg aldri smakt før og de hadde flere forskjellige varianter. Ville prøve en ettersom det fristet å prøve noe nytt. Jeg kjøpte også en salat med pasta, ost og skinke som jeg etterpå skal spise som nattmåltid. Må jo tenke på helsa! Grin

Pølsestanga het Caramba. Caramba betyr "shit" på spansk. Og pølsa var kjempegod. Den inneholdt hvitløk, så selv om jeg ikke banket lik"shit"en ut av han bak meg på kinosalen, så lukter det neger av meg likevel.

Bra økt dette her, virker å være i form!

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Fasiten
« #327 : 02. juni 2006, 00:40 »
Sitat
Det som imidlertid ikke var like bra med filmen var to negre som satt bak meg og dama - noen seter til venstre for oss. Det var endel snakk fra dem som hørtes ganske godt. Slikt må en regne med fra negre

Riktig.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

Sv: Fasiten
« #328 : 02. juni 2006, 00:42 »
Ooooh, X-men!! jeg og vil se.. Smiley det er bare så bra!

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Fasiten
« #329 : 02. juni 2006, 00:51 »
Var på kino i kveld. Så X-Men 3: The Last Stand. Jeg elsker X-Men. Har gledet meg til denne filmen i over to år og fulgt med på ryktebørser om filmen av og til for å huske på når filmen skulle komme. Mai 2006 har vært en innprentet dato altså.

Gleden var stor når jeg og dama tok kinoturen litt på sparket. Vi skulle egentlig se den på lørdag som var for da ble vi invitert ut på kino sammen ett vennepar. Når vi kom på kinoen og fikk billettene som de hadde kjøpt for oss så viste det seg at det var Mission Impossible III de hadde biletter til. Det var litt skuffende, og den første halvtimen av den filmen gikk med til å være skuffet.

I dag var det altså dags for X-Men. Filmen var bra. Kanskje ikke en "høydare" men ett veldig bra film. Litt trist, men ikke verre enn at det var en grei avslutning av trilogien. Håper imidlertid det kommer en versjon 4, men tviler på at det gjør det.

Det som imidlertid ikke var like bra med filmen var to negre som satt bak meg og dama - noen seter til venstre for oss. Det var endel snakk fra dem som hørtes ganske godt. Slikt må en regne med fra negre, men når den ene begynte å snakke i mobiltelefonen midt under filmen da ble jeg sint. Da snudde jeg meg og sa høyt til han: "slå av mobilen!!". Til det repliserte han at jeg skulle holde kjeft. Jeg holdt blikket på han en stund før jeg snudde meg. Der og da satt jeg klar til kamp. Det dirret inni meg og jeg følte for å hoppe over stolene og drepe han. Rett og slett drepe han. Heldigvis har jeg litt selvkontroll og konsekvensene for mine handlinger hadde nok ikke vært gunstig. Føler meg nesten feig, men var nok heller bare smart, som ikke hoppet over og banket han eller knakk noe bein på han eller noe. Konsekvensen for noe slikt hadde ikke trengt å være så ille, men det kunne ha gått utover min gravide kjæreste. Den sjansen kunne jeg ikke ta. Like etterpå gikk han ut av salen, men kom inn igjen ett par minutter etterpå. Jeg satt og var klar for at han kunne ha med kniv eller noe, men det ble heldigvis ikke noe mer bråk. Det var litt synd at ikke Espen "Bøs" Aune var med. Hadde han vært på vår rad hadde han ikke bare tenkt tanken, slik som jeg. Da hadde han aksjonert. Og negeren ville blitt hvit i trynet av skrekk.

Etterpå dro jeg og kjæresten til en nyåpnet butikk i området hvor jeg bor. Easy24. Har aldri hørt om butikken, men regner med det er en kjede? Har åpent fra 07-24 nå, men det blir åpent hele døgnet hvis vi kunder i nærområdet viser at vi vil ha det. En helt suveren butikk. Selger nesten alt og har meget gode priser til å være en slik SevenEleven-kopi. Jeg kjøpte meg en pølsestang. Det har jeg aldri smakt før og de hadde flere forskjellige varianter. Ville prøve en ettersom det fristet å prøve noe nytt. Jeg kjøpte også en salat med pasta, ost og skinke som jeg etterpå skal spise som nattmåltid. Må jo tenke på helsa! Grin

Pølsestanga het Caramba. Caramba betyr "shit" på spansk. Og pølsa var kjempegod. Den inneholdt hvitløk, så selv om jeg ikke banket lik"shit"en ut av han bak meg på kinosalen, så lukter det neger av meg likevel.





Ellers bra, da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!